BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Haha kijk hem zitten, geweldig! :D
    Benjamin drinkt ook maar 4x per dag 200 hoor Nanni, en daar gaan er ook 2 niet van leeg! Maar hij is erg wakker, vrolijk en plast en poept lekker door dus het zal wel goed zijn. Ook vaker/eerder aanbieden werkt hier ook niet. Als hij het er goed op doet, is het goed toch?

Benjamin rolt al wel heel lang van buik naar rug, maar rug naar buik lukt ook nog niet. Hij maakt al wel steeds een beetje kruipbewegingen met zijn benen als hij op de grond ligt, maar hij komt nog niet vooruit :p
    Zelf zitten kan hij ook nog niet, nou ja, een paar seconden, niet meer dan 10 haha :p
    Er wordt hier al wel duidelijk mama geroepen vanuit de box en bed zo af en toe :D *trots* hahaha
    Papa zei laatst toen hij dat hoorde tegen Benjamin: En wie ben ik dan? Zegtie: Mammmma hahaha

2. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jaymee kan nog niet rollen hihi, oefent wel druk van rug naar buik..

Jaymee is dus niet tevreden met die 4x200 cc maar drinkt er maar 2 leeg, en kleine hoeveelheden meer aanbieden werkte ook niet.. Vaag kind hihi.. Maar de opvolg melk gaat goed! Hij krijgt nu 2x nummer 1, en 2x nummer 2..

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoeveel is t schema met opvolg melk eigenlijk? Ook 4x200?
    N is nu ruim 5mnd maar bij 6 koop ik nr 2 en doe ik dan precies t zelfde als nu?

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ja daar mogen ze max 800 cc van!

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
  6. Blays

Blays Niet meer actief

Oh dat van die hoeveelheid opvolg melk wist ik niet! Goed dat je dat zegt Nanni
    En wat een leuke mobiel zeg! Heerlijk vrolijke kleurtjes :D goed gescoord ;)

7. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Tandsteep is erdoor! Gezellige boel hier hoor!! :( zo zielig

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Nanni, goed gescoord die kost bij ons in de winkel 60 euro.

@Lin, als hij eenmaal door is is het goed dan is de druk eraf. Maar voordat ze erdoor zijn is het meestal wel sneu ja. Heb je niet zo'n bijtriing voor in de koelkast? Dat vond Tygo altijd heel fijn en een beetje dentinox op het tandvlees verlichtte de pijn ook wel.

@Eevie, geef je nog steeds bv? want dat is natuurlijk heel anders als fv. Maar voor jezelf is het misschien lastig 7x per dag? Hier ook nog geen fruit of groente ofzo hoor, ook alleen rijstebloem.

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Ja d'r staat nu een scherpe rand met n punt op. Ja heb n koelbijtring is ze ook druk mee. Gebruik chamodent van VSm helpt wel aardig. Men wat n luiers! Groene spuitpoep wat overal door gaat!
    Ze slaapt wel prima. Wilde alleen geen groente wel d'r fruitje en flesjes. Ook goed:)

Ja leuke mobiel!

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ah die poep luiers zijn vreselijk idd. Tygo heeft een hele gevoelige huid en die luiers moest ik echt meteen verschonen anders was zijn kontje meteen kapot, zo zielig.
    En af en toe kon hij ook ineens van die vuur rode wangen hebben. En dan heb je straks het gezeik met de tanden gehad, komen de kiezen en die zijn nog erger.

11. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    @Jewe: inderdaad nog steeds bv. Nu is t wel zo dat ze iedere voeding wel n keer bijt, dus m'n tepels houden dit niet lang vol denk ik! Gelukkig heeft ze nog geen tandjes. Volgende week is ze al weer 5 maanden. Het gaat hard! Ze ligt nu in d'r bed te feesten; volop aan t kletsen. :D

12. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    En nr 2 is ook zichtbaar.. Pff echt zielig.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Lin, hopelijk heeft ze het ergste nu even gehad.

Lisa en Lot hebben beide nooit zoveel last gehad van doorkomende tandjes/kiezen, dus hoop Noa ook niet. Waren beide ook laat, 12 en 10 maand met het 1e tandje.

14. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Didlmouse. Nou t had van mij ook nog wel ff mogen wachten. Ze slaapt wel ok hoor en flesjes gaan ook goed alleen groente hap niet zo (geeft ook niks)
    Denk dt ze Vd wk zichtbaar zijn als ze lacht echt de bovenkant is nu voor beide ondertanden echt een streep.
    Ik ga slapen!

15. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Oja
    Jewe ik zag in n oud topic (2009/2010)dat je ea over autostoeltjes kon vertellen:)
    Welke zijn niet te prijzig en goed? En wij hebben er of 2 nodig of we moeten hem makkelijk kunnen overzetten bij de oppas(halen en breng verhaal)...
    1 auto ( aygo)is t voor 1keer per week n lange rit en 1 keer een korte rit de andere auto (astra station)gewoon voor dagelijks gebruik.
    Heb je n goed advies? Ik weet dat we nog even hebben maar is wel handig ivm aanbiedingen om alvast te kunnenkijken.

16. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eevie au! Hopelijk wacht ze nog ff met d'r tanden

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Maxi cosi tobi is en hele goede autostoel die elk jaar heel erg goed uit de anwb crash test komt. Qua prijs zit je dan rond de 200 euro. Deze categorie zijn het duurste en meestal een heel karwij om ober te zetten naar en andere auto.

De simpele variant van maxi cosi de priori sps wordt vaak aan geschaft als 2e autostoel. Simpele stoel met weinig poes pas erop.

Romer heeft ook erg goede stoelen en ligt qua prijs net iets onder maxi cosi.

Ik zou je wel adviseren om ze zo lang mogelijk in de eerste stoel te houden. Zeker tot 9 maanden. Als ze in de maxi cosi zien tegen de rij richting worden ze in de stoel gedrukt waardoor alle druk verdeeld wordt en ze in de stoel gedrukt worden zodat eer niet te veel kracht op de wervels en nek komt. Vandaag 9 maanden zijn de wervels dusdanig ontwikkeld dat ze en klap kunnen op vangen als ze andersom in en stoel zitten. De stoel wordt pas te klein als het hoofdje boven de stoel uit komt. Benen die er over hangen zijn geen indicatie.

18. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jewe. Ja dat had ik inderdaad gelezen. N is wel vors dus kan er geen jas in aan. Das wel vervelend met dit weer dus de wrap en een deken.
    Thanks

19. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Hier zijn de tandjes ook goed zichtbaar. Allemaal witte bollen in haar onderkaak en bij haar beneden voortandjes is het een klein streepje.
    Ben benieuwd wanneer ze doorkomen?

Ben gisteren met Eleny op de weegschaal gaan staan en die gaf 7300 aan, ben benieuwd wat het werkelijk gaat zijn.

Gaat hard he meiden !!!

Potjes gaan er hier goed in :D
    Wil binnenkort toch vers gaan maken maar wat voor keuken apparaat kan ik hier het beste voor pakken?

Hoe gaat het nu met jullie kleintjes?

20. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Wen hier de staafmixer werkt prima!

Deel Deze Pagina