BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @nani is goed hoor voor n jongen weet ik t niet maar n was iets boven t gemiddelde kwa gewicht en de lengte was precies goed. Ze is van 2juni. Gister was ze 7250 en 64cm.
    Dus op de fv groeit ze net zo hard door als ze op de bv deed;)

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Oke :D Jaymee heeft altijd (op geboorte na) qua lengte op de lijn gezeten en qua gewicht er iets boven hihi..
    (in tegen stelling tot djayson, die zat/zit altijd onder de lijn qua lengte, en die zat al baby ver boven de lijn qua gewicht hihi, terwijl die er nu ook dik onder zit)

3. Blays

Blays Niet meer actief

@Eevie, heh bah die tandarts heeft zich lekker uitgeleefd of niet? Knuf!
    Ja hier al wel fruit, maar max. een half potje.
    Hij was er ook al echt aan toe, hij weigerde steeds vaker de fles en bleef maar als een idioot knabbelen op zijn vuistje en huilen omdat hij honger had.

@Nanni, ook al een flinke kerel die Jaymee! :D

@Lin, nog gefeliciteerd met je vriend! Hij vind het canvas vast heel mooi! ;) En nu nog kraamvisite!
    Ik gebruikte eerst ook lactulose bij Benjamin, maar deed gewoon via zo'n spuitje 2x per dag 1ml.
    Fijn dat N gewoon nog net zo lekker door groeit!

@Gewicht&lengte, Benjamin zat altijd onder de lijn ;) Vorige kee met lengte er boven en gewicht er nog onder.. Maar die muts meette ook niet echt nauwkeurig want meneer begon te huilen ;)

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  5. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Te lief die foto!

Vanavond wortelhapje gedaan die vond ze lekker!!
    Gister appel maar die ging d'r minder goed in.

Thanks voor de felicitaties

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Nou we gaan nog ff wachten met hapjes. Last Vd buik..

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Misschien beginnen met groente? Die zijn vaak wat zachter voor de darmen, zitten geen zuren in.. Ik ben ook begonnen met groente, worteltjes..

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja ze had wortels op en had n drama. Probeer t vlgdewk nog is. Ze doet n beetje gek met d'r darmen en d'r ritme

9. Blays

Blays Niet meer actief

Aah jammer dat ze last krijgt van der darmpjes Lin! Idd even tot rust laten komen weer. Hier is kwa fruit de druif, appel, sinaasappel en banaan combi favoriet. Groente nog niet geprobeerd maar wel in de kast staan, worteltjes en bruine bonen met appel ofzo?

Ooh Nanni wat een te lieve foto zeg!

Hier, Benjamin lag om 08.30 nog heerlijk te pitten totdat mama wakker schok haha. En hij heeft eindelijk z'n 200cc flesje weer helemaal leeg gedronken! *trots*

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ritme is hier ook helemaal weg :S
    Ineens nog maar 3 uur tussen de flessen, en dan niet helemaal leeg.. De nachten gaan gelukkig wel gewoon goed hihi..

11. Blays

Blays Niet meer actief

ff foto spammen :D

foto(2).jpg

Eerste fruithapje

foto(3).jpg

Kleertje mama's verjaardag :D Zo schattig dat bloesje en giletje <3

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Foto's leuk!

@nani Jep hier ook t ritme zoek.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Zo, ben dr ook weereens ;)
    Wel meegelezen steeds maar geen tijd (of hand vrij ;)) om te reageren.

@ Nanni, wat een super lieve foto!
    Balen dat je ritme weg is, maar ach met zulke supernachten vind je dat vast niet heel erg.

@ Joyce, wat een lieve foto, heel kereltje al zo hoor!

@ LIn, fijn dat je meisje zo goed door groeit op de fv!
    Nog gefelciteerd met je vriend. Heeft hij een mooi plekje voor de canvas gevonden?

