Hallo meiden, Ik zie weinig vooruitgang of verandering in temp. Ook heb ik geen zichtbaar slijm gespot. Wel had ik gisteren een hele vage positieve ovutest (kruidvat), beide lijnen waren heel vaag maar de testlijn wel donkerder als de controle lijn dus ik ga maar uit van positief. Uiteraard wordt er vanavond geklust (om de dag tot iemand anders opdraagt) en morgen natuurlijk weer een echo (cd16). Maar...... ik heb vreselijke vaginale jeuk, echt een branderig gevoel en vraag me af wat dat nu weer is en of het te maken kan hebben met de clomid. Iemand enig idee?
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Afspraken maart: Maaik, HSG 10-03: Zethu, fertiliteitsarts 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 12-03: Ladouce bloedprikken CD21 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 30-03: Ladouce HSG 26-03: Pelikaantje: eerste gesrpek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek 01-04: Loe fertiliteitsarts mei: Sikki, uitslag chromosoomonderzoek 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) www.nortonfamilycentral.com/sitebuilder/images/AnneGeddes_baby_paper-360x293.jpg **Heb het lijstje even aangepast, er zijn bij mij wat data veranderd. Jammergenoeg lukt het me echt niet omdat fotootje erbij te zetten. Ben een beetje blonT.
@ melissa: dat vind ik nu erg voor je zeg! Dikke *KNUF* @ djaar: geen idee waar dat aan ligt, is wel dat de gyn me strax vroeg of ik daar last van had. Maar dat heb ik (gelukkig) niet Vervelend dat die temp en ovutesten niet opschieten zeg! Hoop voor je dat op de FM wel alles goed is. @ hier: Ben al weer terug van de gyn. We hebben er bijna een uur gezeten! We hebben eerst mijn medische verleden doorgenomen. Ik hoef niet meer te tempen. Maar moet wel gaan afvallen tot een BMI van 35 (9 kilo, pff). Eerder begon ze niet met tabletten. Maar ik moet wel al over een maand terugkomen (afspraak is over exact 4 weken) Tevens hebben we de bloedwaardes van de vorige keer doorgenomen. LH en FSH zagen er goed uit. Insuline was enorm verhoogd. Daarom moet ik glucose en insuline nog een keer nuchter laten prikken. Mannetje moet ook zijn zwemmers gaan inleveren. We hebben een afspraak gemaakt voor maandag, dan ga ik ook gelijk bloedprikken. Ik zal zo ook het lijstje aanpassen.
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Afspraken maart: Maaik, HSG 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 12-03: Ladouce bloedprikken CD21 16-03: Zethu: zwemmers inleveren en nuchter prikken 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 30-03: Ladouce HSG 26-03: Pelikaantje: eerste gesrpek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek 01-04: Loe fertiliteitsarts 07-04: Zethu: fertiliteitsarts mei: Sikki, uitslag chromosoomonderzoek 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
Hoi, Ik wil me nergens mee bemoeden, maar wat dat afvallen betreft. Ik doe en ben met ega 40 kilo afgevallen. Misschien doen ze bij jou in de buurt ook een cursus. www.eganederland.nl Weet niet of ik de link mag laten zien, maar bij deze kan je misschien zien of het bij jou in de buurt ook wordt gegeven. Groetjes ps op m`n hyves heb ik een blog staan en wat foto`s van voor en na. www.wendystoop.hyves.nl
Hallo Allemaal, Het is al weer lekker druk hier vandaag! @Melissa:Kl*** zeg! Kan me voorstellen dat je je zo voelt hoor, is helemaal niet erg! Je hoopt er zo op! Neem maar lekker even de tijd voor jezelf hoor! @Zethu:Succes met afvallen dan, moeilijke opgave maar misschien dat het lukt als je weet waar je het voor doet. Ik ga voor je duimen en als je je hart wil luchten dan weet je waar je terecht kan! succes ook maandag en met het wachten daarna! @Ladouce: geeft niet hoor als het plaatje niet lukt, het lukt wel meer mensen niet. Hier nog een keer de tutorial -klik met je rechter muisknop op het plaatje (dus even naar beneden scrollen tot je hem ergens ziet van een oud lijstje) -ga naar eigenschappen -selecteer en kopieer het adres -plakken -selecteren en dan op de img knop boven je bericht klikken -dan krijg je dan zou het gelukt moeten zijn, maar even nakijken met voorbeeld doet wonderen! Succes en als het niet lukt is het ook niet erg hoor! @Djaar:ik heb geen ervaring met de ovulatietesten maar ik hoop voor je dat je morgen kan zien dat je inderdaad net een eisprong hebt gehad of dat hij op knappen staat zodat je goed gemikt hebt. Succes morgen! @wops: Wat knap van je dat je zoveel bent afgevallen. Goed hoor Fijn dat het bij de huisarts goed ging, maar wat moet je nog lang wachten! pfff.... sterkte..... over mezelf nog even, ik heb me persoonlijk record verbroken zit nu op cd 37 maar ik denk wel dat het vandaag gaat gebeuren. Ik hoop het want dan kunnen we tenminste weer verder! Liefs
@Melissa: Balen dat het niet gelukt is. Op naar de volgende keer, enpositief blijven @Zethu: Fijn dat nu alles begint te lopen. Als ik ook een tip mag geven...... Sonja BAkkeren. Daar ben ik 20 kilo mee afgevallen. @wops: 40 kilo is wel echt veel, goed man! OVer mezelf: nogsteeds ziek. Hopelijk kan ik morgen weer werken.
