Wie heeft dat ook? En hoelang blijft dat aanhouden? Ik had als het goed is tussen 20 en 23 mijn eisprong,maar mijn borsten zijn nog steeds gevoelig en het lijkt alsof ze nog gevoeliger worden.
Hoi moedertje3, ik kijk met deze topic mee, heb er ook last van.. Heb het nu sinds 4 dagen.. Ik had vorige week als het goed is mijn eisprong. Heb voornamelijk last van gevoelige tepels, mijn borst verder niet. Weet ook niet precies wat het is, misschien wel het ontpillen, maar dat hoop ik niet hihi.
Hoi hoi, Ik heb ook even meegelezen. Ik heb altijd vanaf mijn eisprong tot aan mijn menstruatie gevoelige tepels. Borsten doen niet zeer, alleen de tepels. En dat houdt bij mij dus 2 weken aan.... Heb volgens mij gisteren mijn eisprong gehad, maar nu voor de verandering ff geen gevoelige tepels (nog niet in ieder geval). Is helaas bij iedereen anders, maar wel fijn als je kunt lezen dat je niet de enige bent hierin Succes allemaal!! x Buufke
Ik krijg een aantal dagen na mijn eisprong last van mijn tepels, daarna worden mijn borsten gevoelig tot pijnlijk. Dat duurt totaan ongi... Dat heb ik eigenlijk al sinds ik gestopt ben met de pil (3 jaar)
Van de ovulatie tot aan de menstruatie doen alleen mijn tepels pijn. En dan alleen als ik ze aanraak. Maar deze keer doen mijn beide borsten en tepels pijn en voel ik het ook de hele tijd.
Ik heb inderdaad ook vanaf ruim een week na mijn ei pijnlijke borsten tot zover dat ik geen bh meer draag omdat het te gevoelig is allemaal. Bij mij een heel duidelijk teken van pms.. Ik hoop dat dat voor jou anders is!