Hier nu etenstijd! Half 8 laatste fles.. Om half 2 onrustig, naast me gelegd in de wieg en vertrokken tot nu....
Wauw nu net pas klaar met een voeding! Denk dat ik rond half 5 ben begonnen was vergeten te kijken op m'n tel haha hoorde hem huilen ben gelijk heen gegaan Heb hem nu weer op z'n buikje gelegd kijken hoe het nu verder gaat ^^ Hij heeft echt super geslapen! Van 18.00 tot ong 4.30! #trots hihi
Hier ook etenstijd. @nannie zeker als je dichtbij Blijdorp woon is het leuk dat je er ff naar toe kan. En zo te lezen heb je ook een lekkere nacht gehad zeker omdat hij zo vroeg de laatste fles heeft gehad. Is wel weer lekker hè dat je je avonden weer een beetje terug krijgt. @eevie Lekker dat je toch nog wel goed geslapen hebt. Fijn dat je man deze week meer thuis. N.oud slaapt idd de nachten al door. Hij komt altijd rond 6:00 soms een uitschieter van 7:00. Hij heeft eigenlijk altijd maar 1 nachtvording gehad. @joyce Lekker gewandeld. Hij vindt het dus heerlijk om op zijn buik te liggen. Heb het met n.oud soms ook hoor dat hij ineens lang over de fles doet. Jij succes in het ziekenhuis. Hoop dat jullie vandaag een betere dag hebben. @diddlemouses ze kan het dus wel langer slapen Ben benieuwd hoelaat ze nu komt. Hier is het fles bijna op zo zijn luier verschonen meneer poept bijna altijd met de eerste voeding daarom verschoon ik hem er ook er na ipv er voor en dan weer lekker terug naar bed. Hoop dat hij nog een paar uurtjes slaapt.
Annelies; Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem nooit heb gehad s avonds.. Hij ging al gelijk mee met het ritme van half 8 naar bed (ongeveer) In het begin dan natuurlijk nog wel met fles, maar echt een huiluurtje s avonds heeft hij nog niet echt gehad, en als ie wel eens huilde was het ff een half uurtje bij me nemen en dan was hij weer knock out.. Joyce; Jij hebt dus ook een buikslapertje.. Jaymee slaapt al vanaf een week of 2-3 op zijn buik! Zelfs de kraamhulp zei het al, die legde hem ook al op zijn buik in de box (met mijn toestemming natuurlijk)
Ja hij vond het eerder ook al heerlijk om op z'n buik te slapen, maar toen ineens een periode niet meer. Nu viel hij op mijn buik in slaap en dacht ik leg hem toch maar weer zo neer, en hij sliep heerlijk net ook weer. Benjamin sliep vanaf de eerste avond ook eigenlijk al door, daarna kwam hij hooguit 1x per nacht voor een voeding.
Joyce; gek he dat die kleintjes elke keer wat anders fijn vinden! Vanmorgen op CB geweest met Jaymee! Hij groeit goed, woog nu 5040 gram en is 56 cm! ( geboorte 2936 gram, 48 cm) Ook prikjes gehad, hij moet even hard huilen, maar hij was ook moe.. Hij heeft nog geen koorts, maar hij is wel onrustig dus hij heeft er wel wat last van Nu slaapt hij wel lekker.. Ondanks de prikjes kon hij wel lachen nog vanmiddag Bekijk bijlage 265141
Even ego komt straks ff reageren op iedereen. N.oud heeft ook ze prikjes gehad. Hij heeft even flink gehuild was daarna snel weer rustig. Tot nu toe merk ik nog niet zo veel dat hij er last van heeft. Hij was goed gegroeid hij woog nu 5625gram vorige keer 4400. Tot straks.
Nanni, ja gek hè! Maffe kindjes ik check nog wel steeds of hij 'het nog doet' haha maar hij draait mooi met zijn hoofdje steeds. Lag net in Superman houding te slapen, 1 arm naar boven en de ander naar beneden Wat een lieve foto trouwens Beide kindjes dus bikkels hihi en ook goed gegroeid! Super! Hier vandaag een heerlijk rustige dag gehad. Benjamin had vanochtend even z'n huilmomentje maar heeft daarna bijna de hele dag geslapen. Zijn naar et zh gewandeld en alles was ok. Heb wel medicijnen voorgeschreven gekregen voor m'n blaas omdat m'n plasdrang nog steeds niet terug is. Daarna nog ff snel rondje stad gedaan, slaapzakje, infacol, melkpoeder en een andere speen voor Benjamin gehaald omdat hij met deze lucht mee hapt en waarschijnlijk daardoor ook krampjes heeft.
