BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe o leuk wat is dat dan weer klein hè z'n uk. Handig z'n baan )

@joyce o mooi temp gezakt!

Hier net kraamvisite gehad van m'n werk.. Do en volgende week nog en dan hoop ik dat t klaar is. Heb ook n beertje zoiets als je nu met 10,5wk nog niet gebeld hebt om langs te komen hoeft t ook niet meer. Maar hoe zeg je dat...

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe o leuk wat is dat dan weer klein hè z'n uk. Handig z'n baan )

@joyce o mooi temp gezakt!

Hier net kraamvisite gehad van m'n werk.. Do en volgende week nog en dan hoop ik dat t klaar is. Heb ook n beertje zoiets als je nu met 10,5wk nog niet gebeld hebt om langs te komen hoeft t ook niet meer. Maar hoe zeg je dat...

3. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @joyce fijn dat je merkt dat de medicijnen gaan helpen.
    Gelukkig dat het met Benjamin ook weer beter gaat.
    Hoe is het afgelopen met de kinderfysio?
    @linn Arm meisje het zit er echt niet mee.
    Hier ook nog steeds verlate kraamvisite, heb er ook niet meer zo veel zin in. Maarja.

@in zijn eigen bedje slapen. Heb hier met n.oud ook veel problemen mee gehad.
    Maar heb het stug vol gehouden met er heen lopen en te troosten zijn speentje er weer in doen en weer weg lopen. Kost ff wat moeite maar het heeft wel goed geholpen. Schild ook wel dat we in een appartement wonen dus geen last van de trap telkens op en af.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier ook op die manier volgehouden om hem in bed te houden. Alleen ik moest wel steeds de trap op en af. Vermoeiend maar ach moest die zwangerschaps kilo's toch kwijt. Haha.

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Over kilo's gesproken hoest daarmee? Hier pas ik op 1 broek na en wat korte broeken die al te strak waren alles weer maar moet nog 4 wil nog 6 kilo eraf. Dan ben ik namelijk weer t zelfde als voor t zwanger worden..

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    lin; kilo's tsja wat zal ik erover zeggen:p ik pas mijn broeken wel gewoon weer, maar wil er nog 6-7 kilo afhebben, al zijn er daarvan maar 2 van deze zwangerschap.. De rest nog van Djayson :) Ik was toen ruim 25 kilo aangekomen, nu maar 7 a 8 hihi..

Wen; kan ze niet in de kinderwagenbak in de woonkamer en zodra ze slaapt naar de gang? Ik weet niet waar je woont, maar ik heb hier zo een hangmatje voor de box, maar heb een buikslaper hihi..

Hier een leuke dag gehad.. Vanmorgen ff langs me werk, daarna met de kids naar de Kiviet (grote speeltuin met water) geweest.. Daarna naar een vriendin geweest die net geopereerd is en daar lekker blijven eten.. Kids liggen lekker op bed nu.. Jaymee iets later zijn fles, ben benieuwd hoelaat hij nu komt.. Hij poept trouwens wel veel sinds die extra nutriton.. Ze zeggen dat ze voor het voeden moet verschonen als ze reflux hebben, maar ik doe het erna want bijna tijdens elke fles poept ie zijn luier vol hahaha..

Morgen opnieuw een leuke dag, ga weer naar Blijdorp, alleen nu gaan me zusje en nichtje ook mee :D

7. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    :cool:Laten we het niet over die kilo's hebben :cool: Ik pas al mijn broeken wel maar op mijn buik zitten de meeste nog wat strak. En strakke shirrtjes doe ik ook nog niet aan. Me buik is echt nog niet wat het geweest is. Met een strak shirt aan ben ik baang dat mensen gaan vragen hoe ver ik zwanger ben :cool:

8. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ik pas hier bijna al me broeken weer. Moet nog 4kilo kwijt dan zit ik weer op het zelfde voor me zwangerschap. Maar voor het mooie wil ik er nog wel wat meer vanaf.
    @nannie veel plezier voor morgen.
    Hier verschoon ik n.oud ook na de eerste ochtend fles. Kan meestal de klok er op gelijk zetten dat hij poept. En heel vaak s'avonds als hij in bad is geweest en de laatste fles krijgt.
    Hier ligt n.oud ook op bed de laatste paar dagen komt hij steeds vaker om 06:45. Ben helemaal trots op hem.

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jaymee gaat eigenlijk vanaf zijn geboorte al gelijk met Djayson naar bed.. Meestal rond kwart voor 7 douchen, fles en naar bed.. Als we wat later zijn helpt hij ons tegenwoordig wel herinneren want meneer word altijd wakker rond die tijd :D
    Heb maar heeeel soms dat hij s avonds beneden is, maar dan nooit na 9 uur :D (was met djayson wel anders)

10. Blays

Blays Niet meer actief

Ik pas hier alleen m'n leggings, mijn heupen blijven te breed voor m'n broeken :(
    Zucht.. En al dat uitgerekte flubber huid op m'n buik, ben nog steeds niet blij met m'n lichaam na de zwangerschap, herken het gewoon niet weer...
    Oh en zag laatst dat mijn striemen zelfs doorlopen tot in mijn knieholtes! Daaaag mooie huidje :( baal echt heel hard..

