BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hey dames, ik lees heel actief mee, heb alleen nog geen tijd genkmen om te schrijven.

Wat gaaf he, al die ontwikkelingen?! Knap als ze kunnen kruipen, vind dat echt super om te zien. J kruipt sinds een week of 3, maar sinds een week echt heel goed en bewust. Tandjes heeft ze nog niet, al zit ze nu wel veel met haar handen in haar mond. Vraag me af wanneer ze komen!

En Jewe voor n derde? Superleuk!!

Wij hebben vandaag de eerste IUI voor een 2e kindje gehad. Ging allemaal goed, heb nu alleen wel last van m'n buik. Maar goed, ik zit weer op t wachtbankje. Afgestoft en al, want dat wachten tot ik kan testen is al weer 1,5 jaar geleden!!

Verder druk druk druk.
    Ik lees t allemaal, denk aan jullie hoor!
    Xx

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @eevie, spannende tijden weer voor jullie dus. Ik duim voor je.

3. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Hoi!
    Ook ik lees alles mee:) fijn dat alles goed gaat.
    Over 14 weken wordt N al 1 dus! Wow!
    Maar is nadenken hoe we die dag gaan invullen.
    Is op zondag zag ik.

Jewe leuk zeg een 3e!

Eevie spannend zeg! Duurde de 1e lang dat jullie al begonnen zijn?

Tanden. 2 onder 4 boven staan en bezig met nog wat maar nog niet te zien.

Verplaatsen. n kruipt niet. Ze rolt en als ze een andere kant op wil draait ze om d'r as op de buik. Achteruit schuiven lukt ook dan duwd ze zich naar achteren.

Kletsen. N zegt nu een paar woordjes. Papa (heel de dag door en als iets leuk is)
    Mama ( als ze verdriet heeft of moe os)
    Hamp ( is de lamp)
    Woes ( is de poes)
    En verder is ze heel de dag aan het kletsen. Met reeksen als daddaiiiididiid en dan heel hard.

Zitten gaat sinds 2 weken zonder omvallen maar het lukt nog niet om zelf te gaan zitten.

Ze is wel wat afgevallen. Oorontsteking en griep gehad.

Hier heb ik buikgriep:( spugen is gelukkig wel over. Maar vandaag is N bij opa en oma dus kan ik ff bijkomen.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @lin, fijn dat alles goed gaat met jullie. Nou ja goed op je buikgriep na dan. Hopelijk is die snel over. Beterschap.

5. Blays

Blays Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met jullie dames!

@Jewe, wat leuk een derde! Heel gaaf!
    Hier houden we het helaas maar bij 1.. Manlief wordt er steeds steevaster in, hij wil die hele babyperiode niet nog eens overnieuw doen, hij vind het nu een beetje leuk eindelijk nu Benjamin een beetje vooruit komt en rondloopt in zijn loopstoeltje. Hij doet nu ook eindelijk wat meer met Benjamin.
    Hij kwam van de week zelfs al naar me toe dat hij er wel een knoop in wilde laten leggen :O
    Misschien dat hij het over een paar jaar wel mist ;) haha

6. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
  7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik dacht ook aan haar, had haar n PB gestuurd. Wist t als eerste! :p Vind t heel fijn voor d'r. Hoop dat t goed gaat!!

@Lin; voor J zijn we bijna 2,5 jaar bezig geweest, waarvan 12 rondes hormonen. We waren wel bij de eerste IUI zwanger! Was de 9e maand hormonen spuiten. Vandaar dat we er vroeg weer voor gaan. De gyn vond dat we maar meteen IUI moesten doen, omdat dat werkte! :D Aan de ene kant heel spannend, aan de andere kant ben ik zo veel minder zenuwachtig!

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eevie: Wat een spannende tijd weer! Hopen dat het snel lukt!

Joyce: Lijkt me lastig als je vriend zo standvastigd is en blijft.. Misschien als B wat ouder is, dat hij het toch wel leuk vind, alleen de babytijd niet..

Lin: Wat vervelend ziek zijn! Wat ene klets majoor heb je gezellig hoor! Hier is het nu papa, mama heel soms, happuh en verder heel veel klanken hihi

Zo lekker weekend hihi, ben zo blij dat ik toen de keuze heb gemaakt om naar 3 dagen tegaan ipv de 4 dagen! Kom nu beter aan dingen toe, en ook is het lichamelijk veel beter vol te houden (chronische heup klachten)

Djayson heeft nu vakantie, alleen hij snapt het niet haha.. Mama gaan we nu naar een vakantie huisje? Ik heb vakantie toch hihi..

