@nannie vervelend dat Jaymee er wat langer over doet om in slaap te valen. Maar wel weer lekker dat hij een paar uurtjes achter elkaar slaapt. Vindt het ook wel ff lekker om er tussen uit te gaan. Maar mis toch echt wel de vakantie. We willen volgende jaar naar Italië. De wibra heeft afentoe echt wel leuke dingen. Ga er morgen ook wel even kijken. Heb wel al een winterjasje van lief maar met capuchon. Welke maat heb je genomen? Succes vanavond met sporten.
Dit is het jasje: Bekijk bijlage 269514 Dit shirtje heb ik ook gekocht, maar daarvan wel een 62 hihi: Bekijk bijlage 269516
@nanni het is echt een leuk jasje. Ook ee. Leuk tshirt trouwens. @eevie n.oud groeit idd hard. Hij heeft echt een groeispeurt gehad. Hij heeft 7 weken in maat 50 gezeten. En nu wordt sommige dingen van maat 56 te klein.
Maatjes al ff in 62 en 68 n is 61cm en 6400gr flinke dame Leuke kleertjes hoor Hier lekker ad rosé !!! Lekker
Haha ja Benjamin slaapt eindelijk de nachten goed dankzij de puckababy zonder slaapt hij heel onrustig en wordt vaak even wakker en met slaapt hij lekker door. En wat een leuke kleertjes Ik heb laatst bij de wibra een trui gekocht met: who's that hunk? Oh it's me *of iets in die richting* gekocht Benjamin past ook nog steeds in 56 hoor Eevie Vanavond toch een stomme opmerking van m'n schoonmoeder gehad.. Benjamin wil haar nooit aankijken hihi zegt ze ineens: heb je zijn ogen wel laten onderzoeken? Want als je wil dat hij je aankijkt, kijkt hij weg. Zijn oogspieren zijn denk ik te slap hoor! Ik zo: eh nee hoor zijn ogen zijn prima in orde, hij wil gewoon geen contact maken met je als hij contact wil kijkt hij je echt wel aan. Stom mens haha geef hem groot gelijk En wat een onwijs lieve foto Annelies Zo eens lekker m'n bed induiken, ben kapot! Hoop dat Benjamin morgen wat beter drinkt, hij liet vandaag steeds 90cc staan! Alleen de laatste fles dronk hij in 2x leeg. Was ook erg huilerig vandaag. Goede nacht allemaal!
Lin; lekker rosé hihi.. Joyce; je schoonmoeder is niet wijs haha.. Wibra heeft best leuke kleertjes! Niet alles is leuk, maar tegenwoordig wel een hoop.. Kwaliteit is opzich ook best goed, beter dan de zeeman vind ik... Hier nu een fles.. 3.30 uur.. Valt me nog mee want hij had om half 8 zijn fles niet leeg.. Gisteren was ik aan het het Googlen omdat ik dacht dat jaymee een sprong had.. Kwam toen op het verhaal bioritme uit.. Via een kalender kon je data invullen.. Ik gedaan, blijkt hij qua emotie nu "slecht" te zitten, en dan huilen ze dus meer.. Dit gaat nu dan weer omhoog en zakt daarna weer.. Dit is en proces van een aantal dagen, best interessant..
@ annelies, leuk naar de kempervennen! Wat een prachtige foto zeg!! @ nanni, leuk jasje! @ joyce, wat een opmerking van je schoonmoeder...
