Joyce: Ik zou hem niet meenemen naar het tikibad, tikibad is echt met veel glijbanen en daar heeft hij toch niks aan.. Qua fles zou je ook kunnen kijken wat hij doet als je 4x 165cc gaat geven ? Volgens mij hebben ze tot 1 jaar nog zeker wel 500 cc nodig minimaal.. Maar kan ook een fase zijn hoor! Jaymee is ook lastig met drinken de laatste dagen Hoofd weg draaien, wel willen drinken, en nee toch weer niet, en dat gaat de hele tijd, op de 1e fles na, die gaat snel leeg.. Tandjes: Ik zal eens een foto proberen te maken van zijn boventanden.. Als ik nu goed voel, voel ik ook nummer 2,3,4 echt drukken.. Hij is ook wat koortsig erbij, en wat huileriger dan ik gewend ben van hem.. Het zal nu vast niet lang meer duren hihi
Ooh dat willen drinken maar toch weer niet doet Benjamin ook heel erg. Hoop dat het dan idd een fase is.. Heb hem vandaag gewoon overal melk bij gegeven haha Hij heeft vanochtend 200 gehad, bij zijn fruit zo'n 40, in de middag 100, net bij zijn avondeten 70 en vanavond krijgt hij dan weer 200. Als hij een halve fles drinkt zit hij al wel op de 500. Dus komt goed hihi. Oooh heb me toch wat meegemaakt vanmiddag! Ben van de trap af gedonderd met Benjamin Ben zo door het glas van de voordeur gekletterd! Heel fijn als manlief zijn spullen eens opruimt Had zijn werkschoenen laten slingeren op de trap! Oooh ben me kapot geschrokken! Benjamin heeft gelukkig niks, hij kan alles nog goed bewegen en huilt niet/geeft geen kik als ik wat aanraak of beweeg ofzo. Ook geen schrammetje van het glas ofzo, had gelukkig het gordijn ervoor hangen! Mijn hele rechterkant doet trouwens wel ontzettend pijn, ga het steeds meer voelen Kon me net wegdraaien zodat mijn arm/schouder door het glas ging ipv Benjamin. Hele tijd bij de buren gezeten want mijn vriend was natuurlijk weer eens weg, dus Benjamin ging ook wat later naar bed en dronk ook minder melk (100ipv200) maargoed, hij heeft daarna lekker ff geslapen en net een heel potje avondeten op ipv een halve als normaal hihi. Bah ben wel geschrokken zeg.
ow gadver Joyce wat zou jij geschrokken zijn! Gelukkig heeft Benjamin niks, en valt de schade bij jou ook nog mee! Is het raampje inmiddels gemaakt? Ik ben toen djayson 6 maanden was ook van de trap gevallen, djayson had ook niks! Blijkbaar bescherm je als eerste je kind in je instinct! (zelf zat ik met 2 voeten in het gips ivm gescheurde en verekte enkelbanden)
Jaaa bah ik trilde echt helemaal! Er zit noodglas voor, hopelijk kunnen ze hem morgen helemaal maken.. Al helemaal vanwege oud en nieuw en het feit dat wij niet eens thuis zijn dan! Ja ik denk dat dat inderdaad je instinct is, om als eerste je kind te beschermen! Maar goed ook! Ai twee voeten in het gips, niet fijn!
Kan je er niet nog wat extra's achter maken als ze morgen niet komen? Dan heb je nog wat meer bescherming? Heb je zelf ook geen snee ofzo door het glas?
Dat is schrikken zeg. Manlief laat het voortaan ook wel uit zijn hoofd om zijn spullen te laten slingeren op de trap. Heb het ook eens met Tygo gehad. Die was al wel wat ouder, maandje of 10/11 en hij bewoog heel snel/wild en ik verlies mijn evenwicht en glij zo langs het granol naar beneden. Mijn hart klopte in mijn keel en het eerste wat Tygo zegt als we onder aan de trap hangen: Nog keer! Nog keer! Nou 1x vond ik wel genoeg haha. Ik zag eruit toen van boveen tot onder geschaafd en Tygo had helemaal niks.
Oh en iedereen een heel fijn uiteinde en een gelukkig en gezond nieuwjaar mocht ik jullie niet meer spreken.
