Dankjulliewel meiden! @Nanni, beterschap! Wat een leuk idee van die shirtjes! @Diddle, hopelijk voelt je meissie zich snelbeter! @Eevie, hoe ging het vandaag met J? @Lin, wat vervelend van je ongi! Hopelijk gat het snel weer weg en is het de volgende keer minder! En ook nog alleen dit weekend.. Knuff! @Annelies, lekkere nacht! Hopelijk zet Noud die trend weer voort! @Hier, gisteravond erg druk gehad in huis.. Waarom komt iedereen altijd om 19.00/19.30? Haha maar wel in 1x van alle visite af! Vanavond nog een vriendin op visite gehad en dat was het! Heb heel veel boeketten gehad, voel me nu net een oud wijf haha Van mijn vriend nog een naaimachine en van m'n vriendin vanavond een heel lief doosje in de vorm van boekje met allemaal garen en naalden enzo erin, leuk! Mijn vriend wil morgen ook al stof gaan halen haha die is enthousiaster dan ik geloof ik Oh vandaag trouwens over een braderie gelopen, en daar een vet stoer leren piloten jasje gescoord voor Benjamin, helemaal nieuw voor maar 5! Ooh en ik had Benjamin zo cute aangekleed voor m'n verjaardag, met een bloesje en een giletje, geweldig <3
Ok.leuk! Ik merk dat n haar slofjes te klein worden. T wordt kouder wat trekken jullie ad voetjes? Slofjes, lerenslofjes, schoentjes? En hoe bepaal je de maat? Meet je dat op? Misschien super domme vraag maar ik weet t echt niet.
@joyce fijn dat je een leuke dag heb gehad.gezellig toch allemaal bloemetjes. Ga je zelf kleertjes maken? @linn toevallig vroeg ik me vanmorgen dat ook af. Merk dat n.oud steeds vaker koude voetjes heeft terwijl hij sokjes aan heeft. Ga zo ff op internet zoeken of ik iets kan vinden
Joyce; leuk dingen naaien ik ga het misschien ook doen! maar eerst gaat een vriendin van mij een badcape maken voor me! een lekkee grote ik show hem wel als hij af is! Lin: misschien badstofsokjes? zijn iets warmer? en anders leren slofjes eroverheen ofzo? jaymee heeft alleen koude handjes dus ik weet het niet zo 1,2,3 Jaymee is wat uit zijn doen.. Hij heeft dikke bobbels in zijn mond, wil op alles bijten en kwijlt echt enorm, dus ik denk tandjes.. Morgen even chamodent halen.. Hij wilde vanmorgen ook niet echt slapen, uiteindelijk eventjes bij mij op schoot.. Nu ligt hij wel op bed..
@Joyce, goed verwent lees ik wel, leuk! @Lin, ik heb voor ens net als bij Tygo weer de leren boumy slofjes gekocht. Ik zweer bij die dingen. Ze zitten heel mooi en nog beter ze krijgen ze zelf niet uit getrokken. Ik heb van de week deze gekocht in maat S (0-6 mnd): BouMY4U Zwart | Boumy - Leren babyslofjes @Nanni, ook al tandjes, vermoed het hier ook. Hij is zo op zijn handjes aan het bijten enzo. @Didlemouse, Hoe gaat het met Noa? voelt ze zich alweer wat beter? @Eevie, Is ze nog steeds verkouden of gaat het alweer wat beter? Wij gaan zo meteen even lekker naar het bos met de kids. Even lekker een frisse neus halen.
Ja badstof heeft ze zat ook naar die leren te kijken maar je hebt veel merken prijzen en soorten. Jewe waarom heb je deze en niet bijvoorbeeld Leren babyslofjes | Babyschoenen Die zijn de helft.. Kan t verschil niet goed zien in die dingen. O inmiddels ook n maattabel gevonden staan op de site waar je ze koopt. Meet van teen tot hak 10cm Daar moet 4mm bij voor goede pasvorm..
