BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Welkom nanni.
    Gezellig dat je ook komt mee kletsen.
    Wat toevallig N.oud is ook op 9 juni geboren en ben ook ingeleid maar dan met 40 weken

2. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Leuk hè jewe dat autocorrectie heb er ook last van.
    Zit vaker met de iPad als met de laptop

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik meestal op mijn mobiel maar dan zie je niet wat je typt omdat dat beeld steeds weg springt. Heel irritant.

4. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Is ook heel irritant. Ik lees eigenlijk alleen maar met me mobiel.
    En als ik dan denkt daar moet ik ff op reageren pak ik de iPad

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Leuk dat ik mag mee kletsen!
    Zal me even voorstellen, ben Kim, getrouwd met Leon en hebben samen 2 kindjes.. Djayson van 3,5 jaar en jaymee van 8 weken! Jaymee is een rustig makkelijk mannetje zeker in vergelijking met djayson hihi.. Jaymee eet en slaapt en meer niet.. Huilen doet hij nagenoeg niet.. Ik geef hem al vanaf zijn geboorte flesvoeding.. Nu krijgt hij 5*200 cc hongerige baby aangeboden waarvan 3 flessen leeg gaan hihi.. Bij de geboorte woog hij 2936 en es 48 cm.. Morgen weer naar CB incl prikjes..

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Het is nog rustig hier...

Hier thuis liggen de kids op bed, al heeft Jaymee nog niet heel veel zin om te slapen hihi..

Vandaag lekker naar Blijdorp geweest, ik heb toch een abbo dus best lekker voor een paar uurtjes terwijl manlief ligt te slapen na zijn nachtdienst ;)

7. peekaboo

peekaboo Niet meer actief

hoi hoi dames

lees steeds mee maar reageer bijna niet
    hier gaat het steeds beter en beter met kleine D
    A word wel opstandig maar goed gaat wel over

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, welkom!!
    Jij woont dan vast bij mij in de buurt :D
    Wij hebben ook een abbo op Blijdorp, idd leuk om even een paar uurtjes te gaan.

Noa heeft ook weer niet echt geslapen vandaag. Zelfs onderweg slaapt ze nu niet meer echt, terwijl ze eerst echt lekker sliep onderweg.
    Komt nu ook totaal niet uit met dr flessen maar geeft niet dan krijgt ze zo gewoon al dr laatste en misschien slaapt ze dan zelfs nog wel langer. Ben benieuwd!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddlemouse, Hopelijk slaapt ze wat langer na de laatste fles.

@Nonni, wat leuk bij de namen van je kids dat je bij allebei met Jay erin verwerkt hebt.
    Tijdje geleden nog geweest in Blijdorp. Hier een abbo op de Efteling is voor ons dichterbij.

Net even op visite geweest bij m'n schoonzusje en zwager en hun kinderen. Waren vandaag terug gekomen van vakantie dus hadden genoeg te vertellen.

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ow leuk de efteling! Zijn wij vorig jaar geweest met Djayson, hij heeft het er nu nog over! Ik vind het alleen zo duur:)

Dat ze beide jay in de naam is puus toeval haha, blijkbaar vallen wij erop hihi..

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  12. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    Blijdorp gaan we ook binnen kort weer een keer heen is al weer heel lang geleden ondanks het dichtbij is.

@ diddlemouses misschien dat ze vanacht dan wat meer uurtjes maakt. Zal wel lekker voor jou zijn.

@nannie lieve foto. Las dat jaymee morgen ook zijn eerste prikkels krijgt. N.oud ook.
    Hier net weet terug van een verjaardag dit keer van me broer.
    Vandaag ook nog ff een nieuwe tv gekocht. De gene die in de slaapkamer hing is kapot gegaan. Hebben we weer een mooie in de woonkamer en die van de woonkamer weer naar de slaapkamer.

Ben nu de laatste fles aan het geven en dan lekker zo naar bed.

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Nonni, ah wat een moppie.

