BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Gelukkig nanni! Hahaha
    Lekker een dag vrij vandaag, wel van genoten hè? Mag ook wel na die lange dagen.
    Ooh bah weer een sprong :( en tandjes erbij :( hoop dat die ene ook snel doorkomt dan kan hij een beetje tot rust komen.

Benjamin is de laatste paar dagen zo vroeg al moe, hij begint om 18.00/18.30 al te huilen en als ik hem z'n fles doe om 18.45/19.00 valt hij na een paar slokken in slaap.
    Snap er niks van, overdag laat hij het liefst zo lang mogelijk tussen z'n flessen maar na de fles van 16.00 komt hij na 2 uur alweer en valt dan ook zo in slaap tot de volgende ochtend. Om 18.00 proberen te laten slapen lukt ook niet, hij heeft dan zoveel moeite met in slap komen dat hij helemaal overstuur raakt.
    Iemand misschien tips ofzo? Of ervaring haha. Misschien fles rond 15.00 doen?
    Benjamin doet trouwens mee met bofkontje van het jaar, zouden jullie op hem willen stemmen? :)

2. Blays

Blays Niet meer actief

Oh heb trouwens heerlijk het rijk alleen :D nou ja bijna dan haha
    Vriendlief heeft een nieuwe hobby, de schietschool, dus die gaat daar nu elke woensdag heen rond 18.30
    18.45 Benjamin maar naar bed gebracht en nu lekker lui met de hond al snurkend op bed tv kijken :D

Lekker even helemaal niets behalve ik, die doos met heerlijke chocolade koekjes en films op tv hihi :D

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Joyce o ik heb dat hier savonds ook 2,5 u tussen de fles.., weet t ook niet t ritme is ook zoek.

Huis schilderen zit n beetje tegen en ik mag niet helpen.. Maar heb ook m'n handen vol ad kleine en savonds sporten komt d'r ook niet van aangezien m'n vriend steeds savonds nog wat moet afmaken voor werk. Dus hier met Mac flurry en gtst op de bank.

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce: Jaymee heeft dat ook, zo vroeg moe.. Heb hem nu met de groente een beetje drinken gegeven (met nutriton) en dat ging prima! Hij dronk 20-30 cc en hield het nu vol tot 19 uur..
    Lekker een avondje alleen he hihi.. Ik heb het geregeld want manlief werkt in de beveiliging..

Vandaag wel wat dngen gedaan, maar op het gemakje.. Vanmorgen eerst fysio, daarna met een vriendin wat gaan drinken en daarna onze kids gehaald bij de PSZ.. Daarvandaan door naar de markt, kibbeling gehaald en lekker opgegeten thuis.. Thuis lekker met djayson gespeeld :D Ondertussen gewassen hihi..
    Vanavond vroeg naar bed, morgen om half 8 beginnen tot 17, dan naar huis ff eten en daarna weer naar me werk tot 21 uur voor de laatste oudergesprekken pffff.. Maar daarna weekend :D Leon is lekker vrij, dus we gaan waarschijnlijk wel wat leuks doen :D

5. Blays

Blays Niet meer actief

Ritme is hier ook weer zoek. Mini heeft vanochtend zelfs maar 90 cc gedronken daarna weer drama. Pff wordt er een beetje radeloos van, hij heeft dit al sinds zijn 12 weken sprong. Vandaag ook maar even voorleggen aan de ha.

Gek he dat onze kindjes zo vroeg moe zijn. Dat van de fruit/groente is wel een goede, dan houd benjamin het vaak ook wel iets langer vol.
    Oh lekker kibbeling :D Ik had gister garnaaltjes gehaald op de markt :D
    En lekker al weekend na vandaag! En je mannetje thuis, zeker een goede reden om met zijn allen wat leuks te gaan doen!

@Hier, vanavond met mijn schoonmoeder de stad in kleertjes ruilen voor Benjamin. Mevrouw had setjes gehaald, in verschillende maten die hij dus nooit samen aan zou kunnen. Heel slim. Had ze niet gekeken naar de maat, maar naar het shirt/de broek zelf en gedacht: Ooh die kan hij dan wel aan! Vet grote trui en hele kleine broek :p
    En ze had een trui gekocht voor in Januari, in maat 86.. 'Want als hij zo hard blijft doorgroeien..' dan past hij die volgend jaar winter wel ma ;) Hahaha

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Haha lekker handig ja met die kleertjes. Gelukkig kun je ze nog ruilen.

Hier eigenlijk nog steeds een lekker ritme. Hij krijgt nog steeds 180+6 om 8 uur -12 uur -16 uur en een fles met rijstebloem om 19.30. het is een heerlijk tevreden kereltje

7. Blays

Blays Niet meer actief

Wat fijn dat Jens zo tevreden is Jewe!

