@Nanni, ja erg lastig zo met dat drinken! Hoop dat het bij Benjamin ook snel weer voorbij is, hij doet het nu al 2 weken.. @Wenneke, heh bah weer prikjes.. Nu hoef je een tijdje niet meer toch? Alleen weer met 11 maanden dacht ik? Dat scheelt weer. Ken zo niemand met een Chicco Liteway.. En ook niet iemand zo ver hier vandaan haha @Hier, bah bah wat een weer! Wou nog naar de stad met Benjamin maar dat gaan we maar niet doen.. Dus vandaag op de planning: Grote schoonmaak! Haha
Wennekej: je hebt zeker een lange slanke dame! vervelend he die prikjes Joyce: Hier heeft het 1,5 week geduurd ongeveer, en ineens was het over.. Is de schooonmaak nog gelukt? Jaymee is vandaag met mijn man op het CB geweest. Alles prima! 61.5 cm en 6550 gram Alles op het gemiddelde.. Het was ook prima dat we al zijn begonnen met groente en fruit! Ook prikjes gehad, hij heeft nu wel verhoging 38.4.. Dus met ene zetpilletje op bed..
@Nanni, hoop dat het snel over is dan! Hij heeft weinig geprotesteerd vandaag, even weer om 12 uur en net voor het slapen gaan maar kon merken dat hij te moe was om te drinken, dus ligt hij nu lekker te slapen . Haha schoonmaak is niet geheel gelukt Opruimen wel haha morgen maar verder! Heh bah ook prikjes en verhoging Beterschap voor je mannetje! Wel lekker gegroeid En mooi op het gemiddelde, altijd goed! Ooh heb vanavond een vette loopauto opgehaald Alvast voor z'n verjaardag hahaha Deze: bol.com | Metalen Loopauto New Ride On Racer - Zilver, Allied | Speelgoed Via Marktplaats voor maar 15 Super tof! Bijna geen krasjes niks!
@Joyce, die is heel erg gaaf zeg. Tygo heeft zoiets ook op zijn kamer staan maar die was iets duurder als 15 euro haha. Dus goed gedaan zeg!
Gaaf Joyce! Kruidvat had ze laatst ook in het rood, maar ik kom al om in de loopauto's ed hihi.. Jaymee heeft de hele nacht lekker doorgeslapen, is nu met zijn fles bezig..
Hihi dank jullie! Ja ik kende ze ook alleen in het rood, en hier bij de kruidvat hadden ze ze niet en overal anders waren ze natuurlijk al weg toen En deze vond ik ook wel heel mooi vooral omdat Benjamin zijn kamertje zilveren accessoires heeft. Haha had er ook wel de nieuwprijs voor over, maar dacht kan het altijd proberen @nanni, lekker dat jaymee heeft doorgeslapen! Benjamin sliep slecht vannacht, maar dat komt omdat mijn vriend hem om 23.00 zijn speen had weggehaald
Joyce: gaaf toch een zilveren! Jaymee heeft vanmorgen ook de hele ochtend liggen slapen, het arme schaap hihi.. Ook voel je in zijn mondje nu een scherpe rand, dus tandje nummer 1 zal over een dag of 2 er wel door zijn..
Kindjes net naar mijn zusje gebracht. Want manlief neemt me mee uit eten voor mijn verjaardag vandaag. Geen idee waar we heen gaan is een verrassing dus ben benieuwd.
Ooh gefeliciteerd Jewe! Lekker uit eten! Geniet van je avondje samen met je man! Pfff Benjamin is de hele dag aan het huilen en krijsen geweest Ook iets verhoging gehad en heeft alleen vanmiddag even een half uurtje geslapen. Zelfs vannacht heel weinig geslapen. Pfff weet niet wat hij heeft maar iets zit hem niet lekker Hoop dat hij zich snel beter voelt, vind dit maar niks m'n kleine ventje zo te zien
Jewe: gefeliciteerd! Joyce: idd zijn oortjes? of tandjes? Dit is nu Jaymee zijn mondje: Bekijk bijlage 278240
Sorry dames heb een druk weekje achter de rug. Heb wel bijgelezen maar het is een beetje te veel om op iedereen te reageren. Wij willen van het weekend beginnen met groentehapjes. Alleen hoe moet ik dit aanpakken? Welk tijdstip en hoelaat?
