O das niet veel joyce. Fijn dat je hulp hebt. Ik ben blij!!! N heeft geschaterd naar mij!!!! Eindelijk!
Sorry meiden, ik las wel mee maar was een btje druk om te reageren schaam me diep Joyce; Heeft B idd niet last van een sprong? Jaymee drinkt ook moeizamer zijn flessen, maar bij hem is dat niet erg haha Lin: Jeeeeeeeej eindelijk de schaterlach bij jou!! Ik zit er hier op te wachten hihi Wennekj; heb je het nog over de kinderwagen gehad met je man/vriend? Of lukt het nu goed? Eev: hoe ging het vandaag? Hier gaat alles goed! Jaymee heeft wat last van zijn sprong maar verder is hij tevreden Hij drinkt op dit moment 4 flessen, hij krijgt 230cc aangeboden (incl voeding) waarvan er 2 nagenoeg leeg gaan, en van 2 blijft er altijd staan. S morgens laat hij zelfs meestal 50 cc staan Blijkbaar geen ontbijter net zoals papa en broer hihi Afgelopen week de heupecho gehad, maar zijn heupjes zijn nog niet goed genoeg ontwikkeld, dus de kans is dat we nog een keer terug moeten om het nogmaals te beoordelen, nou ja prima. Liever 1x teveel dan 1x te weinig!
Ja ik denk idd een sprongetje! Wordt er nu wel een beetje zat van, hij had gisteravond ipv 200cc die altijd op gaat maar 80cc gedronken. En vandaag weer bij de ochtendfles maar 80 van de 200 en nu net maar 35! Pfff.. Hij heeft wel bijna een half potje fruit gehad. Hij ligt nu weer te schommelen, het enige wat hem stil houd haha. Ooh Lin eindelijk een schaterlach naar jou! Hier nog geen schaterlach, maar soms wel heel breed uit lachen met een hahahahuhuuu en meneer heeft ook geleerd te gillen als een meisje hahaha @Nanni, jammer dat ze het nog niet goed genoeg konden beoordelen, maar idd liever 1x te veel dan 1x te weinig controle! Vandaag nog 1 rustig dagje en dan een druk weekend tegemoet. Morgenavond hebben we feest van de oom en tante van mijn vriend zijn 25 jaar getrouwd, maar mijn vriend wil sochtends al weg want dan kunnen we ook nog ff langs zijn zus en daarna naar zijn broer want hij en zn briefing gaan op Benjamin passen. Hoeven hem gelukkig maar 1 fles te doen en in bed te stoppen, en Benjamin valt altijd in slaap bij de vriendin van mijn vriends broer haha. Wij blijven daar ook slapen dan en gaan zondag naar een vriendin van mij, die heeft ook een zoontje van 7 maand en Benjamin en hij zijn helemaal weg van elkaar zo lief. Als Benjamin huilt kijkt Rick echt heel verdrietig en legtie zijn handje op Benjamin zo schattig. Weten jullie trouwens hoe lang haarverf goed blijft? Haha Ik heb nog 2 pakjes staan maar die had ik gekocht vlak voordat ik wist dat ik zwanger was, toen uit voorzorg dus niet gebruikt. En nu wil ik mijn haar wel weer verven maar ben bang dat ik straks fel oranje/groen/paars ofzo wordt hahaha
sprongentjes: sterkte! verf, staat toch op de verpakking datum (onderzijde?) oppasom.a... de bom is gebarsten. wil dr hier openbaar niet teveel over zeggen maar mn ma gaat niet oppassen. ik ben enorm opgelucht en ik voel me een super goeie mama maar tegelijk ook een enorm slechte dochter. heel moeilijk en ook veel oudzeer eruit gegooid maar heb dit in het belang van N gedaan. pfff wel heel moeilijk hoor! Thanks voor al jullie hulp en adviezen nog.
@nanni1996 sorry, was het helemaal vergeten. Wagen is niet meer nodig. De kinderwagenbak word niet meer gebruikt hier, ze zit nu alleen in de jaxicosi en dat lukt wel gelukkig. Die knoppen hoef ik niet tegelijkertijd in te drukken. Het valt me nu op dat Eleny zich sinds kort overstrekt en ineens heel veel gaat spugen en ik wordt hier zo onzeker van ben zo bang dat ze iets ernstigs heeft. Herkent iemand dit?
Lin: een slechte dochter kan je alleen zijn als je niet aan je eigen kind denkt! jij hebt een keuze gemaakt en die zal niet zomaar zijn gemaakt! Wennekej; oke! dan geef ik het door! vervelend dat E zich zo overstrekt en dan spuugt. Kan ze geen reflux hebben? misschien eens naar een osteopaat gaan? Ik heb een vervelende peuterpuber in huis vandaag pfff... Jaymee lijkt weer een beetje zichzelf te worden Net draaide hij van buik naar rug jeeeeeeej
Wen, n spuugd ook maar als je t niet vertrouwd gewoon ff cb of ha vragen Nanni. Thanks ja is n heel verhaal maar kan dat niet online kwijt Ma Kdv bellen voor n afspraak. Hoop dat t goed voelt daar!
Goed zo Lin! En als het daar niet goed voelt, opzoek naar een andere! (welke regio woon je?) En anders een gastouder?
Je hebt pb nanni Maar zou per januari zijn en hier id buurt zitten alle kindjes uit m'n straat ook daar. Is wel leuk om zo ook vriendjes en vriendinnetjes te leren kennen.
Haha lekker hè Nanni! Benjamin slaapt ook eindelijk, was weer ff drama en vriendlief dacht het wel te kunnen.. Die gooide hem na 5 minuten alweer op de bank met de fles erbij. Mama ff knuffelen en wiegen en toen weer proberen te drinken en meneer viel ook zo in slaap. Mis de tv wel ik wil ook TVOH kijken Vanaf de 25e weer! Eindelijk! Ooh heb dat pak haarverf geloof ik wel 1734726x bekeken maar geen datum te bekennen hahaha
Hahahaha gevonden joyce? Had n huil avondje ( vriend heeft n werkuitje) maar slaapt nu sinds 20.30 dus zo de laatste fles dr in en dan ga ik ook tukken. Beetje moe van alle emo's vandaag