BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Die zegt 5 maanden 4 weken hihi... Ach ja wat maakt het ook uit! Het gaat gewoon snel :(

2. Blays

Blays Niet meer actief

Ik ga morgen eens bij onze Jamin kijken, thnx voor de tip!

Wat een grote knul al die Jens. Leuk mannetje hoor :D Zie steeds de foto's op FB :D
    Oooh en hier ook al de 6 maanden wave! Pff!
    Haha klopt wel, soms zou ik wel willen dat hij iets meer kon al, maar soms denk ik ook bijv: aaah je hoeft nog niet te staan! je bent nog maar 6 maandjes en mijn kleine baby! Geniet er nu nog echt van dat wanneer ik hem oppak uit zijn bedje hij ook gelijk zijn armen om mijn nek heen slaat en stevig vasthoud, zo lief!
    En als ik hem heel veel kusjes geef op zijn wang, draait hij zijn hoofd bij naar mijn gezicht en geeft dan kusjes terug! Zo ontzettend lief! Het zijn wel hap en kwijl kusjes, maar vind het zo ontzettend lief! En lachen dat hij dan doet! Ben zo verliefd hihi

3. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; heerlijk he dat verliefde gevoel hihi

Vandaag met de mannetjes naar Blijdorp geweest.. Jaymee heeft dit keer ook wat meegemaakt hahaha.. Daar lekker zijn broodje gegeten :D
    Daarna nog ff naar de stad voor goede nieuwe schoenen voor Djayson.. Djayson heeft hele smalle voetjes, en zijn linker voetje wijst naar binnen met lopen doordat hij hypermobiel is.. Zomaar schoenen is daarom lastig.. Haal wel goedkope paren voor erbij hoor, maar altijd 1 duur paar, speciaal laten opmeten bij een echte kinderschoenen winkel.. Ze meten daar nog met zo een hand ding en ze meten ook de breedte maat.. Heb nu schoenen voor bijna 80 euro, en dat was zelfs in de uitverkoop :$
    Maar goed, liever dure schoenen dan dat hij straks klachten krijgt.. Ze zijn ook lekker gevoerd, dus ook warme voetjes hihi...

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @nanni, leuk naar blijdorp geweest. En nog tijd gehad om nieuwe schoenen te halen. Ik laat ook altijd schoenen aan meten bij een goede schoenen zaak. Ik vind niks zo belangrijk als goede schoenen. Ik koop voor mezelf ook alleen goede schoenen dus voor de kinderen helemaal. Het is me in elk geval nog nooit gelukt om minder als 80 euro uit te geven voor schoenen haha.:D

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik haal meestal 1 paar dure voor als ze we naar blijdorp enzo gaan.. Dus echt voor het vele lopen.. Maar die gaan echt niet aan naar de PSZ :) Ja aan het einde van het seizoen hihi.. Anders zijn ze zo kapot vind ik zonde.. Voor mezelf vind ik het minder erg.. Al had ik nu een paar Mustang laarzen, afgeprijsd naar 28 euro ofzo.. ging 70% af hihi..
    Ik hoop dat Jaymee makkelijkere voeten krijgt straks, (ja hij heeft nu ook al voeten:D) want dan heb je wat meer keuze.. Ik vind shoesmee leuke schoenen, maar die zijn voor djayson veelste breed.. Hij heeft nu piedro's

6. Blays

Blays Niet meer actief

Oh ja heerlijk Nanni! :D Smelt dan gewoon helemaal weg..
    Leuk naar Blijdorp geweest, en Jaymee een boterham gegeten, goed hoor! Hier krijg ik er nog geen brood in ;) vind meneer maar niks. En nieuwe goede schoenen voor Djayson, heel belangrijk!

Ik kan gelukkig wel op hele goedkope schoenen lopen, maar voor Benjamin ga ik ook wel duurdere schoenen halen hoor.

