Leuke foto's! Wat is dat voor n ding nani? Tot wanneer mogen ze niet te lang rechtop zitten? Canvas was n succes plekje zijn we nog niet uit. Al denk ik wel dat ik weet waar die komt Ben zelf grieperig. N heeft ook al 4 dg verhoging en spugen Vd prikjes. Lees mee maar heb niet erg veel puf voor veel reactie. Sorry Hoop dat we morgen wat opgeknapt zijn want ik moet echt boodschappen doen. Vergeetachtigheid heb ik ook kom ik boven denk ik " Hey wat ging ik nou doen" bij boodschappenlijstjes kan ik niet op namen komen.. Zo gek! T is maar goed dat ik nog niet werk tot eind dec!
Dat is een bumbo stoeltje! Sommige zeggen dat ze ook niet goed zijn, maar de fysio gebruikt hem hier ook! Natuurlijk geen uren achter elkaar, maar ff 5 minuutjes zo zitten kan prima hoor..
Eleny wilt alleen maar zitten als ik ze vast heb. Alleen in de box en bed ligt ze. Is dat zitten echt zo slecht? Zeker als ze zelf niet anders willen?
Ja dat vroeg ik me ook af. Maar iemand zei t Vd wk. Maar n is op n haar na 4mnd en ze wil niet alleen liggen. Vandaar m'n vraag..
Benjamin wil ook niet meer alleen maar liggen, heb hem regelmatig lekker bij mij op schoot zitten hoor. Liever dat dan de hele tijd een krijsende baby. Tussendoor ff lekker spelen, vliegtuigje enzo vind ie ook geweldig, dan zit hij ook niet de hele tijd. @Ritme, hier ook een beetje aan het klungelen. Meneer komt nu om de 4 uur ongeveer. Drinkt dan wel telkens bijna 200cc dus mama is blij haha. @Diddle, dankje! Ja he, wat gaat het ineens hard als je hem al zo op de bank ziet zitten.. Lastig dat niemand overdag in bed wil slapen. Begrijp dat je dan heel druk bent! Hoe gaat het met verhuizen? @Annelies, wij wonen niet gelijkvloers maar Benjamin wordt ook altijd wakker van mijn vriend 's ochtends. Volgens mij zelfs de buren nog haha Hij doet altijd wel z'n best om zachtjes te doen, maar dan gaat hij klungelen en stoot ergens tegen aan, laat wat vallen enz enz @Eevie, hoop dat J snel weer een ritme krijgt en dat het snel beter gaat met je mond, dit is ook niets zo. @Nanni, hihi dankje! Wat goed dat het slapen zonder speentje ook al zo goed gaat! Benjamin moet hier echt een speentje hebben om in te slapen. Hier gaat de middag fles juist slecht haha dan is alles licht en mooi en ooooh buiten zie ik ook wat! Dus Benjamin zijn hoofd vliegt dan ook alle kanten op haha. En ook al zo goed van Djayson dat hij zonder luier heeft geslapen! En na z'n ongelukje de onderbroek in de was en een nieuwe, wat netjes! Dat gaat helemaal goedkomen @Wenneke, aah dankje! En wat een mooie en lieve foto's van Eleny! @Jewe, hoe gaat het met Jens? En de combi mama + werken? Ben je al een beetje gewend? Zo, dat was het volgens mij weer
@nanni wat is slim mannetje is Djayson zeg om een schone onderbroek te pakken Gelukkig dat het ritme weer wat beter is bij Jaymee. Wat een grappig ding waar Jaymee in zit. @wennekej lieve foto's van je meisje. @joyce wat goed van Benjamin dat hij omrold! Hier weer een dagje gewerkt. Ben nu n.oud zijn laatste flesje aan het geven met rijstebloem. Dat gaat erg goed. Hij heeft vandaag niet veel geslapen bij me schoonmoeder. Hij gaat zo lekker naar bed dan valt hij meestal snel in slaap zonder gehuil en zijn speen.
O ik heb extra water id flesjes gedaan en had zonder veel gedoe n poepbroek! Ze krijgt 20 extra en gaat prima! Vlgdewk weer ff n hapje proberen. Verhoging is over en ze voelt zich beter. Ik ben nog wel verkouden. N d'r slaapritme begint structuur te krijgen. Ze slaapt smorgens n uur rond 10u en rond 13u gaat ze 2,5 uur slapen en dan weer tussen 19/20 naar bed en dan maak ik d'r wakker voor n late voeding want anders red ze t niet en komt ze snachts.