Jaymee gaat steeds makkelijker vooruit :D Tandvlees word breder en dikker hihi.. Hij lijkt er nog niet heel veel last van te hebben gelukkig! Ondanks dat kiezen meer pijn doen!

Jullie nog plannen aankomend weekend?
    Ik ga zaterdag met Djayson naar de Ahoy, kidsplanet is daar.. Allemaal optredens (ralf mackenbach, djumbo enz) en bob de bouwer en dora zijn er ook :D Verder zijn er omheen ook een hoop dingen te doen! En dat allemaal voor 8 euro voor 4 kaartjes haha, leve vakantieveilingen...

9. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Eevie. Zo dat is inderdaad een lange tijd. n familielid van me voor nr 1 ook 1,5jr bezig zijn geweest (geen eisprong) die dacht joh we beginnen na de zomer weer met zh.. Was vorige zomer. Maar spontaan zwanger en over 4 weken uitgerekend. Was wel n soort wonder ook het zh staat voor n raadsel.
    Hopelijk hoeven jullie nu minder geduld te hebben. Hoeveel pogingen heb je dan? Of is d'r geen limiet?

Plannen. Ik moest werken en had voor morgen eters za eigenlijk nog n verjaardag. Maar heb alles geannuleerd.

Voel me wel al iets beter maar ben nog niet beter.

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Goedemorgen!

Lin: ben je alweer beter?

Hier een "rustige" zondag!
    Djayson is net opgehaald door mijn zusje en zwager, die gaan naar Blijdorp :D
    Jaymee ligt te slapen, ik heb net stofgezogen en gedweild en hang ff op de bank.. De wasjes draaien :D

Gisteren met Djayson naar Kidsplanet geweest in Ahoy.. Wat een aanfluiting!! Eigen eten en drinken mocht al niet mee, ik had snel schone kleren enzo bovenin me tas gegooid en het was goed haha.. Vriendin zei gewoon dat haar zoontje suikerziekte had en daarom speciale limonade had :p :)
    Daarna door naar de speelweide, jawel 4 luchtkussen met rijen van 30 min wachttijd en dan mocht je 2 minuten springen.. Nou gene luchtkussen dus.. Iets verder kon je schmincken, wederom een rij van ruim een uur! Ze waren maar met zijn 4-en aan het schmincken.
    In de zaal zouden er 4 kindervakken zijn, waar wij als ouders omheen mochten staan of bij ke kind zitten.. Nou ik kan je vertellen, er zat helemaal niemand dus je zag gewoon echt niks!! En druk gewoon niet normaal!!!! Hutje mutje staan als je voor het podium wilde staan!
    Wij zijn maar aan de zijkant gaan staan en hebben alles bekeken vanaf en groot scherm.. Oke het was bij de wc's en het rook wel maar liever een luchtje dan mijn kind kwijt!!
    Wc's moest je ook voor betalen :(
    Als je kind kwijt was kon je die halen vooraan, ze hadden een bordje gemaakt : gevonden kinderen , hoe verzinnen ze het.. En echt waar toen ik er langs liep was het daar dus onwijs druk met kids, zeker wel 20!!
    Nee dit was 1x en nooit meer!

Djayson vond het wel leuk, maar goed die vind muziek altijd wel leuk! We zijn als afsluiting naar de MC geweest en dat is al snel goed haha..

Jaymee gaat lekker, hij heeft er nu alleen een handje van om s nachts een uur te gaan liggen kletsen in bed.. Of hij nou wakker word van Leon die eruit gaat omdat hij moet werken???
    Verder is hij wel vrolijk en vreet erop los haha..

11. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @nanni, dat doet Jens dus ook. Meestal rond een uur of 5 begint hij heel wakker te kletsen en te doen in bed. Ga er niet naar toe want hij huilt niet en na een uurtje of zo is het weer stil en slaapt hij weer. Maar je wordt er toch wakker van.

12. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Meestal loopt leon er ff heen voor een speentje, maar leon is er dan toch uit omdat hij moet werken..
    Volgens mij komt het ook wel doordat ze nu ineens zo snel ontwikkelen

13. lin2011

lin2011 Fanatiek lid

22 aug 2011
    3.321
    0
    36
    Jammer Nani dat t niet zo geweldig was.
    Ja een echte kletskous is ze sinds gisteren zegt ze tegen alles en iedereen papa en mama. En ze roept nu als ze wakker is papa of mama. Heel grappig.
    Ow smorgens kletsen deed N ook.