Jeetje Joyce dat is schrikken!!! Gelukkig heeft je mannetje niks en valt het bij jou ook nog mee. hij drinkt idd weinig flessen dan op het moment, wij zitten nogsteeds op 6 flessen. @ Nanni, hopelijk komen zn tandjes nu dan toch echt snel door! Jij ok flink gevallen toen dan, poeh!
Gelukkig nieuwjaar!! Ik vond t erg bijzonder om met J naar t vuurwerk te kijken!! Hoe was t bij jullie? He Joyce, je bent wel flink gevallen. Schrikken zeg! Gelukkig is Benjamin ok.
@eevie, ik heb Jens niet wakker gemaakt die snapt er toch niks van en heeft heerlijk overal doorheen getukt. Tygo hebben we wel wakker gemaakt en die vind het helemaal geweldig. We hadden 's avonds voor hij naar bed ging ook al wat vuurwerk voor hem af gestoken. Hij raakt er maar niet over uit gepraat hoe het vuurwerk deed en alle kleuren. Dat belooft nog wat over een aantal jaren met een mannen huishouden.
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Jaymee heeft ook gewoon geslapen! 1 keer heel even wakker, er klapte een vuurpijl/pot naast zijn raam.. Die had me vader voor op de weg gezet, maar door de wind viel hij om en ging het "mis".. Gelukkig was ik op dat moment wel net binnen met Djayson hihi... Al vloog hij niet richting de mensen ofzo Djayson wel wakker gemaakt, hij vond het toch wel erg spannend allemaal, maar er kwam ook overal vuurwerk vandaan.. Hij ging niet huilen ofzo, maar vroeg of hij naar binnen mocht, en van zijn eigen vuurwerk pakettje heeft hij niks gebruikt. (knalerwten, sterretjes ed) Gisteren heeft hij het pakketje gebruikt met mijn broer, en s avonds met Leon want ja die heeft oud en nieuw op zijn werk moeten vieren
@ Nanni, he bah, ook niet gezellig. Wat voor werk doet hij? Maar gelukkig toch nog gezellig gehad. Lisa kon niet slapen door het vuurwerk en waterpokken dus die is opgebleven maar ze wilde niet naar het vuurwerk kijken omdat ze zo ziek was. Lot heb ik gewoon om 8 uur naar bed gedaan en die heeft overal doorheen geslapen Noa werd gewoon on 2.30 wakker We hebben nog iets vuurwerk bewaard voor Lisa dat ze nog iets af kan steken (sterretjes) en kan kijken als ze zich wat beter voelt, want dat vind ze wel geweldig. En goed nieuws, Noa heeft vandaag voor het eerst groente gegeten!! En ineens een half potje achter elkaar, grote meid! Ik kom totaal niet uit met mn flessen dus zou fijn zijn als ze wat meer andere dingen gaat eten
Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar! Wij zijn naar de camping geweest want hier waren ze vanaf vrijdags al bezig met karbid schieten. Maar dat doen we ook nooit weer.. Die honden van mijn schoonouders blaften de hele boel bij elkaar, terwijl het helemaal niet hard klonk! Bij elke zachte plof begonnen ze luid te blaffen en daar werd natuurlijk niks aan gedaan. Ze blaffen ook altijd bij de bel en als je op het raam klopt, maar dit was zo veel zachter en nog blaffen. En er ook gewoon niks aan doen, gewoon laten blaffen bah. Balen dat je man weg moest Nanni En wat goed van Noa dat ze ineens een half potje groente eet! Ze had er duidelijk zin in Hier gaat het wat beter met de avondfles, doe nu gewoon melk zonder avondpap en dan gaat de fles bijna leeg. Hij is wel heel vroeg wakker sinds we op de camping zijn geweest, 07:15 haha maar nog ff knuffelen in bed en dan rond 08.00 eruit
