BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ nanni, oh nee toch he, wat sneu!!
    En hij is nog zo klein...
    Alles goed gegaan?
    Heel veel sterkte!!

@ lin, wat fijn dat het zoveel beter gaat, super!
    en gefeliciteerd!!!

Hier een verdacht wakker meisje, maarja ze heeft gister avond ook heel de avond in dr wiegje geslapen (voor het eerst) dus tja, tijden iets verschoven ;)

2. Blays

Blays Niet meer actief

Fijn dat het nu goed gat Lin!
    Hoop ook echt dat N nu de fles ook wil!
    En gefeliciteerd! Wat leuk! :D

Ja het is echt warm! Volgens de babyfoon is het gewoon 32c op Benjamin zijn kamertje :$
    Ik schok trouwens net wakker haha hij had alweer 9,5 uur geslapen! Maar wakker gemaakt voor de fles haha kleine slaapkop.

Goede nacht nog allemaal!

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    He nanni wat naar! Hoe is t gegaan??
    @ Diddl; ook al n heftig verhaal. Hopelijk krijgt ze snel de mri!! Heeft Noa nog geslapen?
    @ Lin; gefeliciteerd! J krijgt in december n neefje erbij, zó leuk!!
    @ Joyce; wat n slaapkopje!
    @ Jewe; klinkt als n gezellig weekend. Veel plezier!
    @ jamie; wat n mooi meisje, Eliza!!

J heeft 2 nachten voor haar doen door geslapen; 6 uur aan n stuk. Fijn!! Ze heeft wel echt last van de hitte. We hebben airco in de slaapkamer en hebben t vannacht af laten koelen naar 24 graden. Dat was te doen. Oh en ze poepte gisteren weer!! :D Wel zo ontzettend veel dat t eruit liep en zij en ik onder zaten, maar dat vond ik niet erg na zo veel dagen met zo weinig poep!

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hier gister ook poep eindelijk vanzelf en normaal. Fijn is dat hè.

Kamer is hier nu 25gr kouder lukt niet dr zitten rolluiken voor dus scheelt erg veel.

Ritme. Ik ben nu t beter gaat aan t noteren wanneer ze eet en slaapt en ik ontdek n patroon. Wel fijn want dan is t iets makkelijker plannen.

Vannacht een record 23-8.30 geslapen hoe bizar! Ze slaapt echt ook overdag en ondanks de warmte gaat t zoveel beter !

Rijstebloempapje ging vanmorgen op! Dus mag dr morgen weer wat bij doen tot t niet meer nodig is om erna nog bv te geven. Ik heb stiekem de fles geprobeerd(ongeduldig) maar ze wijst m niet meer af ze zuigt niet maar kauwt op de speen... Zal Vd wk de brestfolowfles even testen ( kwam m'n ma mee aan).. Ik moet dr wel in de maxicosi of id wipper zetten anders met lichamelijk contact doet ze niks.

Jewe. Lekker zwemmen hoe doe je dat met de kleinste? Buitenbad? Wagen mee?

Nani. Hoe gaat t? Wat gek dat de ha je niet gelijk doorgestuurd had.. Omdat die niet wist wat er was..

Didlm. Wat rot van je meisje. Hopelijk veranderd er wel wat.

Joyce. Wat een uurtjes maakt die kerel van je!

Jamie. Welkom! Leuke foto's!

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ff snel een update..

Operatie is goed gegaan! Gelukkig geen darm knel, het was een vochtophoping die hard werd en niet terug kon.. Het was helder vocht.. Kleine man is doodop, normaal slaapt hij veel,gisteren nagenoeg niet.. Nu lekker thuis bijkomen..

6. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie wat fijn hè als ze weer poepen! En ook al lekker geslapen!

@Lin, fijn dat ze de fles iig niet meer weigert! Benjamin kauwt hier ook veel op de speen hoor haha
    En ook al zo lekker lang geslapen! :D

@Nanni, oh wat fijn dat alles goed is gegaan! Nu lekker even samen bijkomen.

@Hier, zit nu in de tuin met Benjamin. Dankzij het windje is hij eindelijk in slaap gevallen. Arme knul zweet de pan uit maar wil niet extra water drinken. Gaan zo naar een vriendin daar in het badje zitten :D

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier een meisje die weer een sprongetje heeft heb ik het idee.
    Nu is het natuurlijk ook behoorlijk warm maar ze is huilerig, wilt niet slapen etc... sinds vandaag pakt ze zelf haar speen maar weet nog niet hoe ze deze in haar mondje moet stoppen :D

@nanni, sterkte, fijn dat het beter gaat.

