BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Lekker geshopt Joyce, dat doe je goed!

Hier was ze vanmorgen 4.45 wakker (klopt normaal altijd rond 5.30)
    Maar nu slaapt ze nog (naast me) dus hoop dat ze het red tot 22.00

Hier ook een foto van vd week in mn album

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Jens werd om 8.30 nieuwe tijd wakker dus de rest van de dag verliep ook net als anders eigenlijk. Alleen vannacht was hij best wel onrustig en wakker, maar ja je kunt niet alles hebben.

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Noa wordt normaal dus altijd rond 5.30 wakker.
    Vanochtend heb ik dr om 7.15 uit bed gehaald, nieuwe tijd dus!!
    Raar kind!

Heb nog even jullie hulp nodig.
    Welke vinden jullie mooier voor een canvas?

IMG_5034.jpg

IMG_5035.jpg

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Of:

IMG_5038.jpg

5. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    De 3e!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik vond de 2e het mooiste. Bij de eerste heeft ze haar ogen niet helemaal open en is de lach daardoor niet zo uit gesproken als op de 2 andere foto's. Bij de 2e foto komt ze mooier naar voren als bij de derde.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Ik vind de tweede het mooist! Die is heel open, oogjes mooi groot, heerlijke grote lach, en ze kijkt heel iets op.
    En Noa heeft dus lekker geslapen hihi

@Jewe, arme Jens moest natuurlijk onbewust ook nog even wennen na die ene dag alles een uurtje later.
    Benjamin was de eerst ochtend helemaal in de war. Hij werd wakker, had honger maar het was nog donker. Hij bleef ook echt liggen jammeren terwijl hij normaal zichzelf omhoog duwt en begint te roepen. De rest van de dag verliep gewoon normaal en vandaag werd hij ook gewoon om 08.00 wakker.

Benjamin roept nu ook de hele dag mammamm haha zo lief als ik dan kom kijken begint hij te lachen :D

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    De 2e!

N krijgt n nichtje! Vind het zo leuk (half maart)
    Vandaag begonnen met de jbpitmeel. Verder druk! Ik lees mee hoor

9. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

De 2e is het mooiste.

Hier ligt Eleny net op bed, elke avond rond deze tijd is ze op. Overdag heeft ze een paar hazenslaapjes en dat is het. Nu maak ik haar rond 20.00 uur wakker voor de laatste fles.
    Is dat niet gek om ze zo vroeg op bed te leggen? Hoor het nl niet vaak.

Ze heeft wat verhoging, 37.5 niet zorgwekkend maar ik vraag me af waarom.

Ben wat weinig aanwezig door drukte maar probeer het bij te houden.
    Ik ga zo teruglezen.

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Lin, Aan de jhbpmeel, ah spuugt ze weer zoveel? Leuk een nichtje erbij.

@Wenneke, Hier gaat Jens rond 19.00 -19.30 naar bed voor de nacht tot de volgende ochtend. Als ze moe zijn zijn ze moe. Jens heeft overdag niet echt vaste tijden dat hij slaapt, maar zie het meestal wel aan hem als hij moe is en dan leg ik hem gewoon op bed en slaapt hij meestal wel een goede 1 a 2 uurtjes.

Vandaag nog even naar de stad geweest zonder de kids. Had wat sinterklaas cadeautjes gezien die ik even ben gaan halen. En verder weinig nuttigs gedaan...terwijl er eigelijk nog een hele grote berg strijk op me staat te wachten, bleh! Zo geen zin in.

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wen hoest met e? Nog omhoog gegaan?

Jewe ja al heel lang spuugd ze cb en arts vinden t niet erg genoeg om er wat aan te doen. Maar Vd wk lag de hele traptree vol, soms 2x pd schoon shirt aan. Nou is dat niet t ergste maar wel dat ze er bij huilt als Ze t zuur steeds weg probeerde te slikken. Dus nu jbpitspul gebruiken. Ff kijken of t werkt.
    M'n vriendin haar zoon had t ook en die zag N ze zei dit tegen me omdat ze t ook echt wel meer dan normaal spugen vond. (Ze heeft 3kids dus waarvan er 1 met reflux had die weet t wel)
    Savonds krijgt ze namelijk al n tijd rijstebloempap en dat gaat als enige voeding ook zonder problemen. De andere gat nu jbp door.

Bedtijd meestal tussen 18.45-19.45 maar vandaag al om 18.30. Moe is moe hoor

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @lin, wat een reactie van je cb. Hoezo niet erg genoeg? Hopelijk werkt de jhbpm en anders gewoon naar je huisarts gaan hoor die kan je ook door verwijzen.

Hier ziek op bed. Heb heel de nacht en ochtend boven de wc gehangen. Ik bleef maar over geven, vlekken voor me ogen. Schoonouders hebben de kindjes op gehaald dus ik kon even lekker terug me bedje in. Dat heeft me wel goed gedaan voel me al iets beter gelukkig.

