oww maar zit er bij je staafmixer geen kokerbak? of lukt dat ook niet met je arm? misschien de blender dan?
Misschien idd een blender Wen! Hier gaat het goed, de potjes gaan erin als koek Ook drinken gaat beter, Benjamin drinkt nu ook bijna 4x200 en dat samen met een potje fruit en een potje groente Haha oma stond vandaag in de speelgoed winkel en heeft 2 Sint cadeau's voor hem gehaald, eentje voor in bad en een kiekeboe boerderij. Nu zelf nog een cadeau bedenken haha Manlief is geopereerd aan z'n knie en kan nu weinig Dus heb twee mannen om te verzorgen haha
Hihi, 2 mannen om voor te zorgen Joyce Hier is manlief voor ene paar weekjes naar het buitenland dus nu echt weer een meidenhuis hier Groente gaat hier nog totaal niet, geeft niet ze is nog zo klein.
Oh leuk een echt meidenhuis Diddle Is je man vaak weg naar het buitenland? Haha ja groente wordt hier ook nog niet echt gewaardeerd hoor maar het helpt als ik heel vaak 'hmmmmm' zeg dan doet ie iedere keer z'n mondje weer open voor een hap hahaha maar die blik als er dan groente in komt.. Hilarisch maar hij eet het wel op! Kleine kanjer
Ja, hij moet wel regelmatig voor zn werk naar het buitenland dus ik ben het wel gewend Vandaag lekker met mn meisjes naar de intocht geweest, geweldig vonden ze het! Noa slikt dr groente niet door maar gaat huilen en laat het er dan weer uitlopen, schiet nog niet op dus Maar ze red het nu weer makkelijker met dr flessen dus het zal wel. Ze heeft weer een heel nieuw ritme, overdag slaapt ze max. een uur en dan snachts van 22.30 tot 2.30/3.00 dan paar x speen en dan slaapt ze tot 4.30/5.00 en dan is ze dus klaarwakker en wilt ze dr bedje uit en dan valt ze van 6.00 tot 7.00 nog even in slaap en dan om 7.00 pas 1e fles. alleen moet ik er zelf dus al uit om 6.00 als zij weer in slaap valt. Maar nu dus al dagen dit vreemde ritme.
@Diddlemouse, Gezellig met je meiden alleen. Maar lijkt me wel vermoeiend om er steeds zelf uit te moeten. Dat schema heeft Jens ook even gehad tot 4 maanden toen zijn we rijstebloem gaan geven in de fles en sliep hij ineens van 19.30 tot 7 uur en inmiddels slaapt hij door tot 8 uur soms half9. Hebben jullie facebook? Misschien leuk om elkaar daar ook op te volgen?
@ Jewe, manlief gaat er sowieso nooit uit hoor dus wbt geen verschil. Ik heb idd facebook, hoe kan ik je vinden?
Haha ze trapt er dus niet in ach komt allemaal wel! Lijkt me wel vermoeiend of niet, nu even alleen en met zo'n raar ritme. Benjamin heeft ook een periode gehad dat hij veel wakker werd in de nacht maar nu slaapt hij lekker door van 19.00 tot 08.00/08.30. Leuk Jewe! Ik zoek je ook op
@ Jewe, gevonden @ Joyce, Noa is van het begin af aan al een slechte slaper. Maar goed mn oudste ging pas met 4 jaar doorslapen (kreeg met 1,5 jaar nog 2 nachtflessen en gerust 10x wakker) dus ben wel wat gewend
Oh jee dan ben je idd al wel wat gewend! Heb ook eigenlijk wel heel veel geluk dat Benjamin al vanaf het begin af aan al lekker slaapt snachts. Vind je meiden zo lief! je ziet echt dat ze gek zijn op hun zusje. Oh en je foto van jou mini pietje Jewe, cuuuute
Het grootste "probleem" is eigenlijk dat Noa hele moeilijk in slaap kan vallen, ze vecht er echt tegen. Alleen als we onderweg zijn valt ze lekker in slaap. Maar ik kan dr dus sowieso niet wakker in dr bedje leggen, pas na dr laatste fles als ze in slaap gevallen is kan ik dr in dr wiegje leggen en dan slaapt ze. Maar als ze dan rond een uur of 4/5 wakker wordt valt ze alleen bij me uiteindelijk weer in slaap. Je kan echt merken dat ze de herrie van dr zussen gewend is, ze houdt niet van stilte
Eleny kan de slaap ook moeilijk pakken. Wat doen jullie zoal met de kleine als je de hele dag thuis bent? Over 2 weken weer naar het cb, ben zo benieuwd !! Bijna 6 maanden, het gaat zo hard !!