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, wow 9,5 uur!! *jaloers* ;)
    Was het lekker bij je vriendin?

@ Eevie, ja Noa ging om half 6 weer slapen maarja toen werd de rest weer wakker.
    Fijn je meisje weer lekker gepoept :D

@ Lin, ook al zo goed geslapen, heerlijk!!
    En wat fijn dat ze de fles iig niet meer afwijst nu.

@ nanni, fijn dat alles goed gegaan is!!
    Nu weer lekker thuis! Dikke knuf voor jullie!

@ wennekej, fijn he die sprongetjes ;)
    Maar dit weer is natuurlijk ook nix voor die kleintjes,

Hier ook lekker wezen BBQ-en. Noa heeft zich weer voorbeeldig gedragen :) Lisa en Lot ook overigens ;)
    Hier begint morgen het gewone leven weer. Vriendlief weer werken, Lisa weer naar school. Zal weer even wennen zijn want kan dan niet precies Noa dr ritme aanhouden en op verzoek voeden ivm met Lisa steeds brengen en halen.

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Lin, wat fijn dat ze nu de fles in elk geval niet wijgert.
    Met zwemmen gaat Jens lekker mee. Gewoon de kinderwagen mee om in te slapen in de schaduw met een muskietennet erover. Kokend water mee in een thermofles en een flesje spa blauw voor de fles. Ging goed.

@Nannie, Operatie weer voorbij gelukkig. Weer lekker bij komen met z'n allen.

@Diddlemouse, Het gewone leven weer begonnen. Dat nieuwe ritme gaat helemaal goed komen.

@Eevie, wat lekker dat ze al 2 nachten heeft door geslapen.

@Wen, Ai een sprongetje en dat met dit weer. Vermoeiend denk ik.

Hier weer een dagje zwembad gedaan. We stonden om half 10 voor de poort van het zwembad en een rij dat er stond niet normaal. Er stonden mensen in de rij die er al meer als een uur in stonden. Dat was me en beetje te gek...dus we wilden maar naar huis gaan maar Tygo was zo teleurgesteld dat we toen maar naar een ander zwembad zijn gereden in de buurt en daar was het wel druk maar er stond gelukkig geen rij.
    Daarnet even lekker gedoucht met zijn vieren. Zo'n inloopdouche is echt handig met kinderen. :D

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zo te lezen allemaal wel genoten van het mooie weer! Wij ook nog lekker vanmiddag, al heb ik ook ff lekker geslapen op de bank, ik was echt helemaal verrot na afgelopen nacht..
    Ik ben wel "gewend" om slecht te slapen, maar dit is toch wel anders hihi..
    Als "aandenken" hebben we zijn zuurstof kapje meegekregen.. Ze vroegen of ik het wilde hebben.. Hij gaat in zijn 1e dingen doos/bak.. Helaas hoort dit er ook bij..
    Wel weer een vrolijk mannetje ervoor terug! Als hij wakker was, heeft hij heel veel gelachen, bijna schateren :D
    Hij ligt nu op zijn rug te slapen, hij wilde zelf niet op zijn buikje.. Overdag wel de hele tijd op zijn buik zoals altijd.. Ach het maakt mij ook niet uit, als hij zich maar prettig voelt!
    Ben zelf nu wel bijgekomen van de ergste schrik.. Het blijft toch je kleine mannetje die ineens op de OK ligt met spoed..

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Nannie, het is verschrikkelijk als er iets met je kind gebeurd. Paar maanden geleden kreeg Tygo ineens koorts die 's avonds steeds verder opliep tot boven de 40 graden die uiteindelijk uitmonde in een koortsstuip. Normaal duurt dat een paar minuutjes maar hij bleef erin. Ik was ook nog allleen thuis die nacht. Gelukkig kwam manlief net thuis op dat moment en meteen de ambulance gebeld. Die kregen hem er ook niet uit dus moesten we mee naar het ziekenhuis. Wat een nachtmerrie was dat zeg.

12. Blays

Blays Niet meer actief

@Wenneke, hier ook een sprongetje! En ook ontzettend last van de hitte.. Gelukkig wordt het morgen minder warm.

