BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Haha Benjamin vind wortels ook niet lekker :p

Oh hier ook vandaag vuurrode wangen! En al een week super veel kwijlen en gister zelfs een mega spuitluier. Weet niet of het tandjes zijn..

Fijn dat het goed ging bij de gastouder nanni! :D

2. Blays

Blays Niet meer actief

Vandaag trouwens bij de ha geweest voor Benjamin.
    Deze ha dacht gelijk aan verborgen reflux, omdat hij zich vaak verslikt en begint te krijsen zodra hij ligt, en als hij rechtop zit is het weer goed. Ook met hikken hoor je het vaak klotsen in z'n keel.
    Dus medicijnen meegekregen voor 2 weken en dan belt zij me weer om te vragen hoe het gaat.

En hij mocht zoveel fruit hij wou, dat kon ik ook optellen bij de aantal cc's die hij drinkt die dag.
    Mini neemt nl nooit genoegen met maar 1 potje fruit haha

Vandaag een redelijk goede dag kwa drinken. 3x 150, 1 potje fruit van 125ml en voor het slapen heeft hij nog 110/120 gedronken.

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Dik je zijn voeding al in joyce? je kan ook zijn fruit indikken he! dat doe ik hier ook vaak, anders komt het er net zo hard weer uit een uurtje later hihi..

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, jahoor de kast staat :D
    Meiden kunnen prima wennen hier alleen heeft Lisa nog een beetje moeite met het wennen hier op school.

@ Lin, succes met verven!

@ Nanni, ach klinkt niet fijn allemaal, sterkte hoor!
    Fijn dat het zo goed gaat bij de gastouder.

@ Joyce, toch verborgen reflux. Fijn dat het drinken weer beter gaat.

Hier naar het Cb geweest, Noa is 63 cm en bijna 5700 gram.
    Wel blijkt ook zij hypermobiel (extreem lenig) te zijn. Ik dacht het al maar volgens de arts was het overduidelijk. Afwachten dus hoe zij zich verder gaat ontwikkelen.
    Lot is ook hypermobiel en hele zwakke spiertjes en die liep dus pas met 27 maand en zelfs nu is nog heel wankel, kan niet rennen, stoepje is nog een hele uitdaging ze wordt ovr 2 weken 3 jaar

5. Blays

Blays Niet meer actief

@nanni, ja hij krijgt al 2-3 scheppen nutriton in z'n melk en heb er gister de hele dag ook een kleine eetlepel bambix bij in gedaan, dat smaakte hem blijkbaar goed haha.
    Ooh dat is wel een goeie! Ook gewoon met nutriton en dan mengen?
    Hij hikt altijd na het drinken en fruit, en dat klotsen in zijn keel en mondje is dan zo zielig.

@Diddlemouses, ja toch! Heel erg fijn, hij drinkt nu 2 dagen al iets meer, hoop dat hij met de medicijnen straks weer helemaal goed drinkt!
    En Noa lekker gegroeid, zij en Benjamin gaan gelijk op kwa lengte en gewicht hihi :D
    Zou je jaar spiertjes nog wat extra kunnen trainen dan op een of andere manier? Of is het gewoon afwachten? Hopen dat zij zich goed ontwikkeld, maar met Lot is het ook goed gekomen, het duurt alleen iets langer ;)

6. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; Ja gewoon een schep erdoorheen doen!

Diddlemouse; Vervelend is dat het hypermobiel! Het wil niet altijd zeggen dat ze laat lopen he! Djayson is ook hypermobiel, en dan voornamelijk in zijn benen maar die liep met nog geen 13 maanden los! Ook rent, vliegt, springt hij alle kanten op! Oke hij valt wat sneller als hij moe is, maar verder niet!

7. Blays

Blays Niet meer actief

@Nanni, super! Thnx voor de tip!
    Fijn dat Djayson het zo goed doet ondanks dat hij hypermobiel is!

Oké er gebeuren hier rare dingen in huis.. Ik doe elke ochtend mijn kastdeuren dicht, en savonds staan ze weer open.. Ook draai ik elke avond de stoel op Benjamin zijn kamertje weer recht, en 's ochtends staat hij weer helemaal naar het bedje heen gedraaid :(
    En net hoorde ik een enorme knal uit de babyfoon komen en het beeld vloog gewoon omhoog? De camera staat nu helemaal schreef :(

8. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

weet ik hoor lisa en ikzelf zijn ook hypermobiel en lisa was motorisch ook supersnel, die tijgerde met 5 maand heel het huis door, en kroop met 6 maand razendsnel ;)

@ joyce, helemaal goed gaat het met lot juist niet.
    zo zou ze bv niet mee kunnen komen op school. maar goed daar heeft ze nog een jaar voor maar haar ka maakt zich daar wel zorgen over. ze krijgt daar ook een mri-scan voor.En tja al die onderzoeken dat wil je liever niet bij nog een kindje meemaken. ik ben dus ook al heel blij dat noa wel gewoon goed groeit.

vreeeemde dingen bij jou in huis!

