Thx Jewe Ja gaat zo had he, gewoon alweer bijna 3 maanden.. ik had het er net nog over met mn vriend, met 6 maanden zijn ze vaak al zo groot, mn oudste kroop toen al, gaan ze al uit de wagenbak, zitten misschien maar jeetje dat is al bijna! Als je ook ziet wat ze in dat 1e jaar allemaal wel niet leren en hoe hard ze groeien (normaal gesproken ) Sterkte morgen, kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt voor die paar weekjes. Maar goed, even bikkelen en dan ben je dr lekker vanaf!
Didlmou. Jep n was zondag 3mnd! Gaat echt hard. N slaapt ineens niet meer door maar komt tussen 3-4 ineens voor voedingen nu al 2x! Ze drinkt ook niet dr grote flessen meer leeg. Wat nu?
Gewoon blijven aanbieden wat je nu aanbied. Met 3 maanden hebben ze meestal een sprongetje dat ze soms ineens weer komen voor een nacht voeding of ineens flessen laten staan. Kan na een paar dagen ineens weer over zijn. @diddlemouse, nou echt hè? vind het wel leuk om te zien als ze opgroeien hoe ze veranderen en wat ze allemaal leren in zo'n korte tijd. Nou iedereen een fijne dag vandaag, ik ga maar eens aan de arbeid...pff!
@Lin, begrijpelijk dat je je zo voelt, bij een vriendin van mij had de kraamhulp de bv voor haar verpest, verliep ook totaal niet goed. Nu lekker genieten meid! Oh een Canvas is idd erg leuk! En met de voeding, gewoon zo blijven doorgaan, ze laat die fles vanzelf weer vallen. Ze heeft nu misschien een sprongetje of een groeispurtje. @Diddle, ja wat gaat dat snel hè. Ze veranderen ook zo veel vind ik. Benjamin lijkt echt niet meer op die eerste baby foto's. Wat een mooie foto's weer van je meiden! @Jewe, hoe ging je eerste dag? Veel succes vandaag weer. Hoop dat de tijd lekker snel voor je gaat zodat je weer lekker snel bij je mannetjes bent. @Hier, schok net wakker om 07.45, Benjamin sliep nog! Dus zelf maar ff aangekleed en hem toen wakker gemaakt voor z'n fles. Pff schok me echt kapot haha meneer sliep gewoon al 12 uur en droomde heerlijk verder als ik niet wakker was geworden.
Denk inderdaad n sprong, veel huilen ook. Joyce heerlijk lekker slapen! Jewe knuffel Didlmou. Leuke kiekjes!
Zo naar de hap met n spuugd heel veel huilen niet slapen en verhoging Wel gek dat t lijkt op de vorige keer ook n krappe wk na de prikken toen kon ze alleen niet kakken dat doet ze wel maar dun
@Lin, hoe was het bij de dokter? Het zit jullie niet echt mee zeg. @JOyce, lekker hor dat hij zo lang kan slapen. Jens is ook niet helemaal lekker. Dronk heel slecht de fles van 19.00 uur en voelde wat warm aan. Getempt en had 37.9 dus wel hoger als nomaal. Hij is ook wat verkouden. Hij heeft ook weinig geslapen vandaag zei mij moeder. Tygo is ook snotverkouden en wat hangerig en bij mij begint er ook een verkoudheid op te zetten geloof ik. Dat dat nu net moet gebeuren als ik weer aan het werk moet/ben. Bleh! Ik voorspel een lange onrustige nacht Eerste werkdag was ook ***. Met me collega's was het wel weer gezellig maar het werken boeit me gewoon helemaal niks meer en de dag duurde echt eeuwen....hoop dat de komende weken snel voorbij vliegen.
Ze dacht n virus ofzo maar niet echt bijzonder veel aan gehad. Paracetamol en tempen goed drinken en plas id gaten houden. Bij 38 of meer ff contact leggen. Want baby's van 3mnd en jonger kan dat gevaarlijk zijn. Balen zeg zal je altijd zien werk en ziekenboeg. Hopelijk n meevaller van8!
