BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    En kan laxeerend of stoppent werken.. Hier laxeerend..

2. Blays

Blays Niet meer actief

Werkt hier ook laxerend haha ;)

3. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    En hier werkt het ook laxerend

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Morgen 2e prikjes. Ben benieuwd naar dat gewicht want ze zit niet op die 150ml voeding per kilo...is toch geen ramp dat ze op 750-800 ml ipv 975? Hopelijk niet zo broert als de vorige keer..
    Vanavond alleen weg geweest bijna 3 uurtjes was ff gek maar ook ff lekker! Kon ik eindelijk t nieuwe huis van n vriendin bekijken en bijpraten:) n wilde niet slapen veel zuigbehoefte dus nu n speen en tis net doornroosje

5. Blays

Blays Niet meer actief

Succes morgen Lin! Hoop dat ze er nu beter op reageert. Altijd vervelend die prikjes.
    Nee is niet erg hoor, als zij daar genoeg aan heeft is het gewoon goed hoor.
    Gek is dat hè even weg zonder de kleine :p Wel fijn dat je je toch nog vermaakt hebt ^^

Haha Benjamin ging net ook slapen en toen wilde hij op z'n duim sabbelen maar dat ging niet want hij zat in de puckababy hahaha helemaal mondje open en happen in het stof en dan heel verbaasd kijken van Huh, ik hap toch op m'n duim? Gek jong :p

Reageer morgen wat uitgebreider op iedereen, zit nu op de telefoon en er is veel gekletst! :D
    Goede nacht allemaal!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ lin, lekker even alleen weggeweest!
    Succes morgen!

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ff vanaf m'n telefoon! Wij mogen zo voor de eerste prikjes, om 08.30. Vind t n beetje spannend... Gelukkig gaat Eevieman mee. Ben benieuwd hoe J zich houdt.
    Ze slaapt trouwens steeds vaker door!! Nu ook weer van 23.15 tot 06.15. :D

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @eevie, succes met de prikjes. Is nooit leuk maar het hoort erbij. Hopelijk heeft ze er straks geen last van.

@lin, lekker even alleen op pad geweest. leuk! Succes met de prikjes.

@joyce, ah die b met zijn duimpje.

.

9. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @linn succes met de prikjes hopelijk heeft zit deze keer er niet zo veel last er van.
    @eevie jij ook succes zo. Prikjes zijn nooit leuk.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eevie. Sterkte ook.

Thanks. Hier kwam ze vannacht voor voeding 4 uur 150/5 op! Beetje jammer dat ze dat snachs doet..

11. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ eevie, jij ook sterkte met de prikjes.
    Heerlijk dat ze steeds vaker doorslaapt.

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lin; Lekker even alleen weg! Suc6 op het CB

Eevie; Jij ook suc6 op het CB!

Hier ook om 4 uur de fles vanacht, maar zonder speen geven ergen daarvoor, dus echt geslapen van 20-4 :D Daarna om 7.45 uur weer wakker :D
    Die dr.brown fles lijkt zijn werk te doen! want hij slaapt nu weer :D

13. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat een VERSCHRIKKING!! Ze heeft zo hard gehuild... Niks geen stoere mama en dochter, gewoon samen huilen. Wat onnatuurlijk om je kindje pijn te laten doen, ook al is t voor n goed doel.

14. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @eevie erg is dat hè. Was ze wel snel weer rustig?
    N.oud mag vrijdag weer voor de 2de keer

15. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    zo grappig dat velen hier kletsen omdat het andere Juni topic niet bij te houden is. maar jullie kletsen zelfs meer! haha

wat zielig van de prikkies he! ik kan me gelukkig sterk houden maar mijn man kan t nooit aanzien.

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Prikjes zijn nooit leuk maar het hoort erbij en ze zijn het zo weer vergeten. Heb er nooit zo'n probleem mee. Manlief is nog nooit mee geweest want dat is het watje van ons twee. haha.

17. Blays

Blays Niet meer actief

Oh wat erg he die prikjes, gelukkig zijn ze het inderdaad snel weer vergeten en het is voor een goed doel!
    Lekker veel knuffelen samen vandaag!

Wij hadden ons vanochtend verslapen, ik had mijn natuurlijke wekker genaamd Benjamin, maar die sliep lekker met ons mee! Hahaha
    Had dus geslapen van 19.30 tot 07.00! Ik wed dat als wij niet wakker waren geschrokken en gehaast hadden voor manlief zijn werk hij nog wel langer doorsliep haha.
    Zometeen ff wandelen naar de supermarkt, en vanmiddag komen ze onze lekkage hopelijk verhelpen. Als wij douchen of ook maar tandenpoetsen loopt bij ons beneden de gootsteen helemaal vol en de keukenkastjes ook!

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

@linn @eevie

Succes met de prikjes.

Eleny mag maandag weer !

Waren jullie kindjes goed gegroeid en aangekomen?

Ben zo benieuwd wat Eleny nu weegt en hoelang ze is, ze wordt echt zwaar en lang :D

19. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Prikken gingen beter dan de vorige keer ze was minder hysterisch en snel weer rustig. Zo kan t dus ook. Hopelijk ook minder last straks. Heb dr wel van te voren paracetamol gegeven ipv later. Advies kinderarts. Gaan t zien. Ze. Ligt nu te slapen vorige keer stopte ze pas na 3 uur met huilen en nu met 20min..

Evi. Ah ja erg hè. Ik vond de 1st keer ook heftiger omdat n toen ook krijste Vd pijn. Ik heb nu ook vallen en stoten crème gesmeerd (goed tegen de blauwe plekken) tja meer kan ik niet doen.

Joyce. Ow dat is niet fijn lekkage. Hier deed t wknd de ketel t ineens niet meer. Gelukkig n bouiler id keuken dus kon n dr badje wel vullen. Gisteren is ie gemaakt.

Gewicht. Gaat goed wil nog 5 kilo kwijt maar hoef nog 3 Vd 21 die erbij zat! Best blij mee. Ik kan op n enkele broek alles weer aan.

Roos. Ow echt? Hahahaha

Ik ga ff de woonkamer opfrissen en is ff op stemwijzer kijken

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Oja vanavond verstandskies trekken ...

Deel Deze Pagina