BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey ladies, sorry dat ik zo weinig laat horen. Heb t zo druk op m'n werk... :( Lees wel actief mee hoor!
    Hier gaat alles goed. J tijgert nu en erft gisteren voor t eerst gekropen!! Trots trots trots dus. Verder ook nog tandeloos hoor. Ze wet lekker en slaapt nu heerlijk in dr eigen bed.

Donderdag heb ik een afspraak in het zh, weer bij fertiliteit. We gaan al voor n tweede en terwijl we zelf aanrommelen kan ik best al weer met de onderzoeken gaan starten. En ik bepaal natuurlijk zelf of ik al met de hormonen start of niet. Ik vind t wel echt superspannend...

Sorry voor de korte ego-tekst, moet echt gaan slapen. Ik reageer binnenkort op iedereen. Slaap lekker!! Xx

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @joyce, dat kleding probleem had ik bij Tygo ook. Broeken vaak te breed maar wel nodig voor de lengte. En truien vaak te breed bij de hals. Ik moest echt goed zoeken naar smalle kleding. Noppies valt met broeken mooi smal en just small ging vaak ook wel. Shirts alleen had hij bijna nooit aan deed er meestal iets van een bloesje onder of polo om wat volume in de nek te krijgen.
    Bij Jens helemaal geen last van die is veel steviger en past sommige kleren van Tygo niet eens met zijn lekkere spreek benen. Jens zit nu ook echt in 74 van boven kleding broeken nog wel in 68 dat gaat nog wel.

@nanni, dat je dacht dat ik het was. Zag bij jullie allebei foto's van dora dus dacht nog die zullen elkaar nog wel tegen komen.

@eevie, leuk voor een 2e hopelijk dat het deze keer wat makkelijker gaat voor jullie. Hier kriebelt het ook wel weer voor een derde maar wachten en denken nog even goed na tot Jens 1 jaar is geweest.

@ontwikkeling, Hij kan handjes klappen en op zijn boze bolletje doen zelf dan zit hij te kraaien van plezier. We hebben ook de box al op geruimd hij wel dat toch niet in noot gewild ook dus weg met dat sta in de weg ding. Hij kruipt nu dus heel de dag de kamer rond op ontdekkingsreis. Hij probeerd nu stress te gaan staan aan de tafel maar dat evenwicht kan hij nog niet zo goed vinden dus dat lukt nog niet zo geweldig maar hij heeft er wel lol in.

3. Blays

Blays Niet meer actief

Spannend Eevie! Hopelijk gaat het nu wat sneller en makkelijker voor jullie. Lijkt me zo leuk, twee kindjes die kwa leeftijd dicht bij elkaar zitten. Maar manlief weigert nog steeds hahaha.

Wat gaat Jens heerlijk hard zeg. Benjamin ligt ook altijd helemaal in een deuk van klap eens in je handjes, al moet ik hem wel helpen met klappen enzo :D
    Ja heb ook al wel gemerkt dat Just Small vaak heel mooi valt bij hem! Dat van de bloesjes eronder doen is een goeie tip! Is het idd ook niet zo kaal rond de hals.
    Oooh spekbeentjes, heerlijk! :D Had hier gisteren een broek uit de kast getrokken, veel te wijd.. Pak een andere en de kwam amper om zijn pamperbillen heen, zo gek!
    Benjamin vind de box nog heerlijk, op de grond kruipt hij niet zo veel rond maar in de box gaat hij alle kanten op. Legde hem laatst van mij af in de box, ik ging zitten op de bank en hoor ineens 'oehoe!' vanuit de box, had meneer zich omgedraaid en keek nu mijn kant op, lol :D
    Hij pakte laatst ook al de rand van de box vast, en op de grond pakt hij ook de rand van de tafel vast enzo, hij wil steeds omhoog om te kijken wat daar boven allemaal is! Gaat snel!

4. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, hier idd ook altijd dat probleem met broeken en nu nog bij de oudsten. Scheelt dat het meisjes zijn, rokjes en jurkjes zitten veel beter :D

@ Eevie, leuk dat jullie misschien al voor een 2e gaan. Hopelijk gaat het dit x wat makkelijker. Wij zijn voor een 2e gegaan toen Lisa 10 maanden was. (Ze schelen nu dus 19 maanden ;))

@ Jewe, een 3e is zooooo leuk!!! Noa maakt ons gezinnetje echt helemaal compleet <3

Hier slaat de lactulose gelukkig goed aan. Poepen doet dr nog wel erg pijn, maar het lukt nu tenminste wel ;) Vanavond beginnen met een paar hapjes groente!
    Verder is ze weer onwijs verkouden, arm moppie.

5. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @diddle, ook al verkouden. Hier is Jens ook weer snot verkouden. Vanmorgen zat het snot gewoon in zijn haar vast geplakt en op zijn gezicht gekoekt toen hij wakker werd. Zo sneu om te zien (en toch ook wel een beetje grappig)

Fijn dat de lactulose wat helpt in welk geval.

6. Blays

Blays Niet meer actief

Haha dat had Benjamin ook toen hij verkouden was! haalde ik hem uit bed, hele gezicht onder de snot, zei ik: Goeiemorgen snottiemonster! :D Lag hij helemaal in een deuk :D

Ooh ja al die leuke jurkjes en rokjes en leggings, ideaal en zo leuk! :D

Fijn dat de lactulose helpt!

Vandaag voor het eerst even alleen geweest! Benjamin was bij de opvang, zit in hetzelfde gebouw maar vond het stiekem toch wel spannend. Maar hij heeft zich goed vermaakt volgens die vrouw. Niet gehuild, zelfs nog ff geslapen en was veel te druk met de andere kindjes om ff te eten haha
    Na de tijd in stad de schade weer ingehaald, 2 boterhammen en een pot fruit op :D
    En ik heb me (ondanks het steeds stiekem naar binnen gluren hihi) ook goed vermaakt! Wel weer ff lekker om mezelf te kunnen zijn en onder de mensen te zijn zonder zorg te hebben over flesjes, fruit, slaapjes, humeur etc.
    Vrijdag gaan we zwemmen, kijk er wel naar uit :D

7. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Klinkt goed Joyce, en zwemmen ga je samen doen toch?

8. Blays

Blays Niet meer actief

Zwemmen mag samen, maar is eigenlijk alleen. Maar als ik wil mag mini gewoon mee :) Lijkt me wel heel leuk!

Hoop alleen dat het morgen wel beter gaat, hij is nu de hele dag aan het huilen en wil alleen maar bij mama hangen :(
    Denk dat hij last heeft van tandjes, heeft ook rode billen, rode wangen en eet weinig, stopt steeds halverwege en begint dan weer te huilen, kauwt overal op en kwijlt als een malle.

9. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce: Het klinkt idd als tandjes, arme schat! Misschien dat het zwemmen hem een beetje afleiding kan geven!

Jewe: Hier ook weer lekkere snottebellen, zo vies.. Hij moet regelmatig s morgens ook de douche onder omdat ik het niet schoon gepoetst krijg..

Hier gaat het zijn gangetje..
    Jaymee doet pogingen tot kruipen, en word woest als het hem niet lukt!
    Djayson is afgelopen woensdag 4 geworden en zit dd vanaf gisteren hele dag op de basisschool :D

10. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, wel leuk he die hele nieuwe fase van school erbij!
    Ik stond net al voor de 4e x deze week voor niks bij school, mevrouw heeft het zo druk met al dr speel/eetafspraakjes ;)

@ Joyce, Arme Benji, klinkt wel als tandjes idd.
    Nog samen gezwommen of niet?

11. Blays

Blays Niet meer actief

Meneer sliep toen ik met hem wilde zwemmen! Hahaha monster!
    Hij heeft het goed gedaan weer bij de opvang, wel gejammerd maar de kindjes boden hem troost, zo lief! Een kindje van een jaar of 3 gaf hem zelfs zijn fruithapje :D Echt schattig :D

Heh bah al die zieke kindjes toch :( Benjamin niest alleen zo af en toe gelukkig.

Hahaha leuk Diddle, zo'n druk dametje :D

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Didl: Ja zeker leuk! Vanmiddag had hij ook weekafsluiting, zo leuk! Hij deed niet mee ditmaal, maar toch zo lief als hij dan mij ziet, heel hard zwaaien hihi.. Ook is hij onwijs veel gaan eten sinds hij op school zit, niet normaal! Net een bouwvakker hahaha..

Joyce: Wat fijn dat B het goed doet op de opvang! En jammeren herken ik hier ook wel een btje hoor, maar ach hoort er bij hihi..