Vanmiddag biscuit gehaald bij de Jamin :D
    Ben heel benieuwd of het wat wordt de taart, ga morgen ff proefdraaien hihi

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; Alles wat vast voedsel is word hier met smaak gegeten.. Oke niet altijd heel veel maar goed.. Vandaag 1 hele boterham (zonder korst) 1 peer geprakt (hij wil niet gepureerd) en had een potje eten, maar die moest ie niet, hij wilde wel de macaroni van djayson (piraten haha) zonder saus.. Maar wel zelluf doen hahaha..

Voor Jaymee haal ik straks ook goede schoenen hoor.. Heb een klein vermoeden dat hij ook hypermobiel is, dus dan heeft hij ook goede schoenen nodig!

Blijdorp is zo leuk hihi.. Ga er altijd met veel plezier naar toe! Beetje jammer dat het vanmiddag ging regenen.. Ik ga oudjaarsdag weer, zodat Leon ff kan slapen.. Ideaal zo een abbo.. (als iemand van jullie wil roep maar hoor, ik krijg 25% korting op introducés hihi)

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Altijd leuk een abbo op een leuk park. Wij hebben een abbo op de efteling. Tygo blijft het geweldig vinden. Vandaag is hij ook weer geweest samen met zijn vader. Het was niet druk dus ze konden overal zo in. Hij komt dan thuis met de grootste verhalen. Hij vind het sowieso al heel stoer om samen met papa op stap te gaan. Haha.

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Efteling is idd erg leuk!
    Maar ik vind het erg duur, om er even heen te gaan :)
    Maar met een abbo is het anders!
    Wij zijn vorig jaar geweest en Djayson verteld er nog over! Vooral het sprookjesbos en dan de draak.. En zodra hij maar een liedje van de efteling hoort roept hij heel hard: mama dat is de efteling waar ik ben geweest hihi..

Ik ga lekker slapen.. Hoop dat ik een beetje kan slapen.. Word "gek" van Jaymee zijn tanden:) Hij is nu een halve dracula met een snijtandje die boven door is hahaha.. Nog 3 te gaan pfff..
    Morgen even komkommer halen, kan hij daar lekker op knabbelen..

10. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Zo, dat was nachtvoeding nr 2...
    Hier is t eindelijk vakantie; deze week hard gewerkt... Moest ook 2 avonden op school zijn, dan ben ik echt gebroken! (Van 08.00 tot 21.00 werken). Blegh!
    Met J gaat t goed. Ze eet tot nu toe wat we haar aanbieden. Heerlijk hoe ze zit te smakken!! Peer, wortel, aardappel, banaan, mango en komkommer doen t goed. Ze zit dan echt te kauwen, maar ze heeft nog geen één tand, hihi! Ze is nu precies n half jaar. Ik smste om 22.15 m'n moeder dat t precies n half jaar geleden was dat ik haar belde om te zeggen dat J geboren was. Zij dacht er ook aan!! Ik denk evht vask asn de bevalling terug. Hebben jullie dat ook? Nu wachten we tot ik weer tante word; m'n neefje is nu 3 dagen te laat. Ben benieuwd!
    Ik ben inmiddels ongesteld geweest, maar dat is al weer 40 dagen geleden... Waarschijnlijk dat we in januari al geen anticonceptie meer gaan gebruiken; we hebben t gevoel dat t ook deze x niet vanzelf zal gaan. Mama's met 2 kindjes; vinden jullie t veel duurder met 2 kids dan met 1?
    Heerlijk trouwens, Blijdorp en de Efteling. Ik wil ook!
    Doen jullie trouwens aan kerstcadeautjes voor de kids? En zo ja, wat?!
    Ik ga maar weer ns slapen. Heerlijk met die regen die op t dak tikt... Vind dat zo fijn!

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @eevie, zo dat zijn echt pittige dagen zo lang. Tot nu toe merk ik weinig dat hert heel veel duurder is. Het enige wat hij nu nog maar nodig heeft is flesvoeding en luiers. Het voordeel is dat ik 2 van het zelfde geslacht heb dus er kan een hoop heer gebruikt worden als het moet.

