BEGIN Juni 2012 mama's !!!!!!! Deel 1

Discussie in 'De mama's' gestart door jewe, 3 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Hier wordt het ook niet zo heel druk, gewoon een gezellig groepje om het in 1 x te vieren. Ander zou je het idd kunnen spreiden. Maarja vrijdagavond? Ik weet niet hoelaat Benji naar bed gaat= Zondag helemaal geen optie?

Noa is op zondag jarig dus dan vieren we het ook gewoon.

Van ons krijgt ze iig een puky loopfietsje (met 4 wieltjes) maar wat is het moeilijk om wat voor een 3e kindje te verzinnen. Echt alles is hier al aanwezig..

2. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Dat geloof ik graag ja. Vond het nu al moeilijk voor de tweede. Vooral omdat ze allebeihet geslacht zijn dan spelen ze toch met elkaars speelgoed maar ja ik wil ook niet dat ze over een paar jaar zeggen waarom krijgt Tygo alle grote cadeautjes en ik de leftovers.

3. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Hoi!
    J krijgt n zandbak, onze hele tuin wordt morgen bestraat enz. Heerlijk!! Dus n zandbak wordt t dan. Vindt ze fantastisch. :D
    Wij doen t in 2x. Ze is op zaterdag jarig, dus we vieren t van 10.30-13.30 en van 15.00-18.00. Hebben n grote familie vanwege gescheiden ouders, dus dan maar zo. Ben ook wel erg benieuwd hoor. Vind t best n beetje spannend... Bizar dat ze er al n jaar is...

4. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hallo!

Verjaardag: op de dag zelf (zondag) van 14-19 uur met eten erbij.. Er komen er niet zo heel veel. Hij krijgt van ons de toet toet auto garage en aan de visite vragen we uitbreiding

Tandjes: hier 8 tandjes en sinds deze week 2 kiezen bovenin, en onderin zitten er ook aan te komen

Verder alles goed hier!
    Vandaag heeft hij een driewieler gehad, hij is er erg blij mee! Zit alleen maar te lachen op de fiets zo lief

5. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Jewe, ja precies dat wil ik ook niet hoor. Maar nu zijn ze nog zo klein dat ze niks doorhebben natuurlijk.
    En voor Lot weet ik tot nu toe altijd weer genoeg te vragen.

@ Eevie, heerlijk een nieuwe tuin!
    Wij zijn ook bezig met de achtertuin maar willen er juist gras in alleen nu met die regen steeds schiet het totaal niet op helaas.

@ Nanni, jeetje wat een berg tandjes al!
    Hier nog maar 2 tandjes.
    Ik zag de foto op FB, erg lief!

6. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @eevie, leuk een zandbak. Heb ik ook nog over zitten twijfelen maar misschien dat wedie volgend jaar maar geven aangezien Jens in alles iets eetbaars ziet Haha.

@nanni, leuk fietsje Jens heeft de zelfde maar dan in het rood. Wat veel tanden al zeg en ook al kiezen. Wel lekker je kan er maar vanaf zijn doet toch alleen maar zeer elke keer dat doorkomen kun je er beter snel vanaf zijn. Jens heeft er nu 5 en de rest van de tandjes beginnen ook door te komen dus geloof dat er bij Jens nu ook schot in te komen

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Hahaha jaymee vind zand ook erg lekker hij heeft vorige werk nog geproefd

Jewe; fietsje is ideaal! Zag jou foto ook op Facebook.. Kan nu de hond ook makkelijker vast houden met uitlaten.

Didl; wij hebben kunstgras, ideaal!

Hebben jullie nog plannen het weekend?

