hallo meiden, hier mn laatste ovulatie de 28/29ste dec gehad en lag net op de bank heerlijk te relaxen met mn mannetje en kreeg me toch ineens pijnlijke steken in mn baarmoeder niet normaal! echt ikm verging even zeg! Zou dit een innesteling kunnen zijn?of is dit tekort, mn borsten zijn sinds vandaag pijnlijk, we hebben dankzij de ovutesten gericht veel kunnen klussen dus wie weet.... Meest vruchtbare dag: 29 december 2008 Eisprong dag: 30 december 2008 Innesteldag: 4 januari 2009
Ik zou zeggen: te kort, eerder pas bij 6 of 7 dagen. Maar zeker weten doe ik dat niet natuurlijk Heb je het eerder gehad?
ik heb het ook enkele dagen geleden! Ik "verging" ook van de pijn, half uur op de bank moeten liggen en dan was het wel beter, maar ik voelde het nog! Ik hoop dat het de innesteling mag zijn!
Wil niet ontmoedigen hoor, maar toen wij in ronde 3 zaten, kreeg ik ook op de dag dat er een eventuele innestelling had moeten zijn een enorme felle steek in mn lies/onderbuik. Die hield zo'n 3 min aan, misschien korter, dat weet ik niet! Uit eindelijk werd ik ook gewoon ongi. Maar, wie weet is het bij jou wel een innestelling
hey nee niet eerder gehad alleen als ik ongi word verder nog nooit, daarom ging ik kijken op de site en toen stond er dat de innesteldag tussen 3/4 januari lag, vandaar dat ik daaraan dacht...
in bijna alle boeken/dvd's/banners staat dat je innesteling zo'n 5-6 dagen na je eisprong plaatsvind, ( uitzonderingen daargelaten)dus het kan best..
Ik heb bijna hetzelfde gehad.. Als het goed is was mijn eisprong op maandag 29 december. Afgelopen vrijdag (gisteren) 2 jan. had ik 's ochtends bij het afvegen heel veel lichtbruin slijmverlies. 's Middags heb ik zo af en toe nog lichtbruin slijmverlies gehad. Gistermorgen rond 11:30 had ik ook wel last van mijn buik..wie weet? Heb ook al 2 dagen verschrikkelijke pijn in mijn boobs...niet normaal meer ! Zou dit een innesteling kunnen zijn?
mijn ovulatie was ook de 28/29ste. en sinds 2 dagen pijnlijke boobs en vannacht niet kunne slapen, om 6 uur lag ik nog te kijken,, steekjes in mn onderbuik, een 'zwaar'gevoel ik weet het ook niet vanaf wanneer kan ik dan eig testen?
Ik dacht dus eigenlijk dat ik mijn ei rond 29 december zou hebben gehad...wist het sowieso al niet zeker omdat ik 4 dagen eerder was gestopt met de pil. Ben dus de laatste keer op 15 december ongi geworden en had eigenlijk deze dag pas ongi moeten worden als ik mijn pilstrip gewoon had afgemaakt. Als ik dus mijn strip had afgemaakt dan had ik op vrijdag 19 dec ongi moeten worden...bij mij was/is dus nu eigenlijk de vraag wanneer ik mij ei heb gehad. Nu denk ik in eerste instantie dat ik toch pas mijn ei heb gehad op 2 januari 2009 (2 weken na 19 december) Heb deze dagen goed mijn slijm in de gaten gehouden en dit was wel zo'n 3/4 dagen heel erg rekbaar. Weet dus nu eigenlijk wel zeker dat ik die periode mijn ei heb gehad. Inmiddels zijn we 8 dagen verder en vanmorgen moest ik naar de wc toe en had ik bij het afvegen roze slijm met een klein sliertje helderrood bloed. Zou dit eventueel een innesteling kunnen zijn of toch een beginnende ongesteldheid? Heb wel al 1,5 week een zwaar gevoel in mijn buik, zere tepels, erg moe...maar goed dit kan misschien ook komen omdat ik gestopt mben met de pil. Wie o Wie kan mijn antwoordt geven..
owww spannend, ik weet niet wat ik voel, mn borsten zijn gespannen,tepels gevoelig en verder heel moe, lag gister al om 9 uur in bed... Ik hoop het zo graagg....
Ik ben eind november gestopt met de pil. 1 t/m 5 dec. mijn ongi gehad. Vervolgens kreeg ik mijn volgende ongi (?denk ik?) op 26 dec. dit duurde maar 2 dagen en was zeer weinig en anders van kleur. (sorry voor details). Ik heb de laatste twee weken ontzettende pijn rechts in buik en rug. Nu alleen nog mijn rug. Verder ben ik ontzettend opruimerig geworden en moet ik vaker naar het toilet. Bij de sportschool is mijn buikomvang gemeten en die is in twee maanden met 15 cm toegenomen. Ik heb al testjes gedaan maar deze zijn negatief. Kan ik toch zwanger zijn?