Zo vandaag alle boodschappen gehaald voor Djayson zijn feestje morgen! Alleen nog de taart halen morgen :D

Ook heb ik het voorzitje op de fiets gemaakt :) Hij mocht van het CB mee fietsen, zolang ik geen uren ga fietsen.. Nou dat was ik ook zeker niet van plan! Begin met stukjes naar de gastouder, dat is hooguit 5 min, zonder hobbels en bobbels ;)
    Zodra ik merk dat hij nog niet goed zit erin, stop ik direct en laat ik het nog even..

13. Blays

Blays Niet meer actief

Aah lief dat zwaaien Nanni! :D
    Ja ben super blij dat hij het zo goed doet, en dat voor een eerste keer een ergens anders.
    Hihi hoort erbij ja, mopper de mopper :D

Ooh en Benjamin is nu ook snotverkouden :( Het water loopt hem gewoon uit zijn neusje zo zielig. Moest vannacht 7 keer echt een dik stuk voor zijn neusgaatjes weghalen omdat het helemaal dicht zat en hij geen adem kon halen door zijn neusje :(

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; sneu he als ze verkouden zijn en moeite hebben met ademhalen! Hier is het 2-3 weken na de AB ook weer terug gekomen en niet meer weg geweest.. Heb tegen de huisarts al gezegd dat ik niet net zoals bij Djayson wacht tot 2,5 jaar met het eruit haleb van de amandelen :) Zodra het mag, gaat het eruit:)

Djayson is een beetje hyper, er komt visite vandaag!
    Zijn taart hebben we net opgehaald, hij heeft een "betonmolen" taart zoals hij het zelf noemt hihi

Bekijk bijlage 303524

Jaymee heeft vanacht heerlijk liggen slapen :D Vanmorgen niet zo lang, maar dat is laatste week de hele tijd.. Daardoor ligt hij nu wel weer lekker op bed hihi..

15. Blays

Blays Niet meer actief

Oh echt wel Nanni!
    Pfff vervelend zeg, hoop dat hij er dan gelijk geen last meer van heeft!

Hihi wat lief! :D En leuke taart hoor!

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goede avond allemaal,

Tand nummer 8 is er hier nu ook door :D Pfff nog geen 8 maanden en 8 tanden hihi..
    Verder lijkt het erop dat hij meer wil qua ontwikkelen.. Hij gaat steeds meer op handen en knieën zitten en probeerd vooruit te komen.. Ook wil hij nu als hij op zijn buik ligt en ik zit ervoor perse mijn handen pakken en probeert hij zich ook echt op te trekken.. Vanavond kwam hij tot op zijn knietjes:D

Hij is vandaag alleen maar aan het lachen geweest zei manlief.. Lachen en kletsen.. Hierdoor weinig geslapen, maar ach als hij gezellig is hihi.. (Wel geregeld geprobeerd of hij wilde slapen, maar lag dan gewoon te spelen en kletsen in bed)

Qua eten is en blijft hij een "vreetzakje"..
    Hij wil het liefste alles eten wat wij ook eten en anders word hij woest.. Dus als wij wat anders eten, dan krijgt hij er ook altijd iets van :)

17. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Klinkt gewoon als een heerlijk ventje Nanni!
    Wat gaat ie hard he!

Noa komt nogsteeds niet verder als "vliegen" en een beetje achteruit schuiven. Morgen naar CB, ben heel benieuwd!
    Groente eten gaat goed nu, niet meer verstopt. Zit wel pas op 50 gram en nogsteeds lactulose, bouw het heel langzaam op, nu eerst verschiilende groentes proberen.

18. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Diddl: Wat fijn dat de groente nu beter gaat! Die 50 gram word vanzelf meer!
    Jaymee deed vorige week ook niet veel meer dan "vliegen" hoor, maar ineens lijkt het hard te gaan..

19. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hmmm, er is nog hoop dus dat ze zich normaal gaat ontwikkelen ;)

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahahaha ach wat is normaal he ;)

ik vind het wel leuk om te zien die verschillen in kinderen. Op mijn werk zie ik natuurlijk ook een hoop baby's, waarbij de 1 al los loopt met 10 maanden, kan de ander met 10 maanden "alleen" nog maar rollen.. En dan met 2 jaar zie je totaal geen verschil meer..

Deel Deze Pagina