Jewe: Wat lijkt mij dat leuk om te zien! Ik vond je foto's zo schattig! Voetje naar binnen heeft djayson ook erg gehad! en moet zeggen hij heeft het nu nog steeds! Fysio gehad ervoor, maar er valt weinig aan te doen, hij heeft er ook geen last van! Jaymee heeft het ook iets.. Hier komt het waarschijnlijk bij beide door het buikslapen in combi met hypermobiliteit! Joyce: Lief om te zien he op handen en knietjes! Jaymee doet het ook onwijs veel! Hier gaat het weer goed gelukkig! Sinds dinsdag geen diarree meer gelukkig! Eten gaat sinds vandaag ook weer goed (alleen niet veel avond eten omdat hij lag te slapen en eigenlijk gewoon weer verder wilde slapen) Ook Jaymee zit heel veel op handen en knietjes.. Vandaag ging zijn linkerarm hierbij omhoog en probeerde hij wat vooruit te komen.. Ik ben benieuwd hoe lang het nog duurt voordat hij vooruit gaat komen! Alles boven hem word ook interessanter, op de tafel kijken, op Djayson zijn stoeltjes kijken.. Armpjes rijken wel al naar boven
Wat gaaf Nanni!! Benjamin kwam gisteren ook 1 stap vooruit! Toen ging hij weer in de achteruit haha Hij was vandaag weer op de opvang, veel te druk met spelen om te slapen. Hij was zo moe, we waren de straat nog niet uit of meneer sliep al haha
@joyce, dan zal tandje 2 ook wel snel volgen onderin. Hier staan tandje 3 en 4 op door komen. Ik voel de puntjes maar ze willen maar niet door het tandvlees komen.
Joyce; Jeeej een tandje! Jewe: zijn ze inmiddels wel door nu ? Hier gaat alles goed.. Jaymee is wat huileriger, slaapt wat "moeilijker" en wil wat meer vermaakt worden... Dit kwam me erg bekend voor, en heb het oei ik groei boek gepakt, en idd een sprong hihi.. Hij probeerd te kruipen, probeerd te zitten het lukt hem gewoon alleen nog niet.. Maar komt vanzelf wel! Ondertussen kwijlt en poept hij weer zure luiers.. Ook zitten zijn vinger heel veel in zijn mond.. Het lijkt heel erg sterk op doorkomende kiezen Het weekend bij mijn ouders geweest.. Leon heeft 1 steenstrippenmuur verwijderd, jeetje wat een licht hebben we nu al in huis! Nu de openhaard (nep ding ingebouwd) en de andere muur nog en dan heb ik ineens een groot licht huis haha.. Djayson heeft zondag gekart in een duo kart! Hij vond het erg spannend, maar heeft het wel gedaan! Mijn broer reed heel voorzichtig met hem Ben super trots op hem!
@ Joyce, 1e tandje!!! Hier nog geen tand te bekennen. @ Nanni, zag de fotos, erg stoer! En wat goed van Jaymee dat hij voorruit kwam met kruipen. Nu fijn in een sprong
@nanni, nee ze zijn nog steeds niet door. Het zijn nu twee dikke bijbels en je voelt de randjes in het tandvlees. Hij heeft wel iets nieuws sinds van de week zwaait hij naar iedereen en zegt dan dada. Haha zo grappig. @diddlemouse, hoe gaat het nu met eten en de verstoppingen?
@ Jewe, ahh wat schattig!! Eten gaat goed! Ze eet sinds deze week een heel 6 maanden potje (vers wilt ze niet ) en toetje en smiddags een boterham. Poepen doet op het moment wel pijn (krijsen) maar het gaat wel en verder geen last ervan, alleen op het moment zelf dus.