2 kindjes die moorgen hun prikjes krijgen. Niet leuk maar goed is voor een goed doel. Hopelijk krijgen ze er geen last van.

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik hoop ook niet dat hij er last van krijgt, heb al zetpillen in huis.. Als hij net zo reageerd als zijn broer komt het goed, die ging er alleen maar meer van slapen.. Al kan Jaymee eigenlijk al niet meer, meer slapen want hij slaapt al onwijs veel hahahahaha...

Annelies; Blijdorp is zo leuk! Ben zo blij met ons abbo, heb hem er al dik uit! Moet wel zeggen dat wij dierentuin gekken zijn, elke vakantie gaan we wel weer naar een andere dierentuin..

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ach wat een schatje!!

Sterkte met de prikjes morgen beide!!

16. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Welkom Nanni!
    Hier ff kort. Mopke is vandaag weer veel wakker, steeds maar 3 uur tussen de voedingen. Ze wil amper slapen. Nu is de echt moe maar vecht ze tegen de slaap. En ze heeft de hik; dat werkt ook niet echt mee. Over 1,5 uur de late voeding en dan hopelik goed slapen!!

17. Blays

Blays Niet meer actief

Welkom nannie!

Hier ook ff snel. Lange dag gehad, 6 uur gewandeld :/ naar de kinderboerderij met hertjes enz. was iets verder dan we dachten haha.
    Toch iets te veel prikkels voor Benjamin dus die begon huilerig te worden rond 14.00 uur, waren 17.30 thuis, nog steeds drama. 18.00 uur flesje gedaan en slaapt nu nog steeds als een roosje op z'n buikje.
    Hij kwam vandaag erg vaak voor een flesje, wel elke 2 uur, denk dat hij weer een sprongetje/groeispurtje maakt.

Ik ben in ieder geval helemaal kapot. Had verkeerde schoenen aan dus m'n hielen en 6 tenen zijn kapot en m'n bekken is killing.

Morgen op controle in het ziekenhuis.
    Gelijk ff aankaten dat m'n plasdrang nu nog steeds niet terug is (!!)

Reageer morgen ff minder ego hihi

Fijne nacht allemaal!

Oh en kindjes met prikjes morgen, heel veel succes! Hoop dat ze er weinig last van zullen hebben!

18. Blays

Blays Niet meer actief

Hij slaapt nu nog! Vanaf 18.00 uur!
    Vind het nog wel eng zo op z'n buik haha
    Maar hij ligt nu ook eindelijk een keer op z'n niet voorkeurskant ;)

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, en hoelaat werd hij wakker?
    oei niet zo slim zo'n stuk lopen met de verkeerde schoenen aan.
    succes in het ziekenhuis.

@ eevie,hopelijk heeft ze wel een goede nacht gemaakt?

Hier laatste fles om 9 uur gehad ipv 22.30 en nu netjes doorgeslapen tot 3 uur!

20. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi!
    J was gisteren heel onrustig s avonds. Wilde weer weinig slapen en was jengelig, maar als je dr rechtop hield was ze supervrolijk. Uiteindelijk zijn we om 22.00 naar bed gegaan met t idee dat ze dus 1,5 uur later wel zou komen. Dat werd dus pas 1.15 omdat we dr gingen verschonen. En nu is ze er voor de volgende voeding, precies op tijd. T scheelt dat we brief naar bed zijn gegaan; die uren slaap hebben we nu al gepakt. Nu dus ff drinken en dan weer vlug dr bed in.
    Vanaf deze week werkt Eevieman 4 dagen. Dat is dan deze week 2x een ochtend en 3 hele dagen. Fijn, dan ben ik minder alleen en hij heeft J de afgelopen week enorm gemist! Ik heb gelukkig wel veel te doen deze week. M'n moeder is ook terug van vakantie en die heeft J ook genist dus die zien we wat meer.

@ Diddl & Joyce; hebben ze nog goed verder geslapen?!
    @ Nanni; wat n dotje!
    @ Annelies; slaapt Noud door vannacht?

Deel Deze Pagina