Ik had stiekem ook gehoopt dat hij veel haar had. Toen ik geboren werd had ik namelijk ook al heel veel haar. Heb nu nog steeds heel dik haar. Ik had ook al in me zwangerschap haargel en haar lotion gehaald. Het komt nu dus goed van pas. Hier ligt de kleine man ook heerlijk te slapen. Ik had ook al op internet gelezen dat een koud washandje helpt. Dus zal dat wel mee nemen.
Zo vanaf de laptop een uitgebreide post! @ Kapedi; J slaapt ook niet door hoor! Ik geef nog bv maar als J de fles krijgt, drinkt ze meestal maar 100ml. Maar goed, ze krijgt nog steeds op verzoek en dat varieert tussen de 7 en 9x per dag... @ Annelies; welkom. Dit is idd een fijn klein clubje. We schrijven al vanaf de zwangerschap, dus dat is wel fijn. Je leert ons snel genoeg kennen Wat een knapperd is N.oud! En idd een mooie bos haar. Ik ben ook ingeleid en 13 uur later was J. er. Ik geef wel bv, maar wissel nu ook af met fv. En de infacol hebben we inmiddels ook afgebouwd! Wat knap dat hij zo goed doorslaapt! Ik kreeg van een vriendin de tip om inderdaad 60mg te halen voor de prikjes. @ Joyce; het is echt lekker, de babymassage. Het is daar ook vrij warm, misschien heeft benjamin anders last van de kou? Haha, beneden zitten tot hij wakker wordt. Voor hetzelfde geld slaap hij tot 8 uur! @ Jewe; ik verschoon niet na het voeden; ze slaapt dan 's nachts meestal dus dan maak ik haar niet wakker. Ik verschoon meestal ervoor, omdat ze dan wat wakkerder is. Maar ook in de nacht niet, als het niet nodig is. Veel plezier met de nieuwe auto! @ Lin; Succes met de vloer vandaag! @ hier; de babymassage was ontzettend leuk. J ontspande ervan en lag zo af en toe te lachen. Er waren wel kindjes die veel huilden (dan ben je stiekem trots dat die van jou niet zo veel huilt!!). Ze gaf alleen een kik toen ze honger had. Nu slaapt ze al 2.5 uur. Dit gaan we dus ook 's avonds eens proberen, voordat ze de avondvoeding krijgt. Zeker als ze er zo van ontspant. Gisteren was ze erg onrustig, dus ze zal daar ook wel moe van zijn. Toen Eevieman thuis kwam, was ze helemaal blij en naar opa en oma ook toen die na 3 weken vakantie weer kwamen knuffelen. Zo lief! Dan vind ik het echt minder erg dat ze de hele dag wat knorrig is geweest. Oh ik hou zo veel van haar....
@Eevie, ja stom hè hahaha. We waren rond 02.00 uur heel zachtjes naar boven gegaan en schok toen wakker om 04.10 en 04.15 werd hij wakker! Heeft daarna ook nog geslapen tot 9.15! En nu net de hele tijd op z'n buik gelegen tot 13.00 en nu issie klaar wakker hahaha Ja kan best zijn dat hij het dan koud heeft, mama is ook een koukleum maar hij heeft het ook met verschonen, preuts jong hihi Fijn dat de babymassage zo leuk was! Hihi trots mag je dan zeker zijn als je meissie zo lekker stil is en geniet. Ja ooh je vergeeft ze alles als ze naar je lachen en doen. Zo lief dan! Hier ook hoor. Als hij een hele dag zo knorrig is geweest en slecht slaapt snachts en hij wordt sochtends weer wakker en je staat naast dat bedje en ziet die grote lach en armpjes in de lucht dan smelt je gewoon weer helemaal van binnen <3
@Eevie, babymassage is goed bevallen dus. Leuk! Ik verschoon ook altijd van te voren maar lekker stom gister avond bij de laatste fles geen erg in gehad en hij zat zo vol die luier dat ik wel moest dus die slapeloze nacht heb ik mezelf aan gedaan. @Haartjes, Jens heeft aan de achterkant precies zo'n mooie krul zitten tegen zijn hoofd en aan de bovenkant loopt er een golfje doorheen dus ik denk dat hij een beetje krullen/slag gaat krijgen in zijn haar. @Annelies, 20 aug krijgt Jens zijn eerste prikjes pas maar Tygo is er gelukkig nooit ziek van geweest. Ik had altijd wel een koud nat washandje bij wat ik heel de dag in de kolkast had liggen en mee nam naar het cb. Meteen na het prikje op het beentje leggen dan wordt het niet zo stijf. Paracetamol heb ik nooit hoeven geven gelukkig. Tygo heeft wel veel geslapen na het prikje weet ik nog. Veel plezier op de verjaardag. Auto opgehaald. Tygo vond het maar heel erg gek dat we onze oude auto achter lieten bij de autodealer. Toen een van die mensen ook nog in de oude auto stapte en weg reed was de verwarring helemaal groot. Als we nu vragen waar de oude auto is zegt hij: Kwijt!
