Hi allemaal, Heb de laatste pagina`s gelezen. Wat doen jullie kleintjes het goed. Met Reece gaat het beter, huilt iets minder. Wel nog voeding om de drie uur dus ook snachts, wel vermoeiend. maandag CB, hij past 62 inmiddels niet meer dus hij gaat hard. @Jewe sterkte, weet hoe het is helaas. Tot snel
Eleny ligt hier in een slaapzakje. Net naar de ha geweest en die heeft rijstebloem geadviseerd. Verder had hij niet het idee dat er iets met haar was aangezien ze beweeglijk en vrolijk is en voldoende plasluiers heeft. Morgen gaat mijn ma even met haar naar het cb om haar te wegen. Gisteren heeft ze bijna niet gehuild gelukkig.
@ Annelies, Noa slaapt in een dun slaapzakje zonder mouwen en een pyama. Geen lakentje en dekentje. Kamertje is nog warm zat, straks in dikkere slaapzak. @ Kapedi, fijn dat het wat beter gaat met Reece. @ Wennekej, fijn dat ze gister minder gehuils heeft. Hopelijk werkt de rijstebloem. Hier vanmorgen naar het CB geweest. Noa is nu 61 cm en 5240 gram. harstikke netjes dus. Prikjes gingen ook goed, 1 klein huiltje en daarna weer gelijk lief lachen naar de wvk
Sterkte met t huilen! Pap o dat is misschien wel wat benieuwd of t werkt. Hier moe maar gaat goed. Vannacht sliep ze weer wel door. Ze doet wel moeilijk met de fles hoop dat dr tanden snel dr door zijn. Gedoe hoor.
Whoah mijn telefoon was vanochtend in de wc gevallen xD maar hij doet het nog! @Jewe, nja geef hem voornamelijk fruit als hij geen fles wil, dus probeer dan altijd eerst een uurtje de fles (wel met pauzes, als hij weer rustig is probeer ik het weer) en als hij dan nog niks drinkt geef ik hem wat fruit. Nee logisch dat als hij fruit heeft gehad wat minder drinkt hihi maar geef hem vaak na de fles wat. Hij heeft vandaag 1 fles helemaal opgedronken, dus 165cc, 1x 140cc en de rest weer minder dan 100cc. Hij krijgt nog wel 5 flessen. @All, wat goed al die rollende kindjes! Benjamin doet nog niet echt moeite haha. Hij vind het wel leuk als ik hem omrol, dan ligt hij dubbel van het lachen, maar zelf doen begint meneer te mopperen @Slapen, hier in een romper in een dikkere slaapzak zonder mouw. Maar het tocht hier erg en de temp daalt wel veel snachts vandaar de dikkere slaapzak.
Oooh kreeg net een hele grote doos bij de post.. Zat er een hele grote mooie bos bloemen in! Van m'n zwager en zijn vriendin, zo lief! En Benjamin drinkt vandaag ook weer lekker, al 140, 165 en 165cc op! Ben zo blij! Hij zal wel denken, mama is jarig laat ik maar lief doen haha Wil straks nog van die hand en voet afdrukken maken in gips van hem <3 lijkt me zo leuk
Joyce gefeliciteerd! Sorry meiden, druk druk druk.. Djayson flink verkouden, Jaymee snotterd mee.. Ondertussen hoest ik ook mijn longen uit mijn lijf.. Afgelopen woensdag EHBO gehad op mijn werk, dus lange dag geweest.. Jaymee voor het eerst ergens anders geweest, bij mijn schoonouders.. Het is goed gegaan, maar ik voelde mezelf er wat minder prettig bij (bij djayson wisten ze altijd alles wel beter bla bla bla) Morgen familiedag van mijn man, djayson en jaymee zijn de enige 2 stamhouders, en dat zal ook zo blijven.. Ga shirtjes maken met: 50% mama + 50% papa = 100% (familienaam) hihi
@ Joyce, gefeliciteerd!! @ Nanni, leuk van die shirts maar die kan je nu toch niet meer laten maken als het voor morgen is? Mijn kleine moppie is al 2 dagen niet lekker van dr prikjes waarschijnlijk. Heel sneu. Hopelijk snel weer beter.
Bij de Action heb je van dat strijkspul, gewoon via je computer typen en printen op dat spul, strijken en klaar Hebben al een proefadruk en die zit er super uit
Hier ligt het bij de schoonmaakspullen, naaispullen enzo.. Kijk morgen ff hoe het heet . Lig nu op bed hihi..
Op de valreep; gefeliciteerd Joyce! Diddl beterschap. Nanni veel plezier! Ff snel want ik ga slapen. Mopke is nig steeds verkouden én ze is weer aan t regelen. Erg vermoeiend, want ze huilt veel. Nu ligt ze in bed, hopelijk morgen een betere dag! Trusten!
Hier weer nachtvoeding gehad. Voel mezelf niet lekker echt veel bloedverlies. 1e ongi die doorzet maar moet elke 2u de grootste tamp wisselen anders lekt t door. Ben ook moe en dizzy heb ook nog diarree. En m'n vriend is dut wknd weg voel me rot. En dr zit weer n mug! Bedankt voor t klagen Evy beterschap en sterkte
@joyce nog gefeliciteerd met je verjaardag. @nanni beterschap met je kindjes en voor je zelf ook. Veel plezier vandaag. @diddlmouses hoop dat het met Noa vandaag weer beter gaat. @eevie ook al een verkouden kindje. Jij ook beterschap voor je kindje. @linn wat vervelend van je ongie hoop snel dat je je eigen weer wat beter voelt. En dan ook nog alleen dit weekend sterkte. Hier eindelijk weer een goede nacht gehad 20:00 tot 7:00 de laatste tijd was n.oud telkens om 4:00 wakker. Erg vermoeiend in combinatie met werken.