BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    fietsstoeltje: hier een bobike, ik zoek alleen nog een slaaprol.. Jaymee gaat geregeld mee op de fiets, met deze kou of in zijn skipak of in de dereyn voetenzak die ik laatst heb gekocht.. Hij vind het super leuk

2. Blays

Blays Niet meer actief

Hier ook nog maar 1x op de fiets geweest hoor haha vind dat ook nog niks met die kou.

Heb trouwens een Polisport zitje met windscherm.

Haha ja lief he die oortjes :D Hij hield ze ook de hele dag op, de mafferd!

Hier geen tweede, lijkt mij hartstikke leuk hoor en misschien komt het nog wel maar manlief moet het ook willen natuurlijk. En die ziet het nog steeds niet zitten.

Monster is alweer wakker, half uurtje geslapen :S

Leuk zo'n schoonmoeder die wil dat je op visite komt terwijl zij ziek is (zonder dat te zeggen, kreeg ik daar te horen), en Benji net beter. Nu is hij weer ziekig. Hele tijd hoesten, snotverkouden en vanochtend alweer gespuugd. Bah baal daar zo van. Wat schoonmoeders wil, dat moet anders is er ruzie en is het mijn schuld. En nu zit ik weer met een ziek kindje. Net wel op fb gezegd dat ik er van baal dat we alsnog zijn langsgekomen, en eerder kreeg ik steeds reacties van der en nu niet meer ;)

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Wat is het stil hier, dames!!

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Het is idd rustig hier de laatste tijd. Via fb zijn we nog wel elkaar aan het volgen.

@eevie, maar hoe gaat het met jou? Zie dat je 19 dagen over tijd bent.....

Hier gaat alles wel zijn gangetje. Jens doet het super. Staat en waanbeeld steeds sneller en steviger langs de tafel dus hij moet het nu ineens door hebben om los te laten en te gaan....maar dat komt wel daar mag hij wat mij betreft voorlopig nog even mee wachten.

5. Blays

Blays Niet meer actief

Het is zeker stil hier! Allemaal druk druk ;)

Benjamin is vandaag weer helemaal lekker te pas, heeft alweer langs de tafel gestaan en zelfs al een paar stapjes gezet en omgedraaid naar mij toe :D

@Eevie, hoe gaat het met jou? lees ook dat je al overtijd bent, spannend!!

@Jewe, wat gaat die Jens toch heerlijk snel!

Fijne zondag allemaal!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Eevie, spannendddddd!!!

@ Joyce, wat super fijn zeg dat het weer beter gaat met je mannetje. Wat hebben jullie het zwaar gehad de laatste tijd zeg!

@ Jewe, Jens gaat ook lekker dus, zo worden ze helemaal zo snel groot he.

Nog even en ze zijn alweer een jaar..

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Ik was deze maand niet echt bezig met t zwanger raken, nu gaan we er weer voor. Vandaag ongesteld geworden, dus woensdag weer eens prikken. Hopelijk niet te lang!
    Leuk he, dat ze nu langs van alles gaan lopen! Ons meisje begint ook steeds meer te kletsen en t lijkt ook steeds vaker op wat ze bedoelt. En ze heeft eindelijk 2 tandjes. :D
    Fijn dat t bij jullie ook goed gaat, was benieuwd!!

8. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Eevie; spannend!!

Jewe; nog even en dan loopt hij los. Ze worden echt snel groot :(

Joyce; fijn dat het nu lekker gaat!

Hier alles prima! Jaymee gaat goed met de fysio! Gisteren stond hij plotseling los! Stappen aan de hand vind hij geweldig..
    Hij kan drinken uit zo een oefen beker van avent echt grappig om te zien..
    Wel word hij iet wat eenkennig, maar het is snel over. Als ik nu thuis kom komt hij een kusje geven zo schattig..

