Welkom Angelea hopelijk ben je snel zwanger! Wow Wops, wat goed van je! Vind t erg knap! En fijn dat je zo'n aardige huisarts hebt! Zethu jij heel veel succes! Je hebt wel een goede stok achter de deur nu (starten met behandeling) Het gaat je vast lukken! Al zullen er vast momenten zijn dat het wat moeilijker is dan andere dagen.. heel veel succes! Sikki wat fijn dat je nu wat meer duidelijkheid hebt! Is denk ik goed om precies te weten hoe en wat er gaat gebeuren dus zo'n afspraak is wel heel fijn lijkt me! Milk hoe is het met je? Zie je op tegen de HSG? Kleintjevoorons: had jouw man in totaal 0,1 miljoen zwemmers? Of 0,1 miljoen goede? Mijn vriend had er bij de eerste test 0,2 mln waarvan de helft dood. dus 0,1 mln over alleen daar is de vorm nog niet van bepaald destijds. En heb je daarna nog meer testen gehad? En wat wordt er precies bij de uroloog gedaan bij je man? Sorry voor al deze vragen maar omdat onze 1e uitslag ook niet goed was ben ik heel benieuwd.. Melissa, balen zeg Veel sterkte met het verwerken. Hopelijk is de volgende IUI wel raak! Hier verder geen nieuws. Ben het wachten nog steeds zat maar gelukkig nog maar een weekje! Dan heb ik ook weer wat meer te vertellen hopelijk
Hey Sinja, DIe 0,1 miljoen was het totaal. De vorm enzo was daar niet bepaald. Latere hebben we nog een test op het IVF lab laten doen. Daar kijken ze alleen naar het aantal bruikbare cellen en dat was 3000. Maar dat kan je dus niet echt vergelijken. Bij de uroloog kijken ze of de zaadleiders open zijn en of de prostaat goed is. Dat doen ze via een rontgenfoto en een echo. Maar de kans dat daar iets uit komt waar ze wat aan kunnen doen is nihil. hoop dat je zo geholpen bent. gr kleintje
Hallo Allemaal, Angelea: welkom hier, je hebt ook al aardig wat gehad tot nu toe. spannend hoor de 25ste. veel succes! Hoop dat het snel raak mag zijn. Sikki: Super zeg dat het na één gesprek zo anders kan zijn. Goed van je dat je er achter aan bent gegaan. En zo snel al allemaal. Ben super blij voor je! Kleintjevoorons: blijft lang hangen hé die rot verkoudheid, mijn mannetje en ik lopen ook al weken te snuffen en snotteren! Hoop dat je je snel weer beter voelt. Hier: Ben nog steeds niet ongi, had vanmorgen wel wat bruin verlies maar dat was na een uurtje ongeveer wel weer over. Niet echt om over naar huis te schrijven dus..heb geen tampon nodig gehad ofzo. Heb wel al een dag of twee ongi krampen af en toe en ben met vlagen misselijk maar dat kan ook heel goed de spanning zijn..... zucht...... zou er bijna wat van gaan denken...... ben inmiddels aangeland op cd37 en dat is toch echt heel lang. Wil nergens op hopen want dan wordt het straks weer zo'n teleurstelling, maar dat stemmetje in mijn hoofd gaat zo wel steeds harder roepen. Vooral na het bruinverlies van vanmorgen. Ik dacht echt nu wordt ik ongi, en toen niets.....zucht...
Hallo Meiden, mag ik me ook aanmelden bij jullie... ? begin december 2007 ben ik gestopt met de pil. cyclus is erg onregelmatig. in februari het 1e gesprek gehad bij gynaecoloog, Nu 2 x bloed moeten laten prikken en mijn man heeft zijn sperma in moeten leveren... 17 maart moeten we terug voor de uitslagen... ben benieuwd... waarschijnlijk moet ik zowiezo beginnen met clomid... maar dat is nog afhankelijk van de uitslagen.. spannend...
Goh even niet op het forum gekeken, en er is alweer heel veel bijgekomen. Bijna teveel om te lezen. Voor alle nieuwelingen welkom. Ik ben nog steeds aan het wachten tot die ongi eindelijk eens begint. Vorige week woensdag laatste keer een test gedaan, had wel verwacht dat het nu wel eens zou komen.
