BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O ja ze was goed gegroeid ze zit echt bovenin. En sinds vorige wk ook aangekomen en gegroeid ondanks de overstap van borst naar fles.
    Nu 62cm en 6570gr

2. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Oh bah n verstandskies trekken!! Succes!

Ik kom net ook van de tandarts; 2 nieuwe vullingen. Over n maand nog 1 vulling en n kroon.
    Ik vond de prikjes echt niet tof. Ze heeft best lang gehuild en is nu ook erg van streek. Huilt meer. Ze wil vooral bij ons zijn en dat is fijn om te weten. Stelden ze bij jullie ook van die rare vragen? Hoe t geestelijk zit en hoe we t ouderschap vinden en of t huishouden ook eerlijk verdeeld is enzo?!
    Ach ja... Ze is nu 59cm en bijna 5200gr. Netjes volgens mij, iig binnen de groeicurve.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @eevie, nee ze vragen gewoon hoe t gaat, vreemd zeg! Ja n had dat de eerste keer ook, nu ook wel wat huiliger 4u na de prik krijg je de lichamelijke reactie..

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Wat een rare vragen. Gaat hun toch niks aan hoe jij je huishouden regelt?

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Prikjes, tja het is even zielig voor ze maar verder heb ik er ook geen moeite mee. Manlief ook niet (denk ik ;)) hij gaat iig nooit mee voor zoiets.

Lotte moet heel vaak geprikt worden en dat vind ik wel echt heel sneu voor dr. En pas die 4 uur durende test met continu prikken en infuus (wat niet lukte) dat was echt heel moeilijk om aan te zien. Arme meiske heeft heel het ziekenhuis bij elkaar gekrijsd.

@ Lin, fijn dat de prikjes bij jullie beter gingen dit x. Hopelijk krijgt ze er nu geen last van!
    Oei sterkte voor vanavond, brrrrr moet er niet aan denken!
    En een flinke meid dus!

@ eevie, bij jou ook goed gegroeid!
    Hopelijk krijgt ze er verder geen last van.
    Volgens mij hier nooit van die rare vragen gehad hoor.

@ Joyce, jeetje zeg wat zijn dat voor een nachten, dat vind ik niet normaal hoor!! (zegt deze stiekum zwaar jaloerse mama ;))

@ Roozjuh, ja dit topic gaat hard he, ik heb ook vaak moeite het bij te houden hoor!

Ik heb sinds gister een heeeele mooie mama-fiets. Ik = helemaal blij!!
    Kan niet wachten tot Noa mee kan!
    (Oja toch wel want het gaat al zo hard en dit is toch echt mn laatste babietje...)

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Leuk didlmouse. Hier staat ie ook al te wachten id schuur!

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Diddle; waarom moet Lotte zovaak geprikt worden? (of heb je dat wel eens verteld en ben ik het vergeten) leuk een moederfiets :D

Lin, fijn dat de prikjes nu beter gingen!

eevie, die rare vragen kregen wij bij de intake.. Ook over je eigen jeugd vroeger enzo :S

Joyce, Zo wat een lange nacht! Lekker hoor! hoe doe je dat toch :p

Roozjuh, hihi hier komen er idd ook steeds meer bij, dus meer om bij te houden.

Hier een tevreden mannetje weer :D Grootste gedeelte van de dag slaapt hij nu weer hihi.. Fles gaat super! Alleen het klaar maken met die nutriton vind ik lastig in die fles, hoe doen jullie dat ?

8. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Nanni; die vraag kregen wij ook! Dat gaat ze geen reet aan vind ik.
    J is heel erg huilerig, huilt echt alsof ze pijn heeft. We mogen dr benen niet aanraken. Hebben dr toch maar Paracetamol gegeven. Nu ligt ze al 1,5 uur op mij te slapen. Ben benieuwd hoe laat ze wil drinken. Klein ding...

