Wikkeldeken of jasje voor in maxi cosi

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door cinniz, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    Hoi meiden,
    Mijn kleintje wordt in mei geboren maar nou heb ik van mn zoontje nog diverse jasjes liggen hij was van eind juli....ik vond die jasjes nou niet bepaald fijn en ben later ( ik denk na 2 maanden)overgestapt op een voetenzak.
    Nou is denk ik voor in mei een voetenzak te warm dus dacht aan een wikkeldekentje....hebben jullie hier ervaring mee?of is het echt onzin?
    Als ik wel voor een jasje zou gaan wil ik een (nog) kleiner maatje want zeker toen mij zoontje geboren was was het meer jas als baby ;)

Hoor graag jullie ervaring/ tips :)

2. IS88

IS88 Fanatiek lid

8 jul 2012
    1.133
    1
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb de wikkeldeken van Snoozebaby in de maxicosi zitten, ideaal!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Wikkeldeken!!!

Dat gepruts met die armpjes/handjes vond ik niet praktisch. Sterker nog; ik vind het nog steeds niet praktisch en mijn knul is al 7 maanden. Het liefst zou ik hem nog steeds in een wikkeldeken doen, maar dan krijg ik waarschijnlijk teveel commentaar :D

4. Mayfair

Mayfair Actief lid

31 okt 2010
    235
    0
    0
    NULL
    Spijkenisse
    Hier ook!!
    Bij dochter gehad en goed bevallen. Voor ons zoontje nu ook weer aangeschaft.
    Tip: bij de DDD van de bijenkorf te koop met korting vanaf 2 april.

5. famke89

famke89 Fanatiek lid

9 okt 2013
    1.495
    375
    83
    Vrouw
    Oohh wat toevallig, heb er net een blog over geschreven :p haha.. was me ook net aan het inlezen over wat te dragen in de maxi cosi.. ben dr nog niet helemaal uit! Maar zie wel dat hier de keuze naar wikkeldeken gaat.. Ik noteer m op mijn lijstje ;) :D

6. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    wikkeldeken, die heb je in dun, dik, fleece, katoen, wol,,,,echt alles wat je wil en hoe warm of koel je t maar wil. Dat gepruts met die jasjes vind ik persoonlijk maar niks.

7. Wintersun

Wintersun Fanatiek lid

14 jan 2014
    2.091
    0
    0
    omgeving Utrecht
    Wikkeldeken. Ik zoek zelf nog een fijne, maar ik heb dat gepruts gedaan bij mijn zoontje en dat was ik al heel snel zat, zelfs met mijn lange slanke vingers, mijn man had er met zijn handen (lees kolenschepen) ongelooflijk veel moeite mee.

8. YYZHU

YYZHU Bekend lid

19 jun 2013
    648
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook dezelfde, ideaal!

9. cinniz

cinniz Actief lid

19 jul 2011
    365
    45
    28
    oke thanx meiden!
    fijn om te weten dat ik niet de enige was die de jasjes drama vond :D

10. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Was vorig jaar eind mei uitgerekend, beviel begin mei. Kleine kreeg een jas aan en lag in de voetenzak van de maxi cosi.

11. mjs

mjs Fanatiek lid

14 mei 2009
    2.128
    2
    0
    Ik heb de puckagogo van puckababy , lekker zacht en superpraktisch , hij zit hier alweer is de maxi cosi

Deel Deze Pagina