8. Blays

Blays Niet meer actief

Wij willen ook de tuin aanpakken, die ziet er echt niet uit. Vriendlief gooit het liefst overal asfalt in, en ik wil gras hahahaha lekker eenstemmig weer ;)

Benjamin krijgt van ons een zand&watertafel en ook een Puky loopfietsje met 4 wielen :D oh en een retro loopauto, die vergeet ik steeds want die staat al een aantal maand onder ons bed verstopt (wat trouwens nog steeds op kratten staat, hoe erg :O )
    Van mijn vader hebben we al een driewielfietsje met duwstang gekregen ook van Puky, die heeft hij gelijk hier gedumpt ipv te bewaren. Zal wel zien of hij die dag überhaupt komt..
    We hebben laatst ook een baby schommel gekregen van mn zus en een Dino glijbaan en neushoorn zandbak gratis opgehaald haha hoe leuk :D Benjamin heeft nu al een speelparadijs :p

Ik vind zondag echt geen probleem voor een feestje, maar schoonfamilie waarschijnlijk wel, en laat dat nou alle drukte zijn ;) Zeg wel gewoon tegen iedereen dat ze van te voren moeten laten weten hoe laat ze willen komen, zeg ik wel of dat uitkomt of niet.. Ofzo.. Moeten ze het maar mee doen :D Mijn kind, mijn huis :D

Tandjes, hier nu 4 en 1 aan het drukken. Je voelt hem al helemaal en ziet hem echt al zitten. Al 2 nachten erg onrustig met slapen. Hoop dat hij snel door is! Daarna zal nummer 6 wel komen, dan heeft hij 4 boventanden en 2 onder. Ze komen nu kriskras door zo grappig, ziet er niet uit haha 2 tandjes onderin midden voor, 1 snijtand links en 1 voortand boven rechts nu :D

9. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Dat is idd al een heel speelparadijs. Hier staat ook genoeg met 2 mannen. Een glijbaan, een krokodilwip, een speelhuisje (jens zijn cadeau staat al sinds vanmiddag in de tuin snapt hij toch niet dat jarig zijn) een driewieler, een fiets, een tractor met aanhanger, step, 3 loopkarren, zand en water tafel en nog een hele grote bak met klein spul als ballen,schepjes en emmers....en alleen het huisje hebben we gekocht voor jens de rest had Tygo al...dus Joyce het wordt nog veeeeeel erger haha.

10. Blays

Blays Niet meer actief

Hahahaha leuk leuk leuk! :D

Oh drukte probleem op verjaardag is al opgelost.
    Peters zus gaat hun trouwdag vieren met de familie op dezelfde dag als dat Benjamin zijn verjaardag is, terwijl zij de week daarvoor de trouwjubileum hebben. Lekker ego. Kregen we te horen van mijn schoonouders vanmiddag. We zeiden dat we het op zaterdag vieren ipv vrijdag, omdat iedereen dan toch werkt en benji gewoon rond 19:00 in bed ligt en het dan rust in huis is. Zei sm dat ze dan niet kwamen want ze al waren uitgenodigd voor hun tuinfeest met bbq enz.
    Nja boeien dan kom je niet ;) vind het wel een kutstreek maar goed, het is er ook echt zo'n wijf voor ;) moet altijd alle aandacht hebben en tja, dat kan niet als iedereen een week later op jou neefjes eerste verjaardag zit en het daar dan over gaat! Pfff!
    Dus lekker rustig met alleen m'n broer en zijn gezinnetje haha

11. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Joyce; wat een rot streek.. Ze had jullie ook even kunnen vragen wanneer jullien benj zijn verjaardag vieren toch.. Maar ja sommige mensen....

Gisteren uit eten geweest bij de wok.. Voor jaymee was het de eerste keer en hij heeft zich keurig gedragen!

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    @joyce, hmmm beetje jammer van ze. Als ze een beetje nadenken moeten ze toch ook begrijpen dat zo'n eerste verjaardag voor jullie heel speciaal is.

13. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

@ Joyce, wat een rotstreek! Zoiets overleg je dan toch even, ze hadden kunnen verwachten dat jullie het dan vieren en aangezien ze zelf dus ook niet op zondag willen komen... Niet leuk!!