Wij doen ook aan kerst cadeautjes. Heb weer veel te veel gekocht. Alles is leuk voor die kids.:)

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eevie: Pittig hoor van die lange dagen werken! Leuk om te zien hoe ze lekker kunnen eten he.. Hier dan wel al tanden maar hij kauwt met zijn "kiezen" zeg maar hihi

Kerstkadootjes: Hier beide wat kleins.. Nou ja Djayson wilde zo een smoothie / ijsmaker, die speciaal voor kinderen is.. Dus deze gekocht voor hem..

Zo net al even naar de LIDL geweest.. Het was echt onwijs rustig hihi! Vanmiddag ff naar het dorp nog, laatste kleine dingen halen..

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier ook altijd dure schoentjes, Lisa heeft ook van die onmogelijk smalle voetjes, heel vervelend. Lot heeft (buiten dat ze heel klein zijn) wel normale voeten. Hier 3 hypermobiele kindjes. (en ikzelf ook al heb ik dat nooit geweten tot Lot dr fysio het zei) Hopelijk heeft Noa er net als Lisa verder geen last van.

Wij hebben ook een Blijdorp-abbo. Zo leuk!!
    Merk wel dat ik in de winter bijna nooit ga, wij (lees Lisa, Lot en mama) zijn echte kou-kleunen...
    Willen wel nog naar de winter-efteling gaan.

@ Eevie, poeh zware dagen dan! Bij jou ook nogsteeds nachtvoedingen dus. Hier ook en daarna krijg ik dr niet meer in dr wiegje.. Vanacht was ze ook weer van 2.30 tot 5.30 wakker ;)
    Tja, 2 kindjes wel duurder ja. maar zeker niet 2x zo duur. Je kan zoveel her gebruiken. Kleding gebruik ik eigenlijk niet van de oudsten (zou ik wel moeten doen ;)) maar veel dingen toch wel. wel spannend hoor dat jullie voor een 2e willen gaan!

Hier wel kerstcadeautjes, gewoon voor de gezelligheid onder de boom. We hebben uiteraard ook Sinterklaas gevierd. Heb nu voor Lisa en Lot beide een Lalaloopsy pop, voor Lisa een cd-speler en voor Lot een babyborn auto en pop en dan nog wat puzzels en spelletjes. Voor Noa alleen een boekje van Woezel en pip en een stoelverkleiner. Ik weer echt niks voor haar en het gaat toch maar even om het idee voor de oudste 2 ;)

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Didl: Ik ben zelf ook hypermobiel, en Jaymee denk ik ook.. Moet zeggen dat Djayson er niet veel last van heeft gelukkig! Zelf heb ik er wel "last" van.. Mijn heupen, kaken en schouders zijn snel uit de kom.. Ow en me vingerkootjes van me pinken kan ik ook erin en eruit knakken hihi..

Zo het werken zit er op dit jaar :D
    Uiteindelijl blijken wij geen recht te hebben op de eindejaarsbonus, omdat er geen CAO is.. Wel een oude, maar die telt alleen voor mensen die voor 2012 in vaste dienst waren.. Er is afgelopen vrijdag flinke ruzie geweest, maar daar ben ik gelukkig niet bij geweest!
    Me baas komt ons nu tegemoed met een bonus van 1,5 % (ipv3,5) en daarbij vanaf 1 februari een salarisverhoging van 1%:D

Na het werk snel naar huis, omkleden en naar schoonouders.. Pfff waarom moet iedereen zich altijd met Djayson bemoeien zeg.. Hij moet altijd ff wennen zeg maar, gaat dan soms ook best vervelend doen, maar dan gaan ze er allemaal wat van zeggen en de nichtjes lache erom (die kan je er niet op aankijken, is kinder gedrag) Heb er ook wat van gezegd.. Gewoon gezegd, als jullie hem nu gewoon even met rust laten en niet allemaal mee bemoeien is het zo over.. En idd hij ging lief naast me zitten en lekker eten..
    Lastige was ook dat er heel veel kadootjes onder de boom lagen.. Het lag er toen wij binnen kwamen om 17.30 en uiteindelijk pas na het eten enzo uitgepakt, om 19.00! Ja dat vind hij lastig, gek he ;)
    Maar goed, ze zijn goed verwend! Lekker veel kleertjes gehad :D
    Jaymee ging ook helpen met zijn kadootjes uitpakken, zo schattig! Die is daarna lekker gaan slapen :D

Bekijk bijlage 294487

15. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goede middag!

