Ach wat sneu.. Benjamin heeft ook moeite gehad met inslapen, is net bijna een uur mee bezig geweest en ligt nu beneden in de box te slapen na veel jengelen en zeuren. Hij zit ook niet lekker in z'n vel, is heel zeurderig kan ik echt merken aan z'n huiltjes. Ook laat hij veel staan in de fles, ook ongeveer 50cc en soms wel meer. En hij is heel hangerig, wil alleen maar tegen mij aan liggen om te slapen enzo, heel vervelend met deze hitte. Hoop ook echt dat het sprongetje snel voorbij is. @weer, ik ben ook meer een type voor 21/22 graden Van de winter vind ik alleen de sneeuw leuk, niet de kou haha @slapen, ja Benjamin maakt nu uren! Heerlijk! Deze traditie mag erin blijven
Zo heb eindelijk ff tijd om te reageren, heb afentoe wel even bijgelezen op me mobiel maar vindt het vervelend om dan te reageren. @nannie wat zullen jullie geschrokken zijn. Gelukkig is alles goed gegaan en is Jaymee weer lekker thuis. @jewe zo te lezen hebben jullie lekker afgekoeld bij het zwembad. @diddlemouses hoop voor jullie dat Lotte snel onder de mri kan en dat jullie wat meer informatie krijgen wat er nou aan de hand is. @linn fijn dat het langzaam aan wat beter gaat met N. En gefeliciteerd Fijn dat het rijstebloempapje goed gaat @joyce lekker dat Benjamin zo veel uur achter elkaar door slaapt nu hopen dat hij het langzaam gaat opschuiven naar de nacht door slapen. @eevie fijn dat J ook al 6 uur aan een stuk doorslaapt! @wennekje hoop dat je kleine meid snel weer wat beter in der velletje zit. Heb me best gedaan om op iedereen te reageren als ik iemand of iets vergeten bent. Sorry Gelukkig is het vandaag minder warm. Nu nog de warmte uit huis zien te krijgen. We hebben een lekker druk maar gezellig weekendje gehad. Vrijdag even naar de braderie geweest en daarna wezen bbq. was een leuk dagje. Zaterdag een paar uurtjes naar het zwembad geweest. We hebben nog niet gezwommen met N.oud het was zo druk dus leek ons niet verstandig. en daarna weer gebbq. Gister is N.oud een aantal uurtjes bij me schoonmoeder geweest om te wenen dat is allemaal goed gegaan gelukkig. Mijn verlof zit er al weer op. Wat gaat de tijd snel zeg. Gelukkig heb ik nu nog 3 weken vakantie. Vandaag maar even een rustdagje ingepland het is zo druk weekend geweest en warm dat N.oud niet zo veel geslapen heeft. Dat is hij nu aan het inhalen.
@ Diddl; dat jullie het vol houden in deze hitte! Ik vind het echt niet fijn, zweten, bah! @ Nanni; fijn dat het weer wat beter gaat met Jaymee. @ Wenneke; aj een sprongetje... Dat is echt uitzitten! @ Joyce; ook een sprong? @ Annelies; jeetje, je verlof al afgelopen. Wanneer begin je officieel? @ Lin; hoe voelt Lin zich? En jij? @ Jewe; heerlijk, zwemmen. Iemand vergeten?? Hier slaapt J al een paar dagen vrij goed 's nachts; toch wel 5 a 6 uur. Ik denk dat ze vandaag ook misschien wel een klein sprongetje heeft; ze heeft amper geslapen en is onwijs moe. Ondertussen is ze nog steeds ontzettend lief en lacht ze gewoon hoor. Maar ze blijft maar wakker; ze houdt zichzelf echt wakker. Ik denk dat ze haar handjes aan het ontdekken is; ze stopt ze constant in haar mond, probeert echt te duimen en ze heeft ontdekt dat ze tegen dingen aan kan slaan. Wie weet gaat ze nu echt dingen pakken. Ik hoop eigenlijk wel dat ze vanavond nog wat slaapt en vannacht dan goed doorslaapt. Als ze nu niet wat gaat slapen, dan masseren we haar vanavond in de hoop dat ze dan lekker kan slapen. Meestal tukt ze daar heel goed op. Ben wel blij dat het afgekoeld is, ze heeft wat warmte uitslag.
