Hoi dames, dit wil ik toch even met jullie delen. Ik was vandaag in de sauna en ondanks dat ik weinig hoop heb op een zwangerschap deze maand, zei ik bij mn massage toch even dat die kans aanwezig is ivm de olie. Toen ik wegliep, zei de masseur, fijne zwangerschap. Ik: Ik weet helemaal nog niet of ik wel zwanger ben hoor hij: nou ik wel...je bent zwanger hoor! ik: waar baseer je dat op dan hij: op de energie die ik voel en de gloed die je uitstraald, en als het nu niet lukt denk je er over om stappen te ondernemen he (wij hebben inderdaad een medische reden hiervoor). Maar als ik er nu naast zit, wacht dan nog een maandje of 2. Dan komt het echt allemaal goed. En ook nog een paar dingen over de houding van mijn man in dit hele babyverhaal. Bizar toch! Ik heb die man helemaal niks verteld. Niet hoelang we bezig zijn, niet dat we er inderdaad over gepraat hebben om naar de ha te gaan...niks! Ik denk trouwens dat hij er wat betreft een zwangerschap deze maand naast zit hoor, want mn temp was iets omlaag vandaag (maar goed, had ook erg weinig geslapen, dus wie weet!) Liefs Zena
Het zou geweldig zijn als dit zo was toch? Maar pin je er niet op vast anders ben je vet teleurgesteld. Wel vaag zeg dat hij dat zo weet hè! Iig heel veel succes!
Nee, ik pin me er zeker niet op vast. Ik denk nog steeds dat ik nu niet zwanger ben. Maar juist de rest van het verhaal vond ik bijzonder. Hij wist echt zoveel zomaar te vertellen. Echt bizar!
Kun jij me vertellen waar dat was ? Ga ik die man ook even een bezoekje brengen Maar even alle gekheid op een stokje ... Ik geloof wel dat er mensen zijn die dit soort dingen haarfijn kunnen "aanvoelen" zeg maar . Zou me dan ook niets verbazen als het idd binnen die 2 maanden gewoon raak is bij jullie Groetjes Joyce
Nou Joyce...das ook het eerste wat ik dacht....waar zit die gast hihihi Zou super zijn meid...sommige mensen hebben er een voelspriet voor.... Ik hoop het iig voor je!
Nou ja dames, allemaal naar het elyseum morgen en daar een massage boeken Ik hoop echt dat hij gelijk krijgt, maar zelfs als dat niet zo ios heeft ie rake dingen gezegd die hij absoluut niet KON weten, simpelweg omdat ik die hele man nooit eerder gezien heb. Ben er echt de hele avond al een beetje mee bezig
als die man echt heldervoelend is kan hij dat idd aan je energie aflezen of je wel of niet zwanger bent maar omdat joun wens zo sterk is kan het best zijn dat je zo veel energie uitstraald dat je hem makkelijk bedondert zou kunnen hebben er is iig maar 1 manier om er achter te komen doen test
Hahaha! Ja nou...daar wacht ik nog maar even mee. Ik hem bedonderd en hij niet mij. Hihi! Zo had ik hem nog niet bekeken.
Hoi Zena Nou ik ben benieuwd of ie gelijk heeft. Kun je nog wel een paar dagen wachten met teste? Hou je ons op de hoogte ben echt reuze benieuwd
ik zie dat j ependel ook februari aan geeft............en wat is het over twee dagen op je nod hahahahhhahaha. wel TOEVALLIG allemaal. ben benieuwd want anders wil ik ook wel effe het adres van die man. hahahahhaah groetjes peggy
ik hoop voor je dat ie gelijk heeft raar dat mensen dingen kunnen aanvoelen ik zou een test doen en ons inderdaad op hoogte houden
Laten we hopen dat die man gelijk heeft. Ik had het met mijn zwangerschap(helaas mk geworden)met een vriendin die legde haar hand op me buik en zei jij bent zwanger he? Ik zeg weet het niet,3 dagen later een positieve test in mijn handen. Echt bizar Groetjes Kareltje
Nou, gelukkig ben je niet een week geleden gegaan, kan je morgen testen, ik zou niet meer kunnen wachten! Bij ons op een open dag op het werk was een man met een of andere steen die hij in je nek hield. Dat deed hij bij een collega en hij vertelde haar allemaal dingen over haarzelf die hij helemaaaaaal niet kon weten! Dus wie weet! Spannend!
Nou...denk dat ie over deze maand geen gelijk had hoor! Temp was flink omlaag vanmorgen, dus ik weet genoeg eigenlijk Maar goed, hij zei als ik ernaast zit, geef het dan nog 2 maanden. Dus wie weet.... Al is dat allemaal niet waar, hij vertelde een hoop dingen die hij niet kon weten, dus blijft bijzonder!
zo wist ik ook niet dat ik zwanger was, maar een familie lid al wel.... die komt naar me toe en zegt, he ben jij zwanger? savonds getest en ja, ik was zwanger...
Nou, Zena, dat zal toch wel helemaal te gek zijn als die saunaman gelijk had. Wel grappig dat hij er over begint, terwijl je niets gezegd hebt! Ik duim in ieder gavl voor je, laat je iets weten als je meer weet? Succes! Marie