@Diddle, ja haha hij maakt soms uren, dan schik ik zelf wakker en zit ik echt te tellen hoe lang hij nou eigenlijk al slaapt :p
    En het was heerlijk bij m'n vriendin! Ik paste helaas niet meer in mijn bikini ;) dus Benjamin is lekker met haar in het bad geweest :D En heerlijk dat hij het vond! Hele tijd naar haar lachen, zo lief <3 Daarna helemaal uitgeput en 4 uur geslapen hihi.

Oh lekker bbq-en! En super van je meiden! :D Pff het normale leventje, is altijd weer even wennen, maar dat gaat helemaal goedkomen!

@Nanni, dit soort dingen slopen je echt, slecht slapen gewoon puur om het wakker zijn valt dan nog heel erg mee. Gelukkig is je mannetje weer heerlijk vrolijk!

@Jewe, heerlijk naar het zwembad geweest. Moet ook haast wel met deze warmte. Fijn dat Jens zo lekker mee kan! Ook nog het water in geweest met hem?
    En jeetje wat een verhaal zeg.. Dan hou je echt je hart vast.. Gelukkig is alles goed gekomen.

Hier is het alweer 36 graden op de kamer van m'n kleine mannetje.. Ligt lekker op zijn buikje in alleen een luier te slapen. Hij was zo moe dat de Puckababy niet eens nodig was hihi.
    Zo eens lekker douchen en dan slapen.. Manlief morgen weer werken, en smiddags even naar de stad met een vriendin, de luiers worden alweer te klein voor die kleine brandweerman van mij :p
    Hopelijk slapen we allemaal als roosjes vannacht, en koelt het snel lekker af!

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, Nee Jens heeft zijn inentingen nog niet gehad dus mocht nog niet in het zwembad.
    Jammer dat je zelf niet met B in het water kon.

14. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ nanni, ik kan me voorstellen dat je echt kapot bent van zo'n nacht. Het is toch verschrikkelijk dat mee te moeten maken!

@ Jewe, jeetje dat was ook schrikken dan voor jou zeg, brrr!!

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, oh das wel jammer! Ja baalde ook wel dat m'n bikini niet meer paste en ik niet mee kon :( morgen maar een nieuwe halen haha gelukkig genoot Benjamin wel ff van de verkoeling, heerlijk je knulletje even weer te zien genieten ipv alleen maar te zweten en huilen.

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh war heb ik m hekel aan de warmte!! Doe mij maar de winter. Serieus; ik ben niet gemaakt voor temperaturen boven de 25 graden. J trouwens ook niet! ;) Echt mijn kind!
    Haha, ik vond haar net voor t eerst dwars in dr wieg. Bijna n kwartslag gedraaid; verder kan ze niet. Mutske. Ze is nu wat vroeg voor n voeding; de laatste 2 nachten heeft ze 6 uur geslapen, nu 5. Het is ook zo warm!!

17. Blays

Blays Niet meer actief

Het is echt erg warm! Het zweet liep me net zo over m'n rug toen ik Benjamin de fles gaf! Pff arm ventje.. In z'n kamertje is het nu nog 34 graden! Hij heeft wel weer geslapen van 20.00 tot 05.00! Trots op m'n kereltje :D

Hihi leuk is dat hè als je ze zo lekker dwars in hun bedje vind Eevie :D

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Oh, ik vind het echt heerlijk dit weer, ik ga juist pas leven boven de 30 graden :D
    Op Noa dr kamertje was het vancht ook nog 33 graden en dan slaapt zij nog aan de koele kant! Maar ook Noa lijkt niet veel last te hebben vd warmte.

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; wat slaapt Benjamin lekker lang! Heerlijk!

Eevie; ik vind deze hitte ook niks.. 21-22 graden vind ik prima.. Kan je tenminste nog wat doen.. Maar de winter vind ik ook heerlijk! Wel incl sneeuw zoveel mogelijk hahaha..

Jaymee heeft goed geslapen.. Wilde na half 8 op zijn rug slapen, prima.. Kwam in 12 uur wel weer, wilde toen weer op zijn buik.. Werd om 6 uur wakker omdat hij overdwars in bed lag.. Ff speentje gegeven en nu pas een fles! Weer btje ritme erin na gisteren!

20. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Eleny ligt net pas weer te slapen... Het is ook zo warm.
    Ze zit echt niet lekker in haar velletje en ik hoop dat het sprongetje snel over is.

Momenteel is echt niks goed bij haar.
    Ook drinkt ze haar flessen niet meer leeg. Ligt natuurlijk ook aan de warmte maar ze laat vaak 40/50 cc staan.

Hoe uit het sprongetje bij jouw kleintje zich?

Deel Deze Pagina