Joyce; wat vervelend dat je nog geen plasdrang hebt zeg! lijkt mij echt heel raar... wat voor speentje heb je nu gehaald? Jaymee ligt nu lekker te slapen, na de fles van 16 uur heeft hij tot douche tijd geslapen Hij heeft zo een ritme dat hij zelf al wakker word om te gaan douchen, en ow wee als hij een keer niet doucht hahahaha.. Hij heeft wel wat verhoging 38, maar heb hem niks gegeven.. Kan altijd nog, lichaam lost het toch meestal zelf wel op... Djayson heeft hem net voor het eerst echt de fles gegeven.. 1x eeder ook wel ff, maar toen was het fles vast houden en de andere kant op kijken.. Nu was hij er echt mee bezig, lief kletsen tegen hem enzo, echt zo schattig! Djayson vind iets als snel te klein en daarom eng en dan wil hij het niet, wij hebben ook nooit opgedrongen ook niet met vasthouden, en nu vraagt hij er gewoon zelf om
Hoi, vandaag n lekker dagje gehad. We hebben dit weekend eens naar "babylanguage" van Dunstan gekeken. Serieus; het klopt echt wat zij zegt. Haar theorie is dat alle baby's dezelfde 5 huiltjes hebben. We letten er bij J nu op en het klopt. Dat maakt het toch wel makkelijk om te herkennen wat ze wil!! Als je t interessant vindt, zou ik het eens opzoeken op you tube en dan de keer dat ze bij Oprah was. Ons frutje kan trouwens echt al van dr zij naar dr rug en andersom rollen! Knap ding!! Wanneer kun je met n kindje gaan zwemmen?
Nanni, ja heel vervelend! Vaak is het met een paar dagen terug, hooguit 2-3 weken en bij mij gewoon nog steeds niet! Moet er echt op letten dat ik soms ga plassen anders loopt het zo langs m'n been :/ Heb nu een dental speentje van drifrax gehaald. Hij heeft nu die van bibi maar zuigt veel lucht langs z'n lippen mee. Hoop dat deze dat niet doet, scheelt weer krampjes. Leuk Eevie, ik zal eens gaan kijken! Ik dacht dat zwemmen met 3 maanden mocht.
@nannie. Jaymee dus ook lekker gegroeid. Gelukkig heeft hij niet zo veel last van zijn prikjes. Wat lief dat Djayson het flesje wou geven aan zijn kleine broertje. @eevie. Ik ga dat morgen is op zoeken op YouTube ben benieuwd of ik het ook herken. @joyce fijn dat alles goed was in het ziekenhuis. Hoop dat de medicijnen gaan helpen. Wat bij ons ook heel goed helpt tegen krampjes de fles van dr Brown. Ik heb hier ook de difrax maar vindt het geen fijne fles. Hier is n.oud toch wel wat onrustig en huilerig gelukkig geen koorts nog. Hij ligt nu op bed beetje te jammeren. Hoop dat hij zo lekker in slaap valt.