Heh bah meiden toch Lin, Hoe gaat het nu met N? Hoop dat ze lekker slaapt en morgen weer een stuk beter te pas is! Het zit jullie niet mee zeg.. Knuff! Jewe, aah ook al verhoging. Heeft Jens ook al prikjes gehad of is hij echt grieperig aan het worden? Pff zul je idd altijd zien, jij weer aan het werk en allemaal ziek. Dan duurt de dag nóg langer! Hopelijk knappen jullie ook allemaal snel op! Ook een dikke knuf voor jou! Hier een slaapkopje vandaag. B is na/bij elke fles ff een uurtje wakker geweest en daarna weer 2 uur geslapen. Ligt nu alweer te pitten vanaf 20.00 uur. Pff zit te wachten op m'n ongi.. Zaterdag gestopt met de pil en normaal zou ik dan maandag al ongesteld worden maar nog helemaal niks! Aan de ene kant yaay aan de andere kant hmm haha stom hè
@lin, nee geen prikjes gehad, denk dat hij grieperig wordt aangezien iedereen hier in huis aan de sukkel is.
sorry dames dat ik niet zo veel reageer. maar we zitten op center parcs. Heb alleen maar me telefoon bij me. En dat reageer je zo moeilijk mee. Las wel.dat er kindjes ziek zijn. Beterschap.
@joyce. Ja goed geslapen verhoging is weg ze klets weer dus denk wel ok. Maar was dit de eerste pilmaand? Anders bel je de arts ff? Ben nu ook weer n wk ad pil maar gewoon begonnen want door de bv kan t anders wel ff duren voor alles opgestart is. Had wel 1x een beetje gehad toen n 5wk was, ben ook benieuwd hoe dat gaat. (ik weet dat ie nog niet veilig is)
Vandaag n jaar geleden begon ik met m'n laatste prikronde en was ik dus ook voor het laatst ongesteld. Bizar om te bedenken! Wij hebben besloten geen pil ofzo te gaan gebruiken, enkel condooms. Mocht ik me daar niet goed bij voelen, misschien de Nuvaring, maar ik wil even hormonenvrij zijn.
Aah heel ff ego, wat te doen als je baby honger heeft maar z'n fles weiert te drinken? Ben al bijna een uur bezig maar hij weigert te drinken en loopt alleen nog maar te brullen
Misschien kan je de kleine voeden met een lepeltje? Of misschien eerst even in bad/douchen, zodat de kleine kan ontspannen en dan weer even proberen? Sterkte meid. Nooit fijn als je kindje huilt... xxx
had mijn kleine meid ook. ben begonnen met 1potje fruit per dag naast haar normale flessen en ze is gelukkiger dan ooit hier foto van haar toen ze haar 1e hapje fruit net had gehad en ik een 2e wilde geven:
Haha wat een lekker ding Roozjuh! Pff kan daar echt niet tegen hè, hij sabbelt en kauwt op z'n vuist alsof z'n leven er van afhangt maar drinken.. Ho maar! En dan alleen maar die speen wegduwen met z'n tong en slaan met z'n handen en huilen huilen huilen zodra die speen in z'n mond gaat Kan dat al wel zo vroeg, wat fruit? Benjamin is nu bijna 3 maand..
ik ben van de week ermee begonnen. C.harlie is nu ook 3maandjes. Ze zat als een debiel op dr handen te 'knagen' en wilde haar fles niet. ze had smorgens om 8uur 100cc gedronken en om 14.00 wilde ze nog steeds geen fles maar krijsde alles bij elkaar. dus heb paar hapjes gedaan. doen 60cc melk erna. en dat vond t prima
Ik heb Jaymee net een beetje rijstebloem van een lepel gegeven, hij vrat de lepel er bijna bij op Vanavond een fles met rijstebloem, krijgt hij geen last dan gaan we beginnen met fruit..