Fijn Benjamin weer goed gegoeid! En ach ja, grafiekjes... Wat een heerlijke slaapkop heb jij toch! Noa slaapt nogsteeds niet in dr wiegje overdag, echt pas na dr fles van 22.30 (en na dr nachtfles ook) Ik vind het zo frapant dat ze het om die tijd ineens wel doet en de rest vd dag echt niet!
Hihi Op het cb vond ze het veel te lang, en ik moest maar proberen te rekken naar 21.00 uur Heb haar maar gezegd dat dat hem niet ging worden hij slaapt prima zo, is lekker wakker overdag en als ik hem te laat naar bed doe slaapt hij helemaal niet meer. Hij is echt Pietje precies met zijn fles en als ik even te laat ben heb ik een boze Benjamin dus rekken gaat niet lukken haha. Hij slaapt eigenlijk vanaf het begin al om 19.00 uur. Werd eerder dan om 05.00 wakker voor een paar slokken melk en dat was het. Nee heb nu eindelijk weer een lekkerr ritme, dat laat ik niet nog eens door de war schoppen Ooh Benjamin wil overdag ook echt niet in zijn bedje slapen hoor! Dan heb je echt oorlog. En ookal is hij nog zo moe hij blijft net zo hard wakker en brullen hoor. Maar in de box ligt hij rustig ff te spelen en dan te tukken als hij moe is geworden, maar vevolgens naar bed? Ho maar! Dan maar wakker zal hij wel denken
Annelies was t n leuk wknd? Joyce Ah dat cb weet ook niet alles als ie goed groeit drinkt dan is dat goed zou ook t lekker zo houden hoor! Tip. Bij Etos zijn de billendoekjes id actie! 12 stuks voor 10,- zitten dr 72 in 1 pak!!
Zucht... Hier ook n meisje wat maar niet door slaapt. Ze komt al weer n week iedere nacht. Nu heeft ze ook nog n half verstopte neus waardoor ze vaker moet hoesten en drinken heel vermoeiend is. Iemand tips?
De enige tip die ik kan geven is je erbij neerleggen. Hier ook standaard een nachtvoeding hoor maar ze zijn nog zo klein, niks vreemds dus. Ik denk dat degene die nu al doorslapen gewoon geluk hebben. Verder is luuf fijn voor op hun borstje te smeren als ze verkouden zijn.
@diddl; op zich vind ik de nachtvoedingen niet erg. T is meer gewoon zielig dat ze s nachts slechter slaapt vanwege dr neusje. Die zit vooral verstopt. Ze zijn idd nog zo klein. en zo lief! Ze wordt nu wel iedere dag rond 7 uur wakker en doet n ochtend en middagdut. s avonds slaapt ze rond 8 uur. Dat vind ik al n prestatie op zich! Ze drinkt trouwens nog steeds 7x per dag. Heeft het dus nog vaak nodig.
Hi allemaal, Ff een teken van leven ....Heb de laatste 2 pagina`s gelezen....Maar kan geen tijd vinden om vaker te lezen. Met Reece gaat het beter, maar ben zelf nog gewoon zo moe. Hij gaat eindelijk rond 22.00 slapen, maar zit nog aan 2 tot 3 nachtvoedingen en Ryan wordt tegenwoordig om 06.00 wakker dus ben een beetje futloos. Kindjes vragen weer aandacht dus ik ga weer. Tot snel uhum
Sorry dames heb het ook weer drukker ben sinds deze week weer aan het werk. Dus moet weer even het ritme vinden in alles. Ik ga het weer proberen bij te houden. En mee te praten.
@Kapedi, Fijn dat het beter gaat met Reece! @Eevie, hier wordt Benjamin de laatste week ook steeds weer rond 05.00 uur wakker, maar dan is het ff speentje derin en dan slaapt hij ook verder. Zou niet weten wat je anders zou kunnen doen. Hoop dat ze snel weer lekker door gaat slapen. Denk dat de mama's met doorslaapkindjes idd heel veel geluk hebben hoor. Ze hoeven toch ook pas met 6 maanden van 24.00 tot 06.00 ofzo te slapen? Zoiets dacht ik iig. @Annelies, ook weer aan het werk, wat voor werk doe je? Werk je gewoon weer fulltime? @Hier, beetje klote. Benjamin is erg vervelend, drinkt al 2 dagen maar 80cc per fles en huilt veel. Gister ook weer bij de psych geweest en de test resultaten waren toch wel ernstig. Normale mensen van mijn leeftijd en opleidingsniveau scoorden normaal 100-200 uitzonderlijk, en ik had 265. Net UWV gebeld omdat ik nog geen loon had ontvangen, zegt ze nu ineens dat ik daar nog wel 4-6 weken op moest wachten terwijl het 2 weken terug al was toegekend en ik vorige week wel gewoon uitgekeerd heb gekregen. Voorschot krijg ik niet binnen die 4 weken en op mijn argument dat ik mijn baby van 12 weken toch niet 4-6 weken zonder eten en luiers kon laten zitten werd gereageerd dat er niets anders op zat
Oh en hoor net dat mijn vader de verjaardag van 'zijn zoon' (zoon van zijn vriendin) op MIJN verjaardag gaat vieren. Vraagt heel vrolijk of ik de 22e ook kom om zijn verjaardag te vieren. Ik zo: Eh pap, ik ben zelf de 21e jarig, ik vier het dan zelf.. Zegtie heel droog: Oh?.. Huh? Was hij dat dan vergeten ofzo? Dat zijn eigen dochter dan jarig is? Dat kind was afgelopen week al jarig geweest! Waarom moet dat op mijn verjaardag gevierd worden? Of ben ik nu gek dat ik dat raar vind.. Er zit nog een week vakantie en 2 weekenden tussen. En dan ook heel verbaasd zijn als ik zeg dat ik dan zelf jarig ben en dus niet kan..
