Ik ben benieuwd wie begin maart nog meer is uitgerekend en hoe jullie dit ervaren? Ikzelf ben 4 maart uitgerekend. Begin de laatste weken een beetje klachten te krijgen maar ja laatste loodjes ..............
Ikke! Ik ben 3 maart uitgerekend, vanaf vandaag nog 4 weken! Zoonlief kwam 15 dagen eerder, dus ik ben benieuwd wanneer deze zich laat zien. Heb woensdag voor het laatste gewerkt, nu lekker verlof! Voel me op zich prima, lekker moe maar dat is het enige. Succes!
Ik ben 10 maart uitgerekend, en ik ben suuuuuper ongeduldig! Ik merk ook dat me lichaam steeds minder kan hebben, ben soms echt helemaal buiten adem van het omdraaien in bed (hoe bedoel je zwaarlijvig?) Hahahaa Hoop over een week ALLES in de babykamer af te hebben. Kan niet wachten! Heb jij alles al af? En hoe zit het met jou klachtjes? X
Hier vind je nog meer meiden die in maart uitgerekend zijn: http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/399644-maart-2013-mamas-deel-2-a.html Ik ben zelf 7 maart uitgerekend
Hier ook 3 maart uitgerekend gaat opzich nog best goed van de week boven grote schoonmaak gedaan ramen gelapt gordijnen gewassen terug gehangen baby kamer is klaar deze week alle kleertjes gewassen en liggen in de kast nog geen kwaaltjes zoals harde buiken of voorween soms beetje pijn in rug en lies en draaien in bed
Ik ben ook 7 maart uitgerekend! Vind het nu echt zwaar worden, en vooral het slapen is een ramp. Maar idd het zijn de laatste loodjes. Vind het wel fijn om begin maart te bevallen, lekker richting het voorjaar!!
Het zwaarlijvigheid is hier ook een probleem. Sokken aandoen is een hele opgave geworden. 'S nachts het slapen gaat ook niet helemaal meer lekker want ben echt een buikslaper. Heb nu ook verlof dus nu lekker tijd voor mezelf en kan er nu lekker van genieten.
Ja...hier ook 7 maart! Harde buiken en voorweeen zijn hier begonnen, bekken doen pijn, slapen gaat minder, maar ach...nog ff volhouden!
Ik ben 4 maart uitgerekend. Op zich gaat het vrij goed qua klachten. Alleen het slapen is erg lastig. Ik heb last van een rusteloos been en arm. En die klachten treden juist op als je je ontspant in bed. Slaap dus erg slecht sinds een week of 2. En voel me overdag ook een vaatdoek. Verder heb ik een pijnlijke rib. Vooral het slapen is een probleem. Heb daardoor overdag weinig puf en dat terwijl ik nog druk ben met het wassen van de kleertjes, het klaarmaken van de kamer en het aanschaffen van de laatste spulletjes (2 weken geleden verhuisd).
Hier nog 1! Ook 7 maart uitgerekend! Maar wij weten het pas 3 weken op het moment.. daarvoor ook nergens last van gehad en een huisarts die beweert al een half jaar dat ik niet zwanger ben en tot augustus allemaal negatieve testen gehad (daarna ook niet meer getest). Op eigen verzoek een echo laten maken in het ziekenhuis en toen kwamen we erachter dat we zwanger zijn. Dus heel veel moeten regelen in korte tijd! Gelukkig is dat gelukt! Het kamertje staat nu, de kinderwagen komt over 2 weken binnen & alle kleertjes zijn vandaag gewassen en hangen nu te drogen Het niet kunnen slapen 's nachts vind ik wel vervelend, verder last van snel moe zijn ed. Kan echt genieten van het gerommel en geschop in mn buik, al kan die kleine meid er wat van zeg!
Ja dat meen ik, mijn buik was ook niet dikker dat gewoonlijk en ik viel in gewicht steeds af! Slikte ook al die tijd gewoon de pil, daarom ook niet gedacht dat ik zwanger zou kunnen zijn! Maar we zijn er wel superblij mee!
Jeetje Sammelskee, dat is bijzonder! En wat gezellig dat er nog meer meiden begin maart zijn uitgerekend én ook op 3-3. Omdraaien in bed vind ik ook lastig, gelukkig heb ik geen moeite met aan-uitkleden enzo. Kleertjes wassen moet ik nog doen. Onze wasmachine ging vrijdag kapot en woensdag komt de nieuwe. Dus ga ik donderdag/vrijdag lekker wassen,strijken en opvouwen en is alles precies klaar voor de 37 weken. Heb nog een ventje van 2,5 rondlopen, dus ben ik de hele dag wel bezig. Gelukkig doet hij nog een middagdutje en die doe ik dus lekker met hem mee. Ik ga nu lekker mn bed in, morgen weer verder kletsen, gezellig.
Dus eigenlijk heb je strax een zwangerchap van 7 weken gehad wat bijzonder. Hier ook erg moeilijk draaien in bed en uit bed gaan. Meerdere kinderen hebben is natuurlijk heel anders dan een eerste zwangerschap.
Hoi meiden, Ik ben ook op 4 maart uitgerekend! Ik moet zeggen dat ik deze zwangerschap toch wel een stukje zwaarder vindt omdat ik nog een dochter heb rondlopen van 2,5 maand. Zijn druk bezig met de laatste dingetjes, moet nog wat strijken en wassen end. Worden jullie nu zo onderhand ook zo onrustig. Ze kunnen vanaf nu gewoon al komen, kon er vanacht haast niet van slapen haha. Het moet NU allemaal af Ik ga morgen naar de action om een waterdichte molton te halen.
ik begin heel onrustig te worden bij mijn oudste braken mijn vliezen heel spontaan met 38 weken dus was helemaal niet aan het wachten en aan het genieten.dochter werd gehaald met 37 weken wegens placenta voor uitgang ook heel onverwachts niet gewacht dus ben nu erg benieuwd hoe dit gaat beginnen en waneer.
Ik ben 3 maart uitgerekend. Sinds gisteravond ontzettend veel pijn. Kon amper staan en had pijn in m'n schaakbot en krampen in m'n buik. Vooral als de baby beweegt doet het vet zeer. Na een tijdje ebt t weer weg en komt t later weer terug. Ik hoop dat ie nog even blijft zitten tot 3 maart!!!! Hij was al ingedaald in week 32.