Begin medische molen in 2009

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Maaik, 15 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    De volgende stap kan gezet worden, helemaal goed suc6!

2. Marieke74

Marieke74 Actief lid

6 jul 2006
    242
    0
    0
    Duitsland
    Goedemorgen,

Fijn MilkHd dat alles goed was.

Wil iemand mij even toevoegen aan de lijst? Ik heb geen idee hoe ik dit moet doen!

3. Tessa8

Tessa8 Fanatiek lid

21 mrt 2008
    2.457
    0
    0
    @Sinja,
    Dankjewel!
    Wij vonden het ook vlot gaan!
    Heb gister gebeld voor een afspraak en konden al gelijk volgende week vrijdag terrecht. Dacht eigenlijk dat we wel een paar
    weken zouden moeten wachten..
    En jij mag ook al bijna zie ik?

4. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    Hey allemaal!

Jeetje wat is er al weer veel geschreven!

@alle nieuwe meiden: welkom en heel veel succes hier en hopelijk ook veel steun van ons allen hier!

@Sinja: Wij hebben maar een heel kort onderzoek gehad. Ik heb alleen een echo en bloedonderzoek gehad en mijn vent een zaadtest. De eerste zaadtest was dus niet goed en daarom moest er een tweede komen met gelijk een opwerktest om te kijken waar we voor in aanmerking kwamen. Het zaad bleek dus alleen geschikt te zijn voor ICSI.
    Ik heb dus geen HSG of laparoscopie gehad. Omdat ik met ICSI mijn eileider e.d. toch niet nodig heb, heeft het geen zin om dit te onderzoeken. Aan de ene kant vind ik dat heel moeilijk (stel dat er daar ook iets niet goed is dan hebben we spontaan al helemaal geen kans!), aan de andere kant, tja, wat heeft het ook voor een zin. Maar doordat er eigenlijk zo weinig onderzoek is geweest kan ik het moeilijk accepteren dat we alleen voor ICSI in aanmerking komen.
    Nu probeer is dat dus maar van me af te zetten en focussen op wat we wel kunnen doen.

Nog twee uurtjes werken en dan lekker richting huis om samen met mijn vent richting Dusseldorf te gaan. We willen op tijd weg zijn, zodat we niet te laat komen. Dus weer gaan maar een hapje eten in Dusseldorf (van de nood maar weer een deugd maken :D )
    Ik moet zeggen, ik begin langzaam aan het ICSI idee te wennen en krijg er zo zoetjes aan ook wel zin in (zo tussen de huilbuien door :) ).

5. Sikki

Sikki VIP lid

20 okt 2008
    5.050
    15
    38
    Vrouw
    in het ooooooosten
    @MilkHd: veel succes bij de HSG!

6. woops

woops Niet meer actief

Hoi,
    Ja het zal niet meevallen om te accepteren dat voor jullie alleen ICSI kan.
    Heel veel succes bij de info-afspraak in Dusseldorf.
    Ondertussen lekker genieten van elkaar en lekker eten. ;)

Ik ben net thuis van de tandarts.
    Waarschijnlijk is een vulling niet meer goed.
    Er staan dus nu 2 afspreken.
    Maandag 23e (rechts onder) gaan ze m`n kiespijn bekijken en nieuwe vulling geven.
    Dinsdag 24e (links onder) gaan ze een wortelkanaalbehandeling doen en een kroon geven.
    Heb ook gevraagd van de foliumzuur, en dat staat helemaal los, dus ik blijf lekker doorslikken ik vind dat dat het minste is wat ik kan doen om zwanger te worden, op het klussen na dan hè. :oops:
    Ik blijf dus nog even zo aansukkelen en als ik het echt niet meer uit hou, mag ik natuurlijk bellen en wordt ik er spoed tussen gezet.
    Ze vroeg me nog voordat ze een foto maakte of ik nu zwanger was.
    Oeps dat is even raar, buitenstaanders hadden mij het nog nooit zo direct gevraagd.
    Maar ja dat is wel haar vak om het goed te doen.

Nu ga ik m`n middag eten proberen naar binnen te werken.

Groetjes

7. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    @ djaar: hoelaat mag je morgen? Kan je langzaam aan de uren gaan aftellen!

@ all; Zethu voelt zich vandaag een stuk vrolijker. Gesprek met de psych heeft me goed gedaan!

Ik heb stiekem al op de weegschaal gestaan en dat is ook al reden voor vrolijkheid, of de weegschaal is kapot. Kan je 1.4 kilo kwijt zijn in 1 dag tijd?

@ milk: kapper wil zeker goed doen. Heb ik dinsdagmiddag ook gedaan. :D Fijn dat alles goed was!