@joyce. dat meen je niet! pff nou lekker dan. slapen. ja ik moet n gewoon wakker maken voor de laatste voeding dan slaapt ze door. Was gisteren een grens gevalletje met 21.30 dus dat ging ze niet redden.. annelies. ow dat zal wel even tegenvallen.. Werken. uh 21/12 pas weer. ben wel blij dat ik nog niet hoef anders had ik volgende week weer gemoeten. Ook met het oog op het oppassen wel een rustig idee dat we nog even hebben.
@Lin, en als je N gewoon lekker laat slapen, wordt ze dan snachts nog wakker? En als je der wakker maakt, is ze dan wakker wakker of slaapt ze half? Benjamin sliep op een gegeven moment gewoon bijna door, heb toen 1x gewoon laten slapen en hij kwam wel iets eerder de volgende dag maar dat werd al snel steeds later. Hij had laatst een toppunt van 08.15! Toen maar echt wakker gemaakt haha. Nu wordt hij gewoon weer rond 07.15/07.30 wakker, wat fijner, gaat hij ook mooi op tijd weer naar bed savonds Ja pff heb m'n dag wel weer gehad, psych, UWV, m'n pa.. Bleh! Oh lekker hè zo lang nog thuis kunnen blijven bij je meisje, idd fijn met oppas enz @Hier, broodjes alvast gesmeerd voor manlief, bakjes van Benjamin gevuld met poeder en de woonkamer is weer toonbaar. Mama's werk zit erop en dan nu lekker naar bed slaap lekker allemaal!
@joyce ik werk bij de AH als caissière. Ik werkte eerst 32 uur en ben nu terug gegaan naar 24. Heeft Benjamin niet last van een sprongetje? Wat gaan ze nu doen? Dat je die score heb behaald? Wat vervelend dat de UWV niet mee werkt en dat je pa zo raar doet met de verjaardag van zijn zoon. @linn fijn dat je nu nog ff de tijd hebt om van N te genieten. Heeft je moeder al weer een keertje opgepast? En hoe ging dat? Hier rond 20:00 de laatste fles en dan rond 6:45 weer de eerste. Als ik hem om 23:00 wakker maakt komt hij wel weer s'nachts. Is dat bij N ook zo? Of heb je het al een keer geprobeerd om haar niet wakker te maken? Gelukkig ben ik vandaag lekker vrij. Planning zo ff naar me schoonmoeder. Daarna naar de vd daar hebben we zo fotoshoot laten doen. Ben benieuwd. Ook nog ff langs me ouders die komen vandaag terug van vakantie. En misschien nog ff langs de tattoozaak om een afspraak te maken. Wil namelijk graag n.oud zijn naam op me arm hebben. Ik ben bezig om de nutriton af te bouwen. Ik doe nu nog maar 1 schepje in zijn fles ipv 2 scheepjes. En dat gaat tot nu toe goed.
Goedemorgen! Hier toch weer een nacht doorgeslapen! J is alleen erg verkouden en heeft daar wel last van. Vandaag dus rustig aan en vanmiddag ff langs m'n werk. Hopelijk slaapt ze straks weer, dan kan ik de was opvouwen. Het is een flinke berg!!
Ff algemene reactie (va gsm) Als ik dr laat slapen komt ze tussen 3-4 uur snachts en anders slaapt ze door.. Nee ze heeft niet meer opgepast ze heeft vakantie en t kwam niet zo goed uit( ja ik weet t vind er ook wat van) M'n vriend is bezig met ander werk. Als t doorgaat waar die nu solliciteerd dan kan die 9x4 dagen werken, dus ben hard aan t duimen! N is vandaag bij souders mis ik dr gelijk maar t is wel fijn ff n dingen doe dagje en uitgeslapen ! Dus ga gauw even ea doen
Ik ben weer aan het werk en het is alsof ik nooit ben weggeweest. Eleny is nu nog even bij oma, ik ga zo even stofzuigen hier en dan ga ik de kleine dame halen. Eleny heeft gisteren heel veel gespuugd en ze ligt continu te bewegen tijdens de fles waardoor ze ook slecht drinkt. Ze heeft 160cc van de 900cc laten staan. Nu is dat niet erg maar ik ben het echt niet gewend. Moet wel mijn draai weer vinden nu ik weer aan het werk ben.
@Annelies, ja daar zat ik ook al aan te denken, een sprongetje. Als ie er maar snel weer uit is want hij drinkt echt erg slecht De psych had nog een keer getest met een hele zware groep die ook opgenomen enzo werd en daaruit kwam naar voren wat het ergst was en wat minder. Was ineens een heel andere lijst haha. De dingen die daar als erg naar voren kwamen gaan ze eerst verbeteren en daarna de dingen die minder erg uit de test kwamen. Oh lekker een dagje vrij! En al afbouwen met nutriton! Hier ook ff geprobeerd en ging eerst goed en toen ineens niet meer. Dus hier gewoon weer 2 schepjes. @Eevie, ooh weer lekker geslapen! Heerlijk! Vervelend dat J nog steeds verkouden is, hopelijk knapt ze snel op! @Lin, wat raar dat ze niet wou oppassen in haar vakantie. Duimen voor je vriend! En ook lekker een mama dagje hihi @wenneke, fijn dat het werken weer zo goed voelt! En wat sneu van Eleny, Benjamin beweegt nu ook ontzettend veel tijdens de fles en verslikt zich soms en wil dan gelijk niet meer drinken pff. Hij moet ook zo'n 780cc drinken en heeft gister net 600 gedronken en zit vandaag op de 425cc en hij krijgt vanavond nog 1 fles van 200cc dus ben benieuwd.