BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blays

Blays Niet meer actief

Jewe: Ookal had je geen band, zoiets blijft verschikkelijk, wens je niemand toe.

Nanni: Wat fijn! Lekker een trede hoger in salaris :D

Sneeuw: Pfffff zo veel sneeuw hier! Heeft gister echt de hele dag hard gesneeuwd, zag geen verschil meer tussen weg en stoep! Zelfs nu nog veel sneeuw en zo af en toe valt er weer wat.
    Net dikke work out gehad, ging met de kinderwagen boodschappen doen, op hakken (lekker gevoerde schoentjes, enige waar ik geen koude voeten in krijg!) nou pfff hahaha.

Hier: mini is vandaag erg moe. Werd om 08:15 wakker ipv 07:15, ging om 09:00 weer naar bed en sliep door tot 12:00. En net om 13:30 weer naar bed en slaapt nu nog! Heeft mama even de kans een beetje op te ruimen en te ontspannen hihi :D

2. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, Fijn dat ze erachter gekomen zijn dat het juist niet aan jou lag!
    En nu weer goed gesprek, fijn!

@ Joyce, hihi zie je al gaan op je hakjes :D

3. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Zoo rustig hier!!

Hier gaat het na een weekje fruit weer de verkeerde kant op met Noa. Merk nu alweer dat ze bijna niet meer kan poepen en buikpijn. Ben nu nog niet aan groente begonnen en toch alweer aan het verstoppen. hopelijk gaat de lactulose nu wel snel zn werk doen.

Slapen is ook nogsteeds drama. Bij mij in bed slaapt ze een beetje maar dan alsnog veel wakker. In dr eigen bedje krijst ze heel de boel bijelkaar.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Diddlemouse, wat rot zeg dat ze er steeds zo'n last van heeft. Misschien dat ze daarom ook zo veel huilt? Omdat ze last heeft van haar darmpjes?

Hier gaat het de laatste weken echt heerlijk. Jens heeft nu al 2 tandjes helemaal door aan de onderkant. Hij is vrolijk en lekker druk met nieuwschierig zijn hij kruipt overal op af. Als zijn grote broer op de grond aan het spelen is met zijn treinbaan dan gaat hij steeds naast hem zitten en dan zie je dat koppie het treintje helemaal volgen.
    Wat ook grappig is als ik het liedje klap eens in je handjes zing. Dan klapt hij zelf heel enthousiast in zijn handen en dan doet hij allebei zijn armpjes de lucht in en lachen dat hij dan doet.

Vanmorgen zat hij ook ineens helemaal rechtop op zijn knieen bij de autogarage van Tygo en je zag steeds dat kontje omhoog prroberen te komen dus ddenk dat zijn volgende project "optrekken en staan" gaat worden.

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jewe, merk sinds vrijdag idd dat ze overdag veel huilt door de pijn in dr buikje. Snachts is altijd al lastig geweest met dr eigenlijk.
    (nouja overdag slaapt ze sowieso niet in dr bedje dus dat probleem gaan we eigenlijk gewoon een beetje uit de weg dus dan merk je dat niet he :p)
    Ze gaat ook totaal niet vooruit merk je, ze is eigenlijk sinds begin dec. gewoon aan het overleven.
    Van dr waterpokken heeft ze gelukkig niet echt last gehad, dat scheelt dan weer..

Wat gaat Jens hard he, super!!
    Alleen is het baby er dan wel snel af he. Al zo leuk spelen met zn grote broer!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @Diddle, Idd het echt baby gaat er zo wel snel af ja. Je bent super trots als hij weer iets kan maar aan de andere kant: Tygo was ook een hele snelle baby en nu weer...die van mij willen echt niet klein blijven.

Wat zegt de huisarts of het cb ervan? Zo sneu als ze niet lekker in hun velletje zitten.

7. Blays

Blays Niet meer actief

Ooh diddle wat vervelend dat ze er zo'n last van heeft zeg :(
    Hoop dat de lactulose haar helpt, hier hielp het in ieder geval wel.

Jewe, wat gaat Jens hard zeg.. Zag ook al op fb dat je de box weg hebt! Wou dat dat hier ook al kon haha wat een ruimte dan zeg..