@eevie als je J nu de laatste voeding gaat geven. Zal ze dan lekker gaan slapen? Of komt ze dan vannacht weer? N.oud slaapt namelijk beter als die rond 21:00 de laatste fles krijgt ipv 23:00. Leuk he dat ze steeds meer dingen gaan ontdekken. N.oud is ook sinds een week zijn handjes in zijn mond aan het doen en ding aan het grijpen. Hij zit ook telkens aan zijn haar. Ik begin 10 september weer met werken. Zal wel weer ff wenen zijn. Maar zal ook wel weer lekker zijn om weer in het ritme te komen.
Lief dat jullie t vragen, t gaat niet zo heel goed ben n beetje ingestort. Vandaag ff m'n b12 prik gehaald want ben heel moe. N doet t wel goed maar t lijkt wel of alles dr bij mij uitkomt. Vanavond een dieet fout gemaakt gelijk brullen.. Komt door dat m'n hoofd te vol is. Ik kon vandaag echt alleen maar huilen... Zo raar. Pap lukte vandaag ook ni zag t ni meer zitten. En m'n werk datum naderde wat voor stres zorgde T werk gebeld en overeen gekomen dat ik m'n ouderschapsverlof anders in ga zetten dus ben tot iets van 21 dec thuis(Muv een paar toetsdagen) zodat ik wel oud en nieuw de straat op kan. Geeft zoveel rust. Ik leek wel wappie geworden door de fles-stres! Hopelijk lukt t nu om ook te genieten. Ik lees en leef mee op m'n gsm maar heb zo geen puf voor reactie.
@lin, ach meis toch het komt jullie niet echt aanwaaien zeg. Wel fijn dat je het met je werk hebt kunnen regelen dat je langer thuis kunt blijven misschien dat dat een beetje rust geeft. Sterkte meid.
@Annelies, pff einde verlof alweer. Zal zeker wennen zijn maar hoor dat veel enden het ook wel weer fijn vinden om weer te kunnen werken. @Eevie, hier ook een sabbelaar hihi vind datzo schattig. @Lin, pff je hebt het ook niet makkelijk hoor. Ik vind dat je het echt super goed doet hoor meis! En een foutje kan gebeuren, wel heel zielig dat je meisje dan zo heftig reageert maar dat komt straks allemaal goed. Straks hapt ze lekker de fles en heb je veel meer rust. Fijn dat je nu lekker wat langer thuis kan blijven. Doe rustig aan meis, heel veel sterkte. @hier, ben klaar wakker werd wakker met het gevoel de hele nacht te hebben geslapen, kijk ikop de klok, zijn er net 2 uur voorbij! Pfff! En het is nog steeds zo warm hier. En ik hoor een mug! Bah haha. De mannen liggen heerlijk te slapen, ik ga ook maar weer een poging doen
Lieve Lin, je doet t fantastisch meid!! Moet je kijken wat je allemaal doet voor jullie meisje. Dat getuigt toch van pure liefde?!! En n keer n foutje, tja dar gebeurt. Fijn dat je werk nu geregeld is, neem die tijd voor jezelf en jullie kleine. Je doet t echt goed hoor!! @ Joyce; nog kunnen slapen?? @ Annelies; nou, ze begint pas net de nachten eruit te gooien. De laatste voeding ligt nu tussen 00.00 en 01.00, dus ik zit daar nu nog wat mee te rommelen. Ze heeft gewoon serieus van 23.30 tot 06.30 geslapen! Gisteren overdag bijna niets en s avonds alleen met ons tegen dr aan op de bank. Ze werd amper wakker tijdens t verschonen en de voeding (ogen dicht gehouden!). Ik daarentegen... Ik heb onwijs slecht geslapen. Was om 2 uur weer wakker, had hele rare dromen en heb voor t eerst in lange tijd weer geslaapwandeld. Ik was nl in onze slaapkamer op zoek naar het broertje van J. ze heeft geen broertje. Ja n sterretjesbroertje, misschien was dat t. Wat n nacht zeg!
@linn jullie doen alles voor N. Het is ook niet zo raar dat je ineens inklapt hoor. Jullie hebben al heel veel meegemaakt met jullie kleine meisje. Gelukkig dat het geregeld is met je werk. Dan kan je dat even uit je hoofd zetten. Hoop voor jullie dat het vandaag een betere dag wordt. @joyce en heb je nog verder kunnen slapen? @eevie lekker dat jullie meisje de nachten steeds langer maakt. Daarin tegen heb jij niet zo fijne nacht gehad zo te lezen. Hoop dat je zo nog ff wat kan slapen. Hier ook weer een goede nacht gehad van 21:30 tot 7:00. Het is nog steeds warm in huis hoop dat het snel gaat afkoelen ben het ff zat die hitte in huis. Wanneer moeten jullie allemaal weer beginnen met werken?