Irritant van die honden Joyce. Die van ons blaft ook altijd bij de bel enzo, ook heel irritant (zeker als er net een klein meisje ligt te slapen ) Nou Noa heeft hem door hoor, ze vreet nu gewoon een heel 4 maanden potje fruit en groente op een dag erbij op Met Lisa gaat het eindelijk weer beter. Heel de kerstvakantie ziek geweest, arm moppie. Ik dacht gisteravond 3 beginnende bultjes bij Noa te zien maar vanmorgen weer weggetrokken dus was waarschijnlijk gewoon kleine reactie op het vaste voedsel
Joyce: Wat vervelend van die blaffende honden! Hier heeft de hond lekker liggen slapen, die heeft er niks van gelukkig Diddl: Ahhh arme schat, hele vakantie ziek En wat goed van Noa een hele potjes eten Hier gaat het ook goed Tanden gaan geen week meer duren denk ik hihi.. Eten gaat prima, meestal 1a2 stuks fruit (meestal stukjes), boterham, groente hij vind eigenlijk alles wel lekker.. De ene keer wil hij stukjes de andere keer weer niet. Ik kijk nu een beetje naar wat we eten, vandaag bijvoorbeeld bami, dan pureer ik wat en geeft wat losse sliertjes hihi.. Hij vond het heerlijk Daarna lekker een toetje op (neutrale kwark) Zijn fles van 15-16 uur drinkt hij steeds moeizamer, hij gaat wel op maar speelt er meer mee dan dat hij echt honger heeft.. Het is meer omdat het "moet" De 18e moeten we weer naar het CB en dan ga ik even overleggen.. Ik denk dat ik naar 3 flessen overga.. 2x 200 en dan 1x 165 cc.. (nu 3x 165, 1x 200 cc) Ik vind het teveel om na een boterham ook 200 cc te geven, en een uurtje wachten red hij niet, dan slaapt hij.. Slapen is nu meestal: 19.15 - 7.30, 10 - 11, 12.30 - 15.30 en dan nog een hazeslaapje van 17 - 17.30 Verder probeer hij soms wat vooruit te komen op de grond, alleen lukt hem dat nog nie, hij gaat wel kleine stukjes achteruit soms
@nanni, Jens komt al een tijdje uit op 3 flessen. Hij krijgt 's ochtends 180+6+ granen, rond 11 uur fruit en dan slaapt hij tot 14 uur dus hier nog geen brood. 14 uur fles 180+6 en 17 uur warm eten en rond 19 uur een fles melk van 210+7. Daar doet hij het prima op nu. Cb vond het ook prima omdat hij flink genoeg was. @diddle, oh wat goed zeg. Ze moest even wennen maar nu ze het eenmaal heerlijk vind gaat alles op. @joyce, balen van de honden. Hier is het eerste tandje er helemaal doorheen. Hij beet vanmiddag op mijn vinger en goed hard ook nou dat was duidelijk te voelen dat hij door was, au! En na 2 werken achteruit en in rondjes kruipen gaat hij sinds vandaag ineens vooruit. Het gaat nog niet zo snel maar hij heeft het te pakken.
Jewe: Wat knap dat J al kan tijgeren En fijn he een tandje, pas nu maar op met vingers in zijn mond hihi... Ik ga vanaf morgen denk ik ook 3 flessen geven.. 2x 200cc en 1x165 cc.. Ik zag dat ze minimaal 500 cc moeten krijgen en daar zit hij ook aan dan
@nanni, het is niet echt tijgeren te noemen. Hij schuift niet op zijn buik maar echt op handen en knieƫn. Ik probeer het al de hele tijd te filmen maar dan doet hij het niet want dan vind hij de camera interessanter dan kruipen. En idd gewoon proberen je merkt vanzelf of hij het er goed op doet. Het kwam bij ons gewoon zo uit dat we op 3 flessen uit kwamen. Hij heeft het zelf zo geregeld dus dan heeft hij eet genoeg aan ga ik vanuit. En toetjes, fruit en ander drinken tellen ook allemaal mee aan vocht.
Ow dan zal hij echte kruipen ook wel snel door hebben Jaymee eet ook een toetje idd, dus dat telt ook mee als zuivel Ga het gewoon maar proberen morgen
@ Jewe, wat goed van je mannetje! Hier doet ze echt nog geen enkele poging vooruit (of achteruit) te komen. Noa heeft nu ook gelijk 2 flessen laten vallen, incl. de nachtfles hopelijk blijft dat zo 7.00 180+6 10.00 fruit 13.00 180+6 16.30 groente 19.00 180+6 22.00 180+6+rijstebloem