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    O beterschap jewe!

Jep ik merk duidelijk verschil met jb:)

14. Blays

Blays Niet meer actief

Hè bah Jewe! Fijn dat de kindjes even naar je schoonouders konden en je even tijd had voor jezelf. Hopelijk knap je snel weer helemaal op, beterschap!

@Lin, wat een rare reactie van het CB, een beetje hetzelfde hier als met de ha toen voor B. Die moffelden de klachten ook weg. Gelukkig helpt de jbpm.

Hier, Benjamin doet het steeds beter, hij huilt veel minder en drinken gaat ook makkelijker. Nog steeds niet de hoeveelheid die hij moet drinken maar hij doet het er prima op, hij is lekker vrolijk de hele dag en slaapt nu regelmatig even een uurtje na zijn fles. Ook slaapt hij nu alweer een tijdje de hele nacht door zonder wakker te worden voor zijn speentje.
    Het is nu echt een heerlijk tevreden kereltje, en merk dat ikzelf nu ook heel wat rustiger ben nu hij die medicijnen heeft en veel minder huilt.

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx meiden, de 2e is besteld :)

@ Lin, wat een rare reactie. Hier ook nogsteeds aan de jbm en ook daarmee nog elke dag een nat shirt maar ze heeft er verder gelukkig geen last van.

@ Jewe, jeetje beterschap!
    Wel makkelijk even zonder kids de stad in voor 5 dec. Lukt hier nooit dus altijd lastig inkopen doen. Gelukkig hebben we internet ;)

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @joyce. groeit ie goed? want de KA vertelde me toen dat er alleen een minimum bestaat voor uitdrogen (250pd) maar een max van 1 liter pd. dus als ie groeit en voldoende plasluiers heeft zou ik me niet zo druk maken over die 150 per kilo regel.

@didlm. handig he dat online shoppen!

@hier vandaag even naar de action geweest voor spulletjes voor de volgende luiertaart. ik had er vd week 1 gemaakt voor een vriendin dr kindje en de volgende is voor mn szusje.
    allemaal roze spul geschopt, de vorige was blauw:)
    net wezen sporten sinds 2 weken, was grieperig geweest en daarvoor zaten we met schilderen dus kon ik niet makkelijk weg.
    schilderen gaan we van t voorjaar mee verder alles staat wel id grondverf dus het gevaar van het rotten is even geweken (alles bladderde)

17. Blays

Blays Niet meer actief

@Lin ja hij groeit lekker, ga volgende week ff naar weeguurtje tussendoor, maar de afgelopen keren is hijgewoon normaal gegroeid. Hij drinkt ongeveer 600-700 per dag incl 100 fruit. Elke luier is wel een plasluier dus dat gaat ook wel goed.
    Heb me ook wel een beetje neergelegd bij die 150 regel. Hij heeft in het begin blijkbaar gewoon meer nodig gehad omdat hij toen juist heel veel dronk. Als hij geen fles meer wil dan niet hij komt zelf wel weer als hij honger heeft.
    Fijn van die 250 pd! Dat wist ik niet! Stelt me dan toch weer heel wat geruster dat hij niet zó weinig drinkt.

@Diddle, haha ja dan is internet heel handig!!

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi

Ff n hapjes vraag

Op welk moment Vd dag doen jullie groente hap? En wanneer het fruitje?
    Ik heb nu dut ritme maar geen idee waar ik het beste in kan passen.

8/9: fles
    10-11:bed 1 uur
    11/12: fles
    12/13: fruit
    13/13.30:bed 2 uur
    15/16:fles
    17/18:badje
    18/18.30:fles
    18.30/19:bed
    22:00:fles

Dus 5 flessen van 200 grotere flesjes drinkt ze niet op.

Ben benieuwd !

19. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Weet nog bij Tygo dat ik fruit rond 10 uur gaf en de warme hap rond 5 a 6 uur. Maar die was toen ook al 6 maanden en volgens mij had hij toen niet zoveel flessen meer.
    Maar waarom neem je dan niet gewoon 1 moment op een dag om haar iets te laten proeven? En dan maakt het niet uit of het fruit of groente is. Tot 6 maanden is het alleen maar proeven en nemen ze er niks uit op ze groeien alleen nog maar van de melk die je ze geeft. Zo kan ze langzaam aan wennen van eten van een lepel en aan smaken en dan zul je zien dat je straks vanzelf in een bepaald ritme uitkomt als de flessen weer veranderen.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja dat doen we nu voor t middag slaapje. Het (laxeerende)fruit heeft ze nodig om goed te ontlasten. Is op advies geweest. Dus fruithapje zit erin gebouwd maar zit dus te zoeken naar een groente proefmomentje in t ritme. Want fruit verplaatsen naar blijvb 10 uur dan wil ze niks eten.. Vandaar dat ik benieuwd was:)

Deel Deze Pagina