@ lin, dat van die zetpil klinkt goed, zoiets wil ik idd. De rest weet ik allemaal (scheelt dat het mn 3e is natuurlijk ) Hier krijgen ze bv. standaard extra water in de fles. Hoelang had ze bij jou niet gepoept toen je die zetpil kreeg? En maat 80/86! Dat draagt mn 3 jarige
@Diddlemouse, Vervelend dat ze er zo'n last van heeft zeg. Dat ggaat steeds zeerder doen natuurlijk en op een gegeven moment kunnen ze natuurlijk ook niet meer eten als de darmpjes vol zitten. Anders gewoon even de hap bellen of ze die zetpille even voor kunnen schrijven. @Lin, Moet je heel veel werken? Hoeveel uur werk je nog? @Joyce, Balen dat B zo'n moeite heeft met slapen de laatste tijd. @Nanni, Wat fijn dat hij het zo goed naar zijn zin heeft op school. En J alweer verkouden vervelend zeg voor hem. Hopelijk knapt hij snel weer op. Wij zijn vanmiddag onverwachts nog met zijn allen naar het bos geweest. Jeroen was om half 1 al thuis van zijn werk omdat een aantal afspraken waren verzet. Tygo heeft even heerlijk kunnen ravotten en spelen en Jens heeft ook meteen een frisse neus gehaald. Meteen even spammen met wat foto's van vanmiddag:
Poepen. Was toen 10 dagen. Ging als n trein hebben dat n keer of 3 moeten geven omdat t steeds gebeurde. Maar toen ze laxerend fruit mocht was t over. Hopelijk heb je inmiddels al wat nu. Werk. 27 uur nu maar ivm de feestdagen meer gewerkt. Werk normaal woe+do en om de week za+zo. Kom nu net uit de nachten en moet weer schakelen naar vroege diensten voor za en zo. Ti's even aanpoten vooral omdat het veel schakelen is. Ga dus nu ook m'n bed in! Leuke foto's! Jewe
Waauw 80/86 Lin! Wat een lekkere flinke dame al zeg Hier echt nog een mini dan met 68/74 haha @Diddle, zou idd dan even de ha bellen voor die zetpillen! Hoop dat die dan snel werken bij je meissie. @Jewe, wat een mooie foto's weer. Knappe mannen heb je hoor @Hier, slapen gaat iets beter *klopt af*, het is nu vooral overdag dat hij niet alleen wil zijn, hij draait altijd bij in de box zodat hij mij ziet en als hij moe is en naar bed heen gaat wil meneer niet slapen.. Hier twee foto's van hoe ik hem aantrof in zijn bed bijv Bekijk bijlage 297921 Bekijk bijlage 297922 Lekker overdwars! Haha en weer helemaal blij mama te zien.
Mooie fotos Jewe, leuk jou ook eens te zien Nou gisterochtend naar de huisarts geweest, die schreef een klysma voor (en lactulose). Zou binnen 20 minuten moeten werken maar helaas, niet bij Noa. Vandaag nog 1 gedaan (Hij had er vast 2 voorgeschreven voor als het binnenkort weer zou gebeuren) maar nog altijd niks... Arm meisje heeft er echt last van. Wil idd niet meer eten en nog maar de minimale flessen. Ze is ook al vanaf gisterochtend wakker, doodop natuurlijk maar niet kunnen slapen. Soms slaapt ze 5 minuten en dan weer wakker vd kramp. En tot overmaat vd ramp heeft ze dus ook nog waterpokken gekregen. Zal je zien is het poepen over heeft ze weer last van die waterpokken. Arm moppie.
@diddle, ach nee arm meisje. Wat sneu. Ik zou morgen meteen weet contact opnemen met de hap hoor. Ze gaat natuurlijk ook stress minder drinken waardoor ze ook kunnen uitdrogen natuurlijk. En dan ook nog de waterpokken. Sterkte!