Pfff...net terug van een hele dag vergaderen. Heel wat om bij te lezen. @melissa: Echt balen. :x @djaar: klus ze. Hopelijk heb je je eisprong. @kleintje: beterschap! @Ladouce: ik ben ook erg blonT. Heb er echt heel lang over gedaan om dat plaatje erbij te krijgen 8) . @Zethu: succes met afvallen. Het beste is idd om je eetpatroon aan te passen. @Wops: mijn complimenten hoor ; 40 kilo afvallen is niet niks. @Sikki: gelukkig weet je nu hoe het zit. @Barleeus: spannend zeg. Hopelijk is het raak. @nieuwe meiden: welkom Ik zit in de wachtperiode. Voel weer van alles zoals altijd. Het zullen de wel weer zijn.
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Angelea Bezig sinds okt '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Afspraken maart: Maaik, HSG 10-03: Zethu, fertiliteitsarts 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 13-03: Ladouce bloedprikken CD21 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 17-03: Sikki, mannetje bij uroloog 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 25-03: Ladouce HSG 25-03: Sikki, afspraak gyn. voor start ICSI volgende cyclus 25-03: Angelea, Bespreken alle uitslagen 26-03: Pelikaantje: eerste gesprek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek begin april: Sikki, start ICSI op CD4 (waarschijnlijk 09-04) 01-04: Loe fertiliteitsarts 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
Hoi meiden,jeetje wat een verhalen allemaal weer,maar ten eerste wil ik Melissa een dikke knuf geven,vind het erg jammer voor je begrijp dat je het een plaats moet geven. Zethu:natuurlijk red jij het om min. die 8 kilo eraf te krijgen,het zal niet makelijk zijn maar helaas er is weinig in het leven wat je kado krijgt. Succes! Wops jee wouw 40 kilo,ik heb geen ervaring met afvallen omdat ik geen overgewicht heb maar kan me wel goed voorstellen dat het een prestatie is. Mijn zus is volgende mnd uitgerekend,en ik mag wer bij de bevalling zijn,net zoals bij mn neefje. Eerst wou ik niet,omdat ik ongeveer gelijk met mn zus ben begonnnen om zwanger te worden en zie het resutaat ik niets en zou moet bijna bevallen,een gedachte wat ik ff niet kon hebben. Ik had zo gehoopt dat ik in die tussen tijd ook wel zwanger was en dan leek het mij niet verstandig ik zwanger bij de bevalling van mn zus te zijn..Helaas ik ben het niet dus nu wil ik er graag bij zijn zodat ik mn zus kan steunen zoveel ik kan. Het word weer een jongetje. spannend Sikki,jee jullie gaan ind. snel, wel fijn toch? Nou ga ffies douchen..Liefs
Ik ga op 1 oortje liggen. Voor de rest van deze week loopt de wekker om 4 uur af en om 5 uur beginnen. Maar daar tegenover staat dat ik om 13 uur afgewerkt ben. Iedereen veel succes. Groetjes
afgewerkt, dat is niet best wat veel nieuwe meiden hier zeg, zo zie je maar dat 20% toch best veel is, waar het niet in 1 jaar lukt. het wordt steeds spannender, met de hsg in aantocht. Maar heb nog steeds goede hoop!
@ sikkie: dat gaat ineens snel voor jullie! Super zeg. Geweldig dat het ineens zo heeft kunnen omslaan. @ angelea: Welkom en heel veel succes! @ sinja: die ene week is vast zo voorbij! Ik hoop het voor je! @ lauw: welkom, ook jij heel veel succes! @ diaan: ik zou dat ook moeilijk vinden hoor. Ik vind het al moeilijk om bij mijn hoogzwangere vriendin in de buurt te zijn. @ milk: dat komt idd heel dichtbij nu zeg! Ik zie dat mijn nieuwe afspraken van de lijst gevallen zijn. ff aanpassen