Ja gaat echt hard he! Goed van genieten hoor! Wij zijn eigenlijk nooit de hele dag thuis, heb er natuurlijk eentje op school zitten en een hond dus loop heel wat heen en weer Noa is overigens ook echt gek op de hond. Lisa had dat ook van baby af aan, Lot had en heeft helemaal niks met beesten maar Noa is dus ook al heel erg geintereseerd in dr, probeert dr steeds te pakken heeft ze ineens weer een oor beet
Oh Benjamin kan ook zo moeilijk in slaap komen. Brult vaak echt alles bij elkaar en valt dan uiteindelijk in slaap, zo zielig. Hij kan echt totaal niet tegen geluid, schikt dan steeds wakker. Ah leuk he met dieren Heeft Benjamin ook met onze hond. Als ze wegloopt volgt hij haar helemaal en als hij bij mij op schoot zit en zij ligt tegen mij aan zit hij helemaal in haar vacht te kroelen met zijn handje terwijl hij tv kijkt Zitten jullie kindjes nog in de wiegenbak? Benjamin past er niet meer in, maar vind hem nog zo klein voor in de buggyzit. Wat zouden jullie doen/doen jullie als je kleintje niet meer in de wiegenbak past?
Kan je wandelwagen helemaal plat? Dan zou ie er wel al inkunnen. Lisa vond het altijd verschrikkelijk in de reiswieg dus die is ook al met ruim 5 maand in de wandelwagen gegaan zo kon ze meer zien en vond ze het wel leuk. Waarschijnlijk gaat Noa binnenkort ook al over. Maar is hij zo groot dan dat ie niet meer past, of je reiswieg zo klein
@Joyce, Past hij er nu al niet meer in? Dan ben ik benieuwd welke wagen je hebt. Mutsy of Quinny gok ik dan. Hier een Bugaboo en die heeft een lekker lange bak dus Jens kan voorlopig nog in de reiswieg zodat hij in elk geval de winter nog lekker uit de kou ligt. Tygo heeft tot 7,5 maanden in de reisiwieg gelegen. @Wenneke, wat ik zoal doe als ik met de kleine thuis ben? Lekker spelen met speelgoed wat hem uitdaagt om nieuwe dingen te proberen, kietelen/stoeien, soms ligt hij even in de box te kraaien naar zijn muziekmobiel, hij vind het ook geweldig om erbij te zitten als zijn broer met de auto's aan het spelen is. Leuk dat de kindjes zo goed op de huisdieren reageren. Hier geen dieren in huis. Volgens mij heeft Jens nog geen eens een hond van dichtbij gezien. Schoonouders hadden een hond maar die hebben ze laten inslapen en daar was Tygo ook altijd gek mee en de hond met hem die liep hem overal achterna. Dus ik hoop niet voor hem dat hij over een paar jaar komt dat hij een hond of iets wil want dan heeft hij dikke pech. Geen beesten in mijn huis. In slaap vallen daar heeft Jens gelukkig geen moeite mee. Hij slaapt nog steeds op zijn buik zo leg ik hem ook weg en dan blijft hij nog even rustig zuigen op zijn tutje en valt dan uiteindelijk in slaap. Zelfs als hij wakker wordt tegenwoordig huilt hij niet dan hoor ik hem door de babyfoon gezellig brabbelen en kraaien en dat was voorheen wel anders zodra die wakker was begon die te huilen. Heb deze week me kindjes bijna niet gezien. Ze zijn heel de week al bij mijn schoonouders. Sinds deze week ligt me moeder echt op sterven. Ben dus heel de dag bij haar om haar te verzorgen. Vind het af en toe zo moeilijk aan alle kanten. Ik wil me moeder niet alleen laten omdat ik bang ben dat ze gaat als ik er niet ben en tegenover me kindjes dat ze me de hele week niet zien. Echt zwaar klote allemaal.