9. Blays

Blays Niet meer actief

@Diddle, nou pff ben blij dat het weer zo goed gaat! Het ging donderdag weer even mis maar vrijdag gelukkig weer wat beter dus gelukkig niet weer naar het ziekenhuis.
    Oh ja wat gaat dat snel he! Nog maar 2 maand! Ben al kaartjes aan het ontwerpen ;) hahaha

Benjamin heeft nu ook het staan ontdekt! In zijn bedje klimt hij zo omhoog maar aan de tafel en bank durft hij nog niet. Als ik hem neer zet langs de tafel blijft hij al wel staan en zet hij zelfs al soms stapjes. Ook draaide hij gisteren best vaak van de tafel naar de bank en andersom! Hij haalt zijn ontwikkeling wel even in zeg! Haha

@Eevie, oh spannend, hoop dat het idd niet lang duurt!

@Nanni, aah wat lief van Jaymee om je kusjes te geven als he thuiskomt :D en ook al los staan en aan de hand lopen, wat gaat hij snel!

@verjaardag, jullie al aan het plannen hoe en wat? ;)

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @verjaardag, op zijn verjaardag zelf gaan we wat leuks doen, naar de dierentuin ofzo denk ik. En er moet natuurlijk een slagroom mep taartje komen Haha. Verder komen er wat familie en vrienden op visite en dat was het wel.

@nanni, leuk hé als ze kusjes geven. Jens doet dat ook en maak er dan echt zo'n smak geluidje bij zo grappig.
    Hij doet tegenwoordig ook als hij iets wil hebben dat hij het met zijn vingertje aan wijst en zegt die die die. Ook zo grappig.
    Lopen aan de hand doet Jens ook dan heeft hij de grootste lol.

@eevie, hopelijk is het snel raak bij jullie.

11. Blays

Blays Niet meer actief

@Verjaardag ja hier ook een slagroom mep taartje! :D
    Dagje weg is ook wel heel leuk!

Hihi als Benjamin iets wil gat zijn hele hand er naartoe :p En dan komen er allemaal klinkers uit zn mond: aaaoouu mm en dan zeg ik: Ja goed zo, lamp! :D Hahaha

Hoe gaat het bij jullie met oefenen Jewe? Alweer een beetje regelmatig ongesteld of niet? Vind het wel spannend voor jullie beiden Jewe en Eevie :D

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @joyce, nee nog totaal niet. Ben intussen gelukkig al wel 1x ongi geweest. Maar moet zeggen dat het er deze maand ook niet echt van is gekomen aangezien w elkaar weinig gezien hebben zo druk hebben we het met werken een uitjes en andere afspraken...Haha meestal als de een thuis komt dan slaapt de ander al :D

13. Blays

Blays Niet meer actief

Oh das wel balen, je mag die van mij wel hebben! Hahaha
    Dat is inderdaad wel heel druk! Hoop dat jullie het wat rustiger hebben de komende tijd, even weer lekker bij elkaar zijn is ook heerlijk! En dan wel wakker hihi

14. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Jewe: "Gelukkig" ben je wel weer ongi geworden.. Wel spannend hoor!
    Leuk dat Jens als zo "kletst"

Joyce: Hihi ik hoor Benj al helemaal kletsen..

Verjaardag: Gewoon op de dag zelf, is op een zondag.. Doen het van 14-19, en hopen op mooi weer, dan maken we satétjes op de bbq hihi.. Jaymee krijgt ook een meptaartje :D

Balen, Jaymee heeft dezelfde huid als ik :( Snel verbranden.. Ondanks het smeren met factor 30 is hij licht verbrand, morgen maar ff een hogere factor halen! (zelf ben ik zo rood als een kreeft)
    Ook krijgt hij een hoektand en kies :$

15. Blays

Blays Niet meer actief

@Nanni, ik heb voor Benji factor 50, juist omdat ik ook zo snel verbrand haha. Ik ben ook een kreeftje en Benji gelukkig niet! :D

Vriendin van mij wil samen met mij een mooie taart maken voor Benji's verjaardag, super leuk! Heb zijn uitnodigingen ook al klaar haha. Alleen nog een leuke foto van te voren maken en invoegen en dan laten drukken en verzenden :D

Arme Benji slaapt al een week slecht, krijgt alle 4 de boven tandjes tegelijk :(

16. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @nanni hier ook factor 50 en ik smeer heel regelmatig zodat hij niet verbrand. En bij mezelf ook trouwens. Hoe vaker je verbrand en zeker op jonge leeftijd hoe groter de kans dat je later huidkanker kan ontwikkelen.

