@je werk is in elk geval verplicht om je de ruimte te bieden om te kolven. Dus je moet doen waar jij je prettig bij voeld.
Jewe; wat een schatje! Hier een onrustige nacht! Hij wilde niet slapen, uiteindelijk bij mij in slaap gevallen.. Na zzijn fles ook niet willen slapen, na een tijdje slaapzakje aan gedaan en toen was het goed.. 1x dacht ik dat ik hem hoorde maar dat was me nieuwe buurmeisje hihi..
@Jewe, wat een knapperd! En wat pakt hij die rammelaar al goed vast! Benjamin deed gister ook een poging met de ringetjes aan de kubus, maar stak z'n hele hand er door met het resultaat dat hij vast zat hahaha @Eevie, doen waar jij je goed bij voelt! Je werk is iig verplicht je een goede kolfruimte aan te bieden waar jij rustig kan kolfen. @Tummytub etc, hier 1 poging gedaan in de tummytub maar ook te veel gedraai dat ik hem niet fijn kon vasthouden. Onder de douche durf ik nog niet, maar wil ik wel heel graag. Gisteravond wou Benjamin ook niet slapen, hij was zo onrustig in z'n bedje. De hele tijd krijsen en zodra ik hem vast had viel hij in slaap. Hele tijd maaien met armen, niet normaal. Op een gegeven moment weer geprobeerd met de puckababy, en hij was zo stil! Paar keer heen en weer gerold met een blik van: wtf is dit? Haha en toen viel hij in slaap. En hij heeft aan 1 stuk door geslapen! Het was dat hij wakker werd van mijn vriend die om 4.15 naar de wc ging, anders sliep hij nog steeds door hihi. Hij moest ook wel om max. 5 uur z'n fles, want de laatste krijgt hij om 19.00!
Hee dames, Mag ik met jullie meekletsen? Ik ben op 18 juni bevallen van m`n eerste kindje, een dochtertje en we hebben haar Eliza genoemd. Het gaat hier super, ben inmiddels gewend aan het moederschap en met volle teugen van m`n zwangerschapsverlof aan het genieten. Ik heb t/m de tweede week van september vrij, omdat ik nog 2 weken vakantie er achteraan heb geplakt. Mijn man heeft vanaf volgende week ook 3 weken vrij, heerlijk! Hij moest nl 2 dagen na de bevalling alweer aan het werk, dus we verheugen ons ontzettend op zijn vakantie zodat we wat meer tijd samen kunnen doorbrengen... Hoe gaat het bij jullie, zijn jullie al helemaal gewend aan het moeder zijn? En hoe snel ging dit bij jullie? Oja, ik heb nog 2 foto`s toegevoegd, 1 van vlak na de geboorte en 1 van 2 weekjes geleden
@nannie Haha leuk de actie van Jaymee Nog gefeliciteerd met je nieuwe buurmeisje. Gelukkig dat Jaymee toch nog in slaap is gevallen. @Jewe wat een mooi mannetje en wat kijkt hij al wijs uit zijn oogjes. @Joyce Fijn dat de puckababy toch geholpen heeft. Hij laat er ook al een tijd tussen zitten @Jamie welkom. Mooi meisje hebben jullie gekregen. Dit is mijn laatste verlof week alweer. Wat gaat dat snel. Gelukkig heb ik nog 3 weken vakantie erachter aan geplakt. Hier gaat N.oud meestal in bad hij is dan al lekker aan het trappelen en ook zich eigen aan het afzetten. Helemaal leuk. Toen N.oud nog wat jonger was deed mijn man hem altijd in de tummytub. Hij ging altijd rondjes draaien en me man maar mee lopen. Ik zelf vindt de tummytub ook niks. Wat is het benauwd hè vandaag. Straks lekker bbq bij vrienden.
Ff ego; Zit met jaymee bij de huisarts.. Ondekte net een bult in zijn lies! Waarschijnlijk een liesbreuk..
Welkom Jamie! Wat een mooi meisje hebben jullie gekregen! Ik ben ook al helemaal gewend aan het moeder zijn, was al vrij snel eigenlijk. @Eevie, doen waar jij je goed bij voelt! Je werk is iig verplicht een goede kolfruimte voor je te hebben waar jij in alle rust kan kolfen. @Annelies, ja gewoon al 10 uur! Schok er wakker van haha. @nanni, oh jee, wat zei de dokter ervan?
Ze kon het niet weg duwen en hij gaf geen pijn dus zij denkt geen liesbreuk.. Kan ook iets zijn met balletjes, kanaaltje ofzo.. Nu in de gaten houden, bij pijn dikkere plek of koorts gelijk aan de bel trekken.. Anders woensdag terug..
Misschien kanaaltje verstopt ofzo.. Balen dat ze niet kon zeggen wat het was. Hopelijk was het niks ergs en trekt het snel weer weg. Pff wat is het warm boven.. Benjamin weer in de puckababy en het is gewoon 32 graden in zijn kamertje Heb al onze ramen al open gezet zodat hij toch niet op de tocht ligt.. Hoop dat z'n kamertje snel afkoelt!