Joyce: Knappe Benjamin Lin: Fijn dat ze gepoept heeft! En dat de verhoging weg is! En lekker een beetje slaap structuur! Annelies: Fijn dat de rijstebloem zo goed gaat Hie gaat het ook goed! Doen het s morgens nu ook in zijn fles hihi.. Stoeltje: Ja het is een fijn stoeltje! Gekocht op de rommelmarkt voor 3 euro Jaymee geeft zelf goed aan wanneer hij het zitten zat is, dus ik vind het wel prima! Vanmorgen ook rijstebloem in zijn fles gedaan en dat ging veel beter! Gewoon weer netjes om de 4 uur eten, en dus 4 flessen. Ook sliep hij weer een stuk beter! Ik kan me nog herinneren dat Djayson dat ook had, die wilde op een gegeven moment in elke fles een schepje rijstebloem, nou ik vind het prima.. (al is het nu alleen nog de avond en ochtend fles) Ik merk wel dat hij niet gek is op potjes eten, hij vind de structuur maar niks, hij vind het iets grover zeg maar lekkerder.. (erwten bijv krijg ik niet helemaal glad gepureerd)
Ja haha ben super trots op m'n mannetje @Lin, ooh fijn N eindelijk weer gepoept! En geen verhoging meer en wat slaapstructuur, ook heel fijn! @Nanni, hoe doe je dat met de rijstebloem? Benjamin krijgt standaard 1 schepje nutriton in z'n fles maar wil misschien ook eens rijstebloem gaan proberen.
Jaymee krijgt gewoon 3 scheppen rijstebloem bij in een fles van 210.. Nutriton gewoon 2 schepjes net zoals de andere flessen want rijstebloem word in de maag weer dunner en dit met de papspeen (dr brown fles)
Hier een lekkere nacht met de kids, alleen de hond moest eruit die was aan de dunne hihi.. Djayson werd wel om 6 uur al wakker, maar hij was droog!!! Toen hij bij mij lach moest ie wel poepen haha.. Jaymee werd helaas ook wakker, want Djayson was erg aan het hoesten.. Ook denk ik dat het komt omdat hij s avonds na het avond eten gaat slapen, dan is hij wel ff wakker om te douchen en zijn fles, maar zoals gisteren sliep hij om 17.45 tot 18.45 en toen om 19.15 sliep hij weer, dus hij begint zijn nacht nog eerder.. Ff kijken of we daar iets in kunnen schijven zodat hij slaapt tot het eten en dan vanaf het eten wakker blijft.. Lukt het niet, dan niet..
Goede nacht gehad jammer Vd hond! O ik moet alweer gaan eten hier alles ok we zijn verkouden maar gaat goed
Goede avond allemaal! Ik had vandaag mijn slaapkopje weer terug hihi.. Hij heeft meer geslapen dan dat hij wakker was Van mijn zusje heeft hij het beertje van vtech gehad
@nani(en wie nog meer weet hoe en wat) even n Kdv vraag. We zaten n beetje te klooien met Kdv hoe we dat willen doen op woe. Nu het idee om N op woe middag naar Kdv te doen en de dagen dat ik of uit m'n nacht kom of overdag werk, begint m'n vriend later met werken. Zo hebben we alleen n halve dag opvang nodig. Ik hoop dat ze dat ook doen hier... Er staat namelijk wel n per uur prijs. Mijn vraag is het dan gewoon de helft van je netto bedrag wat t kost? Of gaat dat bij de belastingdienst weer anders?? Ga maandag gelijk bellen en als t kan zsm kijken.
Je kunt bij belasting toeslagen ook eerst een proef berekening maken. Ze vragen allebei jullie salarissen en het uurloon en hoe vaak/lang ze gaat. Je kunt het ook straks definitief aanvragen via internet hoef je niet zo lang aan de telefoon te hangen met de bd. Hier gaat het verder wel redelijk. Jens slaapt nu eindelijk weer heerlijk door van 19.00 tot 7.30. Echt heerlijk . Laatste tijd was hij zo aan het spoken en doen dat we er soms wel 3s per nacht uit moesten. Me moeder is weer thuis uit het ziekenhuis. Het enigste wat ze nu nog doen is pijn bestrijding. Ze heeft nu morfine pleisters en die lijken te werken gelukkig.