BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    #741 jewe, 18 sep 2012
    Laatst bewerkt: 18 sep 2012
    Vandaag weer naar het cb geweest. Hij is nu 6498 en 61cm. Hij deed het super goed. Ook heeft hij weer prikjes gehad.

@Lin, Ze is er vroeg bij met haar tandjes. Ben benieuwd bij Jens. Dacht eers dat hij ze ok al kreeg omdat hij heel de tijd op zijn vuistje zit te bijten, maar voel of ze nog niks. Tygo was heel laat met tandjes. Hi was 7 maanden geweest toen de eerst 2 er door heen kwamen en toen ging het snel.

Gisteren enorm k*t nieuws gehad. Weet niet of ik het hier al eens verteld had dat mijn moeder kanker heeft? Maar gister dus te horen gekregen dat de behandelingen niet aan slaan en ze dus niks meer kunnen doen. We wisten het diep van binnen al wel maar toch komt de klap hard aan.
    Dat was ook de reden dat ik er niet zo vaak meer ben hier. Lees wel mee maar heb vaak niet de zin en de energie om te reageren.

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Jeetje Jewe wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte...
    fijn dat Jens het zo goed doet!

@ lin, zeker snel met tandjes. hier lisa 2 weken voordr 1e verjaardag en lot met 9 maanden (dus wat nou laat die tygo ;))

@ joyce, ook zo'n koukleun dus, ik ook echt heel erg.
    fijn dat B. weer wat beter drinkt.

Hier vaak sochtends in de maxicosi (lopend) vestje en dekentje. smiddags alleen vestje in maxicosi of wagenbak.

3. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Zat net te kijken in Tygo zijn babyboek en zie dat met 9 maanden zijn eerste 2 tandjes pas doorkwamen dus hij was net zo langzaam als Lotte. haha.

Zo grappig om ze te vergelijken in de babyboekjes. Jens is veel zwaarder als Tygo was met 3 maanden maar Tygo was veel langer. Merk het ook met kleertjes die van Tygo zijn geweest sommige dingen passen Jens gewoon niet omdat ze te smal zijn. Zo grappig dat ze zo verschillend zijn.

4. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @jewe. Ah meid wat onwijs rot zeg. Geeft niks doe wat goed voelt hele dikke knuffel

Weer nacht voeding gehad 21.15-3.45 heb t aan haar over gelaten

Nu opzoek naar n mug:(!!

5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Thanks voor de kleding adviezen

6. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @joyce fijn dat Benjamin toch weer wat meer heeft gedronken.
    Slaapt Benjamin ook niet meer in de puckababy?
    @linn ik vindt het ook erg moeilijk hoor met wat ik hem moet aan doen. Ik zelf ben een koukleum en n.oud heeft het heel snel warm.
    In bed ligt hij in een pyama en een dekentje en lakentje.
    In de maxi cosi heb ik een wikkel doek.
    En in de bak ligt er altijd een dekentje in en kijken dan net hoe het weer is.
    En heb je de mug nog gevonden?
    @jewe fijn dat Jens het zo goed heeft gedaan en dat alles goed gaat.
    Heel veel sterkte met je moeder.

Hier een beetje een raar nachtje gehad.
    N.oud was om half 2 klaar wakker maar had geen honger. Heb 5 keer zijn fop erin gedaan is uit eindelijk in slaap gevallen. 2 uur later hoorde ik hem weer ff maar toen was hij snel weer stil
    Straks weer werken van 10:00 tot 19:00 heb totaal geen zin maarja

7. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Jewe, heel veel sterkte wat een vreselijk nieuws :(

Hier de laatste 2 dagen drama!
    Eleny lijkt steeds meer te gaan spugen en de laatste 2 avonden krijst ze het oorverdovend hard uit, alsof er een beest geslacht word zo erg :(
    Heb gisteren het cb gebeld en die adviseren mij om jbpm te gebruiken maar no way dat ik dat ga doen, vorige keer dat ik dat gebruikte kreeg ze een enorme krampaanval dus dat is geen optie.
    Verder kon ik overstappen op HA voeding maar moet ik dat wel doen ? Haar vader heeft vroeger KMA gehad en bijna iedereen in hun gezin is allergisch voor katten, mijn man gelukkig niet.

Zou een Osteopaat een uitkomst kunnen zijn?

Ik weet het echt niet meer, mijn meisje is zoooo overstuur :(

Ze lacht gelukkig ook nog heel veel, is heel bewegelijk en heeft voldoende plasluiers. Poepen gaat minder en ze ratelt ook heel erg veel.

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Anne. Ja vanmorgen toen ik opstond, 2 stuks! Rotbeesten.
    Ja zo is t hier ook heb t zelf snel koud en n niet. Maar ik doe dat ook hoor kwa kleding. Dacht dat t misschien te koud was..

Wen. Ik zou de ha even bellen.. Misschien heeft ze wel last Vd maagklepje / reflux of ook n voedselallergie
    Ha voeding kan t voorkomen maar als je al klachten hebt schijn je echt te moeten testen met speciale voeding. Google is op KMA en als je t niet vertrouwd even laten doorverwijzen naar de kinderarts.
    Osteopaat is altijd goed maar ik zou ook ff de rest checken.
    Sterkte ik weet hoe rot dat voelt als je niet weet wat er is!

hier z'n spiegel gekocht voor op de hoofdsteun zodat ik n kan zien tijdens t rijden. Id grote auto kan namelijk de bijrijders airbag niet uit dus moet ze achterin..

