Hoi meiden, Mijn kleintje wordt in mei geboren maar nou heb ik van mn zoontje nog diverse jasjes liggen hij was van eind juli....ik vond die jasjes nou niet bepaald fijn en ben later ( ik denk na 2 maanden)overgestapt op een voetenzak. Nou is denk ik voor in mei een voetenzak te warm dus dacht aan een wikkeldekentje....hebben jullie hier ervaring mee?of is het echt onzin? Als ik wel voor een jasje zou gaan wil ik een (nog) kleiner maatje want zeker toen mij zoontje geboren was was het meer jas als baby Hoor graag jullie ervaring/ tips
Wikkeldeken!!! Dat gepruts met die armpjes/handjes vond ik niet praktisch. Sterker nog; ik vind het nog steeds niet praktisch en mijn knul is al 7 maanden. Het liefst zou ik hem nog steeds in een wikkeldeken doen, maar dan krijg ik waarschijnlijk teveel commentaar
Hier ook!! Bij dochter gehad en goed bevallen. Voor ons zoontje nu ook weer aangeschaft. Tip: bij de DDD van de bijenkorf te koop met korting vanaf 2 april.
Oohh wat toevallig, heb er net een blog over geschreven haha.. was me ook net aan het inlezen over wat te dragen in de maxi cosi.. ben dr nog niet helemaal uit! Maar zie wel dat hier de keuze naar wikkeldeken gaat.. Ik noteer m op mijn lijstje
wikkeldeken, die heb je in dun, dik, fleece, katoen, wol,,,,echt alles wat je wil en hoe warm of koel je t maar wil. Dat gepruts met die jasjes vind ik persoonlijk maar niks.
Wikkeldeken. Ik zoek zelf nog een fijne, maar ik heb dat gepruts gedaan bij mijn zoontje en dat was ik al heel snel zat, zelfs met mijn lange slanke vingers, mijn man had er met zijn handen (lees kolenschepen) ongelooflijk veel moeite mee.
Was vorig jaar eind mei uitgerekend, beviel begin mei. Kleine kreeg een jas aan en lag in de voetenzak van de maxi cosi.
Ik heb de puckagogo van puckababy , lekker zacht en superpraktisch , hij zit hier alweer is de maxi cosi