Hier nu weer maar 100 gedronken Pfff hoe kan hij nou genoeg hebben aan maar 400 per dag? :(

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

* Kruipt uit een verfpot *

Haaaai! Alles goed hier?
    Zeer weinig tijd gehad ivm verhuizen maar nu ga ik proberen jullie weer een beetje bij te houden hoor!

Met onze kleine meid alles goed. Slaapt af en toe een nachtje door maar zoals vanacht wel weer gewoon om de 4/5 uur.
    Ze krijgt nog geen bijvoeding. daarmee wil ik wachten tot ze een maand of 6 is.

@ Joyce, fijn dat B. weer goedgekeurd is. Wij mogen dinsdag. Moeten naar ander CB ivm verhuizing, ben benieuwd!
    Ben benieuwd naar je filmpje, FB-vriendjes worden?
    Waar kan ik stemmen?
    Wbt je flessen als ik het goed begrijp vind je het "vervelend" dat er tussen 4 en 6 maar 2 uur tussen zit maar verder doet hij het er super op toch? Dan zou ik het lekker zo laten. Mmm lees nu dat je niet aan genoeg voeding komt, lastig. Rond 22.00 half slapend een flesje doet hij zeker ook niet dan?

@ eevie, wat goed van je meisje zo goed omrollen. En zolang alweer niet gepoept, jeetje. Nu wel alweer?
    Hoe was je 1e werkdag?

@ Nanni, ach arm mannetje, rot tandjes ook.
    Gaat het alweer wat beter met hem?

@ Lin, ik vind de simply dry niet prettig. De babydry wel. Jaren gehad en nu over op kruidvat en die vind ik eigenlijk minstens zo fijn.

@ Jewe, fijn dat Jens zo tevreden is, hij doet het goed!!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddlemouse, Is jullie nieuwe huis al ver klaar of moet er nog een hoop geklust worden?

@Joyce, en de kleertjes nog kunnen ruilen?

Morgen gaan Jens en Tygo uit logeren. Hebben een feest morgenavond. Dus de kindjes gaan naar mijn schoonzusje. Die hebben zelf ook 2 jongens van 6 en 4 jaar dus dat gaat een dolle boel worden daar denk ik haha. Tygo klikt heel goed met de oudste van hun maar met de jongste helemaal niet dat is altijd ruzie met die 2. Ze heeft het zelf aangeboden.
    Pfff vind het nu al helemaal niks dat slaap gebeuren....

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddlemouses, vond het gewoon gek dat hij nu zo vroeg naar bed wil en overdag zo lang mogelijk tussen z'n flessen laat en savonds ineens niet, hij neemt dan ook 2 slokken en dan issie vertrokken :p

Nieuwe CB, altijd spannend! Hoop dat het wel een beetje klikt daar, ik vind die mensen hier maar niks.

Leuk FB vriendjes :D met Joyce de Jong uit Enschede moet je me denk ik wel kunnen vinden ;)
    Op FB heb ik ook wel een kinkje staan om te stemmen, zal zo even kijken of ik hem via de laptop hier kan posten, zit nu op m'n tel.

Slapend drinkt meneer helaas niet. Heb het al een aantal keer geprobeerd ook op verschillende tijden. En wakker maken geeft mij een boze driftkikker die dan alles weigert haha ;)

Hoe staat het met de verhuizing? Alles al een beetje klaar?

@Jewe, oh ik moet er ook nog niet aan denken Benjamin te laten logeren. Gelukkig heeft Jens nog een grotere broer die mee gaat dus toch iets vertrouwds en bekends. Jammer dat die twee niet kunnen maar misschien gaat het ook ineens wel goed?
    Kleertjes nog niet geruild, sm ging liever al eerder met haar man naar de stad. Nou ja dan niet, kan hij ze ook niet aan ;) niet mijn geld :p

11. Blays

Blays Niet meer actief

Nou Benjamin heeft vandaag zo'n 500cc gedronken en in een raar ritme.. 08.00-11.00-15.00-18.30
    Het is in ieder geval al 100cc meer dan de afgelopen dagen.
    Maandag even langs het weeguurtje op CB kijken of hij is gegroeid of niet.
    Vandaag een nieuwe 'luiertas' gehaald! :D helemaal blij mee!
    Is eigenlijk een gewone tas, maar onder de tas zit nog een vak dat je open kan ritsen, dus in feite heb ik nu de luiers en doekjes enz. onder mijn tas haha.
    Benjamin heeft vandaag trouwens voor het eerst iets overgepakt van de ene hand in de andere! En met twee handjes iets vastpakken ipv met 1 hand! En hij was druk bezig met oefenen van rug naar buik te rollen maar dat lukt nog niet zonder hulp van mama hihi

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jewe: spannend een nachtje logeren! Hoop dat het goed is gegaan!