@Lin, Ik heb aapies gehad bij Tygo en die trok hij steeds uit, Roosjes ook gehad zitten niet mooi veel te breed, oxxy trok hij ook steeds uit en bleven een beetje stug. Boumy is de enige die bij hem aan bleven, kon die trekken wat hij wil, leer wordt mooi soepel waardoor ze heel mooi naar het voetje gaan staan en ze hebben hele leuke modellen. Maar goed dat vind ik die leren slofjes zijn in princiepe allemaal prima is maar net wat je er zelf van verwacht en wil.
Hai! Ik doe ff snel mn best om op iedereen te reageren! @ Nanni; zijn de mannen al van hun verjoudheid af?! Is het shirtje nog gelukt? En dan ook nog tandjes erbij! @ Diddl; is Noa al bijgekomen van d'r prikjes? @ Lin; hoe gaat t met t eten bij N? Is de ongi al minder? Balen dat je er zo veel last van hebt! @ Annelies; vannacht weer een goede nacht gehad?? @ Joyce; leuk, een naaimachine! Ik ben in m'n verlof erg veel aan het knutselen geweest! @ Jewe; Jens vandaag 3 maanden! J heeft sokjes aan en slofjes van de Hema. Op zich gaat dat nog prima! Hier is de verkoudheid eindelijk een heel stuk minder. Ze zat ook nog eens in een sprong, ontzettend irritant, want daardoor huilde ze helemaal veel!! Ze heeft er echt last van gehad. Maar goed, ze kan al weer zo veel nieuwe dingen! Langer op d'r buik liggen en d'r hoofdje goed omhoog houden, ze begint met geluid te lachen en ze kletst meer. Ze rolt ook van d'r buik naar d'r rug en andersom lukt ook bijna. Zo leuk! Over 2 weken ga ik weer werken. Heel eerlijk gezegd vind ik dat wel fijn, want ik moet toch zeggen dat ik m'n wereldje nu erg klein vind... J is geweldig en lief en perfect, maar ik heb echt behoefte om weer met m'n hoofd bezig te kunnen zijn. Nadenken over m'n werk, praten met collega's, een ander ritme dan nu. Gelukkig heb ik de komende 2 weken toch al wel wat dingen gepland staan en net voordat ik weer ga werken gaan we nog een weekendje weg. Heerlijk! Ik ben erg benieuwd. We zitten in een huisje in Zeeland. Ben nu al aan het nadenken wat we mee moeten nemen! Iemand nog slimme tips?
Eevie: Djayson hoest nog wel wat, maar valt wel mee, jaymee alleen neusverkouden tot nu toe.. slofjes: voor djayson in het begin ook boumys gehad, die bleven het beste zitten, zeker toen hij ging staan (met 6 maanden) Jaymee is echt niet in zijn hummetje, heeft maa heel weinig geslapen, zit echt met zichzelf in de knoop.. Zover ik het kan horen is het echt een pijnhuiltje, dus heb hem net een zetpilletje gegeven voor het slapen.. 60 mg, had ik nog vanuit het ziekenhuis Hopen dat hij een beetje slaapt vanacht, arme schat..
Serieus; J ook al! Ze wilde wel bij me liggen drinken en tutten, dus toen ze los liet snel n tut erin en toen viel ze in slaap. Maar ze heeft rond 19.00 echt gekrijst! En waarom... Ik weet t niet... Buikpijn denk ik, want ze heeft al weer n week niet gepoept. Ja, vandaag n beetje. Hoe vaak drinken de kinderen die nog bv krijgen? J komt nog steeds iedere 3 uur en slaapt soms door.
Poepen is hier het probleem niet, hij poept minimaal 1x per dag, gisteren zelfs 3x! en stinken pfff... Vanacht weer goed geslapen gelukkig Dus ook vrolijk wakker om 7.45 uur Djayson lag gisteren om 18.15 uur al te slapen en werd om 7 uur wakker, maar wilde nog blijven liggen en kwam ook om 7.45 uur Djayson zo naar de PSZ brengen, ff naar de etos hoestdrank en chamodent halen.. Vanmiddag naar de fysio met Djayson ter controle van zijn beentjes...