Benjamin ligt al te zwemmen en te vliegen op grond haha, soms in bed is hij aan het tijgeren.. Kijk er zo naar uit dat hij ook kan kruipen!
    Hij pakt al wel steeds de bovenkant van zijn bedje, de spijlen en de bovenkant van de box vast om omhoog te komen..

Ligt er bij jullie ook alweer zo veel sneeuw? Pff hoop dat ik er vanmiddag door kan komen!
    Heb een intake van Pro Bewegen, 2 ochtenden in de week sporten onder begeleiding op kosten van het UWV :D haha

8. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @joyce, wat heeft het uwv te maken met sporten? Snap de link niet helemaal.

9. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jewe, we moeten nu even afwachten hoe de lactulose samen met het fruit werkt. Duurt een paar dagen voordat het werkt. Na die klysma´s had ze juist ruim een week zeer dunne poep dus toen geen lactulose gegeven.

Lisa was ook zo´n supersnelle beeb (kon voor de 7 maanden al zelf gaan staan en rond de tafel enzo lopen :$ kan ik me nu dus echt niet meer voorstellen) en idd aan de ene kant ben je heel trots maar het is ook wel fijn als ze nog even klein blijven.
    Met Lot hebben we weer het andere uiterste, die liep pas met bijna 2,5 jaar los! En ze is heel klein, met 1,5 jaar bv. was ze 71 cm en 7300 gram.

@ Joyce, ja wat een sneeuw weer he. Ik las op FB dat je lekker thuis kon blijven. Nou hier mn work out wel weer gehad hoor, ben er alweer 6x doorheen geploegd met duowagen en slee om Lisa te brengen en halen en boodschappen doen.

10. Blays

Blays Niet meer actief

@Jewe, ivm de pnd :) Als je sport maak je in je hersenen een stofje vrij waar je vrolijk van word. Het hoort bij het re-integratieproces vinden ze.

@Diddle, Wat een verschil zeg in kindjes! Noa zal er vast tussenin gaan zitten :D
    Haha pfff met een duowagen is het helemaal niet te doen hier.. Ben er net 'even snel' uit geweest voor wat boodschappen.. Nou kwam soms er gewoon echt niet door met de wagen! En al dat gehobbel van de sneeuw, haha Benjamin was de hele weg aan het mopperen omdat hij zo stuiterde :D

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hoi hoi,

Jewe: Jeetje wat gaat J snel! Jaymee probeerd wel zijn knietjes onder zijn billen te krijgen en het lukt bijna!

Didl: Misschien juist het fruit even achter wegen laten en dan met groente beginnen? of zeg ik nu iets stoms?:)

Joyce: Dat is lekker, gratis sporten hihi...

Hier gaat het beroerd... Manlief, ik en Jaymee zijn ziek!
    Jaymee huilt, huilt, huilt.. Alleen een zetpil werkte niet, dus ook nurofen erbij gegeven (Dat mag ;) )
    Koorts is daardoor wel gezakt.
    Ook bij ons zitten maakt geen verschil...

12. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, thx voor het meedenken :D maar ik was vorige x juist met groente begonnen en toen dus zo verstopt. Ze krijgt nu geen banaan ofzo.
    Beterschap voor jullie, echt heel vervelend zeker als hij ook niet stil is als hij bij je zit, zo sneu als je ze op geen enkele manier kan troosten. Sterkte!

@ Joyce, hier is het ook echt bijna geen doen hoor, maar ik zal wel moeten.. Iedereen die ik tegenkom heeft ook medelijden met me, het zal er vast niet uitzien hoe ik loop te duwen en te trekken :D
    Hoe vaak ik vd week al niet van wildvreemden heb gehoord dat ik niet meer naar de sportschool hoef :D

13. Blays

Blays Niet meer actief

Beterschap Nanni! Vervelend als ze niet te troosten zijn he :( Hoop dat hij snel opknapt en dat jij en je man ook een beetje rust kunnen pakken..

