BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Wen, Noa slaapt overdag ook absoluut niet in haar wiegje. Ze is binnen no time echt helemaal overstuur.
    Nou ben ik op het moment ook niet veel thuis overdag dus ze krijgt er ook amper de kans voor het te leren ;)
    na de fles van 22.00/23.00 gaat ze wel netjes in dr eigen wiegje slapen.

@ Lin, ik ben idd ook wel een beetje klaar met dat kraambezoek. we hebben nu niks meer gepland staan en ik hoop ook echt dat het nu gewoon klaar is.
    Fijn dat je meisje zich zoveel fijner voelt nu met het dieet.

Ik zit allang weer op mn oude gewicht maarja was natuurlijk maar 4 kilo aangekomen dus dan was het niet zo moeilijk.
    Maar mn buik is echt niet meer zo strak als voor deze zwangerschap..

@ Nanni, gezellige dingen allemaal!!
    Wij zijn vandaag naar de Binnenmaas (speeltuin/zwembad/kinderboerderij) geweest, was ook leuk :)

@ Joyce, oei niet zo'n fijn avondje dus gister!
    Fijn dat de fysio zo beviel.
    Hier ook nutriton maar met de poepluiers valt het mee, sowieso niet elke dag.

@ Anneliese, ohhhh wat schattig!!!

2. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ja best wel, ze is zowiezo heel beweeglijk.
    Puckababy helpt ook maar even, hooguit een uurtje.
    Ze slaapt na de laatste voeding (22.30-23.00) wel heel de nacht door tot 7.00 uur en dan van 8.00 tot een uur of 11.00
    De rest van de dag is ze vaak wakker.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Hier overdag ook hazeslaapjes hoor! En in de puckababy wordt Benjamin helemaal gek dus die gebruiken we niet meer.
    Overdag in z'n bedje wil hij ook niet, in de box wel soms maar dan is meneer gewoon klaar wakker alles aan het bekijken.

Na de fles van 19.00 slaapt Benjamin wel in zijn eigen bedje.

Vannacht een goed nachtje, 18.30-2.30-6.45.

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hier overdag gewoon lange slaapjes, met die warme weer moet ik het zelfs in de gaten houden met zijn flessen hihi..

Vanacht wel erg onrustig maar ik hoorde hem in eerste instantie niet omdat manlief de airco vol had open gezet op onze kamer grrr....
    Nu ook nog wat onrustig, maar er komt weer een sprongetje aan hihi.. Heeft hij meestal 1 a 2 dagen ff "last" van en dan is het weer goed..

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Hier 's middags ook gewoon lange slaapjes. Sinds hij op zijn buik slaapt is het goed. Soms wordt hij tussen door wel even wakker en dan geef ik hem zijn speentje weer en slaapt hij weer verder. En idd met dit warme weer moet ik het ook echt in de gaten houden met zijn flessen anders slaapt hij daar ook gewoon doorheen.

6. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi!
    Ff ego, m'n moeder komt zo langs.
    Hier gaat t goed, J heeft vanmorgen eindelijk gepoept (na 5!! Dagen). Dat lucht op, in ieder geval bij mama. Ze spuugt wel meer door t persen, dus wil ze ook eerder voeding. Ze begint nu eigenlijk een ochtendslaapje en een middagslaapje te krijgen, maar t ritme is nog niet echt fijn. Ik maak me er maar ff niet druk om; dat ritme komt wel als ze overdag alleen de fles krijgt denk ik. Ik bouw naar eigen inzicht af, zeker nu ze zo moeilijk poept.
    Als ze wakker wordt is ze zó vrolijk!! Ze is zowiezo heel erg vriendelijk; ze lacht en kletst graag. Ik vraag me steeds weer af waar ik zo'n geweldig kind aan heb verdiend!

7. Blays

Blays Niet meer actief

Heerlijk hè Eevie, lekker genieten meis :D
    Hier ook een lachebekkie :D was vanochtend naar de stad gewandeld en hij heeft de hele tijd gelachen :D lekker vrolijk kind <3

Zitten nu samen heerlijk in de tuin op de schommelbank hihi

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Eevie, wat een rijkdom he? Heerlijk!

