dames, ik heb een vraagje over de nachtvoedingen. Mijn zoon is nu 3.5m en drinkt overdag om de 3 uur. 's nacht wil hij vaak om de 2uur drinken en soms 3-4uur. wat is hiervan de oorzaak? wat kan ik eraan veranderen want het begint zeer vermoeiend te worden. alvast bedankt
Hoi. Wat je zoontje laat zien, is normaal gedrag voor een kleintje van 3,5 maand. Rond deze leeftijd komen ook regeldagen voor. Dan wilt je kindje vaker en korter drinken om je productie op te hogen. Helaas kan je hier weinig aan doen, dan accepteren en aan toegeven (sorry, is niet het antwoord wat zou graag zou willen horen) Groetjes Saskia
ja niet echt maar ik zet me er wel door...zolang het maar normaal is, is het ok. Zou het misschien beter lukken om hem voor het slapen flesvoeding te geven of heeft dit geen resultaat?
hoi dat kan wel kortdurend resultaat hebben, flesvoeding is iets moeilijker verteerbaar, maar dat kan juist ook weer voor krampen en onrust zorgen dan. Bovendien is het nadelig voor jouw productie waardoor je verder misschien nog meer onrust krijgt. Probeer te slapen op de momenten dat het kan, ook overdag, zodat je de onrustmomenten aankan! Succes en er komt echt een periode dat het beter zal gaan hoor! Mirjam