BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, leuk die luiertaarten maken!
    Hier moeten we ook echt gaan schilderen, gaat nu natuurlijk niet buiten maar is in het voorjaar echt het 1e wat we moeten doen.

Ik zou het groentehapje dan denk ik voor/ipv de fles van 18.00 doen.

Hier vandaag feest gehad, Lot was gister 3 jaar geworden.
    Ze heeft echt genoten vanaag dus zeer geslaagd feestej.
    Alleen Noa is nu echt helemaal van slag. Ligt nu net 10 minuutjes te slapen maar heeft heel de avond gehuild (en dat doet ze normaal echt nooit) helemaal van slag dus. Iedereen heeft dr natuurlijk beet gehad en voor het eerst iemand anders dan ikzelf of vriendlief een flesje gegeven... pfff arm moppie dan hoor.

2. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Dildmouse van harte nog met je dochter! O te druk geweest voor noa.

Hier gestopt net jbp werkt niet. M'n kat is ziek dus kan zo n bende gaan ruimen boven:(

3. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Verhoging Eleny is snel weer weggegaan en nu gaat het goed.
    Ik denk dat het niet lang duurt voor haar tandjes door aan komen, je ziet ze duidelijk zitten.
    Hier krijgt ze fruit rond 2 uur tussen 2 voedingen in.
    3 December weer naar het cb, ik ben erg benieuwd.
    Verder druk met werk hier, het word er niet gezelliger op.

4. Blays

Blays Niet meer actief

Fijn dat het beter gaat met Eleny!

Balen dat de jbpm niet helpt Lin, en je kat ook nog eens ziek. Hopelijk knapt die ook snel op.

Hier gaat het steeds beter met Benjamin. Drinken doet hij al zonder te huilen, en gisteren dronk hij zelfs 170, 170, 200 en 100 en vandaag al 2 x 200! Hij is ook weer super vrolijk en lacht de hele dag door.
    Vandaag met manlief naar het zh geweest, hij krijgt binnen 3 tot 6 weken een operatie aan zijn knie :(

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, balen dat de JBPM niet werkt, hoe is het nu met je meisje?
    En met je kat?

@ Wennekej, fijn dat het weer beter gaat met je meisje maar balen zo druk op je werk.

Ik ben echt zo blij lekker altijd bij mn meisjes te kunnen zijn!

@ Joyce, fijn dat B. weer beter drinkt!

Hier vandaag toch al begonnen met een groentehapje aangezien ze het eten bijna uit mn hand trekt, ze steeds sneller voor een volgende fles komt en ook niet meer doorslaapt maar het was nog geen succes ;) Ze ging echt kokhalsen en huilen. Lisa en Lot trokken wel vreemde gezichten maar aten het verder wel op. Ach komt wel goed!

IMG_5539.jpg

IMG_5545.jpg

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hahahaha dat koppie!

Kat is ok hij heeft niks! Vandaag geweest. n doet t goed wel moeilijk kakke en ze laat flessen staan dus zoekende naar n ritme nu 4 flessen 2 hapjes.

Ik g slapen!

7. Blays

Blays Niet meer actief

Zo manlief kreeg bij thuiskomt bijna direct een telefoontje dat hij aanstaande maandag al geopereerd kon worden! Spannend hoor..

@Diddle, hahaha dat koppie! Arme Noa, moet nog even wennen hihi

@Lin, fijn dat alles weer goed is met je kat!
    Hier ook 4 flessen en 2 hapjes.. Zit nu te klungelen met de middag.. Mini krijgt rond 08.00 fles, 10.00 fruit, 12.00 fles, 16.00 fles, 17.00 fruit, 19.30 fles maar hij wil in de middag rond 14.00 ook wat.. Maar nog meer potjes lijkt mij erg veel?

8. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Joyce o das ook ong t schema wat ik wil proberen
    Vannacht is goed gegaan!

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant

Dan lijkt me wel weg veel worden zoveel eet momenten op een dag. en waarom 2x fruit? ipv groenten? Slaapt hij overdag ook nog ergens? Jens slaapt meestal rond 14 uur nog.

10. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Schema
    8-200
    9.30-fruit
    10-bed 1u
    11-200
    13-bed 2u
    15/16-200
    17-groente
    19.30-200pap
    Daarna naar bed

11. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoeveel ml drinkt ie op n dag? Xx

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ joyce, kan je die van de middag dan niet wat vervroegen want die van 17.00 en 19.30 zitten wel heel dicht opelkaar.

dus bv.

8.00 fles
    10.00 fruit
    12.00 fles
    15.00 groente?
    16.00 fles
    19.30 fles

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Noa dr schema

6.00 fles
    10.00 fles
    14.00 fles
    18.00 groente proberen + fles
    22.00 fles

Alle flessen zijn 180+6 maar sommige gaan niet geheel op.
    Slapen doet ze nogsteeds tussendoor in de kinderwagen of box.
    pas na de fles van 22.00 krijg ik dr in dr wiegje.

Laatste week kwam ze ook weer snachts maar vanacht weer niet.

14. Blays

Blays Niet meer actief

Hij is ongeveer een uurtje na de fles wakker en daarna slaapt hij 1 of 2 uur. Hij wil de laatste paar dagen ook om 17.00 happen en heb dat geprobeerd met fruit, wil dat groente gaan maken.

Hij is idd vroeg moe daarom zijnde laatste 2 flessen wat dichter op elkaar. Zou idd kunnen proberen de een na laatste fles/groente iets eerder te geven.

Hij drinkt heel verschillend, ene dag zo'n 750cc andere dag zo'n 550-600cc. Maak elke keer flesjes van 180+6 maar die gaan niet altijd leeg en soms drinkt hij ineens 60cc extra in de middag.

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    @joyce N is savonds ook snel moe wat ik doe is dan t badje daarna de 19.30 fles dan rek je ook wat tijd. Maar hij mag bestwel meer drinken. Misschien heb je er gewoon 1 die kleinere hoeveelheden wilt en vaker..

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hey meiden,

sorry dat ik weinig heb gereageerd hier, maar er werd niet zoveel gekletst hier en ik was vrij druk..

Ik las iets over schema's enzo..
    Jaymee is het ff helemaal kwijt.. Hij wil echt niet mee dan 180 + 6 meer drinken, en dat 4x per dag, en dan gaan er 2 eigenlijk niet leeg.. Eentje laat hij zeker de helft van staan en de andere 1/4e.. Het stomme is dat hij wel honger heeft.. Heef ik hem eerder de fles spuugt hij weer meer uit :( vaag dus.. In overleg gaan we al langzaam aan overstappen op de opvolg melk.. Hier hebben ze minder van nodig maar vult wel meer.. Ben wel begonnen met de standaard en niet meer de hongerige..
    Hij is de laatste dagen ook erg gefrusteerd.. Hij wil draaien maa dit lukt hem nog net niet.. Van de week wel gelachen, hij lag al op zijn buik en hij trok zich op aan een speeltje dat aan de box hangt, en hup daar kukelde hij om hihi..

Wel heeft hij een nieuw trucje :
    Bekijk bijlage 285743
    helemaal los hihi

17. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wijsneus die J!

18. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi!
    Het was idd rustig hier!
    Hier gaat t goed, we hebben t druk... Met J gaat t goed, ze groeit lekker. Ze rolt makkelijk van d'r rug naar d'r buik en zelfs verder terug naar de rug. Dan eindigt ze soms wel naast het kleed! Ook duwt ze zich zo ver omhoog als ze op d'r buik ligt, dat ze achteruit schuift! We vinden haar nu wel eens ergens anders in de kamer!
    Ze poept nog steeds slecht en spuugt daarom veel. Ze slaapt ook opeens slecht s nachts, soms wel 2 voedingen s nachts! Vanavond jbpm gegeven; ze sliep van 20.00 tot 02.00. We gaan vooruit! Ze krijgt nog geen fruit ofzo, vind d'r nog zo klein... Maar krijg wel steeds meer t idee dat ze er behoefte aan krijgt. We houden t in de gaten! We hebben wel nog zo'n 7 voedingen per dag...
    Xx

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Kijk die Jaymee nou zitten!! Geweldig :D
    Dat kan Noa echt nog langgg niet!
    Wel idd veel rollen alle kanten op (kleedje af) maar verder niet hoor.

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    N kan ook nog niet zitten optrekken en ook nog niet van rug naar buik rollen. Wel buik naar rug zo af en toe.. :) komt wel!

Deel Deze Pagina