@joyce, ah die tandjes ook elke keer. Hier zijn er ook al weer aan het doorkomen. Vanochtend een flinke spuit luier en echt alles zat onder en rode wangetjes.

Vandaag de taart gemaakt voor Jens zijn verjaardag. Dus die ligt al in de vriezer. Moet er binnenkort nog een maken voor het zoontje van een vriendin die 3 jaar wordt en dan nog een voor Jens zijn verjaardag. Het is gewoon nog maar 1 1/2 maand...echt niet normaal zoals dat jaar is voorbij gevlogen.

17. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce: Rot dingen he die tanden :(

Jewe: Ik smeer hem geregeled in, niet maar 1x per dag ofzo.. Meestal wel een keer of 6 per dag! Heb nu andere zonnebrand en die gaat gelukkig goed! Ik denk dat hij ook wat reageerde op de zonnebrand zelf..

Hier gaat alles prima.. Ook druk bezig met het krijgen van kiezen pfff.. Ook wil hij meer dan dat hij kan, dus mopperd hij wat meer dan normaal.. Hij gaat ook steeds meer proberen om met 1 handje te lopen.. Of hij staat aan tafel en pakt dan dingen van de grond af, ziet er echt stom uit hihi

18. Blays

Blays Niet meer actief

Ja vervelend he die tandjes :( Hier is er gelukkig al 1 door! Nog 3 te gaan..
    Oh wat sneu van Jens er helemaal zo onder :(
    Hier gelukkig niet zulke spuitluiers, wel diarree (ben na al dat ziek zijn ook wel klaar met de spuitluiers haha) maar hele erge uitslag en zo veel huilen en overal op bijten, hij komt zelfs naar me toe gelopen/gekropen om mijn vinger te pakken en er op te kauwen, het monster!

Heb hem gezien! Hij is leuk geworden hoor! Ik ga binnenkort een Nijntje taart maken denk ik :D Kijk er al helemaal naar uit haha.

Ja wat gaat die tijd snel he! En wat ze in 1 jaar al allemaal kunnen! Niet normaal!

19. Blays

Blays Niet meer actief

Even uppen hoor! :D Wat zijn we stil hier!

Heeft iedereen een leuk Pinksterweekend gehad?
    Wij zijn lekker een midweekje weggeweest met zijn 3tjes. Heerlijk in alle rust op de camping omgeven door bos.
    Laat nou precies in dat weekend tandje nr 2 doorkomen bovenin haha dus elke nacht gehuild en paniek omdat hij wakker werd in een vreemd kamertje. Ach ja, we hebben genoten :D
    Tandje 3 is nu ook behoorlijk aan het drukken, vind het wel lang duren nu, iig langer dan met de ondertandjes.

En de verjaardagen komen steeds dichterbij! Zo spannend! Kijk er zo naar uit! :D
    We hebben nu al 3 cadeaus hier in huis staan hahaha
    Hoop alleen niet dat iedereen tegelijk komt want dan wordt het ontzettend druk hier in huis. Jullie enig idee hoe ik dat het beste kan regelen? Benji is op een vrijdag jarig, en iedereen komt dus op zaterdag want zondag is een 'rustdag' en op vrijdag werkt merendeels. Schoonfamilie moet vanuit de andere kant van het land komen en die bevat allemaal ADHD kindjes dus wordt behoorlijke drukte hier in huis.
    Twee kaartjes maken? Met twee datums erop? Eentje vrijdag avond (mijn familie) en 1 zaterdag middag (schoonfamilie) ofzo? Wil ook weer niet dat de hele zaterdag een en al drukte wordt.

20. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @joyce, als je bang bent dat het te druk wordt zou je het kunnen spreiden. Wij nodigen niet zo heel veel mensen uit maar het is al snel druk natuurlijk. Jens is op zondag jarig en dan gaan we naar de dierentuin dus wij vieren het zaterdag middag.
    Wij hebben voor Jens een speelhuisje gekocht voor in de tuin.

Wat krijgen jullie kleine mopjes voor hun eerste verjaardag?

@tandjes, Jens heeft e nu 5 en de rest zie je ook al zitten en daar heeft hij ook zo'n last van. Zijn kontje is helemaal kapot en probeerd op alles te bijten. Zo sneu.

Deel Deze Pagina