Ik ben nu ongeveer 6 weken zwanger van onze 5e. We hadden het niet gepland en ik heb even aan het idee moeten wennen, maar nu kan ik hem/haar al niet meer weg denken! Wie nog meer zwanger van 4e of 5e (of meer)? Gelukkig hebben we net een 7 zitter gekocht, passen we straks toch nog met z'n allen in de auto!
Gefeliciteerd!! Poeh poeh wordt een hele organisatie in huis haha Ik ben net gewend aan 1 kleine in huis, zal nog wel effe duren denk ik voor ik er 4 heb...
van harte gefeliciteerd! wat een rijkdom!! geniet van (denk ik) je laatste zwangerschap.. het is en blijft zo bijzonder
Hoi hoi....ik ben morgen 5 weken zwanger...van de 4e...vorige week een zeven persoons auto gekocht haha...leuk dat er meer zijn zoals mij...
`Gefeliciteerd met je zwangerschap. Hier sinds 3 maanden een vijfde, druk maar gezellig en net als bij jullie niet gepland, maar hij wilde graag bij ons zijn zeggen wij altijd.
Gefeliciteerd!! Ik lees heel graag deze "boodschappen". Ik heb nu twee meiden en ik hoop dat er in de toekomst nog twee bij mogen komen. Het lijkt mij geweldig een groot gezin maar iedereen verklaart me voor gek Geniet van je zwangerschap!
Jij liever dan ik, word nu soms al gillend gek! Maar van harte, hoop op een goede zwangerschap en gezond kindje voor je!
Haha hier hetzelfde! Hier verklaart ook bijna iedereen me voor gek als ik zeg dat ik een vierde ook nog heel leuk zou vinden Altijd goed om te lezen dat ik zeker niet de enige gek ben! Haha Leuk hoor Tetje! Een wens die uit komt idd, geniet van je zwangerschap! Moet je veel verbouwen/aanpassen thuis?
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Gaat vast allemaal lukken want je bent nu al een pro-mam haha Gezellig hoor!
Gefeliciteerd! Ik mag me ook aansluiten. Net een test gedaan en die was positief! Ik stond effe te trillen op mijn benen! Ik ben trouwens zwanger van de 4 de! Heb 3 mooie dochters van 9-7-4 jaar!