Hi meiden, Heb weer wat gelezen. En zie dat er al wat kleintjes kruipen, woordjes zeggen en gaan staan of een poging doen tot en tandennnn. Alles wat ik net genoemd heb doet Reece nog niet en heeft ook nog geen tanden, niet eens 1 op komst eigenlijk. Ik ben net sinds een week dan de nachtfles af, dus mijn kleine vent is wat traag. Ik ga niet meer beloven dat ik snel weer kom kijken, want kan het gewoon niet waarmaken. Het is te druk met die 2. Iedereen fijne zondag....
@ Joyce, idd als ze moe wordt gaat het spelen helemaal niet meer zo lekker. Maar wij zijn natuurlijk ook veel onderweg ivm 4 x per dag naar school. Dus als ze dan lekker wakker is heeft ze ook niet altijd de mogelijkheid te spelen. En in het weekend merk je dan dat ze het lastig vind veel thuis te zijn. Hier vandaag ook naar het CB geweest. Mn moppie is alweer 72 cm en weegt 7675. Heel netjes dus. Wat een verschil weer met Lot die was met 18 maanden pas 72 cm en net 7 kilo
Didl: Dat herken ik wel hoor, 4x per dag naar school, en maar mee "sleuren", uit bed halen als ze wel slapen enzo.. Wat een mooie gewichten hebben jullie kleintjes.. Jaymee is dan maar een "dikkertje" hahahaha Hier gaat het goed met Jaymee Hij gaat nu overal staan, en het lijkt erop dat hij zijn voetje al steeds beter neer zet. Heb wel de fysio gebeld om het daar te laten zien.. Verder eet en slaapt hij veel De triptrap stoel is nu zilver, echt gaaf. Collega gaat een plastic kussentje voor me maken.. Helaas is nu Djayson wel ziek Hoge koorts, en veel slapen, het arme schaap. We blijven lekker aan de gang zo (heb te hard geroepen dat djayson niet ziek was geweest)
@Diddle, heeft ze een speeltje voor onderweg? Benjamin heeft altijd een knuffeltje mee (kan niet zonder haha) en een boxspeeltje, Sir Prance A Lot van Amaze. Als ik lang/veel onderweg ben geef ik hem soms dat paardje en speelt hij daar mee. Het is ook altijd weer wennen ja als je in het weekend dan veel thuis bent, maar dat komt wel. Benjamin moet juist wennen op het kdv. Daar is hij de hele ochtend wakker omdat er zo veel kindjes zijn en hij kruipt alle oudere kinderen steeds achterna om mee te spelen hihi. Als we dan buiten zijn om terug naar huis te gaan is hij k.o. hahaha thuis slaapt hij namelijk normaal van 9-11! Oh ze is lekker gegroeid! Mooi! En wat een verschil inderdaad zeg. @Nanni, snelle Jaymee, al overal gaan staan! En gaaf een zilveren Tripp Trapp! Beterschap met Djayson, zo sneu zo ziek @Hier, ook bij de het CB geweest, Benji was 69,5 cm en 7870 gram. Volgens haar veeeel te klein en nog veeeel meer te mager, 'hij krijgt vast niet genoeg binnen'. Toen vroeg ze wat hij at en zei ze dat hij veel te veel fruit en brood at, en ze noemde hem daarom een vreetzak! Nou ja, eerst zeggen dat hij eigenlijk meer moet eten, en hem daarna een vreetzak noemen En ze vroeg of hij al kon rollen? Hahaha eh ja vanaf 3 maand al En hij kruipt ook en staat al langs de bank en tafel als je hem neerzet en op de bank klimt hij zelf al omhoog Ach, hij is 3cm gegroeid en een kilo aangekomen, en mentaal super gegroeid van niet zelf kunnen zitten naar dit allemaal, ik zeg netjes
@joyce, ach welk kind groeit zijn eigen lijntje en zolang hij lekker in zijn velletje zit en hij doet het verder goed dan is het toch prima. Te veel brood en fruit kunnen ze mee bedoelen dat hij teveel fruit suikers en koolhydraten binnen krijgt. @diddle, ook weer gekeurd bij het cb. Jens hoeft 6 mei pas. Als ik de lengtes en gewichten hier zo lees dan is Jens groot en zwaar Haha.
@ Joyce, raar mens op jou CB, zoals je ziet zo Noa weegt Noa nog minder maar is wel langer. Allebei prima hoor. Noa heeft wel speeltjes voor onderweg maar meestal ligt ze in de macicosi en pak ik dr lekker in, veels te koud buiten! En ze verveeld zich niet hoor, ze vind het juist heerlijk lekker op pad te zijn. @ Nanni, ja best lastig he met een schoolgaand kind erbij. Maarja het is niet anders.
