Draaien.. Dat is vlug, hier ook niet hoor. N is vandaag 3 maanden. Ikea geweest voor z'n opvouwkinderstoel (uitverkocht) campingbedje id uitverkoop bij babydump gehaald en daar ook nog3 broekjes voor weinig en n slaapzak. Net zat ze samen met papa in bad want ze kreeg tijdens de fles n spuitluier (papa zat ook onder) men!!! Fles gaat goed! Slapen super. Kakken wisselt maar n stuk minder buikpijn echt fijn. Bv kolven was vandaag de laatste dag dus nu alleen nog alst vol loopt de druk eraf. Voel me wel wat Bleh (last Vd hormonen) ben ook weer ad pil sinds jaren dus allemaal ff wennen.
O dat is fijn kleertjes. Ik vind t van bekenden ook prima. Heb n vriendin met n dochter van aug 09 ze is nu zwanger van nr 3 en t is weer n jongen dus ik krijg van alles!
Blijdorp was leuk! Wel erg druk, ik was blij dat ik optijd was! Ik had nummer 70 en ik denk dat ik nog niet eens op een kwart van de rij stond! Helaas had Jaymee weinig zin Dus geen mooie foto, Djayson wilde toch wel, alleen de foto's met mijn camera zijn niet bijzonder helaas! Maar hun hebben ook foto's gemaakt, en die krijg je via de mail dus ik ben benieuwd! S middags nog een paar mooie foto's van Jaymee in de kinderwagen gemaakt
@nanni, haha leuke foto's. Wat was dat voor iets waar die foto's werden gemaakt? @lin, haha lekker hoor die spuit luiers. Arme papa.
Ja was leuk! Wel erg druk hahaha.. Ik was echt optijd, ik denk dat anders de wachttijd zeker 2-3 uur was!
@ nanni, wat leuk dat in Blijdorp! Ik heb er nog nooit van gehoord, terwijl wij dus wel een abbonement op Blijdorp hebben Zitten leuke fotos bij! @ Lin, fijn dat het zo goed gaat met je meisje! Eindelijk he!
Kan ook niet wachten tot n de dierentuin leuk vind! Ze heeft nu wat verhoging 37.7 normaal is ze 37 maar ze drinkt halve flessen en had rode wangen. Water wil ze niet dus geef dr maar wat vaker wat kleinere flesjes... Dr kamer is 20gr ze ligt onder een laken in dr romper met sokjes aan. Verder nog iets waar ik op moet letten?
Leuke foto's nani Thanks diddlmouse ja ben nu echt aan t genieten van haar. Klinkt gek maar die bv heeft n hoop verpest. Iemand nog n leuk cadeauidee? M'n pa wordt binnenkort 60..
lin: mooie voet afdruk van je kleine met een fototje. denk dat opa dat wel onwijs leuk vind. hier was dat een succes bij mn pa
Jaymee is weer goedgekeurd op het CB 60 cm en 5810 gram.. Wel weer rot prikken gehad Hij mag trouwens gewoon 12 uur slapen als hij dat wil!
@ Lin, dat snap ik. Zonde van die prachtige begintijd maar hoop dat je het wel achter je kunt laten nu en nu gewoon dubbel gaat genieten. @ Nanni, fijn weer goedgekeurd! Mijn meisje gister: Bekijk bijlage 271866
@Diddlemouse, ook al een hele meid. Vind het zo snel gaan dat ze zo groot en wijs zijn geworden. Het "echte" babyachtige is er echt al vanaf. Maar ze is wel een knappertje zeg. @Lin, Jammer idd van de begin tijd, nu dus maar dubbel zo vel genieten. Hoe is het afgelopen op je werk? Ga je gewoon wer eeder beginnen of liet je het zo? Morgen weer de eerste werkdag Heb er zo geen zin in, vooral omdat je weet dat het maar voor heel even is. Gelukkig gaat mijn moeder de eerste dag oppassen dus ik kan met een gerust hart weg.