Zo kerst zit er al bijna weer op hihi..
    Gisteren naar mijn ouders geweest, kids hadden een kleinigheidje gehad, en wij heel lief een envelop met geld :D Lieve kerstman hihi..
    Djayson heeft heerlijk gespeeld met de auto's en mijn broer zijn stoel+stuur van de playstation hihi..

Jaymee heeft veel geslapen en lekker gegeten.. De komkommer keek hij heeeeeel bedenkelijk bij haha..
    Wel word ik inmiddels een beetje gek van zijn doorkomende tanden:) het duurt echt al zolang nu.. Nummer 1 is door, nummer 2 staat op "springen" 3 en 4 zijn al duidelijk zichtbaar.. Hoop dat het nu ff opschiet.. Hij kwijlt zo enorm veel, ik blijf verschonen en wassen..

Vandaag weinig doen.. Kids even bij komen van de dagen. Djayson is toch wel erg moe, maar ff een middag slaapje doet hij echt niet.. Vanavond lekker vroeg naar bed!
    Léon moet toch werken (alleen bij zieken zou hij moeten, en ja natuurlijk zijn die er) dus vanavond lekker makkelijk eten :D Aardappel wafels, groente en djayson wil een kaassoufle hihi.. Jaymee lekker doperwten, aardappels en kip..

Hij slaapt vandaag trouwens wel heel veel.. Vanmorgen tot 7 uur (1x speen om 5 uur) toen om half 9 weer plat tot 10.. 11 uur weer plat tot half 1.. En nu weer naar bed (13.15) Hij is een wakker om te eten alleen lijkt wel hihi.. Ben benieuwd wat hij vanacht dan gaat doen!

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce: Bedankt voor je kaartje! Hij is lief!

17. Blays

Blays Niet meer actief

@Nanni, graag gedaan! :D Jullie kaartje is ook heel leuk geworden! :D
    Hoe is het nu met Jaymee zijn tandjes? Benjamin slaapt nu ook wat meer, heeft nu echt een ochtend-middag-avond dutje hihi.
    He bah vervelend he dat bemoeien van andere mensen.. Kan mijn schoonmoeder ook zo goed ;) En dan geërgerd zijn als je bijvoorbeeld even zegt: Laat hem maar even met rust ma, hij is gewoon moe.

Ooh ik heb ook aaaaaltijd last van mijn gewrichten! Gaan ook snel uit de kom. Vooral mijn kaak, knieën en polsen heb ik last van.

@Cadeautjes, hier een magisch liedjesboek voor Benjamin, vormenstoof, koekiemonster rammelaar waar hij ook lekker op kan kauwen en een bal met een aap erop die geluid maakt als je hem weg rolt.

@Tweede, ik zou ook wel dolgraag nog een tweede willen, maar vriendlief wil dat absoluut niet. Heeft altijd gezegd ik wil er maar een en blijft nu echt bij zijn standpunt. Geen tweede voor mij dus waarschijnlijk :(

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, leuke foto, wat zagen je mannetjes er mooi uit!
    Irritant dat ze zich zo met hem bemoeien. Hier kunnen mn moeder en sm mn meiden ook nooit even met rust laten, heel irritant, staan zelf te springen om ze naar de wc te helpen ;);)

@ Joyce, ik las het net ook op FB dat je man geen 2e wilt. Dat lijkt me echt heel erg moeilijk voor je als jij het wel zou willen. Zo te horen is hij echt heel zeker van zn zaak en zal hij niet van gedachte veranderen. Hoop maar dat dit niet tussen jullie in komt te staan.

Lisa heeft de waterpokken, arm meisje zit helemaal onder. Grote kans dat Noa en lot het over een week ofzo ook hebben. maar goed opzich maar beter ook dan hebben ze het gehad.