@ all; helaas mag ik ivm een eetstoornis verleden niet zomaar aan ieder dieet beginnen. Ik loop al een jaar bij een dietist om wat af te vallen, helaas heeft me afgelopen jaar heel veel tegengezeten waardoor me dit nog niet gelukt is. Maar ik weet gewoon dat het me moet lukken. Ik ga nu weer meer werken (meer beweging) ik sport sinds kort en ga dat ook meer doen. Ik heb alleen enorme moeite met de snoep en chips te laten staan als iets me tegenzit, maar ik heb mijn vriend die me kan helpen.
Het is geen dieet. Het is een nieuw eetpatroon aanleren. Veel succes met afvallen meid, je kunt het! @iedereen, Bedankt voor jullie lieve reactie`s, ik ben ook trots op mezelf.
Herstel, het hoeven er maar 8 te zijn Heb het net berekend. Gelijk maar mijn ticker veranderd in de gewichten.
zow he, ben even een boodschapje gaan doen. Maar nu voel ik dus dat ik nog niet beter ben. Maar alles komt wel even los........ Nu maar weer lang uit op de bank.
@Melissa: Shit meid, kan me voorstellen dat je je erg rot voelt. Gewoon alles eruit laten komen. Opkroppen is niet goed! @Wops: wouw, wat goed gedaan dat afvallen! En ook zo snel. @Zethu: jij kunt het ook! De reden waarom is al zo belangrijk, dus dat moet goed komen. Nou meiden, net eindelijk teruggebeld door het ziekenhuis. Ze zouden tussen tien en twee bellen, maar niets hoor! Ik natuurlijk pissig daar naartoe bellen. Blijkt een of andere muts mij een week later te hebben ingepland. Maar goed, eindelijk je juiste assisent aan de lijn en ze was echt heel aardig! Al mijn vragen op haar afgevuurd, maar wat blijkt nu, een chromosoomonderzoek en infectieonderzoek zijn gewoon standaard procedures waar alleen wat op teruggekoppeld wordt als er iets aan de hand is. Als het allemaal goed is dan hoor je er gewoon niets meer over. Ook raar, maar ja, zo zal het dan wel gaan bij ons. Bleek dat ik ook al ingepland was om in mei te starten in Zwolle, terwijl ik nog door moest geven of we in Dusseldorf of Zwolle willen! En we willen Dusseldorf (voorlichting donderdag moet dat alleen voor ons gevoelsmatig alleen nog even bevestigen). Vond zij dus ook raar. Of ik dan al contact heb gehad met de verzekering? Nee, moet dan dan?! Blijkbaar dus wel als je een deel in Dusseldorf doet, ook al is dat in combinatie met ons eigen ziekenhuis. Ik gaf aan dat ik de punctie en tp dan wel daar wil en dat kon gelukkig ook prima! In Dusseldorf is helemaal geen wachtlijst dus daar zouden we direct kunnen beginnen. Wanneer is je laatste menstruatie geweest, vroeg ze. Nou, gisteren! Dus ik kon dan overmorgen al beginnen! Moest ik wel de pil in huis hebben. Ik heb nog Marvelon, maar dat was dan niet de juiste daarvoor. Goh zei ze, jullie zijn niet zo goed voorgelicht he, NEE! Maar goed, de arts-assistent in opleiding is dus niet langer meer werkzaam bij hun op de afdeling (ze loopt haar volgende 'stage' elders), dus met die Miep krijgen we (hopelijk) niets meer te maken. Weet je wat zei ze, misschien is het beter om binnenkort een afspraak te maken met de dokter om alles nog even door te nemen. Als het goed is behoren jullie niets nieuws te horen, maar je weet maar nooit. Maar ze vond de wijze waarop we nu waren voorgelicht erg vervelend. Dus over twee weken hebben we een afspraak met een 'echte' gyn. En dan gaan we dus mijn volgende menstruatie al beginnen! Gaat wel erg snel! Aan de ene kant wel lekker, maar aan de andere kant... In ieder geval volgende week nog wel even de uroloog afwachten, maar dan gaan we maar starten lijkt me... En zo ziet het er dus allemaal ineens anders