Diddle, haha nou, een duowagen en slee en 3 kindjes mee pff! hahaha ja vandaag kwam ook een opa naar me toe, zegtie: zooo spierballen kweken!?! Liep als een ware bouwvakker achter die wagen te duwen whahaha :D

14. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Ik heb een Bugaboo kinderwagen en daarbij kan ik de wielen bij elkaar klikken waardoor je hem op 2 wielen laat rijdenen dan trek je hem achter je aan als een slee. Erg handig :D

15. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Bugaboo Cameleon³

de tweewiel positie afbeelding. Echt super handig dan kost het me bijna geen kracht.

16. Blays

Blays Niet meer actief

Oooh mooi ding Jewe! Zeker handig!

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Handig Jewe!

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hoi hoi,

Alles goed met iedereen?

Hier gaat alles zijn gangetje.. Jaymee weer onwijs verkouden, echt kan niet wachten tot hij 1 is en zijn neusamandel geknipt kan worden:)
    Qua ontwikkeling weinig bijzonders te melden.. Hij gaat wel steeds vaker zijn knietjes onder zijn billen proberen te kregen en als ik hem nu op de grond wil leggen (op zijn buik) gaat hij op handen en knieen zitten hihi..
    Wel kwam ik er vandaag achter dat ook tandje nummer 7! door is.. Pfff 7 maanden en 7 tanden, niet normaal..

Met Djayson zijn we vorige week begonnen met magnesium en visolie ivm zijn drukke gedrag.. (beide families zit ADHD) Via google kwam ik erachter dat dit vaak helpt bij kindjes met ADHD.. (djayson heeft geen diagnose, maar er zijn wel sterke vermoedens)
    Ik moet zeggen het lijkt idd wel wat te doen! Hij is makkelijker corrigeer baar als het nodig is, maar over het algemeen is het ook veel minder nodig en is hij rustiger.. Natuurlijk blijft hij druk, maar niet meer explosief!
    Woensdag word hij alweer 4 jaar, wat gaat het toch snel!

Vandaag naar Blijdorp geweest, bij de dora en diego show :D
    Ik kwam didl tegen, alleen haalde ik even de namen van didl en jewe doro de war waardoor ik vroeg aan didl of ze .... heette maar dat was niet zo.. Nee duh ik zei de verkeerde naam achteraf hihi..
    Didl, je hebt 3 mooie meiden!

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Thx Nanni, nogmaals erg jammer dat ik me pas daarna bedacht dat jij het was en Jewe en mij gewoon doorelkaar haalde!

Wat goed zeg dat je zo'n verschil merkt, zal voor hemzelf ook erg fijn zijn. Zeker nu ook met school.

20. Blays

Blays Niet meer actief

#1340 Blays, 27 jan 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 27 jan 2013
    Hihi wat grappig dames! :D En je denkt er ook niet echt aan op zo'n moment, als je niet zo heet hihi :D

Oooh 7 tandjes alweer! Stuur eens wat tandjes hierheen :D hihihi hier nog steeds een tandloos monster :D
    Fijn dat de pilletjes lijken te werken zeg!

Hier ook weinig vooruitgang in ontwikkeling. Wel steeds meer brabbelen, zegt nu de hele dag mamma mamma mamma hahaha liep met manlief door de winkel, die ging even 'achter het stuur' haha en ik liep vooruit en hoorde echt ineens: maaaamma! maammaaaa! Manlief gelijk jaaaaaa mamma is er wel hoor! Hahaha
    En meneer eet ook al twee belegde boterhammen op, kleine vreetzak. Vanavond na het avondeten ook nog 2 bordjes kwark.. Oh oh oh :p Hoe blijftie toch zo slank!?! ;)

Ooh nu trouwens alweer maatje 74 pfff gaat snel.. Ging ook vnaaf ff kleertjes uitzoeken wat te houden en wat niet, als je dan die mini dingen ziet van maatje 50... Zo lief en klein, en dan te bedenken dat hij daar nog in verzoop!
    Wat trouwens wel vervelend is, veel broekjes zijn hem nu nog veel te wijd :( Maar hij heeft lange benen.. En brede schouders.. Bij 68 krijgt hij echt niet meer zn armen door dat gat van de trui haha maar maat 74 heeft soms gelijk weer zo'n grote halsopening.. Al die kleertjes ook altijd ;) haha

Deel Deze Pagina