Joyce: wat gaat B hard zeg hihi! Jaymee doet nog niet veel, ja lachen en kletsen haha. Gisteren op zijn buik probeerde hij wel een speeltje te pakken, en hij "probeerde" wel te rollen van rug naar buik maar niet een echte poging.

Hier gaat het zijn gangetje. Djayson is gisteren onverwachts een nachtje bij mijn ouders gaan slapen :D Was wel even gek hihi..
    Vandaag dan ook lekker ff naar de Toysxl gegaan om kadootjes te bekijken voor 5 dec en djayson zijn verjaardag in januari.. heerlijk zonder een kind die alles wil hebben haha..

Jaymee zijn tanden gaan traag, maar de gaatjes zitten nu in zijn mond, vanmiddag zelfs met een beetje bloed erbij :( Nog heel even doorbijten dus.. Daarbij de fijne sprong, maar ja het hoort erbij he..

13. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Zo dat was een fijne nacht! Beide kids lekker doorgeslapen :D
    Jaymee tot even na 7 uur en Djayson tot kwart voor 8 :D

Jaymee zijn tandjes zijn nu goed als door, heeft gaatjes in zijn tandvlees, dus de grootste druk is er gelukkig vanaf :D
    Hij is nu wel wat meer wakker overdag, wat natuurlijk ook mag hihi, en hij kletst dan de oren van mijn hoofd zo schattig :D Nu druk in de weer met de babygym op een speelkleed op de grond, djayson er naast op zijn auto kleed :D

Bekijk bijlage 280231

14. Blays

Blays Niet meer actief

@Nanni, toch al wel een grote stap dat hij het speeltje probeert te pakken hoor!
    Fijn dat de grootste druk nu van het tandvlees af is, dan is snel zijn tandje er!
    Wat een leuke foto! Lekker allebei op de grond aan het spelen :D

Hoer gaat het nog steeds vager met drinken, hij heeft net na bijna 6 uur zonder drinken eindelijk met veel moeite 200cc gedronken.
    Verder wel gewoon wakker weer de hele dag. En weer die schaterlach :D hij vind het nu geweldig als je nep niest, ligt hij helemaal in een deuk, zo leuk! :D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @nanni, leuke foto van je mannetjes.

@joyce, heb je de juiste maat speen? of misschien dat het aan de voeding ligt dat dat te zwaar op de maag ligt weet niet of je nog steeds nutriton in de fles geeft?

Avondje stappen was erg gezellig en het logeren is gelukkig ook goed gegaan. Vooral Tygo vond het erg gezellig om bij zijn grote neef op de kamer te slapen en te keten haha.

16. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Weer terug van center parks en we hebben het enorm leuk gehad !
    We zijn gaan babyzwemmen en Eleny vond het helemaal geweldig!
    Het gaat alleen zo snel voorbij.

Gisteren een tattoo laten zetten :) ben er superblij mee.

Zal hier van de week even teruglezen.

Hoe is het met jullie kindjes?

17. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, denk dat ik misschien een nog grotere speen moet halen, hij heeft nu al de middelste maat maar hij wordt telkens panisch halverwege de fles dus misschien gaat het niet snel genoeg voor hem. Hij krijgt nog wel steeds nutriton, heb even geprobeerd zonder maar hij bleef toen steeds een mondje teruggeven.
    Fijn dat je avond gezellig was, en dat je mannetjes zich goed hebben vermaakt! :D

@Wenneke, fijn dat het zo leuk was! En gaaf een tattoo, wat heb je laten zetten?
    Ik wil graag Benjamin zijn naam laten tattooëren als ik er het lef voor bij elkaar kan rapen ooit :p

18. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Maar een mondje terug geven is toch heel normaal? Daar hoef je toch de voeding niet voor in te dikken? Als er hele golven terug komen dan wel natuurlijk maar dan zou het vaste voeding ook niet zo goed moeten gaan.
    Heb je een 1 2 3 speen? Of een speciale pap speen/Y cut speen?

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik heb haar naam op mijn pols. Doet geen pijn.

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, Nou hij raakt altijd in paniek als hij wat teruggeeft vandaar. Werd hier toen bij het CB aangeraden.
    Heb nu een speen voor vanaf 3 maanden en voor pap stond er op de verpakking.

@Wenneke, oh wat mooi! Wil de mijne ook daar :D als dat past haha

Deel Deze Pagina