uit na 1 telefoontje! Blijf dus denk ik wel nog even in ons eigen ziekenhuis (is bi ons 1 straat verderop, dus wel lekker makkelijk), want ik heb door deze assisent wel een beter gevoel. We hebben gewoon met één domme muts te maken gehad! En als na 1 behandeling het echt niet goed bevalt en de eerste behandeling is niet aangeslagen dan kunnen we alsnog wel switchen, toch? Sorry meiden, een heel verhaal weer, maar het moest er even uit. Ik heb er helemaal rode wangetjes van! Al die opwinding. Ik had al concentratieproblemen, maar nu...
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Afspraken maart: Maaik, HSG 10-03: Zethu, fertiliteitsarts 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 13-03: Ladouce bloedprikken CD21 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 17-03: Sikki, mannetje bij uroloog 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 25-03: Ladouce HSG 25-03: Sikki, afspraak gyn. voor start ICSI volgende cyclus 26-03: Pelikaantje: eerste gesrpek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek begin april: Sikki, start ICSI op CD4 (waarschijnlijk 09-04) 01-04: Loe fertiliteitsarts 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas) www.nortonfamilycentral.com/sitebuilder/images/AnneGeddes_baby_paper-360x293.jpg
Hey Sikki, Jeetje wat gaat het bij jullie nu ineens snel. Wij MOETEN eerst de uitslag van het chromosoomonderzoek afwachten. Mochten er bepaalde erfelijke afwijkingen zijn die je door kan geven aan je kind. Maar dan zal de procedure bij jullie wel anders zijn. Ik wou dat het bij ons zo snel ging......... Maar iig fijn dat je nu weet waar je aantoe bent.
Hey Kleintje, zeker snel! Wordt heen en weer geslingerd qua gevoel of ik dat nu wel of niet fijn vind. Maar goed, ik heb nog 4 weken. Ik krijg er in ieder geval momenteel weer erg veel energie van. Er gebeurt tenminste wat! Bij ons zeiden ze dat er maar zelden een afwijking is en dat nooit op de uitslag hiervan gewacht wordt. Sowieso in ons ziekenhuis een positieve uitslag geen gevolg voor de behandeling. Het is alleen zo dat als je een jongetje krijg deze dan eventueel ook onvruchtbaar kan zijn.
Vor mij is dat wel weer een geruststelling want tegen ons hebben ze niet gezegd dat er zelden een afwijking gevonden wordt. Maar wij mogen wel pas weer naar de fertiliteitsarts als die uitslag er is. En in de tussen tijd loopt manlief nogsteeds bij de uroloog. Maar dan heb je iig nog 4 weken om eens rustig na te denken.
hallo, ik wil me ook graag bij jullie aansluiten. sinds eind. Jan. '09 ook in MMM. inmiddels aantal onderzoeken gehad, FM-meting, bloedonderzoeken, HSG, zaadonderzoek. Maar nog geen uitslagen gekregen. Inmiddels nieuwe cyclus en in onze 'klus'-dagen. We zijn bezig van okt '07. Volgende afspraak is 25-03: bespreken van alle uitslagen. groeten Angelea
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Angelea Bezig sinds okt '07 Afspraken maart: Maaik, HSG 10-03: Zethu, fertiliteitsarts 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 13-03: Ladouce bloedprikken CD21 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 17-03: Sikki, mannetje bij uroloog 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 25-03: Ladouce HSG 25-03: Sikki, afspraak gyn. voor start ICSI volgende cyclus 25-03: Angelea, Bespreken alle uitslagen 26-03: Pelikaantje: eerste gesrpek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek begin april: Sikki, start ICSI op CD4 (waarschijnlijk 09-04) 01-04: Loe fertiliteitsarts 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)