Wij hadden een winnie the pooh speelhuisje met schommel en glijbaan maar die heb ik weggedaan en nu komt er een houten speeltoestel als de tuin ooit nog klaar gaat zijn (we hebben gewoon even een week mooi weer nodig om de aarde strak te krijgen maar nu weer regen vanaf vanavond).
    Achteraf hadden we ook beter voor kunstgras kunnen gaan dan was het nu al klaar geweest,
    Verder idd nog een glijbaan, wipwapkrokodil, watertafel, 3wieler en nog heel veel kleine troep ;)

14. Blays

Blays Niet meer actief

Ja vind het echt belachelijk.. Het is ook heel speciaal voor ons. Ook de reactie van mijn schoonmoeder: Dus jullie gaan daar zaterdag niet heen? :O ... Nee duh! Ach ja, nu lekker rustige verjaardag met de mensen die wel wat kan schelen.
    En ik ga op zijn verjaardag zelf die vrijdag met een vriendin een cake smash doen in haar studio :D Geweldig! :D

Oh lekker wokken Nanni :D

Wat een heerlijk speelparadijs Diddle :D

Hoop echt dat het mooie weer aanhoudt met de verjaardag van onze kindjes! Het is nu alweer aan het regenen :(

15. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Hi allemaal,

Ik wil iedereen nog even feliciteren met de eerste verjaardag van jullie kleine schatje. Ik dacht vanmorgen aan jullie toen ik reece zijn cadeautje gaf. Joyce fijne dag vandaag. Sorry dat ik nooit meer kom praten, maar ik heb er gewoonweg geen tijd voor helaas. Alles gaat hier wel goed hoor, Ryan zit inmiddels op de voorschool en Reece slaapt sinds een week eindelijk door....Vreugde sprongetje. Met 2 kleine jongens komt het er gewoon niet van om het hier bij te houden. Knap dat jij het kan Diddle met 3 meiden.

Fijne dagen allemaal en ik hoop dat het vandaag nog droog wordt.

Doei doei liefs

16. Kapedi

Kapedi Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.483
    94
    48
    Zag dat jullie of facebook zitten! Dat is beter bij te houden voor mij. Kan ik jullie toevoegen? is er een groep?

Lees het snel.

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    noord brabant
    Je mag me toevoegen. Als je zoekt op Wendy de haas uit oosterhout zou je me moeten vinden.

18. Blays

Blays Niet meer actief

Dankjewel Kapedi! Hoop dat jullie een leuke dag hebben gehad!

Je mag mij ook toevoegen hoor! (iedereen uit de groep mag dat hihi)
    Als je zoekt op Joyce de Jong uit Enschede kom je me vast tegen ;)

19. Blays

Blays Niet meer actief

Wij hebben in ieder geval een geweldig feest gehad! Zo veel mensen dat het eigenlijk niet eens in ons huis pastte hahaha, nu is ons huis ook niet groot maar toch!
    En Benjamin is zo verwend.. Pff!

Schoonouders (vooral moeders) deed natuurlijk weer moeilijk, wist dat wij de vrijdag van Benjamin zijn verjaardag de middag weg waren, maar besloot alsnog langs te komen. Natuurlijk ons boos opbellen, en Peters zus boos opbellen (die dus die BBQ gaf) dat ze ons nu helemaal niet meer moest en dat we hun op elke verjaardag wel konden vergeten. Prima dacht ik haha jij doet moeilijk wij niet.
    Gelukkig veel mensen gehad die wel een uur reden om bij ons te kunnen komen! Daar doen we het voor, de mensen die wel de moeite nemen. Benjamin is opgebleven tot 22:00!!! En moest hem vanmorgen om half 11 wakker maken omdat er nog een vriendin van mij langskwam hihihi. Al met al hebben wij echt een geweldige dag gehad, en geen BBQ kon dat overtreffen ;)

20. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Klinkt als een leuke verjaardag Joyce!

Mij mag je ook toevoegen hoor, volgend mij staat ik bekend onder Kim Pieterse en anders kan je me toevoegen via Joyce of Wendy hihi

Deel Deze Pagina