9. Blays

Blays Niet meer actief

Oh das wel minder Diddle! Maar de leraren kunnen er rekening mee houden toch? En voor bijv gym zijn er ook alternatieven, ik mocht vanwege mijn knieën niet mee doen en moest toen voor elke les iets achter de pc doen dingen opzoeken over sport, velden tekenen, verslagen maken etc. Daar kreeg ik dan een cijfer voor en dat was dan mijn cijfer voor gym.
    Fijn dat zij wel goed groeit, en dat Lisa lekker snel was met alles!
    Hoop dat je voor Noa niet zoveel onderzoeken gaat hebben.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O joyce dat is wel vreemd al weleens naar latenkijken?
    Spookie hoor.
    Ik verdenk N er ook van. De arts wil d'r niks aan doen. Ga dat jhmeel maar is proberen.

Dimou. O dat is niet z'n leuk bericht. Is dat erfelijk?

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @joyce, oh getsie het klinkt creepy.

12. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

@joyce, spooky hoor !

Nog steeds niks teruggelezen, nog geen tijd gehad. Erg druk momenteel.

Eleny was vanmorgen om 5 uur wakker, ze lag met haar armpje tussen de spijltjes en ze kreeg m er zelf niet uit, best sneu.

Nu ligt ze wilt om zich heen te slaan/trappen in de box met haar babygym, ze zal drek wel helemaal uitgeput zijn.

Vandaag lekker een dagje vrij, heb met een vriendin afgesproken en gaan gezellig shoppen.

Hier nog een fotootje van de shoot die we op Center parks gedaan hebben.

13. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Lieve foto. Blijft ze uit zich zelf zo zitten zonder onder steuning?

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wat n mooie foto!

Hier n geslaagd dagje sauna gehad:)

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Lin; lekker ff tijd voor jezelf!

Wennekej; wat een leuke foto!

Jaymee was vandaag weer uit zijn doen :( Misschien wel omdat ik neit thuis was??? Ik weet het niet..
    Hij hoest ook wel steeds meer, klinkt echt zielig.. Je kan er zo weinig mee :(
    Gelukkig heb ik nu zelf weekend :D

16. Blays

Blays Niet meer actief

Leuke foto Wenneke! Blijft ze zelf zo zitten?

Ooh heerlijk een dagje sauna! Lekker even kunnen ontspannen Lin!

Nanni, misschien dat hij je idd even gemist heeft :( hier ook meer hoesten, zo zielig.

@Hier, vanavond eindelijk met sm de kleertjes geruild ;) en toen moest B eigenlijk naar bed, maar ik moest 'niet zo streng zijn' wat zich uitte in een krijsende baby in de stad die uiteindelijk thuis niet meer in slaap kon komen. Zucht, wanneer leert ze het eens, een beetje luisteren naar een ander? Pff en m'n vriend laat zich ook zo makkelijk overhalen door der.. Balen.. Maarja, B heeft nu kledingsetjes die hij wel samen aan kan en hij slaapt eindelijk :)
    Morgen het oei ik groei boek ophalen voor €5 :D
    Oh heb vandaag trouwens ook de woonkamer veranderd.. Jeetje wat is die box zwaar zeg hahaha heb er rugpijn van maar net wel lekker een massage gehad van m'n vriend :D

Slaap lekker meiden! Hoop op een goede nacht voor ons allemaal!

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ lin, is idd erfelijk maar bij lot spelen er meer dingen mee behalve de hypermobiliteit alleen wat pecies weten we nog niet. ze groeit bv. ook heel langzaam.

@ wen, mooie foto!

@ lin, arme B. helemaal uit zn ritme. En lekker de huiskamer verbouwd.

@ nanni, noa hoest ook zo op het moment, heel sneu. fijn weekend!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ach gos, al die mopkes verkouden! J hoestte ook, zo'n droge hoest.

@ Diddl; Noa heeft niet de andere dingen die lot heeft toch?
    @ Wen; lieve foto! Wat zit ze idd goed!
    @ joyce; jouw kind, jouw regels! En is sm t er niet mee eens, dan blijft Ij toch lekker alleen in de stad?! Ik zou echt sch*t aan haar hebben wat dat betreft... Dat is wel moeilijk, maar mijn sm zou anders ook zo doen. Mijn kind, mijn regels en mijn kind wil gewoon tussen 19 en 20 naar bed! Schoonloeders zijn t soms ;)
    @ nanni; hopelijk voelt jaymee zich vandaag beter!
    @ lin; lekker dagje gehad dus! :)

Hier gaat t goed. J poepte na 2 weken eindelijk weer en nu deze week al 3x! Erg fijn! Eergisteren was ze te veel wakker, maar ze wilde ook écht niet slapen. Gisteren was t opeens veel beter; ze heeft 2x meer dan n uur in d'r bed geslapen en was veel gezelliger. Toch lastig, zo ritmeloos...

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Pffff hebben jullie nog tips voor een baby van 4 maanden die alleen maar slijm hoest en s nachts er bijna in stikt?
    Het is zo sneu :(

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @nanni Ow dat is niet fijn! Weet t alleen bij verkoudheid.. Dokter vragen?

@joyce ja eens en nooit weer gewoon je tijden vasthouden hoor. Ook ff met je vriend bespreken.

@dild o ok wat een zorgen heb je dan zeg. Rustig aan.

@ eevie en als je t is n week gaat bijhouden d'r ritme op papier en dan daar lijnen in brengen? Zo is t hier gelukt...

@wen nog geslaagd?

Deel Deze Pagina