@Jewe en Diddle, ja daarom! Hij doet het super en is lekker vrolijk dus ben blij zat Hij eet twee belegde boterhammen en 1,5-2 stuks fruit. Hij is gek op brood en fruit!
Nee meer geef ik ook niet hoor. Soms lijkt het alsof hij nog een boterham lust maar dat geef ik dan niet. Vind twee boterhammen zat haha. Fijn te weten dat hij toch gewoon 'normaal' eet! Het leek me ook al niet extreem veel ofzo Vanavond ID kaart bestellen voor Benjamin, kunnen we binnenkort eindelijk weer shoppen in Duitsland! We krijgen al bijna afkick verschijnselen hahaha
Wel fijn dat je zo dicht bij duitsland zit. Daar kun je veel dingen veel goedkoper krijgen als hier. Wij gaan meestal 1x per jaar met vrienden shoppen in duitsland. Erg gezellig altijd kom ook altijd met veel te veel thuis.
@Jewe, ja echt fijn! Gronau zit hier vrijwel om de hoek, wij gaan altijd naar Nordhorn lekker shoppen. Is klein stadje maar zo gezellig! En idd 1x per jaar ofzo naar Centro in Oberhausen is daar zo groot en dan gaan we ook naar Sea Life lekker een dagje weg! Haha ik had 1x een broek gehaald in Duitsland voor maar 1,80! @Diddle, dankje! @Hier, lekker ziek! Zo sneu, spuitluiers wat alleen maar water is, en stukjes eten die er zo weer uitkomen zoals ze erin gaan. Wil morgen toch even langs de huisarts omdat hij ook weinig drinkt nu en nogal futloos is. Hij wil niks, kan niet meer lachen en gaat aan je hangen maar wil toch weer niet maar ook weer niet weg pfff.. Hij slaapt ook erg slecht, wordt 6x per nacht wakker en om 3 uur is het feest dan is hij klaarwakker. Gilde vanavond ook weer de hele boel bij elkaar, hele dag al huilen maar vanavond was het echt erg. Toch maar zetpilletje gedaan en hij slaapt nu eindelijk na een week vrijwel gelijk zonder wakker worden of huilen! Hoop dat hij vannacht lekker doorslaapt, even wat slaap inhalen van de afgelopen week misschien dat er dan weer een lachje vanaf kan. Ben donderdag wel voor het eerst met hem op de fiets geweest! Was heel leuk hihi daarna lekker in het karretje boodschapjes doen en op de fiets weer terug. Hij vond het ook wel leuk, op de wind na haha. Op de weg hier naar de straat liggen allemaal scheve klinkers, en hij zat daar steeds aaaaahhh te zeggen zodat hij dan trillend stemmetje heeft hahaha doet hij altijd bij hobbelweggetjes
Wat is het rustig hier!! Benjamin is eindelijk beter te pas, krijgt zijn streken ook weer terug Drinkt ook gelukkig meer, allebei de flesjes gaan helemaal leeg! Hij zat op het randje van uitdrogen dus ben blij dat hij het nu beter doet. Druk weekend voor de boeg, gaan beide dagen op kraamvisite! Manlief is maandag ook lekker vrij dus toch nog even een dagje met zijn drietjes
Hallo! Sorry dat ik hier niet zoveel getypt heb, maar mijn laptop was gecrashed en heb een week alles met mijn foon "moeten" doen.. Joycel; Fijn dat Benj zich weer lekkerder voelt! Gelukkig net niet uitgedroogd.. Wat kan je je zorgen maken dan he om zo een kleintje.. Hier gaat alles zijn gangetje.. Jaymee is echt een ondernemend babytje, kruipt overal heen en wil overal aan staan en is dus nergens bang voor! Moet hem echt goed in de gaten houden want hij klimt zo de trap op als ik hem niet weg zou halen.. Traphekje gaan we maar weer opzoeken hihi.. Verder eet en slaapt hij over het algemeen goed Djayson is een eigenwijze kleuter die zijn oren zo nu en dan uit zet Maar hij is nog steeds gek op Jaymee!