Ze slaapt nu ook eindelijk weer t klokje rond. Heb 6 weken gehad dat ze tussen 1-4 wilde drinken. Iedereen zei niet geven daar went ze aan. Nou dan bleef ik heel de nacht bezig gaf extra water erbij en ze sliep weer door. Nu is het ook over. Zou de 8maanden sprong geweest kunnen zijn las ik.

Ziek. Ja t gaat beter ben wel heel moe. Komt door m'n b12 ik mag even geen shots meer omdat ze onderzoek gaan doen. Griepje 2 dit jaar dus ook weer gehad. Meld me vanavond of morgen beter.
    M'n vriend ligt nu gevloerd dus gezellig..

Jullie een leuk weekend gehad?

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ff ego hoor..

Jaymee is alweer ziek 😒 hoesten, snotteren, ontstoken ogen, koorts, huilt bijna 20 uur per dag.. Zelfs bij ons in bed slapen werkt niet.. Door het huilen heeft hij bijna geen stem meer.. Ook lijkt hij wat benauwd.. Zijn maar begonnen met puffen, neus druppels en zetpillen.. Ik word er een btje moedeloos van, rollen van het 1 in het ander..

15. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, spannend zeg, hoplijk is het snel raak voor jullie.

@ Joyce, hopelijk trekt manlief later toch nog bij. Lijkt me heel moeilijk anders als je daar niet gelijk in staat.

@ Nanni, jammer zeg dat kidsplanet zo tegen viel!
    Arme Jaymee zo ziek. Lastig als je hem echt niet stil krijgt.

Noa slaapt sinds 3 dagen eindelijk de hele nacht in dr eigen bedje. Vanacht wel van 4 tot 5 wakker geweest maar dat is niks met hoe het was ;)

16. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Didl; wat fijn dat ze nu in haar eigen bedje slaapt!

Hier nog steeds een zieke Jaymee.. Zo maar weer eens langs de huisarts en gelijk vragen wanneer mijn abbonement daar verloopt want ben nu wel genoeg geweest pffff..
    Leon heeft gister avond gerend naar zijn kamer, hij bleef hangen in zijn hoest, dus opgepakt en rechtop gehouden en toen spoog hij onwijs veel slijm..

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Maar goed dat ik ben gegaan! Hij heeft een dubbele longontsteking :(
    Nu een AB kuur gehad, en hij mag de pufjes die ik al had ook gebruiken als hij het nodig heeft.. Voor zijn oogjes een zalf gehad..

18. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Nanni, ook schrikken met al dat slijm zeg! Bah!
    Zag het idd op fb van zn longontsteking, arm mannetje. Gaat het al wat beter vandaag?

19. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik heb het idee dat het hoesten nog niet beter gaat, hij piept ook nog wel erg vind ik :(
    Koorts is wel weg gelukkig :D
    Verder slaapt hij extreem veel, wel tussendoor wakker omdat hij moet hoesten en dan zijn speentje wil..
    Ik denk dat hij vandaag totaal 4 uurtjes wakker is geweest..

20. Blays

Blays Niet meer actief

Arme Jaymee :( Hele super dikke knuffel van Benji en mij!

Eng ook met dat slijm en dat hij erin bleef.
    Hoop echt dat hij snel opknapt, hij is nu wel genoeg ziek geweest!

Benjamin hoest ook veel, en laatst heeft hij al zijn melk erdoor weer uitgespuugd, en net toen hij eindelijk weer melk wilde! Zo zielig! Hij wil al een tijdje geen melk meer, en nu ineens dronk hij zo goed! En toen hoesten en alles kwam weer omhoog, gelijk in paniek :( Verder hoest hij ook wel eens wat slijm op, soms verslikt hij zich dan ofzo, begint ineens te piepen naar adem. Heb hem al geleerd dan zijn armpjes omhoog te doen :D Doet hij zelf al als ik zeg armpjes..!! en dan gaat het vaak beter hihi :D

Verder komt hij nu echt snel vooruit! Het knietjes werk gaat ook steeds beter! Hij stapt al lekker met zijn handjes en zet zich af met zijn teentjes en drukt soms al 1 knietje onder zich om zich zo af te zetten :D

Deel Deze Pagina