@joyce fijn dat de puckababy helpt bij benjamin. Ik ben sinds 3 dagen aan het afbouwen vanacht heeft hij in de mini gelegen met zijn armpjes los. Wat een opmerking maak je schoonmoeder zeg. @nanni fijn dat Jaymee toch nog zo'n tijd er tussen heeft gelaten. Hoeveel flessen krijgt hij nu? Welke site is dat. Lijk me ook wel leuk om te lezen. @diddlemouses hoe gaan de nachten bij jou? Wordt ze al wat later wakker? Hier nu weer een flesje hij heeft van 21:30 tot 6:00 geslapen. Ben wel trots op hem. Hij heeft vanacht in de puckababy mini geslapen met allebei zijn armen eruit. We hebben hem gister avond wakker in bed gelegd 1keer zijn speentje in gedaan en hij was vertrokken. Heb hem vannacht wel heel even gehoord maar hij is toch weer in slaap gevallen
@ Annelies, ze wordt nogsteeds rond 4 uur wakker mag van mij best een uurtje later zijn want ik kan niet meer terug om 5.30 (dan pas gaat ze weer slapen) dus mijn dagen beginnen nogsteeds om 4 uur (Gaaaaap). Nu wakker gemaakt voor fles want Lisa moet zo naar school maar nu drinkt ze dus niet. Fijn dat het afbouwen zo goed gaat. Lisa lag als baby in de pacco maar toen echt dramas gehad met afbouwen, daarom wilde ik er nu eigenlijk niet aan beginnen. En de nachten slaapt Noa goed, alleen overdag en savonds niet.
Annelies; Wat gaat het slapen goed bij jou! Nou je van je kleintje! En ook al aan het afbouwen met inbakeren, knap hoor! Dit is die site: Bereken je bioritme voor de volgende dagen: fysiek, emotioneel en intellectueel | Happyvibes Jaymee drinkt nu 5*200 cc (hongerige baby+ 2,5 schep nutriton) Diddlemouse; oei dat zijn nog best korte nachten voor hou zeg.. Pittig! Hier eigenlijk ook best een goede nacht.. Half 8 laatste fles (niet leeg) half 4 weer, en toen om half 8 weer (weer niet leeg) Hij lijkt ineens genoeg te nemen met minder, als heeft hij gister op de dag weer een slok extra gehad, omdat hij er zo lang tussen liet, en daarna kwam hij 2x naar 3 uur al.. Djayson moest ik wakker maken, die moet naar de PSZ.. Die zei net. nee mama doe maar de volgende keer ik lig nog zo lekker hahahaha
Hi allemaal, Zo ik heb even tijd gehad om de laatste 7 pagina`s te lezen. Kids kijken baby tv. Vakantie ging redelijk. Reece heeft wat afgehuild,maar dat mocht de pret soms niet drukken. Hier ook cb geweest. 5500 gram, ook maat 62 inmiddels. Ryan was te mager zeiden ze met 91 cm en 12 kilo precies. Afgelopen zondag zijn 2e verjaardag gevierd. Had een speeltuin afgehuurd. Reece heeft last van de reflux, maar ook geclusterd avondhuilen zeggen ze...Weer iets nieuws. Reece gaat om 21.00 nu slapen en komt dan rond 02.00 en dan 06.00 uur. Dus hier nog nachtvoeding. Heb alles gelezen maar geen tijd om op iedereen te reageren. @Lin; Stertke meid. @Joyce;Lekker nachten heb je. Grote vent , hij doet het goed @foto`s ; mooie fotos van jullie kindjes. Ok ga gauw...Tot snel hoop ik
@Annelies, wat goed dat Noud al zo goed met zijn armpjes los kan slapen! Laatst ook bij Benjamin geprobeerd maar hij maait er echt nog op los met zijn armen en slaapt dan heel onrustig. Dus nog even in de Puckababy Hij heeft vannacht ook weer heerlijk geslapen van 20.30 tot 06.30! @Nanni, oh ik ga ook eens even op die site kijken Benjamin drinkt ook nog elke 3 uur overdag.. Gisteren liet hij de hele tijd zelfs 90cc over van 165cc.. Vandaag drinkt hij ze wel weer leeg. Had gehoord dat als ze ineens minder drinken ze dan groeien? Haha wat schattig van Djayson @Diddle, pff nog steeds