Didl; Ik zou ook contact opnemen met de HAP hoor! Is toch niet normaal dat het er nog niet uit komt! Jewe; Heerlijk in het bos Lin: Lastig lijkt mij dat, het schakelen. Herken het wel van LƩon. Joyce: wat een lieve foto's van het draakje hihi.. Gaat het slapen overdag al wat beter? Hier gata alles zijn gangetje. Pieterburen is weer geopend, beide zijn ze flink aan het hoesten.. Helaas is er tegenwoordig geen hoestdrank meer voor die kleintjes, alleen die van VSM, de rest is vanaf 2 jaar, moet nu via de huisarts Jaymee was de laatste tijd vroeg wakker, 6 uur, maar vanmorgen was het weer 8.15 uur Tanden zijn zo goed als helemaal door, of tandvlees al open dus grootste druk is er vanaf.. Ik vind het maar een gek gezicht, zo klein en dan al 6 tanden hihi.. Vrijdag weer naar het CB toe.. Afgelopen week een nieuwe salontafel en vloerkleed gekocht en via marktplaats een andere eettafel Na Djayson zijn verjaardag gaan we steenstrippenmuur en openhaard slopen Openhaard is nep maar zit tussen de streenstrips zeg maar :S
Ja ti's n klein reusje. 2 onder tandjes en nu krijgt ze in 1 keer 3 boventanden door! Gezellig joh o pieterburen hier ook gearriveerd.. Succes met slopen 68/74 pas:0 wow ja N is echt bizar hard gegaan. Ik moet weer door ben aan t werk..
@Lin, jaa heb een lange slanke den hihi Vriendin van mij heeft een stevig kindje van bijna een jaar nu, en die heeft maat 74/80! @Diddle, ach arm meisje! Idd snel contact opnemen met de HAP, aaah hoop zo voor der dat ze straks een keer een volle luier heeft @Nanni, moet hem echt in bed leggen als hij dood en dood op is, dan slaapt hij haha, soms presteert hij het nog om gewoon een half uur ofzo wakker te liggen en te krijsen en alleen te slapen als ik er ben. Ooh lekker uit kunnen slapen nu hihi, en allemaal nieuwe spulletjes in huis Wij krijgen vandaag ook een nieuwe bank!
Lin: Wel grappig Djayson droeg dat maatje met 1-1,5 jaar hihi, maar hij is een mini.. Joyce: Leuk een nieuwe bank Hoop dat je er veel plezier van zal hebben! Cake is lekker geworden Soep ook hihi.. Zo alleen nog even eten maken voor Djayson en Jaymee.. Djayson lust geen soep en Jaymee mag het helaas nog niet..
Joehoe, ze heeft gepoept!! Zaterdag natuurlijk 2e klysma gehad, dus toen had het geen zin nog een x naar de ha te gaan maar was wel van plan zondag naar de HAP te gaan. Maar zaterdag nacht heeft ze eindelijk gepoept! Wat kan je dan blij zijn met een poepluier he!! En sindsdien blijft ze maar poepen Maargoed hopelijk kan ik het nu voor zijn als ze weer aan de groentes gaat maar eerst dr darmpjes even tot rust laten komen. @ Nanni, hihi al zoveel tandjes, hier nog niks hoor! En leuk allemaal nieuwe spulletjes en nieuwe muur straks!
@diddle, ah wat fijn voor d'r. Dat zal wel een opluchting voor haar zijn geweest. @nanni, gaat lekker met zijn tandjes. Hier 1 helemaal door en Nr 2,3 en 4 staan op door komen. Je voelt de puntjes al zitten. Het kruipen gaat hier nu echt als een trein. Hij racet heel de kamer door op handen en knieƫn. Hij gaat nu ook uit zichzelf zitten vanuit kruiphouding draait hij zijn beentjes naar voren en gaat dan op zijn billen zitten tot hij weer om kukelt en dan kruipt hij weer verder. Hij gaat echt razend snel nu.
Oh wat fijn Diddle! Hihi hier wordt ook elke dag minstens 4x gepoept haha Wat gaat Jens hard Jewe! Hier nog wel willen kruipen maar het lukt nog niet. Komt wel! Ook nog steeds geen tandjes, maar ik zie er al wel 6 zitten 2 onder en 4 boven.. Ben heel benieuwd wanneer het gaat doorzetten.