@nannie hoop dat het snel weg trekt dat het gewoon onschuldig is @joyce ja warm he. Op n.oud zijn kamer is het ook 27 graden. Heb hem enkele in zijn luier gelegd en in zijn puckababy
Sorry dat ik zo weinig schrijf maar ik kan t amper bijbenen. Ik lees wel mee maar reageren komt er niet veel van. Vandaag druk dagje 1st tandarts m'n verstandskies moet eruit. Daarna de Lactatiekundige, lang verhaal We gaan de bv indikken met rijstemeel tot pap en dan met n lepel oefenen als dat goed gaat mixen met fv en dan voOrzichtig weer de fles aanbieden waar ze eerst goed uit dronk. Ze heeft ook last van refluxklachten nog niet duidelijk of dat van de KMA komt. We zijn doorverwezen naar de ka en di al n afspraak! Erg druk dus. Ze poept weer niet en heeft dr weer pijn van dus was geen leuke avond. Hoop dat t snel beter gaat ben best moe namelijk. Erg ego.. maar dan snappen jullie waar ik zo druk Mee ben gr
@lin, heel begrijpelijk hoor meid. Sterkte! @joyce waarom gnannieeef je hem geen fles om 11 uur? Dan krijg je meer een natuurlijk dag en nacht ritme en slaapt hij misschien door tot later in de ochtend. @jamie, klets gezellig mee. En wat een mooie meid zeg. Hier was het al het 2e dus was al wat gewend aan het mama zijn, maar toch was de overgang van 1 naar 2 best pittig. Maar nu loopt alles gesmeerd. @nannie, wat gek ben benieuwd of het voor woensdag weg is. Gelukkig heeft hij er geen pijn van. Wij zijn vanavond gezellig naar de kermis geweest in onze woon plaats. Was erg gezellig en tygo vond het helemaal geweldig. Morgen gaan we lekker naar het zwembad de verkoeling op zoeken.
Nou, had een heel verhaal getypt, error.. Pff opnieuw dan maar! @Jewe, hij slaapt eigenlijk al vanaf het begint al door vanaf 19.00 uur. Heb wel vaker geprobeerd om hem dan wakker te maken om 22.00/23.00 uur maar dan sliep hij helemaal niet meer en huilde alleen nog maar. Ook wordt hij gewoon weer wakker om dezelfde tijd als wanneer hij om 19.00 slaapt. Gisteravond ook, hij kon niet echt in slaap komen om 19.00 en kwam weer voor een fles om 22.00 maar werd wel weer wakker om 2.30 maar dutte steeds weer in en kwam echt voor de fles om 3.30/4.00. En snachts drinkt hij ook maar weinig en valt zo weer in slaap. Wat ook stom is, hij is nu al 2 weken ofzo van om de 4 uur een fles naar elke 3 uur een fles gegaan. Hij drinkt ze niet allemaal leeg maar 3 van de 6 wel, de rest laat hij zo'n 30/50 staan. Ik dacht ook dat het misschien wel handig was als hij straks het klokje rond gaat slapen, dan hoeft hij alleen maar langer door te slapen en niet te wennen aan eerder slapen. Maar ik heb geen idee hoor haha. Vind het ook wel lastig omdat het nu zo licht is om 19.00 hoor, maar daarentegen is het in de winter dan ook al donker, moeten ze daar dan niet aan wennen?
Nu blijf je nog mt nachtvoedingen zitten. Het klokje rond slapen kunnen ze meestal pas vanaf het moment dat ze bijvoeding gaan krijgen. Dan gef je vaak in de fles van 1900 uur bijvoorbeld pap waardoor ze langer vol zitten en dus het klokje rond kunnen gaan slapen. Voor deze leeftijd laten ze meestal max 6 a 7 uur tussen de fles zitten in de nacht. Hier vandaag heeel de dag aan het zwembad gezeten met de kindjes en vrienen van ons met ook 2 kindjes. Was erg gezellig en in de schaduw was het goed te doen. Zometeen Jens en Tygo even mee onder de douche nemen en dan even eten en dan op naar de kermis. Morgen wordt het weer zo warm dus dan zoeken we het zwembad maar weer op.
@ Jewe, wat een prachtige fotos! wat lijkt ie idd al wijs en groot!! Mooie ogen heeft ie ook Klinkt weer als als een gezellig dagje!! @ Jamie, welkom!! Wat een prachtig meisje jullie Eliza. @ Nanni, hopelijk is het niks ergs. @ Lin, sterkte met alles! Wij zijn gister met Lotte weer naar het ZH geweest. We hadden de uitslag van de groeihormoontest gehad en ze maakt idd te weinig groeihormoon aan maar de test gaf nog geen duidelijkheid dus toch weer verdere onderzoeken voordat we beginnen met hormooninjecties. Verder is het nogsteeds afwachten wanneer ze voor de MRI kan ivm het slechte lopen.
Ff snel ego: Zit met jaymee in het sofia.. Liesbreuk met beknelling darm, word zo met spoed geopereerd..
Jeetje meiden!! Diddle, hopelijk niet al te veel onderzoeken voor je meissie en dat ze snel door de mri kan, is ze daar iig van af! Nanni, bah bah! Heel veel succes en sterkte, het komt allemaal goed! Dikke knuff meiden!
Sterkte nani!! Pff dat is schrikken.. Hier gaat t echt zoveel beter! Boekje van t vordingscentrum is ook binnen dus kan ik wat makkelijker boodschappen doen. Hoop dat de fles ook nog wil lukken! Warm hè!!! Sterkte voor alle Beebs!! O ik kan t eindelijk zeggen n wordt grote nicht! Zit straks 9mnd tussen zo leuk!