Thanks voor de lieve berichtjes, sorry dak zo algemeen reageer maar vanaf m'n gsm en in t zh. Ga zelf ook ff m'n ogen dicht doen. Sterkte met de sprongetjes Ow wel leuk trouwens 6400 Gr. En 61cm !! Groot hè
Jeetje Lin wat erg. Hopelijk kunnen ze jullie helpen in het ziekenhuis en kun je snel stoppen met de bv. Zo zie je maar dat het niet altijd het beste is voor je kind. Sterkte voor jullie.
@Nanni, haha heel fijn! Idd ze leren er wel van, das het belangrijkste! @Lin, jeetje meid, goed dat je bij der blijft! Fijn dat ze nu eindelijk slaapt, hopelijk kan jij ook een beetje bijtanken. heel veel succes, hoop echt dat ze snel de fles pakt en weer lekker mee naar huis kan! @Hier, kinderfysio is nog even geweest voor Benjamin zijn voorkeurshouding, maar dat ging helemaal goed Zo goed, dat ze zelfs niet eens volgende week weer komt maar midden september pas weer! Hij is erg slaperig vandaag, en als hij niet slaapt zeurt hij haha Hij pakte net voor het eerst heel voorzichtig de ringen van zijn kubus beet
@kapedi hebben jullie wel een fijne vakantie gehad? Hoop dat Reece snel weet wat beter in zijn velletje zit. Sterkte @nannie wat vervelend dat Jaymee toch wat pijn had. Gelukkig heeft het zetpilletje geholpen. Zo te lezen is het wel een vrolijk mannetje. @linn fijn voor jullie dat er eindelijk stappen genomen worden. Dit houd jij zo te lezen ook niet lang meer vol. Hoop dat het gaat lukken dat ze de fles gaat drinken. Heel veel sterkte hoop dat er snel wat uitkomt dat je toch nog wat van je verlof kan genieten. @joyce gelukkig dat het zo goed gaat met Benjamin zijn voorkeurshouding!
Yes ze heeft de fles Vd zuster op! Zo blij!! T is normale nutrilon dus hoop dat ze niet ziek wordt. Zo opgelucht al. Thanks voor t meeleven doet me goed!! Fysio o mooi joyce!
Hoera Lin! Wat fijn!! Ik hoop dat er een oplossing komt en dat er wat rust voor jullie komt. Hier ook een sprongetje denk ik hoor... Ze slaapt ook zo weinig, behalve als ze bij mij ligt... Ach ja, dan maar veel knuffelen!
@ Annelies, wat fijn dat het oppassen goed ging met je schoonmoeder. En een gezellig weekend gehad! gaat opschieten dat je weer aan het werk moet. @ Lin, ach wat rot zeg dat je je zo naar en moe voelt. Wel heeel fijn dat het nu is geregeld met je ouderschapsverlof zo op te nemen, zal je wel veel rust geven. Dikke knuf voor jou, je doet het super met je meisje!! Ohhh super dat ze nu dr flesje op heeft!! Fijn hoor!! @ eevie, wat fijn dat je meisje zo goed geslapen heeft, allen jij dus niet helaas. Lijkt me heel raar dat slaapwandelen. @ Kapedi, sterkte. @ nanni, jeetje wat een wond nog he voor zo'n klein mannetje. @ Joyce, gaat het alweer beter met benjamin? Balen dat je geen werk meer hebt, straks hard op zoek? Fijn dat de fysio zo goed ging en zn speeltje pakken, hebben die rotsprongetjes toch nog zin
Hier vandaag ook naar het CB geweest. Moppie was wel van slag door de prikjes. Wel goed gegroeid 58 cm en 4710 gram.
@Didlle, hahaha ja hebben die rot sprongetjes idd toch nog zin! Het gaat al heel wat beter met hem, hij was weer lekker aan het sjansen met de kinderfysio hele tijd lachen en knipogen naar haar haha lekker jong. Hij heeft wel veel geslapen vandaag overdag dus inslapen net voor de nacht ging wat moeilijker maar hij ligt erin na 1,5 uur! Sneu van je moppie, hoop dat ze zich snel beter voelt. Wat groeien jullie beebjes allemaal hard zeg!
Ah prikjes sneu hè, wij moeten de 28e alweer voor de 2e ronde.. Hier ligt ze te slapen vandaag 1 keer een kwartier en 1 keer een uur dus mag ook wel. Ze heeft om 20.30 weer gedronken 120ml! Gaat goed dus! Ff kijken of ze zo nog komt voor de laatste maar k denk eerder vannacht, ze is doodmoe. Trusten allemaal
Hallo! Jens gister naar het cb geweest voor zijn eerste prikjes. Hij heeft er gelukkig totaal geen last van gehad. Hij was ook weer goed gegroeid. Hij is nu 5468 gram en 59,5cm. @Lin, oh wat super zeg dat ze al een fles heeft gedronken. Was je erbij toen de zuster hem gaf? @Annelies, fijn dat het oppassen goed ging. Bijna weer aan het werk. Ik moet de eerste week van september weer beginnen. Maar ik hoef maar tot half oktober want dan stopt mijn werkgever met zijn bedrijf dus vanaf dan ben ik leker thuis bij mijn kindjes. @Kapedi, Reece huilt nog steeds veel dus...wat sneu voor het kereltje. Helpen zijn medicijnen wel voor de reflux? Heb je wel een beetje kunnen bijtanken op vakantie of zat dat er niet in? @Eevie, Wat een nare droom zeg. Jullie wisten dat jullie vorige kindje een jongetje was? @Nanni, ach gossie dat is nog een hele wond voor zo'n klein mannetje. Gelukkig kan die wel wer gewoon lachen. Sommige kindjes zijn helemaal van slag na een operatie/opname. @Sprongetjes, Ik heb bij Jens nog geen sprongetje kunnen ontdekken. Bij Tygo wel die huildde dan veel meer en liet een deel van zijn flessen staan. Maar Jens heft tot nu toe nog geen druppel laten staan of meer gehuild. Of ik heb de sprongetjes gewon niet opgemerkt.
@ Jewe; ik heb altijd t gevoel gehad dat t n jongetje was, maar ik weet t niet. @ Lin; gelukkig sta je er nu niet alleen voor! @ Joyce; hier precies hetzelfde! Veel wakker maar wel gezellig. Hoop dat dit snel weer over is. J is nu helaas weer wakker voor n voeding, na 4 mooie nachten. Ze gaf 1 harde huil om te laten weten dat ze honger had. Mijn vriend ging tegen t plafond van de schrik, hihi! Wat groeien ze allemaal goed
Nou blijft ze weigeren 60gr afgevallen denk dat we er straks mee stoppen. Heb dr lang genoeg gepest, ze reageerde niet op de koemelk! Raar hè. Gr.
Ja klopt maar ze heeft al meer dan 12 uur niks op. Ben nu zelf weggestuurd dus hoop dat t nu wel gaat. Wat een gedoe.
En hoe is het gegaan vanochtend met drinken. Wilde e nu wel? Ik hoop dat het gauw duidelijk wordt wat het dan wel is. Of dat ze snel elf bedenkt te stoppen met dwars zijn en zelf weer beginnen met drinken! Arme meid. Waarom doet ze zo he? Succes met dee periode meid! Je zit er nu middenin,maar het gaat voorbij! Echt waar! En dan kijk je er op terug en kan je misschien zelfs lachen over dee situatie. Maar nu moet je doorgaan lieverd. Het komt goed! Je bent een sterke meid, je kleine is een sterke dame. Jullie redden het wel! Kus