Ooh hij is weer lekker ondeugend! Meneer heeft nergens meer last van hoor hahaha Ja maakte me echt zorgen pff, hij dronk maandag ineens nog maar 50cc over de hele dag! En eten wilde hij ook niet, ook geen fruit of toetje ben echt blij dat hij het nu weer goed doet! Heeft alleen net zijn fles weer niet leeg gedronken, maar dat deed hij hiervoor ook al niet dus hij is weer normaal bezig haha Jayme gaat ook al lekker snel zeg! Benjamin wil wel overal tegenaan klimmen maar durft het nog niet denk ik. Dan houd hij de bank vast en kijkt dan heel zielig mij aan van help mij mama haha of hij houd de tafel vast met 1 arm omhoog en zegt dan 'huuuuu' haha jaja huub huub.. barbatruuk! maar dat werkt niet Op de bank doet hij het trouwens wel, klimt hij gewoon tegen de leuning op om te staan! Hier kwa slaapjes nog maar 2 slaapjes van een uurtje, een van 10-11 en een van 15-16 ongeveer. Haha die oortjes he! Kindje van een vriendin van mij is nu een jaar en 2 maand en als hij niet luistert zegt ze: waar zijn jou oortjes? en dan pakt hij ook echt zijn oortjes vast hahaha
Fijn dat hij nu weer lekker ondeugend is! Zo hoort het ook hihi.. Ja Jaymee is ook echt een waaghals pffff.. Het ow zo rustige mannetje heeft een aardig karakter hihi.. Grappige is, dat je van Djayson denkt dat hij zo is, als je hem ziet, maar die is totaal niet zo! En Jaymee lijkt zo "simpel" maar ondertussen hihi.. Jaymee slaapt meestal 2x 2 uur, maar kan ook nog wel eens 3 x 1,5 uur zijn En dan om 19 uur is hij echt uitgeteld en valt gelijk in slaap..
Hoi, ik ben er weer even! Ik heb onwijs de griep gehad, ben echt een week ziek geweest. Na mij is J ook een dag of 4 ziek geweest en nu is Eevieman al sinds donderdag geveld... Gelukkig gaat t steeds beter, hopelijk is hij dinsdag echt weer beter. J kan zo goed kruipen nu, ze is echt snel! Ze loopt aan de salanganen rustig rond. Ze komt ook naar je toe als je d'r roept, zo lief! Ze is nu 69cm en 8 kilo, weet niet of ik dat al gezegd had. @Joyce, fijn dat Benjamin weer beter is. Slaapt hij altijd maar 2x een uur? En lekker op de fiets! Ik vind het nu nog te koud en we hebben nog geen fietsstoeltje. Welke hebben jullie?? Iemand tips waar we op moeten letten? @Nanni, een kleine waaghals en een eigenwijze kleuter daar, leuk! Lief Da ze zo gek op elkaar zijn. @Jewe, hoe is t met jouw mannen? @Diddl, en met jouw meiden? Is manlief al thuis? Gaat er al iemand weer voor een tweede, derde, vierde? Hier is m'n schildklier weer normaal, dus als ik weer ongesteld ben, gaan we weer proberen. Dat wordt dan de 2e IUI voor een broertje of zusje, dus ik vind het wel spannend!
eevie: spannend een aankomende iui Hier geen 3e meer.. Zou het leuk vinden, maar het kan lichamelijk gewoon echt niet.. De kans is dan groot dat ik in een rolstoel kom, en er niet meer uit kom.. Ik kan nu nog zo goed als alles doen, dus wij houden het er bij 2
@eevie, dat is wel een ziekenboeg geweest bij jou. Gelukkig gaat het weer beter. Leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan. Wij gaan voor een derde. Ik ben gestopt met de pil en dan zien we wel. Ik ga nu nog niks bij houden van cyclus of iets dergelijks. Het is nu 2x snel gegaan maar denk dat het nu langer zal duren ook aangezien ik in 9 maanden tijd maar 2 of 3x ongesteld ben geweest als je het zo al mag noemen. Fietsstoeltje wij hebben een yepp stoeltje. Omdat hij schok dempend is en een hoge rug hebben. 5 punts gordel en hij heeft een stuurtje voorop waarop je een slaaprol kunt zetten die van mij bleek vaak in slaap te vallen op de fiets Haha. @joyce, wat een schattige foto op fb van Benjamin met zijn konijnen oortjes Haha. @nanni, lekker slaap koppie. Jens slaapt meestal van 11 tot 12.30 en om 15 tot 16.30
@ Eevie, spannend!! Hier geen 4e meer hoor, voor ons is het goed zo. Allemaal ziek geweest dus bij jullie, hopelijk manlief ook snel weer helemaal beter. Ja, hier is manlief vd week weer thuisgekomen (en alsnog heel het paasweekend aan het werk ) Normaal slaapt Noa sochtends 1 a 1,5 uur en smiddgas 1 uurtje. De laatste dagen zit ze nogal overdwars in dr vel en slaapt ze wel wat meer (gelukkig want als ze wakker is is ze niet te genieten ) @ Nanni, jeetje, nee houden jullie het dan maar gewoon bij 2 hoor! @ Jewe, bij jullie ook spannend dus hoe snel het raak is dit x! Ik heb in het najaar een mama-fiets met bobike stoeltjes gekocht. Nog maar 2x even op gefietst maar als het nou eens mooier weer wordt ga ik ook lekker met ze op de fiets.