Didl: wat fijn! wat kan je toch blij zijn met poep he hihi.. Jewe: Ow wat snel is J toch! Ik kan niet wachten tot Jaymee zelf kan gaan zitten, dan mag hij eindelijk mee op de fiets in een zitje ipv in de fietskar Dat word best zwaar nu namelijk! Al mocht Djayson al eerder mee op de fiets van het CB mdat hij wel al heel goed los kon zitten met een hele rechte rug.. Joyce; die tandjes kunnen soms heel snel komen hoor! Hier gaat alles lekker Morgen heb ik mijn beordelingsgesprek, ik ben benieuwd.. Ik moest me in ieder geval gene zorgen maken zei mijn baas hihi..
@nanni, Jens kan dan zelf zien nu en kan ook zijn evenwicht goed bewaren maar echt niet dat hij voor 9 maanden in een fietsstoeltje komt. Kindje van mijn ex collega mocht ook met 7 maanden wel mee op de fiets van het cb. Dus hun heel enthousiast op pad met de fiets kindje zat na 15 min dood in het stoeltje. Door de schokken van het fietsen was er en wervel weg geschoten. Pas vanaf 9 maanden zijn wervels en kraakbeen dusdanig ontwikkeld dat het veilig kan.
Ooh hoop het zo nanni! Die stomme tandjes! Hij heeft er nu even geen last meer van maar hoop toch echt dat ze straks doorkomen. Succes morgen! Maar na zo'n opmerking komt dat vast wel goed Oh jeetje Jewe wat erg! Ooh bah moet er niet aan denken Ik wacht wel tot het mooie weer en een mamafiets haha
Jewe: Ik ken dat verhaal idd, maar is ze dan ook over hobbels en bobbels gefietst en een lange afstand? En ach, 9 maanden is hij toch bijna, dus kan ook echt nog wel wachten
@ Jewe, echt gebeurt bij je vriendin joh, jeeetje dat is toch verschrikkelijk!!! Hier komen ze ook echt niet voor de 9 maanden in het fietsstoeltje. Lisa pas met 11 maanden (en die was echt al vroeg heel sterk) en Lot pas met 1,5 jaar maarja da's een geval apart.. Maar Noa ook echt voorlopig nog niet. Hoe makkelijk het ook zou zijn, want nu loop ik elke donderdag ruim een half uur heen en weer half uur terug en dat zou fietsend toch een stuk sneller zijn Wat goed zeg van Jens, super!! Ik heb ook echt het gevoel dat Noa stilstaat in dr ontwikkeling door al dat ziek zijn. Hopelijk hierna even niks meer..
@nanni, over hobbels gefietst ja hier in de wijken liggen overal van die verkeersdrempels zoals overal in nederland. En ook de afstanden op gebouwd dus niks bijzonders. Het is het zelfde princiepen als met de maxi cosi daar zouden ze tot 9 maanden in moeten voor de wervels en het nekje omdat bij een kindje het hoofd in verhouding te groot is in vergelijking met zijn lijfje. hoe sterk ze ook zijn in hun nekje die verhouding trekt pas bij met 9 maanden. En die collega vond ik nooit zo aardig en werkte ook bijna nooit met haar dus had niet echt een band met haar, maar vond het wel verschrikkelijk voor hun natuurlijk.
Jewe: ja verschrikkelijk is het zeker! Ligt er bij jullie ook zoveel sneeuw? Hier wel! Kids gisteren beide op de slee! Jaymee in het zitje van de fietskar, die vastgemaakt op de slee hihi.. Ik heb gisteren mijn beoordelingsgesprek gehad, en alles was goed Nou ja mijn planning moet beter, maar dat weet ik van mezelf en is al een stuk verbeterd (zeiden hun ook) maar kan nog beter! Een leuk leerdoel Verder vonden ze me erg vooruit gegaan, en gelukkig weer de oude Kim hihi.. Vorig jaar veel ellende gehad op mijn werk met mijn ouder baas.. Zij liet een hoop steken vallen, en als ik er wat van zij (in het balng van de kinderen!!!!) werd dat afgewippeld en verzon zij andere dingen en vertelde dit tegen mijn andere baas.. Hoop nare gesprekken gehad en als zij daar nu nog had gewerkt had ik er niet meer gewerkt.. "gelukkig" is de boel ontploft tussen hun en zag mijn goede baas is dat het aan haar lag en niet aan mij De steken die zij liet vallen klopte met wat ik al aangaf en mijn goede baas was er onwijs blij mee.. Ook ga ik een trede hoger in me salaris dus altijd fijn