Jullie hebben flink gekletst zeg vandaag!! @ Jewe, die fout maak je waarschijnlijk niet snel nog een keer! of hij moet gepoept hebben dan moet je wel natuurlijk. Ach die Tygo helemaal verward door de nieuwe auto! Jens drinkt ook niet zo heel veel dan. @ Annelies, welkom!!! Hier is het idd een stuk beter bij te houden en zo leer je iedereen ook beter kennen dan bij zo'n heel groot topic vind ik. Wat een prachtig kereltje heb je!! En een hele leuke naam ook. Noa heeft ook best veel haartjes, krijgen we ook heel veel reacties op. Zowiezo krijg ik overigens heel veel reacties als ik met alledrie op pad ben. Allemaal vreemde mensen die benieuwd zijn of Noa ook een meisje is. @ Eevie, fijn zeg dat de baby-massage zo bevallen is. Is natuurlijk ook wel erg lekker voor ze. Ik ben benieuwd of het ook savonds zo goed werkt. @ Kapedi, hihi wat eenvreetzakje heb jij, maar ik herken dat nog wel van Lisa toen redde ik het ook niet met 30 schepjes. Noa krijgt 5 flessen van 150+5 maar die gaan niet allemaal op. Zowiezo die van 22.00/23.00 drinkt ze heel slecht. Ze komt meestal op zo'n 20 schepjes per 24 uur. @ Joyce, Noa vind het idd ook niet fijn zonder kleertjes. Pas zo gauw ze iets aan heeft wordt ze stil.
@Diddlemouse, Ik merk wel dat hij steeds eerder komt voor een voeding en probeer het maar langzaam op te voeren. Want qua gewicht en het aantal flessen zou hij 5x 150cc mogen hebben. Maar het lijkt me zoveel elke keer. Volgens mij kreeg Tygo veel minder op die leeftijd. Moet zijn boekje toch nog maar eens inkijken. Stom he dat je dat soort dingen gewoon vergeet. Als je met alle 3 op pad bent en kijken of Noa een jongen of meisje is. Krijg je dan niet heel vaak te horen dat het geen jongetje is? Hier krijg ik heel vaak te horen van o 2 jongens en nu ga je nog proberen voor een meisje? Alsof 2 of 3 jongens niet leuk is. Of in jou geval meisjes.