@ Annelies, hoe is het met je hand?

@ Kapedi, dat is wel lekker als je ze tegelijk op bed kan krijgen.
    Dat geluk heb ik helaas niet. Hier slaapt overdag niemand in zn bed ;)

@ Wennekej, hier ook wel erg last van vergeetachtigheid maar niet van die grote dingen zoals bij jou :D

14. Anneliess86

Anneliess86 Actief lid

18 apr 2011
    418
    0
    0
    Den Haag
    @kapedi Fijn dat Reece goed gegroeid. Alleen minder fijn dat hij Koorts heeft van zijn prikjes. Hoe gaat het nu?
    @wennekej en ben je al weer een beetje gewent met werken?
    @joyce wat goed dat benjamin al goed van een lepeltje kan eten.
    Leuke foto's. Wordt echt al een mannetje
    @linn hoe gaat het nu met N? Nog last van der buikje?
    En nog gefeliciteerd met je vriend zijn verjaardag. Wat Vondt hij van de Canvas?
    @diddlemouses met me hand gaat het gelukkig beter. Het jeukt alleen wel erg.
    Hoe gaat het met het verhuizen?
    @eevie hoe gaat het met jou? Heb je nog last van je mond?

@ritme. Hier is het ritme ook ver te zoeken. Gister was hij weer een keer om 04;45 wakker. Om de 3 uur willen eten en dan de fles niet leeg willen drinken.
    Vandaag om 05:50 hij wordt telkens wakker van me man omdat hij naar zijn werk gaat. Hoe zachtjes hij ook doet. Dat is wel een nadeel als je gelijksvloers woont.

@nanni lieve foto.

15. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @ ritme; is hier ook steeds anders. Mopke geeft s avonds aan naar bed te willen en komt dan gerust 2x om de 2 uur en valt dan in n diepe slaap. Dus dan slaapt ze soms van 21-4. Niet praktisch, dus gisteren lastste voeding om 22.15, tut kreeg ze om 4.30 en toen heeft ze om 6 uur de eerste gehad. En mama? Die lag van 4 tot 6 wakker.... :(
    @ mond: Auw... Ze hebben idd flink gebouwvakt. Erg pijnlijk! Het voelt nu nog ontzettend beurs en rauw. Zachte dingen eten en goed schoonmaken (wat ook ontzettend zeer doet!)

Lieve foto's meiden!

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    joyce; wat een lieve foto!

wennekej; lukt het werken een beetje?

annelies; dat heeft jaymee dus ook, sneller komen voor een fles, maar niet leeg drinken. ik geef er maar aan toe, komt vanzelf wel weer

Nachten gaan hier nog steeds prima, de tijd om een speentje te geven word ook steeds later :D Vanmorgen was het tegen 6 uur dat hij ff zijn speentje wilde hebben..
    Ochtend fles gaat met moeite leeg, alles om hem heen vind hij veel leuker haha..

Djayson vanacht zonde luier laten slapen.. Alleen zijn onderboekje was nat, dus ik denk dat hij wakker werd en ff was vergeten dat hij geen luier aan had.. Hij had zelf zijn onderbroek in de was gedaan en een schone gepakt

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ritme ging vandaag wat beter :D
    Hij kwam om de 3 uur ongeveer overdag dus prima.. Wel slaapt hij wat minder, maar dat is ook niet zo gek als je om de 3 uur komt hihi..Hij heeft heel veel gelachen vandaag, Djayson was een "huilbaby" en nu heb ik een "lach" baby hahaha..

18. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Joyce, wat is Benjamin een mooi mannetje !!!!

Het werken gaat wel, het is zwaar en ik moet echt in het ritme komen maar het gaat goedkomen.

Hier ook begonnen met potjes, maximaal een half potje en het gaat goed.

Ff spammen ook :D

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ahhh lieve foto's! En die mooie grote ogen op de 2e foto!

Deel Deze Pagina