@Hier, avondje hel gehad. Benjamin sliep om 19.00 zoals altijd.. Wat doen onze oh zo leuke, niet werkende, hele dag slapende tegenoverburen? Juist, met een quad en mini motor klooien! Wtf! Doe dat lekker overdag! Maar nee dan slapen ze.. Aaah Benjamin dus klaar wakker.. Overstuur door alle pokke herrie.. Maar gaan wandelen, kwamen we leuke buurtjes tegen (1 van de weinigen hier) en die zeiden al dat ze het net over ons en de baby hadden ivm die herrie en dat er altijd politie door de straat rijd en juist nu niet.
    Nja blokje om, nog steeds overstuur omdat meneer z'n slaap niet kon vatten. Ik hem in badje gedaan, flesje derin, sliep hij net.. Hoppaa! Alle melk er weer uit gespuugd! Mama er helemaal onder, Benjamin eronder, nog meer paniek.
    Weer verschoond, geknuffeld, opnieuw heel voorzichtig flesje geprobeerd, kregen we een poepluier! Aah! Nou weer een schone luier om, flesje weer aangeboden en toen viel hij weer in slaap en ligt nu nog steeds te slapen. Eindelijk. Om 22.30 ipv 19.00. Arme ventje.
    Had ook alweer verhoging, 37.7. Hoop dat ie zich snel beter gaat voelen, vind hem nu zo zielig :( hij is al zo hangerig door die prikjes en dan ook nog zo'n rot avond.

@Nanni, hier ook ongelofelijk veel poepluiers sinds de nutriton! Verschoon voorde fles en erna (soms zelfs nog tussendoor ;)) hij laat altijd alles lopen en meneer heeft smetvrees dus alles moet meteen schoon ;)

Veel plezier morgen!

@Fysio, super leuk mens! Heel lief. Heeft alles nagekeken en Benjamin is APK goedgekeurd hihi geen afwijkingen niks. Hij had wel echt een sterke voorkeurshouding, en moeten nu veel aandacht naar de andere kant brengen. Spelen, met de vingers laten volgen, bedje staat anders morgen de meubels anders zetten zodat de andere kant ook leuker wordt om naar te kijken, en toch zijligkussen weer proberen overdag. en volgens mij was dat het haha
    Volgende week komt ze weer even langs kijken hoe het gaat :D

11. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    @slapen: 06.00: liggend voeden in bed. Ene keer gaat ze terug, andere keer ben ik slaap gevallen en worden we samen weer wakker rond 9.30: Terug in eigen bedje (die naast ons bed staat). 12.00: kinderwagen 15.00: kinderwagen 18.00: blijft ze eigenlijk altijd wakker tot 20.00-21.00: eigen bed.

Vandaag echt een huildag. Zit niet lekker in haar velletje. Weinig gelachen en rond 15.00 alle twee de borsten leeg gedronken! Gelukkig heb ik altijd kv achter de hand (Nestle Groeie start).

@afvallen: ben 20 kilo aangekomen, was er in eerste week 10 kwijt. Langzaamaan drie kilo. Ben sinds vandaag serieus gaan sporten. Elke di, do en za. En de andere dagen uur lopen (deed ik eerder al) Ben m'n lichaam zat! Bah, m'n dijbenen komen tegen elkaar aan met lopen...:(

12. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh meiden, J heeft al weer 4 dagen niet gepoept... Vind t zo zielig. Ze heeft wel veel stinkwindjes (rotte eieren!!). Als t vanavond nog niet gelukt is bel ik morgen weer de ha. Voel me gewoon schuldig dat ik fv geef nu... Weet wel dat ze n week niet kan poepen maar maak me toch zorgen. Vandaag weer veel masseren en met dr beentjes fietsen.

Gewicht; ik was maar 12 kilo aangekomen. De eerste 6 was ik na de bevalling al kwijt, de andere 6 de week erna. Nu hoop ik nog wat meer af te vallen, maar lukt t niet, dan niet. Ben hier al blij mee.

13. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hangmatje is misschien wel een idee inderdaad, zal er eens voor gaan kijken.

Kinderwagenbak, box... ze pikt het gewoon niet.
    Als ik haar in bed leg als ze slaapt is ze na een hele korte tijd weer wakker en zet ze het op een schreeuwen... speentje helpt ook niet dan. Ze wilt alleen maar bij mij liggen in de avond. Ik leg ze wel eens in de box bij ons maar slapen doet ze echt niet lang.
    Al zoveel geprobeerd.