ff snel want ben doodop. wat een werk! prikjes. 120mg is goed want anders moet je 2x 60 geven en dan daalt de koorts niet goed..vaseline is ook makkelijk (ivm inbrengen) heb gelezen maar ga nu tukken morgen vroeg weg! doei
Het is idd gezelliger zo. Er wordt tenminste gereageerd op wat je post. Verjaardag ook weer achter de rug. Hij heeft zich weer van zijn goede kant laten zien. Lekker in het ledikantje geslapen bij oma. Net lekker in bad geweest. Hij ligt nu zijn flesje te drinken bij papa. En dan lekker naar bed. @ eevie fijn dat ze het zo lekker Vondt en zich keurig heeft gedragen. Ben benieuwd hoe ze vanacht slaapt als ze een heerlijke massage heeft gehad. @ jewe hoopt dat Tygo snel de nieuwe auto weer leuk vindt. Wel een hele leuke reactie. @diddlemouses dankjewel . Soms is het wel leuk al die reacties. Maar soms denk ik ook hou je mond maar. Vooral als je haast hebt bijvoorbeeld. @ linn dankjewel voor de tip ik heb het allebei al in huis. Slaap lekker
Vraagje wie heeft er ook een badje van bebe jou? En dan de Ingebouwde thermometer. De onze is nu al kapot hij loopt niet meer op. Vindt dat wel erg snel we gebruiken hem pas sinds 9 juni. Morgen maar even een emailtje sturen naar babydump kijken wat hun er van vinden
@Diddle, Noa vind 'naakt' zijn dus ook niet fijn hihi. Ben al een kei geworden in supersnel aankleden, papa kan het niet snel genoeg en probeert het niet eens meer haha. Hier ook de fles voor de nacht erg slecht hoor. Net alweer maar 80cc gedronken. @Jewe, wat stom he die reacties op dat het weer een jongen is. Is toch net zo leuk! En wat een lieve reactie van Tygo als je nu vraagt naar de oude auto @Annelies, wij hebben ook zo'n badje! Alleen is die van m'n zus geweest dus al wel zo'n 3 jaar oud maar merk dat hier de thermometer het warmer aangeeft dan het is. Of onze nieuwe douche thermostaat is niet goed haha. Zou idd wel ff een email sturen, als het goed is mag je hem dan gewoon ruilen voor een andere, hadden wij ook met een stoel die we daar vandaan hadden. B is vanmiddag trouwens van 13.00 tot 19.00 wakker geweest en toen weer geslapen als een roosje. Als hij niet wakker schok van de hond die van de bank af sprong had hij nu nog wel 4 uur kunnen slapen volgens mij hihi. Net om 21.00 een flesje gedaan, ben heeeel benieuwd of hij nu weer zoveel slaapt! Hij slaapt vandaag erg veel voor zijn doen, normaal is hij wakker van 6.30 tot 22.00 ongeveer haha.
@Annelies, Ik heb dat badje ook maar nooit geen probleem mee gehad. Maar ik zou gewoon even terug gaan nnaar de winkel met je bonnetje wat is gewoon garantie. Heb het al vaker aan de hand gehad dat mensen ermee terug kwamen. Vaak kwam het trouwens omdat de zilveren pin niet goed in het bovenstukje geklikt zat. Ik ga een fles in elkaar flanzen voor meneertje. Hoor heem wakker worden. Maar deze keer eerst verschonen
Zo hee! J had om 21.00 m fles gehad met t idee dat ze dan rond 00.00 wel voor de late voeding zou komen. Ze wordt nu pas wakker!! Zere borsten!!
Hier lijkt ze er sanchts wel minder tijd tussen te kunnen houden als overdag. 23.00 gehad en 2.00 weer. @ jewe, klopt ik krijg idd steeds de vraag of het een jongetje is. en dan idd "ook leuk toch 3 meiden " Nou idd ik vind het super leuk!! Was ook stiekem altijd mijn droom hoor 3 meiden..... Maarja je hebt het niet oor het zeggen en met een jongetje was ik ook hartstikke blij geweest. @ lin, veel plezier!!! @ annelies, fijn dat noud zich weer van zn beste kant heeft laten zien op de verjaardag! ik heb geen ervaring met dat badje maar zou er zeker even mee terug gaan. @ joyce, daar zeg je wat over aankleden, volgens mij heeft vriendlief hier noa nog nooit aangekleed... mmm, nou meneer heeft nu lekker 2 weken vakantie dus dan zullen we daar allemaal eens verandering in brengen B. goed geslapen savonds dus, hopelijk snachts ook! @ Eevie, wat goed!!