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce: Wat jammer dat je vriend geen 2e wil, maar misschien dat hij er over een jaar anders over denkt?? Of is hij heel erg stand vastig?

Diddl: Kan je ze even hierheen sturen die waterpokken:) Djayson heeft ze nog steeds niet gehad! En echt al zovaak mee in aanraking geweest, al met 6 maanden, maar nee hoor hij krijgt ze maar niet..
    Wel sneu als Noa ze ook gaat krijgen, die kan het dan nog een keer krijgen..

Tandjes: pffff hou op schei uit, het duurt echt lang! Maar ik denk wel dat het einde nu bijna in zicht is! Hij heeft onwijs zure luiers, en kwijlt nog zo ontzettend veel.. Vanavond had hij ook 38,5 graden :(

Verder een leuke dag gehad :D Ben bij mijn broer en zwager wezen kijken bij het karten.. Die hadden een 8 uurs race.. Eerst 4 uur de ene kant op, dan pauze en dan 4 uur de andere kant op.. Beide reden om de buurt een uur :D Djayson heeft staan stuiteren en wil nu ook een keertje karten :D Hij krijgt voor zijn 4e verjaardag een ritje, met een duokart :D
    Jaymee heeft eerst even gespeeld, en verder geslapen, ondanks de herrie, hij had er niks van

20. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddle en Nanni, ja hij is er heel standvastig in :( Hij zei zelfs dat toen ik hem vroeg van: maar als ik nou ineens door de pil heen zwanger wordt? 'Nou dan laat je het maar weghalen.' Nou echt niet hoor, zou ik echt niet kunnen. Tenzij het beter is voor de kleine, maar als het gewoon gezond is.. Echt niet. Heb hem ook gezegd dat als het gebeurt en hij het dan weer zegt dat hij me dan mooi de boom in kan en ik het wel alleen doe ;) Moet er niet aan denken dan mijn leven lang te moeten afvragen hoe het zou zijn geweest met een broertje of zusje voor Benjamin.

Heh bah waterpokken, zo sneu die jeuk. Idd wel fijn als ze het gehad hebben, zijn ze er ook van af.

Aaah die tandjes, hier wil het steeds niet doorzetten.. Ik zie al bijna zijn hele gebit zitten, overal witte streepjes maar doorkomen? Nee joh! Waarom zouden ze ;)

Ik zag de foto's van het karten! Wat gaaf zeg! En wat een stoer cadeau dat ritje in een duokart! Gaat hij heeeeel gaaf vinden :D
    En lekker dat Jaymee gewoon heeft liggen slapen zeg.

Wat zouden jullie doen? Vriendlief wil volgend jaar naar het Tiki bad, mini dan mee of niet?
    Mini heeft vannacht trouwens doorgeslapen zonder avondfles! Hij doet al een tijdje moeilijk met de avondfles en weigerde gisteren echt te drinken, werd helemaal panisch! Heb hem toen weggelegd en na een uur weer een beetje wakker gemaakt in de hoop dat hij wat zou drinken.. Jaa wel 10 cc :D Toen weer panisch en maar weer in bed gelegd, toen heeft hij de hele nacht doorgeslapen, vanochtend rond 06.00 ff speentje gedaan en heb hem toen om 09.00 maar weer wakker gemaakt.
    Hij wou geen pap maar wel de fles dus die lekker gedaan. Ff het knuffelmomentje van gisteravond ingehaald :D
    Ben nu alleen een beetje bang dat hij te weinig melk krijgt.. Daar groeien ze toch nog het meeste van?
    Hij krijgt 's ochtends 200 melk/pap en rond 14.30 200cc melk. Normaal 's avonds ook rond 19.00-19.30 200 avondpap fles. Verder 200ml fruit en ongeveer 150 ml avondeten en wat yoghurt na. Tussendoor een beetje water of diksap, maar is nooit echt veel, denk zo'n 100cc max?
    Nu doet hij altijd al wel redelijk goed met weinig, en gaat altijd al snel over naar minder flessen etc. Maar toch haha vind dit nu wel heel snel gaan van 3 flessen naar 2.

Deel Deze Pagina