@jewe gefeliciteerd veel plezier vanavond. @joyce mooi loop auto heb je gekocht. Hoe gaat het nu mt Benjamin? @nanni fijn dat Jaymee goed gegroeid is. Verdervandaag nog last van zijn prikjes gehad? Ahh ook al tandjes. Heeft hij er erg last van? Hier donderdag ook naar het cb geweest N.oud woog 7310 gram de lengte is niet opgemeten denk dat hij wel ruim 65 cm is. Hij heeft alleen maar gehuild toen hij zijn prikjes kreeg daarna was hij gelijk stil. Kleine kanjer.
@annelies Hier zeiden ze 1 soort tegelijk proberen dus combinaties later zodat je weet op welke Groente of fruit reactie komt 3dsgen t zelfde aanbieden dan weet je of er n goede reactie is. Wortel peer banaan zijn goede dingen om te proberen. Paar hapjes is genoeg over laten aan t kindje gaat om wennen en moet leuk zijn. Tijdstip hier zeiden ze n uur na de fles op n moment dat ze goed wakker is en wat voorjezelf handig is. Nou dat werkte niet ik geef d'r nu voor de middag fles wat fruit daarna fles en middag slaapje. Hangt van je kind af....
Jaymee krijgt zijn groente tussen 17.30 en 18.00, maar hij komt er zelf voor... Begonnen met bloemkool, wortels, spercibonen, gourget, bruine bonen en vandaag tomaat.. (alles los)
Geen idee of het zijn oortjes zijn.. Hij ligt ook wel gewoon eventjes lekker op zijn buik alles te bekijken. En hij slaapt nu wel heerlijk. Hij heeft vanmiddag ook wel even op mijn borst geslapen na het huilen. Ik zat ook te denken aan misschien tandjes, hij kwijlt als een malloot haha na een paar uur is zn hele shirt nat van de kwijl Maar oortjes kan ook, kan ik dan iets aan zijn oortjes zien? Of waar moet ik op letten? @Fruit, hier flesje om 12.00 uur en fruit rond 13.30 uur en Benjamin komt er zelf voor. Ben hier ook met enkele fruit begonnen, maar mini lustte eerst geen peer en toen een combi geprobeerd en nu lust hij wel peer los En idd eerst een paar hapjes, het wordt vanzelf wel meer. Benjamin wordt nu al helemaal vrolijk als ik hem in de wipstoel zet en zeg: lekker in de hapjes stoel! Begint hij helemaal te lachen, zo lief! En als ik iets te langzaam ben zit meneer daar met zijn mond wagenwijd open: Aaaaahh!! *schop sla schop* hahaha Waarom hebben ze Noud niet opgemeten eigenlijk?
Even fles vraag N heeft d'r laatste fles naar voren gehaald. Hoe zorg ik ervoor dat Ze s avonds niet elke 1,5 u wil eten tot ze voldoende heeft ze blijft zeuren tot ze om 21.30 900ml gehad heeft en dan slapen tot 8 uur. Ideaal maar ze drinkt overdag steeds anders ze begint om 8-11-13-en daarna gaat ze door want overdag pakt ze 100ml per fles dus gaat ze dat te kort savonds bijdrinken. Sommige dagen drinkt ze wel 5grote flesjes maar ik wil d'r wat structuur in krijgen en va 13 uur is dat zoek...
Misschien toch maar pap geven want van8 kwam ze wr voor n grote fles. Welke speen moet Erdsn of de s fles van difrax?