@ sikki: heel veel succes vandaag!

@ wops: lijkt me idd raar als het je ineens zo gevraag gaat worden!

8. woops

woops Niet meer actief

Gelukkig voel je je al wat beter.
    Volgens mij kan dat wel hoor.
    Ik woog maandagmorgen 78 kilo en gisteren morgen woog ik 76,6 kilo.
    Maar ik denk wel dat het nu vooral vocht zal zijn.
    Maar wat het ook is, het is eraf.
    Heel goed van je.
    Zullen we samen afvallen?
    Ik wil er nu nog 5 kilo af hebben.
    Heb toen ik trouwde (bijna 2 jaar geleden) 63 kilo gewogen.
    Ik geloof niet dat ik dat nog ooit ga halen.
    Op valtaf.nl heb ik een profieltje aangemaakt, misschien ook iets voor jouw?
    Maar tussen de 70 en 75 kilo ben ik erg tevreden.
    Ik ben ongeveer 1,67 groot.
    Veel succes en je kunt het! :) :)

9. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    nou meiden, net lekker bij de kapper geweest, nu kan ik gaan stressen voor hsg, al valt de stress me nog mee (is er eigenlijk niet).

Sikki, laat je vanavond weten hoe het gegaan is?

Voor de afvallers: probeer altijd 's ochtends te wegen, je kan dan namelijk een kilo lichter zijn dan 's avonds! En wat bij mij werkte om vorig jaar ineens 5 kilo af te vallen (was niet nodig, maar gebeurde toch), was STRESS! (Nou, dat moet wel goed zitten in een topic als deze :() En die kilo's zijn er nog steeds niet aan, daar ben ik dan wel weer blij mee.

10. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    @zethu; op werkdagen altijd 8.45 en weekenden 10.00 (is dan gewoon wie eerste daar is is dan als eerste aan de beurt) Ben dan normaal gesproken pas om 10.00 op mijn werk in tegensteling tot de dagen zonder echo (8.00). Als de werkdag maar weer voorbij is dan kan ik naar huis en mijn joggingbroek aantrekken. Ik heb zo jeuk en ik geloof dat een spijkerbroek niet echt helpt.

11. woops

woops Niet meer actief

Je haren weer in model?
    Lekker is dat altijd als je net bij de kapper bent geweest, op wat kriebelende haartje na dan he. :) :) :)

Ik weeg me altijd smorgen, dat scheeld inderdaad.
    Ik ben juist een stress eten en vooral als het emotioneel is, bijv. als ik weer ongi ben geworden, of mezelf druk maak maar ook juist als het gezellig is ga ik eten.
    Echt een emotie-eter helaas, en dat valt dus niet altijd mee.

12. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

Hoi hoi... ik kom me hier melden op aan raden van wops..... ik ken haar via de temp forum.

13. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    Klussertje; welkom hier en ik hoop dat je hier vindt wat je zoekt.

14. Klussertje80

Klussertje80 Niet meer actief

djaar ik weet niet we zullen het snel genoeg merken :)

15. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    Ik weet dat het beter is om je 's ochtends te wegen. Het is zelfs beter om je nuchter en zonder kleding te wegen. Maar als je bij de gyn op de weegschaal staat ben je niet nuchter en heb je kleren aan. Dus probeer ik wel steeds met dezelfde voorwaarden op de weegschaal te staan.

Ach ja iedere dag op je eten letten en veel bewegen zal op een gegeven moment toch goed moeten zijn?

16. woops

woops Niet meer actief

Welkom, je bent hier van harte welkom.
    Liever zouden we elkaar hier niet willen zien, maar het is gewoon niet anders.
    Hier kunnen we elkaar steunen meid.
    Heel veel succes.

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    klussertje, welkom! hoe zijn ze erachter gekomen hoe dat zit met jouw eisprong?

Nou meiden, mijn HSG zit erop (nadat hij bijna niet meer was doorgegaan, maar dat is een ander verhaal). Het zag er allemaal goed uit en het onderzoek viel me mee. Ik ben dus lekker doorgespoeld en klaar voor een half jaartje gyn-loos.

18. woops

woops Niet meer actief

O als je HSG krijgt, hoef je dan een half jaartje niet naar de gyn te gaan?
    Veel succes en hopen dat het z`n vruchten afwerpt.

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    nou ja, normaal zeggen ze 3 maanden niet, maar mijn gyn had 'berekend' dat we het een half jaartje moeten proberen, omdat alle onderzoeken eigenlijk goed waren.

20. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    fijn dat het allemaal goed eruitzag! En nu ff geen afspraken meer. Hoop dat het zijn vruchten aflevert :D

Deel Deze Pagina