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Nou dat zei mijn man dus ook al.. En stel we hadden geen goede jeugd, dan zeg je dat toch niet tegen hun ? Volgens dat mens wat bij ons kwam was iedereen altijd eerlijk.. ja ja..

ahhh arme poppetje, zulke zere beentjes :(

10. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @joyce wat goed dat Benjamin zo lekker doorslaapt.
    Is het gelukt met de lekkage?
    @linn fijn dat N nu sneller rustig was.
    Ze is lekker gegroeid. Succes vanavond.
    @eevie sneu dat ze zoveel huilt nu.
    Hier hebben ze ook nooit zulke vragen gesteld.
    Mooie lengte en gewicht.
    @diddlemouses leuk zo moeder fiets.
    @nanni Fijn dat Jaymee het zo goed doet op de dr Brown fles.
    Wij maken altijd zijn voeding klaar van te voren. Heb gewoon 5 van die voedingsbakjes en dan doe ik de voeding en nutriton bijelkaar.

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja dat doe ik ook, maar hoe doe je het dan met de fles zeg maar? Roeren? schudden?

12. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Ik roer het met een vork dat was ik vergeten erbij te zetten

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Oke :D en dan heb je geen klontjes? Heb jij trouwens de smalle of de brede fles hihi.. wat een vragen he

14. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Heel soms heb ik last van klontjes.
    Ik heb de smalle fles.

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Oke! Ik heb ook de smalle..
    Heb net gemaakt in een brede hals fles van kruidvat (uit die tas) en toen overgegoten in de fles hihi.. werkte ook goed..

16. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin, fijn dat n er minder last van had dit keer! En ai verstandskies trekken, heel veel sterkte!

@Eevie, ach wat sneu hopelijk voelt ze zich snel beter

@Diddle, hahaha sorry! Wil wel een paar uur jou kant op gooien ;)

@Nanni, haha ik heb geen idee! Zo ineens slaapt hij ipv tot 5 uur tot 7 uur! Hij krijgt nu wel een half uurtje later z'n fles, eerder om 19.00 uur en nu om 19.30 uur. Misschien is dat het? Geen idee! Ben er wel blij mee haha :D

@Flesje met nutriton, ik schud de fles altijd een paar keer langzaam om, als je hard schud (zoals mijn vriend altijd doet haha) krijg je een hele dikke schuimlaag.

17. Blays

Blays Niet meer actief

#537 Blays, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2012
    Ooh en de lekkage is hier nog niet verholpen..
    Die man kwam en zei: nou dat kan ik niet maken! Eh wat doe je hier dan? Pff nu wachten tot donderdag!!
    En het is nu nog erger geworden, als wij alleen al boven de tanden poetsen, en dus ff de kraan open hebben voor water om te spoelen ofzo, komt het rioolwater beneden in de gootsteen omhoog!
    Kunnen nu dus niet douchen, in bad of ook maar afwassen! Oh ik baal zo erg!

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jeetje Joyce wat vervelend (om het netjes te zeggen) nu hopen dat ze het donderdag dan wel kunnen maken!!!

Maar jeetje lekker hoor ineens tot 7 uur slapen.. Ach hier komt het vast ooit ook wel een keertje, ben al blij dat hij tot 4 uur slaapt haha

19. Blays

Blays Niet meer actief

#539 Blays, 28 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 aug 2012
    Ja echt wel!!
    Ja haha daar was ik ook al heel blij mee hoor toen hij doorsliep tot 4 uur :D was ik mooi op tijd klaar om manlief te helpen, die moest er om 5 uur uit voor z'n werk haha. Ach komt allemaal wel dat doorslapen! Het ging hier ineens heel snel, van tot 4 uur slapen ineens tot 5 uur en toen ineens tot 6.15/6.30 uur. Hij dronk ook nooit veel snachts, vaak een paar teugen en dan sliep meneer alweer ;)

Hij is trouwens erg onrustig vanavond, wordt vaak wakker en ligt veel te woelen. Hoop dat hij snel lekker diep in slaap valt en wat rust pakt.

20. Blays

Blays Niet meer actief

Wat ik me trouwens net bedenk, is dat ik het er laatst nog met Jewe over had om Benjamin misschien een extra fles om 22.00/23.00 te doen zodat hij wat langer zou doorslapen dan tot 5.00. Een paar dagen later sliep hij dus ineens tot 6.15/6.30! :D
    Hij ligt nu ook nog steeds te slapen!

Deel Deze Pagina