Morgen gaan we even naar Tilburg, omdat ik iets ga ophalen wat ik via MP heb gekocht. Dus ik dacht.... gaan we daar in de buurt iets leuks doen met de kleine! (1,5 jaar) Maar ik weet niks in de buurt.... Iemand leuke tips?? Geen dag vullend programma hoor, want ze slaapt vaak nog 2x.
Je hebt het wandelbos met speeltuin en dierenparkje. In de reeshof heb je ook een leuke speeltuin bij de campenhoefdreef. Verder kun je ook naar de beekse bergen in hilvarenbeek. Het is maar ook net wat je zoekt. Je hebt ook nog de oliemeulen in tilburg. Moet. Even op de website kijken of je hetwat vind. De zandvlakte vd loonse en drunense duinen is ook leuk.
Loonse en drunense duinen en de beekse bergen had ik idd zelf ook aan gedacht. Maar ze loopt niet graag dus e duinen leek me dan niet handig Beekse bergen wil ik nog wel eens heen als het wat warmer is. (ze is net 4 weken goed ziek geweest dus liever nog geen hele dag in die kou) Dat wandelbos klinkt wel erg leuk!! Waar is dat precies?
Dat is in Tilburg-West. je kunt hier alles erover vinden; Kidsproof Tilburg - Kinderboerderij Wandelbos / Hongerig Hangbuikzwijn
Pukkemuk in Dongen. Oliemeulen is ook leuk. Daar zijn we een tijdje terug geweest. Dat vond mijn jongste ook erg leuk.
Je hebt pukkemuk in Dongen, circus city Tilburg oost, ballorig Tilburg noord, oliemeulen Tilburg west. Allemaal binnen. Speelparadijs - Circus City Ballorig overdekt speelparadijs, voor binnenspelen en de leukste kinderfeestjes! Pukkemuk Pukkemuk is binnen en buiten , kleine speelplek tot 4 jaar Ballorig heeft grote speelplek voor kleintjes tot 4 jaar. Zou deze met hele kleintjes aanraden. Circus city is overzichtelijk en ook leuk
Beekse bergen Speelland is trouwens nog gesloten gaat in april pas open. Safari is heel het jaar geopend.
Oliemeulen was hier een groot succes, daar gaan we binnenkort nog eens naar toe! Maar mijn kids waren wel wat ouder dan die van jou. Mijn jongste was 3..