@Jewe, hoop het! Tot nu toe nog niet veel te zien onderin, maar hij huilde gisteravond alweer zo erg als met dat eerste tandje dus wie weet.. Aaah wat lief dat zwaaien! Wat een schatje ook. @Nanni, zag de foto's van het karten, heel erg gaaf! En heerlijk in een sprong, ook al bijna kruipen en misschien kiezen! Alles tegelijk! @Diddle, Oooh ook al lekker aan het eten dus! Het poepen wordt misschien nog wel makkelijker, haar darmpjes moeten ook wennen natuurlijk. En hier ook nog potjes hoor! Heb laatst wel vers avondeten geprobeerd maar dat moest hij ook niet haha. Ach dat komt ook vanzelf wel! @Hier, kruipen gaat steeds beter, arme knietjes glijden alleen steeds weg door de gladde vloer dus hij sleept zichzelf nu vooruit de kamer door haha
@joyce, ach als het maar vooruit komt. Techniek is niet belangrijk Haha. Ik heb zelf vroeger nooit gekropen ik verplaatste mezelf doe op mijn kont naar voren te schuiven. @nanni, zag de foto's ja van het karten. Volgens mij zou Tygo dat ook helemaal geweldig vinden. Waar dat betreft is het ook echt een jongen: auto's en racen vind hij helemaal geweldig om te zien dus hou me hart nu al vast voor als hij straks 18 is. Hier vanmiddag mijn oude winkeltje van zolder gehaald. Mijn vader en moeder hebben die ooit voor mij gemaakt. Heb er vroeger ook heel veel mee gespeeld zo geweldig vond ik dat ding en nu ga ik hem op knappen voor Tygo en Jens. Had hem al wel even in elkaar gezet voor Tygo en ook al is hij nu nog stuurstok roze Tygo vind hen helemaal geweldig. Zo leuk om te zien. Het is wel een groot ding maar in mijn herinnering was hij nog groter Haha maar toen was ik zelf nog klein natuurlijk.
Jewe: Ik zag hem op de foto, zo schattig! Ben benieuwd hoe hij eruit ziet na een opknap beurt! Joyce: Wat ene lief filmpje! En idd hij komt toch vooruit! Djayson begon toen ook zo, rupsen noemde ze het op het CB hihi.. Jaymee komt sinds vanmiddag ook echt vooruit.. Alleen het ziet er echt heel lomp uit Zijn ene knie gaat half onder zijn lichaam, zijn andere gestrekt, armen half onder zijn lichaam en dan duwt hij zich vooruit haha.. Filmen lukte niet, hond liep er telkens voor toen ik wilde filmen hihi.. Verder word zijn tandvlees onderin breder en er komt een bobbel op, dus denk toch echt een kies.. Al zal het wel even duren eer hij door is.. Maandag had ik het mijn zwangere collega over hoeveel weken zij nog moet, wij rekenen nog 15 weken.. Ik denken, shoot, ze is 9 juni uitgerekend (dat wist ik!) neeeeeeeeee dat houdt in dat Jaymee over 15 weken alweer 1 word.. Het klinkt echt zo kort 15 weken
@Jewe, haha nee die techniek komt nog wel! En anders heeft ie straks dikke spierballen hahaha Ooh dat ziet er ook altijd schattig uit op de billen hihi Heb je foto net gezien op Facebook, wat een leuk winkeltje! Gaan ze zeker heel veel plezier mee beleven! @Nanni, hihi dankje! Hij had de hele kamer al doorgeschoven haha Hahaha lekker jong! Ooh dat klinkt inderdaad al heel erg snel Wat vliegt de tijd he!
@nanni, ja niet normaal hé zo snel als het gaat. Had het laatst toen ik de vakantie aan het boeken was. Ik moest op geven hoe oud de kinderen waren op het moment dat we daar waren en we gaan in juli dus dan is hij al 1 geworden. Had echt zoiets van wow 1alweer. @joyce, super schattig filmpje. Morgen ga ik gezellig naar de huishoud beurs en de 9 mannen beurs. Mijn zusje, zwager en manlief gaan mee. Oh en manlief is ook om voor een derde kindje. Wil nog wel even wachten tot Jens een jaar is ongeveer. Dus ik ben helemaal blij.
Jeetje 15 (hier dan 16) weken dat klinkt idd wel heel snel, poeh... Poepen zal hopelijk idd nog beter gaan, dan kan ik ook met de lactulose stoppen. Ze krijgt nu dus ook brood, ook lekker om te poepen Potjes idd verder niks mis mee, maar mee eten zou iig een stuk goedkoper zijn @ Joyce, leuk filmpje idd, zo komt Noa hier ook vooruit idd! Kruipen of echt tijgeren kan ze niet maar ze kan echt overal bij! @ Jewe, super leuk zeg dat winkeltje zeker omdat het nog van jezelf geweest is. Hier een keukentje vd ikea en daar spelen ze echt heel veel mee (vooral Lot)
Dat houten keukentje van ikea bedoel je? Die is leuk ja. Tygo was daar laatst in de ikea mee aan het spelen. Vind hem er leuk uit zien niet zo hysterisch als die plastic dingen. Tygo heeft er een van tefal of zo iets. Lelijk ding.