Jens was vanmorgen voor het eerst echt aan het spelen met zijn rammelaar. Hij had hem ineens te pakken en rammelen joh :D n leuk dat ie dat vond hij lag gewoon te kraaien. Heb er zo'n leuk filmpje van gmaakt jammer dat je da hierniet kunt oploaden.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, fijn zeg dat je meisje eindelijk weer heeft gepoept!!
    En zo'n heerlijk lief en vrolijk meisje, genieten he <3

@ Jewe, wat goed zeg, kleine kanjer!!

10. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @eevie heerlijk hè zo vrolijk meisje.
    Ik was van de week een beetje verdrietig en n.oud maar lachen naar me. Toen voelde ik me eigen snel al weer een heel stuk blijer
    Gelukkig dat ze weer gepoept heeft.
    @jewe Grappig hè dat de kleintjes steeds meer gaan doen.

11. Blays

Blays Niet meer actief

Aaah wat leuk Jewe! :D

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jewe; ow wat leuk! Jaymee gaat wel lachen als ik ga rammelen met een rammelaar, maar verder nog niet..

Vanaf vanmiddag is Jaymee weer meer zichzelf.. Wel slaapt hij veel, net na zijn fles wilde hij gelijk weer slapen.. Ik denk even slaap inhalen hihi..

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik dacht leuk te doen.. Jaymee wassen in een emmer als alternatief van een tummy tub.. Idee was leuk, alleen meneer ging er gewoon in staan!! Hij vond het wel leuk want hij werd me toch boos toen ik hem eruit haalde..

14. Blays

Blays Niet meer actief

Haha wat grappig nanni! Jaymee is al goed aan het oefenen :p
    Benjamin duwt zich de hele tijd met zijn benen weg in het badje, dan stoot hij z'n hoofd aan de andere kant, en als ik zeg: Oh! Koppiestoot! Begint hij hard te lachen en doet hij het zo nog een keer :p

Benjamin heeft vanavond zijn Nijntje kubus ontdekt. Als hij nu in de box ligt hoor je de hele tijd gerammel van dat belletje :D
    En de schaap zijn oren die uit de kubus steken zijn ook al afgesabbeld :p

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ow wat lief! Jaymee gaat nooit in het badje.. Eigenlijk altijd mee onder de douche maar nu sliep hij nog zo lekker..

16. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ach wat lief ook!
    Leuk te horen wat ze nu allemaal een beetje gaan doen!

Noa gaat eigenlijk ook nooit meer in de tummy.
    Of ze gaat met dr zussen mee in bad (in zo'n ligstoeltje) of mee onder de douche.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier gaat hij ook eigenlijk altijd met mij onder de douche. Ten eerste omdat ik gewoon al een hekel heb aan dat badje vullen en legen en opruimen. Weg ten tweede omdat ik het zelf gewoon heerlijk vindt dat lijfje tegen je aan in de douche. Tummy tub was hier niet zo'n succes hij gaat heel de tijd staan en draaien dan kan ik hem gewoon niet houden.

Net op kraamvisite geweest kindje is een weekje oud. Dan zie je pas hoe groot Jens dan al is. Dat echte verfrommelde is eraf en dat helemaal in elkaar kruipen. Wat gaat dat snel zeg.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik g even spammen:

deze is van vanmiddag met zijn rammelaar:

Bijgevoegde bestanden:

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    En deze is van gister. Vind hem er al zo wijs op:

Bijgevoegde bestanden:

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ Jewe; wat n knapperd!!
    Oh ik ben zo aan het twijfelen of ik niet tóch op m'n werk ga kolven. Ik lees ergens anders de ervaring dat de bv snel op was na zo'n korte tijd gevoed te hebben en dan afbouwen naar de ochtend en avond. Tja dat wil ik nou ook weer niet!! Pffff dilemma...

Deel Deze Pagina