korte nachten voor jou Hoop dat ze snel wat langer slaapt. @Kapedi, nog gefeliciteerd met Ryan! En ook nog vaak eruit, balen zeg. En nog steeds last van de reflux en ook nog eens geclusterd huilen, jeetje je bent er maar druk mee. Hoop dat het snel wat beter wordt voor je, dit lijkt mij erg vermoeiend voor je. Knuff! Ja de nachten zijn hier dankzij de Puckababy heel wat beter geworden! Hij lacht ook altijd als we hem erin 'binden' haha zo leuk. Reece is goed gegroeid zeg! @Hier, gelukkig delen jullie mijn mening over mijn schoonmoeder, haha Ben vandaag zo ontzettend moe, krijg niks gedaan hier in huis. Zo maar ff snel wat opruimen.. Benjamin slaapt weer veel, en ligt nu lekker te kwijlen in zijn schommelstoel hahaha Hij heeft wel bij 1 oogje zijn traanbuisje verstopt. Heel tranerig en veel troep steeds, zo zielig hij vind het niks als ik het schoonmaak. Oh mijn vader belde, hij besteld zo maar even 6 pakken pampers voor me! :O Wist niet wat ik hoorde haha normaal is het alleen maar 'zijn nieuwe gezin' dit en dat en de rest boeit hem niet meer.. Nja, scheelt mij weer kopen hihi
@dilldmouses hoop idd voor je dat Noa een uurtje langer gaat slapen. Dan zijn jou dagen wel erg lang zeg. Ik wil eigenlijk afgebouwd zijn als ik weer moet gaan werken. Vindt het nu nog niet zo erg om in de nacht eruit te gaan. Maar hoe hij het nu doet ben ik al heel blij mee hoop dat hij het zo blijft doen. @nanni dankje wel voor de site. N.oud zit nu ook in de emotionele dagen. Is ook wel te merken vandaag hij huilt heel veel en wilt eigenlijk niks. Gelukkig ligt hij nu te slapen. Hij heeft vanochtend alleen van. 7:00 tot 8:00 geslapen de rest van de dag is hij wakker geweest. Hij ligt nu eindelijk 3 kwartier te slapen na veel huilen. Komt denk ook weer een sprong aan. Wat een leuke opmerking van Djayson helemaal geweldig. Hoe gaat het met Jaymee zijn reflux? @kapedi nog gefeliciteerd met Ryan. Hoop dat het huilen snel wat minder wordt bij je kleine man. @joyce hier heeft de puckababy echt goed zijn werk gedaan. Hoop dat hij over 2 weken gewoon in een slaapzakje kan slapen. Hij is een heel stuk rustiger geworden en slaapt nu met zijn handjes naast zijn hoofdje. Vindt dat altijd zo lief. Wat vervelen dat bij Benjamin zijn traanbuisje verstopt is. Wat lief van je vader dat hij pamers besteld heeft is altijd mooi mee genomen toch.
Gaat goed met Jaymee zijn reflux! Bedje staat inmiddels al zo goed al plat want hij kukelde om zeg maar en lag dan tussen te spijlen ovedwars, en ja dat was huilen hihi! Voeding is wel extra dik, 2,5 schep nutriton door zijn fles!
@Annelies, oh fijn dat de puckababy zo goed heeft gewerkt bij jullie! Hoop dat Benjamin ook snel wat rustiger wordt met slapen want hij houd zichzelf zo wakker. Vind hem nu ook net zo'n worstje erin haha Ja wel fijn van de pampers! Had het alleen niet verwacht omdat hij tegenwoordig alleen nog maar met zijn nieuwe vriendin en haar kind wat doet en dingen haalt enzo. Normaal als ik ergens om vraag krijg ik altijd te horen dat hij geen geld heeft want hij heeft nu een 'nieuw gezin' En dat hij mij belde hiervoor en voor zo'n bedrag zo in een keer stond ik er wel even versteld van haha. @Nanni, oh wat fijn dat het zo goed gaat met Jaymee zijn reflux! Je maakt de fles idd lekker dik. Haha arm jong om zo in z'n bedje te liggen Pff net een uur met meneertje geworsteld. Hij wou absoluut niet in z'n bedje slapen. Maar mama heeft gewonnen! Hij ligt erin, al slapend!