Met mijn kilo's gaat het goed, was er 19 aangekomen en ben er nu bijna 10 kwijt... het gaat langzaam maar dat is wel de beste manier.
    Ik kan mijn broeken weer dichtkrijgen maar ze zitten nog wel te strak :)

14. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @nannie en hoelaat is Jaymee vandaag wakker geworden?
    @joyce leuke buren heb jij zeg. heeft Benjamin vannacht wel goed geslapen? en gelukkig dat alles goed was bij de fysio.
    @wennekje is ze dan ook onrustig? N.oud heb ik in een puckababy liggen ik probeer wel is om hem zonder te laten slapen maar dan maakt hij ook alleen maar hazenslaapjes. Met de puckababy slaapt hij wel een paar uur achter elkaar door.

Hier was N.oud vanochtend om half 6 wakker was wel weer ff wennen maar denk dat hij last heeft van de warmte was al weer 26 graden op zijn kamertje en hij heeft het al zo snel warm.
    Ben nu aan op oppassen op me buurmeisje die is 4 maanden.
    Ze liggen allebei lekker te slapen. Straks gaan we ff naar de speeltuin met de buurvrouw ze heeft ook nog een zoontje van anderhalf.

ff een foto laten zien hoor het is eindelijk gelukt om n.oud lachend op de foto te krijgen

15. Blays

Blays Niet meer actief

Wat een lieve foto Annelies!

De woningbouw heeft hIer uit een tokkiebuurt een paar mensen weggehaald en die hier neergezet om te wonen. Waarom? Geen idee. Misschien in de hoop dat ze veranderen ofzo maar dat doen ze tich niet. Benjamin sliep uiteindelijk vanaf 22.30 en werd om 6.30 even wakker, half flesje op en viel toen weer in slaap en slaapt nu nog. Hij is echt kapot van gisteravond.

Hij heeft net trouwens (wel in z'n slaap maar net zo lief) hardop gelachen met geluid <3

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leuke foto!

Hard op lachen cute!!

Zo ook nog 1 van de buren erbij heb je je handen vol!

Warm hè ! Zit nu zelf id tuin n ligt te slapen
    Vanmorgen heeft oma opgepast ik ben ff gaan pumpen best pittig nog maar ging al beter. Oppassen was goed gegaan. Veel drinken vandaag komt ze elk uur.. En water geven gaat niet want mag dr nu niks laten zien van speentjes spuitjes of bekers etc
    Wil m'n huis nog stofzuigen maar heb ff geen zin.. Ze voelt zich echt beter nu met t dieet lachen en gezellig stuk minder huilen wat n opluchting dat we eindelijk weten wat er lood is.

Gewicht ja bij mij stond t ook ff stil maar die heupen gaan. Nu weer terug in positie maar n is ook van 2/6
    Iets ouder al. Ow die boven benen herkenbaar ik sport nu 2x id week waarvan 1x pump ( met gewichten op muziek) en 1x spinning(fietsen) was 19 bij met n en er zat nog 2 kilo aan Vd eerste zwangerschap (mk)eer dus totaal 21kilo daar was ik dr na de bevalling 8 van kwijt en toen bleef ik een tijd hangen bij 11 kilo en nu moet er nog 6 af. Ah lukt wel denk bAal alleen van m'n voeten die zijn een halve maat groter dus pas niet veel schoenen meer...

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zo puf puf wat is het warm. Tygo is lekker buiten met de watertafel aan het spelen en Jens ligt beneden in de box te slapen. Boven is het nu gewoon echt te warm.

@Annelies, ah wat een leuke foto. Heb toevallig van de week een heel leuk filmpje gemaakt met me telefoon dat hij aan het lachen en kraaien is. Zo schattig.

@Lin, zo jij bent lekker stevig aan het sporten. Ik moet ook echt nodig aan de bak maar het komt er gewoon niet van met die 2 mannen en maanlief is 's avonds niet veel thuis in de zomer dus we wachten nog maar even op de winter.

@Joyce, gezellig van die tokkies in je straat. :cool: not!

@Eevie, En hoe gaat het met J? Je moet je niet schuldig voelen ze moet waarschijnlijk gewoon even wennen aan de andere voeding. Straks als ze vaste voeding gaat eten zzul je het misschien weer hebben dat ze wat verstopt raken omdat de darmpjes ook daar weer aan moeten wennen.

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jaymee kwam om 4 uur en om 8 uur voor een fles :D Ik ga niet klagen!

Ik kom net terug uit Blijdorp, het was erg warm maar wel te doen.. Jaymee heeft alleen maar geslapen hihi lekker in een romper in de wagen..

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Annelies; wat een heerlijke foto!

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, brengt sfeer in de straat he :cool:

Hier is het boven ook veel te warm, Benjamin ligt heelijk in zijn romper in de box.
    Ik heb ook een super lief filmpje, maar die kan je hier geloof ik niet uploaden of wel?

@Nanni, lekker geslapen dus! :D

@Hier, vandaag helemaal geen puf! Tis veel te warm, hier beneden is het met alles dicht gewoon nog 27 graden.
    Heb wel even (nou ja, eigenlijk verspreid over de hele dag haha ;)) Benjamins kamertje anders ingericht op advies van de kinderfysio. Hoop nu dat de rechterkant van de kamer leuker is om naar te kijken ondanks de saaie witte muur :p

Deel Deze Pagina