Vloer is gelukt en we hebben ook meteen de trappen gedaan erg blij mee. nachtje weg is mislukt. n had zoveel buikpijn (verstopt) dat ze alleen nog maar kon gillen. We hebben dan ook om 23 uur ons boeltje gepakt en zijn naar de HAP gereden... daar medicijnen gehad en vanmorgen een hele volle broek. maar er is duidelijk iets niet goed en ik maak me ook echt zorgen Prinsenmeer wat een klote park totaal geen hulp of medewerking en alleen maar moeilijk doen. Ga dr nooit meer heen. N heeft heel de dag geslapen en t gaat nu wel iets beter. De huisarts en het consulatiebureau nemen ons niet serieus want n groeit prima en als we daar komen is ze vaak onder de indruk van alle lampjes en als je naar dr lacht lacht ze terug.. maar goed woensdag een spoedafsrpaak bij de osteopaat regelt en ik hoop dat die er wat mee kan. Zo niet dan ga ik terug naar de huisarts voor een verwijzing want dit klopt van geen kanten. Ben ergens wel blij dat mn zwager en szus het nu ook meegemaakt hebben en mn szus vond het zo zielig dat ze zelf bijna zat mee te huilen. (ze hebben zelf ook een kindje dus ze weten wel wat krampjes en wat iets anders is) Wordt moedeloos van al die adviezen wat je allang gedaan hebt voordat je naar de dokter gaat (kruiken, badjes, massages inflacol thermometers noem maar op)... Dr klopt iets niet want de poep was niet eens hard het kan er niet langs/door en het kwam er gisteren ook instralen weer uit van boven... nou ja het moge duidelijk zijn een behoorlijk klote weekend! zo nu even reageren
Las 2 bikkels die hun prikjes hebben gehad. @Eevie, als ze hun eerste prikjes hebben gehad mag je gaan zwemmen. Je moet wel opletten dat het zwembad waar je wil gaan zwemmen verwarmt water heeft voor baby's. 37 graden. Vaak kun je in het begin maar heel even in het water omdat ze heel snel afkoelen. Heb met Tygo op babyzwemmen gezeten. Die aflevering heb ik ooit eens gezien bij Oprah ja. Weet niet goed wat ik er van moet vinden...vind het erg amerikaans in elk geval @Annelies, Hopelijk is je mannetje lekker in slaap gevallen inmiddels. Het is niet niks voor zijn prulleke natuurlijk. Hier ook de dokterbrown/BFree flessen, vind ze ook helemaal super. @Joyce, Lijkt me erg vervelend idd, hopelijk helpen de medicijnen snel. Wat moet ik me er bij voorstellen? Voel je het niet aankomen of hoe moet ik dat zien? Weet nog wel nadat ik van Tygo was bevallen ik heel lang moeilijk me plas kon ophouden. Als ik moest dan moest ik ook meteen en dan moest ik echt snel zijn. Dat was echt verschrikkelijk. Jens ligt ook op zijn buik te slapen. Vind hij heerlijk. Hij slaapt op zijn knietjes met zijn kontje omhoog. zo grappig. @Nanni, Klein beetje verhoging dus. Ach gossie. Ik zou ook niet meteen paracetamol geven idd. Goed in de gaten houden en extra veel knuffelen. ah de fles gegeven, wat lief! Tygo wilde het van de week ook ineens en vasthouden vind hij ook geweldig. Zo lief om te zien he? Jens krijgt ook altijd een kusje als grote broer gaat slapen of weg gaat. Vandaag even lekker naar de stad geweest. Moest luiers en voeding hebben. Ook maar meteen een slaapzakje gehaald want meneertje kruipt zijn hele bed door in zijn slaap. Dus de dekentjes maar uit zijn bed gehaald.
@linn wat zielig dat je kleine meid zo last heeft van haar ontlasting. Je wordt soms helemaal gek van huisartsen dat ze niet naar je luisteren.
@Annelies. en hoe zijn de prikjes verlopen? Fijn he dat er gewoon gereageerd wordt. ik ben ook gestopt in het andere topic ik kan het daar niet meer bijbenen. Ik zou ook terug gaan met dat badje. @Eevie. o leuk dat ze het zo leuk vond. hier ligt n het liefste in dr blootje en masseren doen we ook heel vaak. Vind ze echt super, is ze allemaal geluidjes aan het maken enzo. Leuk he! o omrollen al!? knap hoor! @Joyce, ik moet altijd zo lachen om je kleine man, preuts en kusjes hihi @jewe. hihi leuk dat de auto kwijt is! haha kinderen kunnen echt zo grappig zijn @Diddlm. kan n al knipjes in dan? hier nog niet hoor. grappig dat kindjes zo verschillend zijn. N wil dus dr kleren aan hier heeft ze liever niks aan! hihi Stom zeg dat jongen/meisje gedoe. Je bent toch gewoon gek met je kind (jes) . sommige mensen zijn heel bijzonder. @nanni hey jou ken ik uit het andere topic. Hier is het wat beter te volgen. welkom O de dierentuin, daar wil ik als n het snapt ook heen! Leuk dagje gehad? o ook prikjes. hoe ging het? @peek. fijn dat het iets beter gaat! Het was bestveel lezen! hopelijk niemand vergeten. Weltrusten!