In de MMM sinds begin 2009 Kleintjevoorons: Bezig sinds jan '08, het wordt ICSI. Djaar77: Bezig sinds september '08, Barleeus: Bezig sinds mei '08, 1e iui (ei kwijt??) poging 2 Zethu: Bezig sinds november '08 Sikki: Bezig sinds december '07, het wordt ICSI. Diaan: Bezig sinds maart '08 Maaik: Bezig sinds november '07 Sinja: Bezig sinds januari '08 Melissa79: Bezig sinds februari '08, 1e iui Douglas84: Bezig sinds mei '08 Billie12: Bezig sings augustus '07 MilkHd: Bezig sinds februari '08 tummetje: Bezig sinds mei '08 Tante Mars : Bezig sinds okt '05 Quirine: Bezig sinds juni '07 Ladouce: Bezig sinds juli '07 wops: Bezig sinds april '08 Pelikaantje: Bezig sinds december '07 Loe: Bezig sinds juni '08 Angelea Bezig sinds okt '07 Lauw: Bezig sinds december '07 Afspraken maart: Maaik, HSG 12-03: Sikki, IVF/ICSI voorlichting 12-03: Milk, HSG 13-03: Ladouce bloedprikken CD21 16-03: Zethu, zwemmers inleveren, nuchter prikken 17-03: Sinja eerste gesprek gyn. 17-03: Sikki, mannetje bij uroloog 23-03: Quirine: bespreken onderzoeken. 24-03: Douglas eerste gesprek gyn. 24-03: Diaan bespreken hoe nu verder 25-03: Ladouce HSG 25-03: Sikki, afspraak gyn. voor start ICSI volgende cyclus 25-03: Angelea, Bespreken alle uitslagen 26-03: Pelikaantje: eerste gesprek gyn. 31-03: Ladouce uitslagen bespreken begin april: Kleintjevoorons, uitslag chromosoomonderzoek begin april: Sikki, start ICSI op CD4 (waarschijnlijk 09-04) 01-04: Loe fertiliteitsarts 07-04: Zethu, 2de afspraak fertiliteitsarts 14-05: wops; 1e afspraak bij de gyn Medicijnen Djaar77 gestart met clomid 26 febr. Barleeus start clomid zodra cd 3 zich aandient Tante Mars start clomid zodra cd 3 zich aandient tummetje start 02-03 met primolut, daarna clomid Behandeling in MMM Melissa79: 1e IUI 22-2-09 (helaas)
Hallo meiden; @nieuwe meiden; WELKOM @Sikki; wauw wat kan een telefoontje veel verschil maken. veel suc6 @de rest; ik geef jullie gewoon even een knuffel *KNUFFEL* @All; heb dus weer echo gehad en er was rechts niets van enige belangrijke maat te vinden en links gelukkig twee follikels die gegroeid leken echter nog steeds onder de maat voor deze fase geloof ik (9 en 11mm) Ga dus vrijdag weer terug zucht.....
Hoi meiden, Ik meld me hier, na lang nadenken, toch maar aan. Volgende week vrijdag mogen wij weer voor het eerst naar de gyn. Vorig jaar zijn we al 1 keer geweest, voor groen licht. Nu naar een andere gyn omdat die vorige er niet meer werkt helaas. Ik was best verbaasd dat we volgende week vrijdag al mogen komen (dacht dat het langer zou duren). Ben heel benieuwd wat er allemaal gevraagd wordt volgende week.
Hopelijk is het vrijdag wel groter gegroeid. Ik zal [-o< voor je. Als dat nu niet zo is, gaan ze de medicatie opschroeven of weet je dat nog niet wat ze dan gaan doen? Hebben jullie ook wel eens als je ongi bent dat je ineens niets meer krijgt en dan ineens enkele uren of 1 dagje later weer volop ongi? Ik heb dat bijna elke keer. Had sinds gisterenavond niets meer, en net naar de wc geweest, want ik voelde wat lopen en ja hoor volop ongi weer. Ben voortaan voorbereid en heb inlegkruisje in.
@Wops, Dat heb ik ook steeds.. Heel vervelend.. Dan denk je: Ow het is bijna weg! En dan komt het weer
Hoi Wops, Het zal waarschijnlijk zo zijn dat 50mg te weinig is voor mij (2 gyn's) hebben dat eigenljik al toegegeven maar mijn eigen gyn heb ik nog niet gesproken. Ik hoop dat het nog raak gaat zijn deze ronde maar ben al voorbereid om een volgende ronde met 100 mg clomid. En over die ongi het stopt inderdaad wel eens maar dan maar een uurtje of zo denk ik, let er eigenlijk niet op. Ik ben gewoon ineens super ongi en het loopt 4 dagen later met spotting af. En ik heb altijd wel wat in mijn tas, jas, auto liggen voor het geval dat..
djaar, weet jij wat er met mp is? die wil wegblijven van hier........is er iets gebeurd dat jij weet misschien?
Ik zag het ook al ja in de temp.kaartjes staan. Misschien heeft ze een dipje. Hopelijk niets ergs, maar misschien moet ze even alles loslaten en dan gaat het wel het beste als je hier niet meer komt. Het is echt verslavend, zit nu op m`n werk, maar kom stiekem neuzen. Hopelijk is alles toch goed met mp.