Goedenmiddag! Welke babyfoon met beeld kunnen jullie mij aanraden en met welke hebben jullie slechte ervaringen?
Wij hebben de Phillips Avent SCD610/00. Erg tevreden over. Oke, het signaal red het niet tot voorbij het blok, met de hond uitlaten, maar dan laat ik hem toch liever niet alleen. Zolang ik hem in de tuin kan gebruiken ben ik tevreden. Wat wil je er zelf mee kunnen?
Ik wil em kunnen zien als ie op bed ligt vanuit de woonkamer en vanuit de tuin (zijn slaapkamer is aan de tuinkant). En ik wil em ook kunnen horen.
Wij hebben de nieuwe van angelcare met camera en met de veiligheidsmatjes voor wiegendood! Getest thuis en goedgekeurd!!!
Hou er rekening mee dat die matjes wel vaak af kunnen gaan, nee mij niet gezien zou er een hartaanval aan over houden..
Idd.. Dit kan, maar mijn beste vriendin heeft hem ook en gebruikt dit al een jaar voor haar kindje en het is nog maar 1x afgegaan.. Beter een keer teveel dan te weinig denk ik dan. Natuurlijk heb je miss de pech dat het afgaat zonder reden maar dat zal ik moeten afwachten. Mijn mama is haar zusje verloren aan wiegendood dus ik wil dit echt gewoon ter geruststelling...