Mijn eerste werkdag is op 9 oktober. Heb er al wel weer zin in. Ik doe nu ook al weer dingen voor school, om zo collega's te helpen. Mis het bezig zijn met m'n vak!
Hi lang niet geweest, we zijn op vakantie geweest en reece huilt wat af...We zaten er een beetje doorheen. Als ik in rustiger vaarwater zit ben ik weer actief op het forum. Heb niets gelezen dus hoop dat het goed gaat met iedereen.
Lin; Jeetje wat vervelend dat het nie zo lekker loopt! Wel fijn dat je ouderschapsverlof hebt kunnen opnemen! Eevie; Wat fijn dat ze goed geslapen heeft.. Wel vervelend dat je zelf niet zo lekker geslapen hebt! Zijn nooit leuke dromen! Annelies; Jeetje wat een lange nacht, heerlijk! Ik moet als het goed i 15 oktober weer beginnen Kapedi; Sterkte met Reece... Hier ook een fijne nacht Jaymee leek gisteravond na zijn fles van 19 uur wel wat pijn te hebben, bleef huilen en kon hem niet troosten Heb hem een zetpilletje gegeven (die mocht hij indien nodig) Het is trouwens "maar" 60 mg die ik heb gekregen vanuit het z'huis.. Daarna is hij lekker in slaap gevallen.. Om 3 uur dacht ik, mmm nog niet geweest voor een fles, dus ik kijken ligt menee onder het lakentje hihi (Wel gewoon met mondje omhoog zeg maar) dus lakentje van hem afgehaald en daa werd hij wakker van.. Ik had gehoopt dat hij beter zou blijven liggen met een lakentke maar helaas hihi.. (bedje staat scheef ivm reflux en hij slaapt op zijn buik) om 7 uur weer wakker en een fles, en om 8 uur sliep hij alweer hihi.. Het lachen als hij wakker is kost hem ook zoveel energie hihi.. echt als hij wakker is, lacht hij alleen maar zo leuk
@Eevie, J dus weer heerlijk geslapen. Wat apart hè dat je soms zo kan dromen. Hopelijk heb je nog wat slaap kunnen pakken. En zag nog iemand met een heerlijke nacht! *sorry ben nog een beetje moe haha* Benjamin heeft ook weer lekker geslapen, van 20.00 tot 4.30. Ikzelf hebt veeeel minder geslapen. Kon gewoon niet in slaap komen, balen! Kleine man zit nu niet zo lekker in z'n vel, heeft vanochtend weer gespuugd en drinkt nog steeds z'n flesjes niet leeg. Wil ook niet slapen en is daardoor heel zeurderig en hangerig. @Kapedi, dacht net nog aan je haha. Jammer dat Reece nog zo huilerig is, heeft hij nog veel last van zijn reflux? Hopelijk gaat het snel beter, sterkte meid! Werken, ik ben in mijn zwangerschap ontslagen, dus hier nog geen werk.
@Nanni, oh wat zielig die wond.. En sneu dat hij toch nog pijn had. Gelukkig kan hij nog wel lachen hihi
Ow Nanni! Heb de tranen in m'n ogen staan! Vind het zo zielig! Zo'n kleintje, zo'n wond. Jeetje meid. Sterkte en hopelijk geneest het mooi en snel. Goed gereageerd trouwens van jou. Dat je terug bent gegaan met die bult, ook al was je eerder naar huis gestuurd door de huisarts. xxx
Quote Joye: Benjamin heeft ook weer lekker geslapen, van 20.00 tot 4.30. Ikzelf hebt veeeel minder geslapen. Kon gewoon niet in slaap komen, balen! Kleine man zit nu niet zo lekker in z'n vel, heeft vanochtend weer gespuugd en drinkt nog steeds z'n flesjes niet leeg. Wil ook niet slapen en is daardoor heel zeurderig en hangerig. Klinkt als... Sprong 2: patronen in het dagelijks levenOei ik groei hihi Komt helemaal goed! xxx
Update. Vanmorgen bij de ka de mogelijkheid met beide handen aangepakt. N is opgenomen om dr ad fles te krijgen en te observeren hoe ze reageerd op voeding en kleine allergie testen. Voel me echt naar maar trek die bv niet lang meer.. Ik mag dr bij blijven dus doe ik ook. Moest ff heen en weer voor spullen.. Zat te janken om dr achter te laten. Ze slaapt nu eindelijk. @kapedi zo dat klinkt ook niet fijn. Rustig aan met r! Vakantie wel ok? @nani wat naar allemaal en die wond ook is ie er erg van uit z'n doen?