Heh bah om 03.00 toch weer een voeding Pff zo kom ik toch nooit meer aan een mooi ritme? En dat allemaal door een middagje oma, nou voordat hij fatsoenlijk kan praten dus echt niet meer, mevrouw luistert toch niet. Grrrr. En ik hoor hem nu alweer pruttelen, wordt weer spoken vannacht. Bah bah bah. @Diddle, Super toch dat je stiekeme droom is uitgekomen! Pff er brult er alweer een. Mama gaat maar weer troosten en knuffelen. Dag slaap! Hoop dat jullie allemaal een betere nacht hebben!
@joyce zo te lezen is Benjamin dus afentoe ook wakker mannetje overdag. N.oud ook. Daardoor slaapt hij in de nacht wel lekker door. Hij heeft idd ook wel is dagen tussen zitten dat hij veel overdag slaapt. Hoop voor je dat deze nacht toch nog een beetje normaal verloopt. Wat is er gebeurd bij oma? Als ik vragen mag. @jewe zal straks eerst ff kijken naar dat pinnetje. Anders ga ik terug. @eevie fijn dat ze toch nog tot 2:00 geslapen heeft. Kwam ze normaal eerder dan? @diddlemouses hoop voor je dat noa snel wat meer tijd er tussen gaat laten. Krijg je ook weer meer nacht rust. Hier was n.oud om 6:00 wakker hij lag gister avond om 21:30 in zijn bed. 1 keer een kik geven voor zijn speentje en daarna sliep hij. Ben toch telkens weer trots op me mannetje dat hij in de nacht zo goed slaapt. Hoop dat hij zo nog ff terug wilt.
@Annelies, hij is normaal elke dag de hele dag wakker! Wij wouden een keer ff naar Duitsland shoppen voor nieuwe kleding voor mij want m'n shirts pasten niet meer om m'n boobs Toen ging hij dus 1 dagje naar oma en die heeft zijn hele ritme verknald. Bij elke kik maakte ze een flesje en gaf hem die terwijl ik haar heel duidelijk had gezegd hoe laat hij zijn fles moest hebben (om 12.00 uur en als we er nog niet zijn ook om 16.00 uur). Toen we terug waren om 15.30 uur zei ze dat hij de hele dag had geslapen, dat geloofde ik al niet omdat hij normaal altijd zo wakker is. Liet ze mij zien hoe 'weinig' hij nog maar over had, dikke 90cc! Nou toen dacht ik al dat er wat verkeerd was, zijn flesjes gaan altijd op maar wat bleek, hij had al 3 flesjes gehad! Bij elke kik dus een flesje gemaakt en telkens weer opgewarmd als het niet op ging. Sinds die tijd is heel zijn ritme weg. Hij kwam elk halfuur/uur voor maar een paar cc en het was echt drama hij was helemaal van slag. Heb nu na 3 weken eindelijk het ritme overdag weer terug maar snachts slaapt hij nog steeds niet door. Eerder sliep hij snachts altijd 8 uur, had een heerlijk ritme maar nu krijgt hij telkens zijn fles om andere tijden omdat hij niet meer doorslaapt. Baal er dus heel erg van. Weet ook niet hoe ik dat nachtritme er weer in kan krijgen.
@Joyce leuk zo oma. Hoop voor je dat hij zijn ritme snel weer te pakken heeft. Daarom geef ik gepaste voeding mee om dit te voorkomen. Mijn moeder zie ik het niet zo snel doen maar me schoonmoeder wel. Als hij huilt zegt ze al snel volgens mij heeft hij honger wat dan helemaal niet zo is. We zijn bij toeval er achter gekomen dat hij langer slaapt als hij rond 21:30 op bed ligt in plaats van 23:00. Hoe is de nacht verder voorlopen?
Goedemorgen meiden, Mag ik ook gezellig met jullie meekletsen? Jaymee is geboren op 9 juni na een ingeleide bevalling met 37.4 weken ivm heupafwijking en bekkeninstabiliteit..