@Lin, klote zeg maar als jij aanvoeld dat er iets niet goed is dan gewoon op je strepen blijven staan hoor meid. Vaak heeft je mama instinct het bij het goede eind ook al lijken artsen het beter te weten.
@ Lin; wat naar dat ze zo veel pijn heeft!! Ik zou ook op m'n strepen gaan staan; hè kind geeft verdorie niet zo maar pijn!! @ Jewe; t is idd vrij Amerikaans maar t klopt bij ons wel. Bij 'neh' geeft ze echt honger en als ze moe is maakt ze een 'aah' geluid. En bij boertjes 'eh'! We hebben J net lekker in bad gedaan. Nu heeft ze gedronken, dus hopelik gaat ze lekker lang slapen! Heerlijk, zo'n fris ruikend, rozig en warm lijfje! Morgen heerlijk met Eevieman, m'n moeder en haar man lunchen. Heb daar echt zin in!!
@Annelies, heb vanmiddag wel bij die flessen staan kijken ja. Gebruik nu ook infacol en dat brengt al een hoop rust. En nu hij op zijn buik slaapt nog meer, hij wordt tussendoor niet meer wakker van de pijn, zo sneu al dat getrappel en gehuil van de pijn. Wat sneu van Noud. Hoop dat hij nu lekker ligt te slapen en zich morgen wat beter voelt. Zou idd ook niet te snel paracetamol geven. @Lin, fijn alles klaar! Wat zielig van N! Er is idd duidelijk iets niet in orde en gewoon op je strepen staan hoor! Jij voelt dat het beste aan! Ik heb gelukkig een hele fijne ha, die altijd erg nauwkeurig werkt en goed onderzoekt voordat hij iets vaststelt. Kon laatst met Benjamin binnen een uur terecht en alles werd gecheckt, heel fijn. Hij stond er ook op dat ik wel belde als hij koorts kreeg of als hij er na een paar dagen nog last van had. Haha ja heb een heerlijk jong Hij vind het ook geweldig om geschud te worden, dan ligt hij en hussel je aan z'n beentjes of buikje zodat z'n lichaampje heel snel heel en weer schud en dan begint ie hardop te lachen, of hij nou huilt of niet hij begint dan altijd te lachen. (Ik let wel op z'n hoofdje hoor hihi hij ligt gewoon plat en z'n lichaam schud alsof je over 1836462892 scheve stenen heen rent met de wandelwagen whaha) nou, als die straks niet met mama en papa in de achtbaan durft weet ik het ook niet meer @Jewe, ik voel eigenlijk helemaal niets. Zou zo een hele week zonder te plassen kunnen denk ik. Al zou het dan wel vanzelf langs m'n benen gaan lopen maar ik voel helemaal niet dat m'n blaas vol zit en bij het plassen zelf voel ik ook niks, het klinkt alleen als een waterval in de wc en als het geluid ophoudt weet ik dat ik klaar ben. Ophouden lukt mij idd ook niet, als ik bijv Benjamin snachts/sochtends vroeg aan het verschonen ben en voel het lopen moet ik ook rennen. Of als ik lach dan kan ik het ook niet ophouden. Maar ik merk het dus altijd te laat. Voel me net zo'n oud wijf dat met zo'n pamper moet lopen De medicijnen moeten m'n blaas sterker maken ofzo. De gyn moest zelf ff googlen want dit kwam niet zo vaak voor. Hoop maar dat het helpt, moet het 3 weken slikken. Lief hè, Benjamin ligt ook op z'n knietjes en met z'n kontje omhoog. Zo schattig! Er ligt nu echt een klein hoopje baby in het ledikantje, toen hij nog op z'n rug lag lag hij echt languit, nu is hij echt mini Haha en Benjamin lag vanochtend 3x binnen 20 minuten horizontaal in z'n bedje te huilen, toen maar meegenomen naar ons bed en toen was het goed. Kleine donder, wou gewoon in het grote bed bij papa en mama uitslapen Vind jij het nog niet eng kwa ademhaling en slapen enzo? Ben zo bang dat hij in een te diepe slaap komt ofzo. Heb waarschijnlijk weer te veel verhalen gelezen Er ligt er nu 1 een poging te doen tot omrollen. Poging mislukt. Meneer slaapt weer verder op z'n buik