9. MamavanEL

Op KMA is ze heel vroeg al getest, toen had ze het niet. ( alleen bloedtest) dat forceren met voeding lijkt me vreselijk !!!
    Ik ga vandaag andere voeding halen en kijken wat dat doet.
    Ha kan ik morgen pas bellen voor een afspraak en dat ga ik doen ook.
    Zo frusterend als je kindje huilt en veel spuugt en je weet niet waarom :(

Huilen jullie kindjes ook wel een zo oorverdovend hard, uren aan een stuk? Hoe gaan jullie hiermee om?

Zo'n autospiegel heb ik ook, erg fijn dat je je kindje kan zien he :D

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat krijgt ze nu dan? toch ook normale voeding?
    Wat forseer je dan? want ik denk dat je er een ander beeld van hebt...
    toen n opgenomen is hebben ze haar normale voeding gegeven en gekeken wat er gebeurde. maar daar is niks anders aan dan dat je dit thuis ook geeft. behalve dat je dan in het ziekenhuis bent. daarbij smeerden ze eerst een beetje voeding op haar huid om te kijken of ze daar roodheid van kreeg. dat was alles hoor stelde niks voor. n had het niet. maar ben wel benieuwd wat jou idee dan ervan is.
    En die test doen ze alleen als jij dat wilt. Ze kunnen bij een vermoeden gewoon dieet voeding geven en een als er verbetering optreed dan ga je verder kijken hoe en wat..

Dat je naar de dokter gaat is ivm de verzekering want die vergoed die pakken van 40,- per stuk.

Nou ik hoop dat het geen kma is. Knuffel en sterkte.

11. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, jeetje zeg heel veel sterkte meid! Ookal verwacht je zoiets, het dan ook daadwerkelijk horen blijft zwaar. Dikke knuffel!
    Fijn dat Jens het zo goed doet!

@Annelies, nee! Hij slaapt nu elke nacht op zijn buikje :D heb wel de mini nog gehaald, heeft ie een paar keer in geslapen maar ligt er nu meer voor de sier haha.
    Hoop dat de tijd lekker snel gaat op je werk!

@wenneke, heh bah wat naar, Benjamin kan soms ook zo schreeuwen hoor, al helemaal de laatste paar dagen met de fles.
    Is het niet toch reflux? Omdat ze zo veel spuugt doet haar slokdarm natuurlijk ook veel pijn bij het drinken. Arme meisje, hopelijk gaat het snel beter.

@Lin, muggen nog gevonden? :p

@Hier, Benjamin drinkt vandaag weer een beetje normaal, vanochtend 160cc en net tussen 11 en 12 een beetje geworsteld en alsnog 130cc gedronken. Nu is meneer boos en ligt te mopperen in de box haha
    Denk dat hij misschien ook een beetje last begint te krijgen van verkoudheid/keelpijn. Hij hoest soms en mama loopt al lekker te niezen en te snotteren de hele dag :p

12. Blays

Blays Niet meer actief

Nou na 2 goede flessen de derde weer een ramp, heeft nog 110 over van de 165.. Wel een half potje fruit gegeten, krijgtie tenminste een beetje extra vocht binnen toch? Nja, dat ging er tenminste wel met een lach in :D

13. MamavanEL

Wat ik ervan begrepen heb is dat je een tijd lang de standaard moet proberen om te kijken wat het doet en dan over op de pepti en als dat goed gaat is de KMA bewezen, zo vertelden ze het mij op het cb. Dat bedoel ik dus met forceren en is niet mijn idee.

Eleny heeft nu Omneo van Nutrilon ivm krampen, alleen begint ze nu ineens veel te spugen. Mij is geadviseerd over te stappen naar ha voeding.

Vanmiddag rolde Eleny ineens van rug naar buik :D

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36

Zo gaat dat niet hoor. Maar je geeft nu toch ook de voeding met koemelk erin...

Ow dat is snel al rollen

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    J rolt van rug naar zij en soms naar dr buik, maar ze rolt ook van dr buik naar dr rug!! En volgens mij maakt ze een sprong...

16. MamavanEL

Zo hebben ze het mij wel verteld... Vreemd.

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Knap hoor al die rollende kindjes!
    Noa rolt ook van buik naar rug :D

@ Wen, wat super rot zeg dat je meisje zo erg moet huilen. Lijkt me echt vreselijk. Hoop dat je er snel uitkomt met je meisje.

Hier morgen naar het CB, ben wel heel benieuwd hoe goed ze gegroeid is.

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Joyce, geef je bij de derde fles fruit? En geef je die dan voor of na de fles? Want als ze eerst fruit krijgt en daarna een fles kan ik me voorstellen dat ze geen honger heeft? Of zit er nog te weinig tijd tussen de fles en het fruithapje. Weet nog bij Tygo dat op het moment dat hij bijvoeding kreeg met 5 1/2 dat hij nog maar op 4 flessen zat met 5 uur ertussen omdat anders de voedingsmomenten te dicht op elkaat zaten en hij dan te veel flessen liet staan. Tot 6 a 7 maanden groeien ze alleen op melk en niet op bijvoeding.

@Wen, Jeetje vreselijk lijkt me dat als ze zo lang en hard achter elkaar blijft huilen en ze op geen manier stil te krijgen is. Ik zou gewoon naar de huisarts gaan daar zou ik meer vertrouwen in hebben als een cb.

19. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @wennekej wat vervelend dat je meisje zo veel huilt.
    Maar wat goed dat ze al omrolt dat is snel zeg.
    @diddlemouses succes bij het cb.

Waar slapen jullie kindjes momenteel in?
    N.oud slaapt nu in een pyama en onder een lakentje en dekentje.
    Hij gaat zich steeds vaker blood trappen maar heb hier alleen nog maar van die dunne slaapzakjes. Ben bang dat dat te koud is.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Hier ook gewoon in een pyjama, dunne slaapzak zonder mouwen en een dekentje lakentje. Kamertje is steevast rond de 23 graden.

Deel Deze Pagina